Ik had me aangemeld bij BB3, en weet nu nog steeds niet of ze me willen (maar niemand wil mij )
Als je maar belooft dat als je definitief niet mee zou mogen doen aan BB3 hier wel ff volledig uit de school klapt! Over hoe het 'daar' achter de schermen allemaal aan toe gaat.
Ik stond erbij en ik keek er naar!
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2001 22:57 schreef Priscella het volgende:ha
ha
hihi
Ik stond erbij en ik keek er naar!
quote:Absoluut, geen probleem trouwens.........., volgens mij is die ander.... (die in het andere topic zei voor Yorin te hebben gewerkt) gewoon iemand die me probeert te fokken!
Op vrijdag 10 augustus 2001 22:50 schreef Cynix ® het volgende:
Tuurlijk willen wij jou wel!Als je maar belooft dat als je definitief niet mee zou mogen doen aan BB3 hier wel ff volledig uit de school klapt! Over hoe het 'daar' achter de schermen allemaal aan toe gaat.
quote:Deel 1 is toch bijna vol? Vertel eens trouwens hoe je nu aan mn foto kwam?
Op vrijdag 10 augustus 2001 23:24 schreef Tinkerbell het volgende:
Wat is mis met deel 1, die is nog niet vol hoorVan mij mag je er in, hoor Jeromar!
quote:Nou zeg, dat heb ik al uitgebreid verteld. Je had ze ooit op Fok gezet. Toen jij kwam met een eventueel verblijf in BB heb ik ze bewaard.
Op vrijdag 10 augustus 2001 23:27 schreef Jeromar het volgende:Deel 1 is toch bijna vol? Vertel eens trouwens hoe je nu aan mn foto kwam?
quote:Oh ja dat is ook zo.... Maar wat ga je er mee doen?
Op vrijdag 10 augustus 2001 23:28 schreef Tinkerbell het volgende:[..]
Nou zeg, dat heb ik al uitgebreid verteld. Je had ze ooit op Fok gezet. Toen jij kwam met een eventueel verblijf in BB heb ik ze bewaard.
quote:Niets. Alleen wel als ik je hoofd zie in dat BB-huis. Dan gaan ze natuurlijk wel hier op Fok!
Op vrijdag 10 augustus 2001 23:31 schreef Jeromar het volgende:Oh ja dat is ook zo.... Maar wat ga je er mee doen?
*Dekking zoekt*
En dat terwijl je foto en je naam al anderhalve week overal op het net staan.
http://www.clubs.nl/community/default.asp?club=Big%2dBrother+%2d+The+Battle
quote:Ik bedoel maar
Op vrijdag 10 augustus 2001 23:41 schreef Hunter het volgende:
Tjonge, tjonge jonge, wat kan jij interessant doen zeg.En dat terwijl je foto en je naam al anderhalve week overal op het net staan.
Sterker nog; hij staat er nog steeds!
Misschien was het verstandiger geweest ietsje discreter te wezen tov je BB-aspiraties?
Jij vertelde toch ooit dat je voor Veronica/BB werkte?
(op melodie van Anton aus Tirol)
Ja alles klar,
Want ik bin dar
ich bin der geile Jeromar
When ich comme in das hous
Das mag meine kein flaus aus
Ja ich bin stoer
Ein wunder der Natur
Op die wijze is men verzekerd van een hele bulk publiciteit hier op Fok! en ongetwijfeld ook daarbuiten (gezien de hard-core-fans hier, die ze bij BB2 toch wel een beetje kwijt zijn geraakt).
Good business = Jeromar erin. Dat begrijpen Hummie en Sjonnie vast heel goed...
quote:Och toch! Bij een BigBrother DEEL DRIE zou je ondertussen kunnen weten dat Hummie en de haren hier ook gewoon meelezen, en een anonieme nickname is 'ie allang niet meer, zeker niet als je weet dat die foto's hier al sinds april of zo opstaan. Bovendien, om 300.000 posts dat je er waarschijnlijk wel/waarschijnlijk niet/wel/niet/warschijnlijk wel/niet/ik kan nix zeggen maar/waarschijnlijk zeg ik teveel maar/ik zit er niet in/waarschijnlijk wel te doen.... Jeromars geloofwaardigheid was aan deze kant van het lijntje reeds lange tijd gevlogen. Maar ik vond het wel leuk om te lezen, al speelde hij mijns inziens het spelletje te doorzichtig. Edoch, bovenstaande theorette van Dinosaur zou natuurlijk ook wel kunnen kloppen. Met de snelheid waarmee dit RLS forum de laatste dagen volloopt.....
Op zaterdag 11 augustus 2001 09:16 schreef Kleintje het volgende:
Goed, Jeromar zit er waarschijnlijk dankzij deze acties niet meer in.
Veel kijkplezier Jeromar!
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 11-08-2001 09:29]
wat ben ik vreselijk aan het kloten met edit en copy en zo, sorry!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |