*zoekt kaartje*
shit waar stond m'n tekst nou...
*kijkt wanhopig in 't rond*
hellup!!!!! waar hebben we 't vandaag in godsnaam over?
we hebben hier....
JustMe...
en
yvonne...
maarreh.. wat kwamen jullie nou eigenlijk vertellen??
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 00:50 schreef E.T. het volgende:
*ziet naam gasten staan*we hebben hier....
JustMe...
en
yvonne...
maarreh.. wat kwamen jullie nou eigenlijk vertellen??
quote:Mmmm daar zou het weleens op uit kunnen draaien
Op zondag 12 augustus 2001 00:51 schreef Mike het volgende:
Jerry! Jerry!
als jij nou eens begint.....(dan kan ik ondertussen mijn tekst-kaartjes opzoeken)
*spreekt heel beschaafd en lief*
quote:uhm ja.. hoe zal ik het zeggen... het begon dus op een meeting en Yvonne was daar ook bij en nog veel meer fokkers en we bleven ook allemaal slapen. Heel keurig allemaal in een mannententenkamp en een vrouwententenkamp en toen
Op zondag 12 augustus 2001 00:54 schreef E.T. het volgende:
JustMe...als jij nou eens begint.....(dan kan ik ondertussen mijn tekst-kaartjes opzoeken)
quote:*hevig verward tussen kaartjes zoekt en naar que-board kijkt*
Op zondag 12 augustus 2001 00:54 schreef yvonne het volgende:
ja, ben er
*spreekt heel beschaafd en lief*
yvonne...
vertel je verhaal eens...
quote:Lieve JustMe.. je weet dat we hier geen schaamte kennen?? je kunt je helemaal laten gaan...
Op zondag 12 augustus 2001 00:55 schreef just me het volgende:[..]
uhm ja.. hoe zal ik het zeggen... het begon dus op een meeting en Yvonne was daar ook bij en nog veel meer fokkers en we bleven ook allemaal slapen. Heel keurig allemaal in een mannententenkamp en een vrouwententenkamp en toen
![]()
we hebben hier dus twee dames van *ahum* middelbare leeftijd..
Aangezien er hier in de studio's van John de Hol wel eens wat misgaat ben ik nu dus m'n teksten, onderwerp en vanalles kwijt.
Gelukkig heb ik hier wel twee dames, JustMe en yvonne, welke hier graag hun verhaal willen doen over deze cruciale leeftijdsfase..
quote:maar yvonne, leg me eens uit...
Op zondag 12 augustus 2001 00:58 schreef yvonne het volgende:
Ik deed natuurlijk niets verkeerds, ik wenste gewoon alle jongetjes en meisjes een prettige nachtrust,
en daarna ben ik heel onschuldig in m'n eigen tentje gaan slapen.
* E.T. is nog steeds onderwerp kwijt, en gokt maar waar 't over zou moeten gaan. Gokt dat lesbi-ervaringen op oudere leeftijd, of jongere vriendjes ofzoiets in die geest in de richting komt..
quote:yvonne, heb je ze ook een nachtkusje gegeven??
Op zondag 12 augustus 2001 01:00 schreef yvonne het volgende:
Ik moest al die lieve knulletjes onderstoppen ja, ze hadden zich helemaal losgewoeld
Jaloers zeker?
en zo ja, wat voelde je toen?
quote:sexcaravan??
Op zondag 12 augustus 2001 01:02 schreef just me het volgende:
Ik jaloershoe kom je erbij?? ik had toevallig wel een uitnodiging om de nacht door te brengen in de sex-caravan! Helaas heeft deze deelnemer zich uh.. uh.. teruggetrokken
*er goed voor gaat zitten*
dat was waar de leiders en leidsters zich 's avonds ophielden als de kinderen sliepen?
quote:*psychologisch toontje*
Op zondag 12 augustus 2001 01:03 schreef yvonne het volgende:
natuurlijk heb ik die bange knulletjes een nachtzoentje gegeven, ze vroegen erom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |