Gelukkig heb ik nooit zoiets belachelijks als een ontgroening ondergaan, maar voor de mensen die vrijwillig aan de vernedering zijn blootgesteld: wat bezielde je?
StudieVerenigingen zijn daarentegen nog wel geinig.
ten eerste vind ik het gewoon allemaal flauwekul..ten tweede, mijn kamergenoot is dus lid van albertus..en hij en zn kameraadjes komen elke woensdag bij elkaar om vervolgens intellectueel dronken te worden..keertje was ik dus aanwezig (zou net weggaan naar vriendin, maar had bus gemist), en geloof me..zonder bier waren het allemaal gozers die niks te vertellen hadden tegen elkaar, maar zodra het bier ging vloeien waren ze allen broertjes van elkaar..omhelsen, lachen, dansen, lol maken..
triest ja! maar ach, dit zal zeker een uitzondering zijn...
oh ja, studentenvereniging van A mag natuurlijk absoluut niet mensen van studentenvereniging B..die zijn lelijk, dom bijdehand etc etc..nogmaals triest ja
quote:Virgiel is sowieso geil!
Op vrijdag 10 augustus 2001 18:04 schreef martijnvds het volgende:
Hmm tsja ik ga komend jaar informatica () studeren in Delft aan de TU, en ik heb echt geen idee of ik wel bij een vereniging zal gaan.. er zijn wel een aantal aardige maar of ze nou echt superboeiend zijn
anyway over een week is de Owee (ontvangstweek) en daar ga je ook langs alle verenigingen en dan zie ik het wel.. zit er een hele toffe tussen dan wordt ik wel lid en anders niet.. je komt toch wel genoeg mensen tegen met je studie/sport/uitgaan etc dus
jaarclubjes, die zijn pas erg! brrr...
quote:hey dit klinkt vet! ik hoop alleen niet dat er een bralcultuur hangt
Op vrijdag 10 augustus 2001 18:27 schreef spaceben het volgende:
Histos in utrecht is top. mits je zeilen, gezellige mensen en een top lokatie van een kroeg je wat doenjaarclubjes, die zijn pas erg! brrr...
in iedergeval: _Geen_corpsbal
quote:Ga jij naar het kennismakings weekend van christiaan huijgens?
Op vrijdag 10 augustus 2001 18:04 schreef martijnvds het volgende:
Hmm tsja ik ga komend jaar informatica () studeren in Delft aan de TU, en ik heb echt geen idee of ik wel bij een vereniging zal gaan.. er zijn wel een aantal aardige maar of ze nou echt superboeiend zijn
anyway over een week is de Owee (ontvangstweek) en daar ga je ook langs alle verenigingen en dan zie ik het wel.. zit er een hele toffe tussen dan wordt ik wel lid en anders niet.. je komt toch wel genoeg mensen tegen met je studie/sport/uitgaan etc dus
Iig ik zit er wel over na te denken om lid te worden van een studenten vereniging. Vergillius dan nog het leukst in delft. Maar ja die ontgroening he, is die verplicht? Of hebben ze er problemen mee als ik de eerste 3 dagen niet kom? Ben namelijk op lowlands te vinden dan.
quote:Ik zit zelf op Virgiel en je kan zeker NIET 3 dagen later komen, die ontgroening is verplicht, maar zeker de moeite waard.
Op vrijdag 10 augustus 2001 18:52 schreef Tweek het volgende:[..]
Ga jij naar het kennismakings weekend van christiaan huijgens?
Iig ik zit er wel over na te denken om lid te worden van een studenten vereniging. Vergillius dan nog het leukst in delft. Maar ja die ontgroening he, is die verplicht? Of hebben ze er problemen mee als ik de eerste 3 dagen niet kom? Ben namelijk op lowlands te vinden dan.
quote:PArticolarte oid?
Op vrijdag 10 augustus 2001 17:54 schreef Xortes het volgende:
Je hebt ook studentenverenigingen zonder ontgroening die niet zo duur zijn en waar de leden een gemeenschappelijk interesse hebben. In Amsterdam heb je zo'n studentenvereniging waar men samen culturele uitjes doet zoals films, theater en men voorleest uit eigen werk enzo. Lijkt mij heel leuk, maar ik heb er geen tijd voor...
quote:Heb al kaartjes.
Op vrijdag 10 augustus 2001 21:31 schreef 666 het volgende:[..]
Ik zit zelf op Virgiel en je kan zeker NIET 3 dagen later komen, die ontgroening is verplicht, maar zeker de moeite waard.
je zal dus wel moeten kiezen: lowlands OF Virgiel (als je nog geen kaartjes voor lowlands hebt, zou ik ze niet kopen, lowlands kan volgend jaar nog een keer)
quote:Hmmm, daar zit ik dus over na te denken. Alleen heb ik een hekel aan zeilen. Ik windsurf. Maar weet niet echt of dat mijn type mensen zijn daaro. Ik ga iig bij Protos, want wil weer gaan volleyballen. Voor de rest zie ik as zondag tot ???? wel.
Op vrijdag 10 augustus 2001 18:27 schreef spaceben het volgende:
Histos in utrecht is top. mits je zeilen, gezellige mensen en een top lokatie van een kroeg je wat doenjaarclubjes, die zijn pas erg! brrr...
quote:Leg mijn ouders dat maar eens uit. Ze zeuren dat ik studentenvereniging voor moet laten gaan en dat ze zelfs mijn kaartje vergoeden, maar NO WAY dat ik dat ga doen.
Op zaterdag 11 augustus 2001 02:49 schreef Tweek het volgende:[..]
Heb al kaartjes.
quote:Das kut.
Op zaterdag 11 augustus 2001 02:56 schreef Gianthuust het volgende:[..]
Leg mijn ouders dat maar eens uit. Ze zeuren dat ik studentenvereniging voor moet laten gaan en dat ze zelfs mijn kaartje vergoeden, maar NO WAY dat ik dat ga doen.
quote:Ik zou je ook aanraden om studentenvereniging voor te laten gaan, anders mis je dat een heel jaar. Ik ken ook mensen die vorig jaar lowlands voor lieten gaan en das gewoon zonde.
Op zaterdag 11 augustus 2001 02:56 schreef Gianthuust het volgende:[..]
Leg mijn ouders dat maar eens uit. Ze zeuren dat ik studentenvereniging voor moet laten gaan en dat ze zelfs mijn kaartje vergoeden, maar NO WAY dat ik dat ga doen.
Blijf eerste jaar toch nog thuis wonen en ik moet mar zien of ik het eerste jaar haal, dus is misschien maar beter ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |