abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1411045
Iedereen die van Hardhouse houdt...koop de cd van Mauro Picotto...The Triple Album...tering die is goed..

Laat het ff weten als je hem ook goed vindt...

Andere nummers die echt werelds zijn....en recent uitgebracht:

Derb - Derb/Kai Tracid
Indian requiem - Groove Electronic
Overdrive - Dj Scott Project

Kent iemand nog meer recent uitgebrachte numnmers van dit kaliber....

ik heb een tip gekregen over Brooklyn Bounce - Bass, Beats & Melodys.....

Greetz

pi_1411126
Probeer Bulldozer project - arise 'ns

Die beukt er nogal hard in.

Offehm, Fiocco - Afflito

Jonah - Ssst (listen)

Loop 35 - on the floor

Potatoheads - Mix the master

Alex Rocco - Asylum

Da Rick - Lucifer

en ja, zo kan je nog wel een aantal uren doorgaan

daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_1411817
Jonah met Listen en Potatoheads - Mix the master
is natuurlijk niet echt actueel....maar wel goed...

ik vind Da Boy Tommy ook erg goed maar dat gaat richting HArdcore overigens heel raar dat die gasten een keertje op de TMF Awards mochten optreden?!

pi_1411937
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2001 18:12 schreef lottumracing het volgende:
ik vind Da Boy Tommy ook erg goed maar dat gaat richting HArdcore overigens heel raar dat die gasten een keertje op de TMF Awards mochten optreden?!
da boy tommy is gewoon progressive, en die traden op op de TMF awards in Belgie, en daar is DBT gewoon "allerdaagse muziek", dus zo raar is dat niet
pi_1411961
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2001 18:48 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

da boy tommy is gewoon progressive, en die traden op op de TMF awards in Belgie, en daar is DBT gewoon "allerdaagse muziek", dus zo raar is dat niet

voor de laatste keer: Da Boy Tommy = Jumpstyle
pi_1411964
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2001 18:58 schreef G-spotter2001 het volgende:

[..]

voor de laatste keer: Da Boy Tommy = Jumpstyle

zeikerd

t valt onder de progressive hoor

dinsdag 14 augustus 2001 @ 18:59:57 #7
14688 Hadiewoezee
dj Paul Elstak fan!
pi_1411965
Ik ben er niet echt in thuis dus neem me niet kwalijk als ik onzin lul

Laatst zat ik TMF te kijken, daar was één of ander groot feest en daar hing een hele grote vlag "hardhouse". Ik nam dus aan dat de muziek die ze daar draaiden Hardhouse was....
Dus ik luister verder, bedenk in mn hoofd nog een pingelgeluidje en een blond zanglijntje erbij en TADAAAAAAAAAAAAAA Happy Hardcore 5....

Ik snap het echt niet... als je het anders noemt vinden mensen het opeens weer koel?

dinsdag 14 augustus 2001 @ 19:04:06 #8
12572 terabyte
ongelooflijke nerd
pi_1411976
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2001 16:56 schreef Oosthoek het volgende:
Probeer Bulldozer project - arise 'ns

Die beukt er nogal hard in.

Sorry hoor, maar Bulldozer Project is nog steeds hardcore....
Dat Arise iets 'zachter' en minder vaag is dan een "typische" hardcore nummer betekent niet dat het plotseling hard house is!
quote:
Potatoheads - Mix the master
Het had niet veel gescheeld of dit was gewoon een standaard hardcore track... ze hebben alleen de Base drum verzacht!
Dual AMD Ahtlon XP 3000+, 1024 MB PC3100 DDR-RAM, 2x 100 GB 10.000 RPM HDD SCSI, GeForce4 Ti4600 128MB+DVI, 17" TFT, DVD+RW/R 228K 12/10/32/2,5[br][br]Vraag gratis een @ik.besta.niet.meer e-mailadres aan!!!!
pi_1413035
jongens jongens toch ik zie veel te veel

Waar maken we nou ruzie om....wat voor naam het beestje heeft????

Trouwens ik wist niet dat progressive dit soort muziek voortbracht...ik stond op DanceValley vet uit me bol te gaan op Quazar in de progressive zaal naar later bleek....ik vond het echt mega stoer....

ik vindt het wel allemaal heel close....het zijn toch allemaal grijze gebieden...wat nou hardhouse heet en wat progressive....als je jetlag of kol nedra of easy hoort van DBT denk ik toch echt wel aan hardcore maar goed...mij interesseert het verder niet...als het maar lekker stampt!!!!

de trance wordt trouwens mijn idee steeds harder...ik houdt zelf ook niet zo van club muziek(dj roog,mark van dale(?) etc.)

woensdag 15 augustus 2001 @ 00:26:53 #10
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_1413306
HEt maakt wel degenlijk uit: er zijn zat mensen die zogenaamd "spugen" op hardcore omdat het "uit" is maar onder een andere naam is het blijkbaar wel goed.

Arise is opzekers hardcore, het komt van Coolman records af en dat is nog altijd een hardcore-label.

Love will be my strongest weapon
  woensdag 15 augustus 2001 @ 00:30:46 #11
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_1413328
Het is een belediging voor hardcore als je DBT als hardcore gaat beschouwen.

Sommige hardcore is misschien simpel, maar er zijn labels/artiesten van hardcore die ver, maar dan ook heel ver boven het "niveau" van DBT uitstijgen. Ik zeg niet dat alle hardcore beter is, maar het meeste is wel beter.

woensdag 15 augustus 2001 @ 00:34:32 #12
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_1413356
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2001 18:59 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

zeikerd

t valt onder de progressive hoor

Als Jumpstyle progressive is zie ik het zwaar in met de toekomst van hardere house...

NB: Sorry voor een hattrick reply's

pi_1423854
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2001 23:47 schreef lottumracing het volgende:
Waar maken we nou ruzie om....wat voor naam het beestje heeft????

ik vindt het wel allemaal heel close....het zijn toch allemaal grijze gebieden...wat nou hardhouse heet en wat progressive....als je jetlag of kol nedra of easy hoort van DBT denk ik toch echt wel aan hardcore maar goed...mij interesseert het verder niet...als het maar lekker stampt!!!!

Al die "hardhouse" namen zeggen mij eigenlijk niks. In welke verhouding moet ik dat zien tov "Tool Techno" van onder ander Ben Sims, DJ Umek, Surgeon en dergelijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')