So... anyone? Heb hier trouwens nog geen topics over gezien, zou het dan zo onbekend zijn?
Toch maar eens muziek van opzoeken dan.
Is wel een leuk nummer&video
Ik ken alleen Fat Lip tot nu toe, moet eens wat meer van ze downen.
Ik heb 2 nummertjes van ze, Another Time Around en Makes No Difference beide supergoed
EDIT: de CD dan heh
[Dit bericht is gewijzigd door RedGuy op 10-08-2001 16:03]
quote:IS NIET TE VINDEN HIERO!
Op vrijdag 10 augustus 2001 15:56 schreef RedGuy het volgende:
Frans, ik weet dat je inmiddels al in de stad bent, maar als je wat gevonden hebt zeg het dan in mIRC!EDIT: de CD dan heh
Dit werkt niet in het voordeel tegen de strijd van het downloaden van muziek.
die lui hebben wel al vaak tours gedaan met "grote" punkbands jah en 'kvind ze zelf ook wel cool
quote:Wanneer komen die cd's van hun uit (ze hebben er 2) dan?
Op vrijdag 10 augustus 2001 19:40 schreef MuNKeY het volgende:
de CD is nog niet te koop en zal waarschijnlijk ook nog wel een tijd duren, ennuh, makes no difference liedje en clip zijn BETER dan fat lip
Makes no difference zal ik effe downen.
quote:Uhm, hoe oud dan? Ik kan nog steeds cd'tjs van NOFX vinden, die dateren uit 1992 (S&M Airlines) dus ja... lijkt me stug eigenlijk.
Op vrijdag 10 augustus 2001 19:51 schreef MuNKeY het volgende:
de 1e komt helemaal NIET uit, gewoon omdat die al TE oud is, misschien als de 2e hier goed zal verkopen dan hebben ze em dan wel.... moet je jammergenoeg afwachten (ik ga em bestellen online denkik)
quote:dat is omdat heavy petting zoo enzo hier goed verkochtten, dus vragen plate en dergelijke oudere CD's ook aan (voor een collectie ) snap je ?
Op vrijdag 10 augustus 2001 19:59 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Uhm, hoe oud dan? Ik kan nog steeds cd'tjs van NOFX vinden, die dateren uit 1992 (S&M Airlines) dus ja... lijkt me stug eigenlijk.
quote:I get ya. Was Punk in Drublic niet 't cd'tje wat zo goed verkocht btw?
Op vrijdag 10 augustus 2001 20:01 schreef MuNKeY het volgende:[..]
dat is omdat heavy petting zoo enzo hier goed verkochtten, dus vragen plate en dergelijke oudere CD's ook aan (voor een collectie ) snap je ?
quote:POSER!!!!!!!!
Op vrijdag 10 augustus 2001 20:14 schreef MuNKeY het volgende:
ohjah
\sorry , i have let you down, my NoFX wisdom Fails me..........
Makes no difference klinkt erg cool! Beetje poppunk imo maar wel vet.
Nog meer aanraders?
quote:Ow je bedoelt Grab a bull by the horns and fuck him up in the ass? Die down ik nu.
Op vrijdag 10 augustus 2001 20:51 schreef MuNKeY het volgende:
take a bull by the horns............ (als ik dit typ word ik gebanned)
sum41 is cool
Sorry wat bedoel je met dat verbannen?
quote:Blink182 is heel anders hoor. Vergelijk Fat lip maar eens met The Rock Show van blink.
Op zondag 12 augustus 2001 10:41 schreef tjinG het volgende:
Blink 182 kloon, heb die ene laatste album van ze All killer no filler gedowned. Wel leuk om naar te luisteren ofzo, maar ik vind het na een hakf uurtje wel vervelen
Can't see no similarity.
Heel erg dezelfde stijl
quote:So do I.
Op zaterdag 18 augustus 2001 19:18 schreef Noodles het volgende:
Dat wil overigens niet zeggen dat ik sum41 kut vind ofzo, ik hou wel van dat soort poppunk
Ben laatst van mening veranderd. Eerst was het :"Blink is poppunk geen echte punk dus zuigt". NU is het "Lekker melige muziek, misschien dan beetje poppy maar ach wtf"
Nu loop ik vrolijk rond in m'n blink182 t-shirts/truien.
And I don't give a fuck about what other ppl say.
Verder blijven de echte punkbands (Pennywise, NOFX etc) de best.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |