abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1414608
jongens, de bar leeft weer een beetje!! goed man.
pi_1414616
oh hij was er al
We hear the word, we lost ourselves but we find it all [..] free your life, life is a waterfall (SoaD, Aerials)
pi_1414620
quote:
Op woensdag 15 augustus 2001 10:01 schreef beelzebubu het volgende:
oh hij was er al
yep dat zei ik
pi_1414624
ik zag het
We hear the word, we lost ourselves but we find it all [..] free your life, life is a waterfall (SoaD, Aerials)
pi_1414626
introductie duurt best lang in enschede, van dinsdag 14 t/m donderdag 23 augustus
pi_1414632
volgende week begint faculteitsintroductie in utrecht, moet ik ook bijzijn, inleidingen geven aan de groentjes

Dat wordt lachen

pi_1414636
Hey, Defender... hoeveel zou ik opbrengen als je mij zou veilen?
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_1414639
quote:
Op woensdag 15 augustus 2001 10:03 schreef beelzebubu het volgende:
volgende week begint faculteitsintroductie in utrecht, moet ik ook bijzijn, inleidingen geven aan de groentjes

Dat wordt lachen

leuk man, mja volgende week begint ook de intro in rotterdam, heb ik wel zin in. echt, op het programma staat elke avond feesten vanaf 22.00 op studentenverenigingen... magoed tot die tijd heb ik niet zoveel te doen dus denk ik veels te veel aan dagootje.
  woensdag 15 augustus 2001 @ 10:05:06 #9
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_1414640
quote:
Op woensdag 15 augustus 2001 10:04 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, Defender... hoeveel zou ik opbrengen als je mij zou veilen?
Ligt eraan hoeveel geld ik die dag bij me heb
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
pi_1414642
quote:
Op woensdag 15 augustus 2001 10:04 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, Defender... hoeveel zou ik moeten bijleggen als je mij zou veilen?
Ik denk dat men toch minstens een miljoen wil hebben voordat ze jou willen meenemen
pi_1414645
quote:
Op woensdag 15 augustus 2001 10:05 schreef defender het volgende:

Ligt eraan hoeveel geld ik die dag bij me heb

Maar toch wel de magische $ 250?
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_1414648
Heb je trouwens nog een weg te gaan als je uitgeloot bent.Las vanmorgen in de telegraaf vover iemand die al 5X was uitgeloot voor diergeneeskunde
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_1414650
quote:
Op woensdag 15 augustus 2001 10:05 schreef beelzebubu het volgende:

[..]

Ik denk dat men toch minstens een miljoen wil hebben voordat ze jou willen meenemen

Uiteraard...dat hebben ze minstens nodig om mij te onderhouden
pi_1414653
quote:
Op woensdag 15 augustus 2001 10:05 schreef goudappeltje het volgende:

[..]

leuk man, mja volgende week begint ook de intro in rotterdam, heb ik wel zin in. echt, op het programma staat elke avond feesten vanaf 22.00 op studentenverenigingen... magoed tot die tijd heb ik niet zoveel te doen dus denk ik veels te veel aan dagootje.

Achja...

* beelzebubu zal niet zoveel feesten want ik ben al veelstemoe...

Bovendien wil ik toch niet bij een studentenvereniging

woensdag 15 augustus 2001 @ 10:06:51 #15
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_1414655
quote:
Op woensdag 15 augustus 2001 10:05 schreef Gravedigger het volgende:
Heb je trouwens nog een weg te gaan als je uitgeloot bent.Las vanmorgen in de telegraaf vover iemand die al 5X was uitgeloot voor diergeneeskunde
dat geeft een mens hoop
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
pi_1414656
quote:
eej bouncer je bent er ook weer.

mja, ach ik ben nu pas voor de eerste keer uitgeloot, nog twee kansen want je mag maar drie keer meeloten. anders ga ik gewoon naar het buitenland. magoed hoop voor die tijd een plekkie te krijgen.

ok nou hebben we genoeg geluld over mij en mijn problemen, laten we het over iemand anders hebben

pi_1414657
quote:
Da's klote.. mijn nichtje is ook al 3 x uitgeloot voor medicijnen dus gaat ze maar verder bio-medische wetenschappen in Leiden. Het is niet leuk, maar ja...
pi_1414658
quote:
Da's vrij normaal. Bij dirergeneeskunde zijn 10x zoveel aanmeldingen als plaatsen, dus wordt 90% uitgeloot
pi_1414660
quote:
Op woensdag 15 augustus 2001 10:06 schreef beelzebubu het volgende:

[..]

Achja...

* beelzebubu zal niet zoveel feesten want ik ben al veelstemoe...

Bovendien wil ik toch niet bij een studentenvereniging

ik slaap nu bij, zodat ik volgende week kan feesten. ik ga wel bij een studentenvereniging, want als je studie niet leuk is moet er toch wat leuk zijn he
pi_1414662
quote:
Op woensdag 15 augustus 2001 10:07 schreef goudappeltje het volgende:

[..]

ik slaap nu bij, zodat ik volgende week kan feesten. ik ga wel bij een studentenvereniging, want als je studie niet leuk is moet er toch wat leuk zijn he

Kom dan maar gezellig naar enschede voor dagootje.

Je mag ook hier langskomen laat ik je utrecht zien

pi_1414664
quote:
Op woensdag 15 augustus 2001 10:05 schreef goudappeltje het volgende:

leuk man, mja volgende week begint ook de intro in rotterdam, heb ik wel zin in. echt, op het programma staat elke avond feesten vanaf 22.00 op studentenverenigingen...

Erasmus? Oe...heerlijke kantine hebben die. Ging ik altijd heen toen ik nog op de HES zat...
pi_1414665
quote:
Op woensdag 15 augustus 2001 10:07 schreef beelzebubu het volgende:

[..]

Da's vrij normaal. Bij dirergeneeskunde zijn 10x zoveel aanmeldingen als plaatsen, dus wordt 90% uitgeloot

dit jaar bij geneeskunde waren er dik 5000 aanmeldingen voor 2100 plaatsen...
pi_1414666
quote:
Op woensdag 15 augustus 2001 10:05 schreef beelzebubu het volgende:

[..]

*denkt na. Heb gisteren 7000000 op Luxemburgse rekening gehad. Kan wel slaaf gebruiken
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_1414669
quote:
Op woensdag 15 augustus 2001 10:08 schreef beelzebubu het volgende:

[..]

Kom dan maar gezellig naar enschede voor dagootje.

Je mag ook hier langskomen laat ik je utrecht zien

mja... zal ik een keertje doen, goed? deze week red ik alleen niet meer en de week erna is intro in r'dam. de week daarna ga ik denk ik naar enschede
pi_1414671
quote:
Op woensdag 15 augustus 2001 10:08 schreef Gravedigger het volgende:

[..]

*denkt na. Heb gisteren 7000000 op Luxemburgse rekening gehad. Kan wel slaaf gebruiken

Hmmz.. ik denk dat ik toch eens aan me zus ga vragen of ik dat Roemeens diplomatisch paspoort kan krijgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')