Laat het ff weten als je hem ook goed vindt...
Andere nummers die echt werelds zijn....en recent uitgebracht:
Derb - Derb/Kai Tracid
Indian requiem - Groove Electronic
Overdrive - Dj Scott Project
Kent iemand nog meer recent uitgebrachte numnmers van dit kaliber....
ik heb een tip gekregen over Brooklyn Bounce - Bass, Beats & Melodys.....
Greetz
Die beukt er nogal hard in.
Offehm, Fiocco - Afflito
Jonah - Ssst (listen)
Loop 35 - on the floor
Potatoheads - Mix the master
Alex Rocco - Asylum
Da Rick - Lucifer
en ja, zo kan je nog wel een aantal uren doorgaan
ik vind Da Boy Tommy ook erg goed maar dat gaat richting HArdcore overigens heel raar dat die gasten een keertje op de TMF Awards mochten optreden?!
quote:da boy tommy is gewoon progressive, en die traden op op de TMF awards in Belgie, en daar is DBT gewoon "allerdaagse muziek", dus zo raar is dat niet
Op dinsdag 14 augustus 2001 18:12 schreef lottumracing het volgende:
ik vind Da Boy Tommy ook erg goed maar dat gaat richting HArdcore overigens heel raar dat die gasten een keertje op de TMF Awards mochten optreden?!
quote:voor de laatste keer: Da Boy Tommy = Jumpstyle
Op dinsdag 14 augustus 2001 18:48 schreef ikbenveldmuis het volgende:[..]
da boy tommy is gewoon progressive, en die traden op op de TMF awards in Belgie, en daar is DBT gewoon "allerdaagse muziek", dus zo raar is dat niet
quote:zeikerd
Op dinsdag 14 augustus 2001 18:58 schreef G-spotter2001 het volgende:[..]
voor de laatste keer: Da Boy Tommy = Jumpstyle
t valt onder de progressive hoor
Laatst zat ik TMF te kijken, daar was één of ander groot feest en daar hing een hele grote vlag "hardhouse". Ik nam dus aan dat de muziek die ze daar draaiden Hardhouse was....
Dus ik luister verder, bedenk in mn hoofd nog een pingelgeluidje en een blond zanglijntje erbij en TADAAAAAAAAAAAAAA Happy Hardcore 5....
Ik snap het echt niet... als je het anders noemt vinden mensen het opeens weer koel?
quote:Sorry hoor, maar Bulldozer Project is nog steeds hardcore....
Op dinsdag 14 augustus 2001 16:56 schreef Oosthoek het volgende:
Probeer Bulldozer project - arise 'nsDie beukt er nogal hard in.
quote:Het had niet veel gescheeld of dit was gewoon een standaard hardcore track... ze hebben alleen de Base drum verzacht!
Potatoheads - Mix the master
Waar maken we nou ruzie om....wat voor naam het beestje heeft????
Trouwens ik wist niet dat progressive dit soort muziek voortbracht...ik stond op DanceValley vet uit me bol te gaan op Quazar in de progressive zaal naar later bleek....ik vond het echt mega stoer....
ik vindt het wel allemaal heel close....het zijn toch allemaal grijze gebieden...wat nou hardhouse heet en wat progressive....als je jetlag of kol nedra of easy hoort van DBT denk ik toch echt wel aan hardcore maar goed...mij interesseert het verder niet...als het maar lekker stampt!!!!
de trance wordt trouwens mijn idee steeds harder...ik houdt zelf ook niet zo van club muziek(dj roog,mark van dale(?) etc.)
Arise is opzekers hardcore, het komt van Coolman records af en dat is nog altijd een hardcore-label.
Sommige hardcore is misschien simpel, maar er zijn labels/artiesten van hardcore die ver, maar dan ook heel ver boven het "niveau" van DBT uitstijgen. Ik zeg niet dat alle hardcore beter is, maar het meeste is wel beter.
quote:Als Jumpstyle progressive is zie ik het zwaar in met de toekomst van hardere house...
Op dinsdag 14 augustus 2001 18:59 schreef ikbenveldmuis het volgende:[..]
zeikerd
t valt onder de progressive hoor
NB: Sorry voor een hattrick reply's
quote:Al die "hardhouse" namen zeggen mij eigenlijk niks. In welke verhouding moet ik dat zien tov "Tool Techno" van onder ander Ben Sims, DJ Umek, Surgeon en dergelijken
Op dinsdag 14 augustus 2001 23:47 schreef lottumracing het volgende:
Waar maken we nou ruzie om....wat voor naam het beestje heeft????ik vindt het wel allemaal heel close....het zijn toch allemaal grijze gebieden...wat nou hardhouse heet en wat progressive....als je jetlag of kol nedra of easy hoort van DBT denk ik toch echt wel aan hardcore maar goed...mij interesseert het verder niet...als het maar lekker stampt!!!!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |