quote:Ach, is dat even fijn..
Op zaterdag 11 augustus 2001 17:40 schreef Premo het volgende:
Ach, dat vindt de LMK altijd zo zielig, als er geen reacties komen..
Wat ik ervan gelezen heb lijkt het me wel een leuk programma
quote:Heb je iets van een url met informatie ofzow? Ik heb geen idee waar je het over hebt nl.
Op zaterdag 11 augustus 2001 17:41 schreef Zapper het volgende:
Wat ik ervan gelezen heb lijkt het me wel een leuk programma
quote:Busetas
Op zaterdag 11 augustus 2001 17:56 schreef Premo het volgende:
Heb je iets van een url met informatie ofzow? Ik heb geen idee waar je het over hebt nl.
quote:Dat zei ik al: leuke titel
Op zaterdag 11 augustus 2001 18:18 schreef HenriPaul het volgende:
BUS + pesetas = BUSETASinteresting...
* Premo is een beetje te vaak online
quote:Die komen er altijd wel. Het RLS forum is gewoon een beetje sloom dezer dagen (komkommertijd he
Op zaterdag 11 augustus 2001 17:40 schreef Premo het volgende:
Ach, dat vindt de LMK altijd zo zielig, als er geen reacties komen..
P.S. Wat is LMK?
quote:Ik kom nooit in RLS. Het spijt me..
Op zaterdag 11 augustus 2001 18:31 schreef Marble het volgende:[..]
Die komen er altijd wel. Het RLS forum is gewoon een beetje sloom dezer dagen (komkommertijd he
). Vanaf volgende week donderdag (by the way: go Patty!) zal het hier wel weer als vanouds zijn.
P.S. Wat is LMK?
quote:Dat zegt natuurlijk niet zoveel, het is tenslotte een compleet andere taal. "Cynix" zou in het Chinees ook iets heel vreems kunnen beteken
Op zondag 12 augustus 2001 19:22 schreef Cynix ® het volgende:
Ik hoor net uit betrouwbare bron wat 'busetas' in het portugees betekent. Nou ja, 'bucetas' dan. Het heeft iig weinig met een bus te maken. En ook niet met pesetas.
quote:Nou, dat heb je toch keurig opgelost?
Op zondag 12 augustus 2001 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, hoe leg ik dat nou netjes uit? Vrouwelijk geslachtsdeel komt nog het beste in de buurt.
Weer wat geleerd
"Vanaf september dient 'De Bus', op V8, als slaapplaats voor een stel jongeren dat een groot avontuur tegemoet gaat. Acht jongeren moeten langs de Spaanse kust 30 dagen met elkaar samenleven, zonder geld. Ze zijn dus genoodzaakt om te overleven, wat niet meevalt zonder paspoort. Het zoeken naar een baantje om in het levensonderhoud te voorzien zal dan ook een flinke taak zijn. Zeker wanneer het straatbeeld afhankelijk is van hoeveel je hebt te besteden aan drank, eten en vrouwen.
'De Bus' wordt drie keer gestationeerd in een leuk dorp aan de Costa Brava. 'De Bus' is naast vervoermiddel tevens voorzien van toilet en keuken. Voor een douche zullen de jongeren zelf moeten zorgen en dat kost geld. Het starterskapitaal van de kandidaten is tenslotte maar ƒ 100,-. De kandidaten moeten de mogelijkheid hebben om werk te zoeken daarom zal het dorp een overzichtelijk uitgaanscircuit hebben. Uiteindelijk zullen de kandidaten grotendeels hun bijbaantjes binnen het toerisme zoeken. Baantjes zoals Propper of barkeeper leveren natuurlijk de meest spraakmakende beelden op. Toch zullen de kandidaten zich ook in het zweet moeten werken door bijvoorbeeld uit noodzaak druiven te plukken bij de lokale boer. Het is namelijk niet toegestaan dat alle kandidaten werk zoeken in het nachtleven. Alle inkomsten die de kandidaten verdienen komen terecht in de huishoudpot. Onderling kan worden afgesproken welk percentage iemand toekomt van zijn eigen hard verdiende geld. Lenen uit de huishoudpot is verboden, maar lenen van een medekandidaat is wel toegestaan.
Eens per week komen de kandidaten bijeen voor de Beachmeeting. Bij deze verplichte meeting moeten de kandidaten onderling punten weggeven. Ze kunnen zowel slechte als goede punten weggeven. De punten worden aan elkaar gegeven als blijk van goed sociaal gedrag of juist voor luiheid en wangedrag. De kandidaten kunnen ook door extra opdrachten bonus punten verdienen. Degene die gedurende tien afleveringen de meeste goede punten verdient is de winnaar. De hoofdprijs is dan ook 8.000 euro en een wereldwijd vliegticket met een geldigheidsduur van één jaar."
Uitzending vanaf oktober. Op V8.
quote:Merci
Op zondag 26 augustus 2001 17:24 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, eigenlijk omdat het de gewoonte was om de soaps een beetje uitelkaar te kunnen houden. Zolang er niet veel RL-soaps zijn kan het nog wel even zonder. Ik pas het wel even aan.
quote:Het is bij voorbaat kut. Genoeg info zo?
Op maandag 24 september 2001 09:55 schreef Cynix ® het volgende:
Heeft er al iemand meer info over dít programma?
21:55 uur, TV8.
Nooit meer iets over gehoord of gelezen. Vreemd.
quote:Ja raar he? Wat zou er gebeurd zijn
Op donderdag 18 oktober 2001 01:06 schreef Cynix ® het volgende:
Kan het kloppen dat dit hele programma gecancelled is?Nooit meer iets over gehoord of gelezen. Vreemd.
quote:Fons van Westerloo ----> feelgoodtelevisie
Op vrijdag 19 oktober 2001 23:17 schreef Marble het volgende:
Ja raar he? Wat zou er gebeurd zijn
quote:Ja, ik heb een interview met Fons van Westerloo gelezen waarin hij inderdaad zegt dat de kijkers genoeg hebben van programma's als de Bus en liever 'FeelgoodTV' willen.
Op maandag 04 februari 2002 12:07 schreef Marble het volgende:
Zou het echt daarom gecancelled zijn?
quote:En dat heeft ie ook gedaan, vanaf 5 maart Busetas op V8
Op maandag 04 februari 2002 13:19 schreef Marble het volgende:
Ja dat weet ik, maar hij kan Busetas toch op V8 kwakken
De deelnemers:
Roy, een vrolijke, knappe vent van 22 jaar die gemakkelijk met mensen omgaat.
Roy heeft 's morgens maar vijf minuten nodig om op gang te komen, maar 's avonds neemt hij er graag de tijd voor om er goed uit te zien.
Sebastiaan (Bas) vindt zaken als uiterlijk en lichaamsverzorging erg belangrijk. Hij is 20 jaar en werkt in de horeca. Als karakter trekken geeft hij ondermeer: ijdel, artistiek, zelfstandig en sociaal op.
De 30 jarige Marcel praat graag over seks, muziek en klimsport. Volgens eigen zeggen is hij voor 10.30 uur 's morgens niet aanspreekbaar. Marcel is vindingrijk en komt met creatieve oplossingen als hij voor problemen wordt gesteld.
Daniël is 21 en houdt er niet van om over zichzelf, zijn emoties en zijn familie te praten. Hij studeert politicologie , is verbaal heel sterk en speelt graag de bemiddelaar die partijen tot elkaar weet te brengen.
Studente MEAO, Annemarie, is 19 jaar jong. Ze is altijd vrolijk, graag behulpzaam, houdt van kleding en van feesten.
Judith, een 21 jarige hairstyliste, zegt van zichzelf dat ze erg lief is, maar ook een doordrammer. Ze is rustig, heeft geen ochtendhumeur en praat graag over muziek en haar werk.
Iris is 20 lentes jong en praat aan een stuk door. Het liefst praat ze over "het bewegen van de mensheid". Ze zegt dat ze een gevoelig type is en dat ze van uit haar dak gaan houdt.
De studente rechten en economie, Mariëlle, is spontaan, gezellig en uitgesproken. Ze is 21 jaar jong, neemt graag de leiding en weet wat ze wil. Uitgaan is een van die dingen en dat is niet altijd bevorderlijk voor haar ochtendhumeur.|
ACHT JONGEREN ZONDER GELD, ALLEEN ELKAAR
'BUSETAS' THE REAL COSTA ADVENTURE
V8: 'BUSetas', vanaf 5 maart om 22.00 uur.
Acht jongeren, vier mannen en vier vrouwen, storten zich, met achterlaten van hun geld, paspoort en deel van hun bagage in een avontuur aan de Spaanse Costa. Het enige dat ze zeker weten is dat ze een plek hebben om te slapen en verder moeten ze zelf zien te overleven. Dat betekent baantjes zoeken voor geld, maar dat mag je dan weer niet allemaal zelf houden, nee dat moet je delen. En hoe zullen de acht deelnemers eigenlijk op elkaar reageren? Beleef het mee in dit 'real Costa adventure' op V8.
In 'BUSetas' zijn de acht deelnemers op elkaar en de omgeving aangewezen om te overleven. Uitgaan en lekker eten, wie wil dat niet op vakantie? Dat kan alleen als je geld kunt uitgeven en dat zal dus eerst verdiend moeten worden. Maar aan die verdiensten zijn restricties verbonden. Zo is er een verplichte verdeling van vier mensen die overdag werken en vier mensen die 's avonds mogen werken. Dus niet iedereen kan tegelijk een baantje in het nachtleven zoeken. De werkzaamheden kunnen uiteenlopen van propper, afwasser of barkeeper tot zelfbedachte werkzaamheden als kapper op het strand of zonnebrand smeerder.
Het verdiende geld gaat voor het grootste deel in een gezamenlijke pot en een percentage mag de deelnemer zelf houden. Hoe groot dat percentage is en wat er van het gezamenlijke geld wordt gekocht moet in overeenstemming met de mede passagiers worden bepaald.
En dan is er ook nog "El Toro", de woordvoerder van de programmamakers en ook het aanspreekpunt en vertrouwenspersoon voor de groep. Maar "El Toro" is ook de gene die bijna elke dag met opdrachten komt, en straffen uitdeelt als de regels overtreden worden.
Wekelijks is er een "Siësta", tijdens deze bijeenkomst geven de deelnemers elkaar plus -en minpunten. Het toewijzen moet gebaseerd zijn op de criteria: omzet, inzet en groepsgedrag. "El Toro" geeft ook een bonuspunt weg, de ontvanger van deze bonuspunt krijgt hiervoor een "Goodmission". Dit is een traktatie in de vorm van iets luxueus, lekkers of avontuurlijks waarvoor de deelnemers nu eens niet zelf moeten betalen, en hij/zij mag ook nog een medepassagier meenemen.
Hier staan deelnemers van Busetas, maar dat zijn toch de deelnemers van StarAcademy?
quote:Hey Judith, daar ben ik ooit eens door geknipt.
Op vrijdag 01 maart 2002 19:41 schreef Sanshine het volgende:
Vanavond begint het inderdaad
quote:De VPRO-gids eveneens, zapte toevallig voorbij. Nou je hebt inderdaad niks gemist. In één woord: ordinair. Van het genre dat bij SBS nu plaats gaat maken voor de zogenaamde feelgood-tv.
Op zaterdag 02 maart 2002 01:00 schreef Bus watcher het volgende:
Het Veronicablad meldt om 22.35 op V8 "Door 't lint: in de sneeuw".
quote:Hiyas lekker ding ,
Op donderdag 18 oktober 2001 01:06 schreef Cynix ® het volgende:
Kan het kloppen dat dit hele programma gecancelled is?Nooit meer iets over gehoord of gelezen. Vreemd.
Verder wel leuk....
Erg verschillende deelnemertjes...
http://www.clubs.nl/community/default.asp?club=Golden%27s+Busetas%ae
quote:Dat is ironie?
Op zaterdag 09 maart 2002 16:03 schreef SEMTEX het volgende:
Erg verschillende deelnemertjes...
Kheb trouwens wel om Bas moeten lachen, met zijn make-up tasje en een paar keer per dag een andere outfit.
quote:Yep
Op dinsdag 12 maart 2002 20:47 schreef SunChaser het volgende:
Is het maar eensperweek?
quote:Toen het programma opgenomen werd, waren er nog wel pesetas.
Op woensdag 13 maart 2002 18:34 schreef Lovely-Lili het volgende:
dom dom dom,
BUS+PESETAS=BUSETAS
DIE PESETAS ZIJN ER NIET MEER!?
BUSEURO dan
Wat een irritant mens!!!
quote:Nee, zo was het niet. Ze zonden zaterdag op prime time aflevering 1 uit, terwijl ze op de late vrijdagavond al bij aflevering 3 of 4 waren. Ik heb eerder het idee dat er te weinig naar gekeken word en dat het daarom opnieuw op een ander tijdstip geprobeerd wordt.
Op dinsdag 02 april 2002 14:08 schreef SunChaser het volgende:
Zaterdag herhalen ze de uitzending van vrijdag, doen ze ook met de zondagaflevering van Fear Factor.
Ik heb het nog nooit gezien en met mij de rest van NL.
http://www.clubs.nl/community/default.asp?club=Golden%27s+Busetas%AE
quote:Aha... Leuk kijkvoer dus?
Op donderdag 04 april 2002 23:48 schreef Golden het volgende:
Ze zijn terug,Annemarie is nu op mijn forum en ze maakt Marielle uit voor rotte vis tis echt op een drama uitgelopen daarhttp://www.clubs.nl/community/default.asp?club=Golden%27s+Busetas%AE
quote:Heerlijk zo'n jongen die dat doet.Waarom niet toch??
Op zaterdag 09 maart 2002 23:41 schreef k_man het volgende:[..]
Kheb trouwens wel om Bas moeten lachen, met zijn make-up tasjeen een paar keer per dag een andere outfit.
Kijk dat is nu genieten
quote:Ja! Het leek erop dat Iris door iedereen uitgekotst werd. Ze liep in ieder geval kwaad en huilend van tafel weg en noemde nog even haar dagboek. Kennelijk heeft iemand van het programma of een andere deelnemer dat dus gelezen en weten ze zo dat ze zit te liegen.
Op vrijdag 12 april 2002 23:14 schreef wizarddragon het volgende:
Het was vandaag weer raak tijdens het 'truth or dare' spelletje. Het leek net of iedereen met elkaar ruzie had. WHahahah Eerst had Iris een conflict met nicht Bas. Iris sloeg tegen Annemarie's hoofd helemaal op het einde en liep vervolgens blerrend weg. Reden dus om volgende week weer te kijken.
Hee Roy, welkom
* Admin, slotje PLEASE ?!
quote:en wat een dikke jantetters!
Op dinsdag 02 april 2002 09:51 schreef poppyZbrite het volgende:Wat een irritant mens!!!
quote:you make it sound like it's a bad thing
Op dinsdag 16 april 2002 16:42 schreef schwa78 het volgende:
en wat een dikke jantetters!
quote:Het komt alleen maar 'op je beeldbuis' als je er zelf voor kiest. Het is nou ook weer niet zo dat je er mee doodgegooid wordt.
Op dinsdag 16 april 2002 10:35 schreef Driekeerniks.com het volgende:
Ik VIND het heel erg triest, weer zo'n waardeloos proggie op mijn beeldbuis.
quote:Dan heb je me verkeerd opgevat. Laten we even duidelijk stellen dat die tietjantetters van Marielle een grote stimulans is om de serie te volgen...
Op dinsdag 16 april 2002 16:53 schreef Herald het volgende:[..]
you make it sound like it's a bad thing
quote:je usericon staat op je C schijf...
Op woensdag 17 april 2002 13:38 schreef Roy-Busetas het volgende:
jaja alleen weer die tieten hè??
Ik vind haar trouwens wel een cool wijf... Maarja, die tieten van Marielle he, dat is ook niet mis...
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 19-04-2002 23:42]
Ze kunnen per siesta 3 'punten' geven. Op die manier kunnen ze zelf bijna bepalen wie er op kop staat.
Wel een prachtaflevering trouwens weer
quote:Busetas is toch gewoon bus in het Spaans???
Op zondag 12 augustus 2001 19:22 schreef Cynix ® het volgende:
Ik hoor net uit betrouwbare bron wat 'busetas' in het portugees betekent. Nou ja, 'bucetas' dan. Het heeft iig weinig met een bus te maken. En ook niet met pesetas.
Wat een onzin zeg! Waarom is die griet ineens supernep? Als je met 8 onbekenden ofzo in een bus wordt gedouwd en je *moet* samenwerken, vanzelfsprekend dat je dat sommigen absoluut niet mag. Maar je moet wel met ze opschieten, dus moet je wel een beetje aardig blijven.
In een dagboek kun je dan vervolgens wel je ware mening kwijt.
Iemands dagboek lezen vind ik 1000x erger dan aardig tegen iemand zijn omdat je nog een paar weken in dezelfde bus zit terwijl je het eigenlijk een lul vind.
quote:Ik heb het ook niet gezien en zaterdag was er geen herhaling.
Op maandag 06 mei 2002 14:21 schreef Marble het volgende:
Kut ik heb het afgelopen week gemist, was dat de finale?
quote:Marielle heeft gewonnen.
Op maandag 06 mei 2002 14:21 schreef Marble het volgende:
Kut ik heb het afgelopen week gemist, was dat de finale?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |