Laat hier je gedachten over BB3 de vrije loop !
Het feit dat ik hier hysterisch om moet lachen zegt eigenlijk al genoeg he? Ik ben al verloren.
BB3 : Voer voor psychologen kansloze soosrukkers die niets beters te doen hebben
quote:Mocht Jeromar het niet halen dan wordt hij vast een vaste bezoeker van dit topic om zijn ego wat op te krikken
Op vrijdag 10 augustus 2001 10:33 schreef Cynix ® het volgende:
Alleen geruchten, Yvonne. Elk forum heeft zo'n beetje z'n eigen kandidaat of iemand die zich daarvoor uitgeeft. Wij hebben Jeromar, die gaat hoge ogen gooien.
quote:touche
Op vrijdag 10 augustus 2001 10:30 schreef Cynix ® het volgende:
Een kleine blik in je profiel leert mij dat jij de afgelopen paar dagen circa 150 posts hebt geplaatst, voornamelijk in Onzin. Nee, jij hebt gelukkig wél iets beters te doen dan wij...
Ik ga proberen een beetje lijn in het forum te brengen, nu het nog kan.
quote:BB is en blijft een ideale mogelijkheid voor een 'gewone' man/vrouw, om sociale en maatschappelijke verhoudingen tussen verschillende groepen mensen en de ontwikkeling daarvan te kunnen bestuderen.
Op vrijdag 17 augustus 2001 12:55 schreef Cynix ® het volgende:
Hier graag de (inhoudelijke) discussies waarom Big Brother 3 wél of niet kan in 2001 en tevens waarom je daar wel of niet met goed fatsoen naar kunt kijken.
En door een stressvolle situatie neer te zetten, zijn de betrokkenen eerder geneigd uit hun schulp te kruipen. Hun slechte en goede eigenschappen komen dus duidelijker naar boven in zo'n kunstmatig gecreeerde situatie.
Je zou kunnen zeggen dat je bij een derde keer, toch weer dezelfde resultaten krijgt, dus dat de formule uitgekauwd is, ware het niet dat er dit jaar een nieuw (en naar mijn mening geniaal) aspect is toegevoegd.
Door de bewoners niet op gelijke voet te behandelen (denk maar eens terug aan de hond van Desiree of de man van Hieke vorig jaar) zullen de gemoederen nog hoger oplopen en kunnen de bewoners wel eens veel dieper in deze schijnwereld gezogen worden.
Dan krijgen we misschien een programma, dat echt balanceert op de grenzen van wat sociaal maatschappelijk geoorloofd is en wat niet. Niet erg verantwoord, wel ontzettend vermakelijk.
quote:Alles valt of staat dan wel bij de personen die in het huis zitten. Hierbij is namelijk ook van belang dat ze deze emotie wel durven te uiten. Van de situatie van vorig jaar kan ik me herinneren dat er maar één was die liet blijken dat hij het niet leuk vond.
Op vrijdag 17 augustus 2001 13:17 schreef Lamon het volgende:(denk maar eens terug aan de hond van Desiree of de man van Hieke vorig jaar) zullen de gemoederen nog hoger oplopen en kunnen de bewoners wel eens veel dieper in deze schijnwereld gezogen worden.
Dan krijgen we misschien een programma, dat echt balanceert op de grenzen van wat sociaal maatschappelijk geoorloofd is en wat niet. Niet erg verantwoord, wel ontzettend vermakelijk.
Verder ben ik zelf niet van plan mij te verantwoorden omdat ik naar BB of andere realifeshit kijk.
quote:Hear Hear!!
Op vrijdag 17 augustus 2001 13:46 schreef marky het volgende:[..]
Verder ben ik zelf niet van plan mij te verantwoorden omdat ik naar BB of andere realifeshit kijk.
Ik denk dat we het afgelopen jaar hebben kunnen zien dat de mensen in het huis zich een beetje spiegelden aan hun voorgangers. Daar waar ze in BB1 geleidelijk naar elkaar toegroeiden en banden met elkaar aangingen leek het er vorig jaar een beetje op ofdat iedereen vanaf dag 1 zijn/haar best deed om bij de ander in de smaak te vallen. (Uitzonderingen daargelaten.) Het Sweetie darling was onoprecht in mijn ogen, en bepaalde lieden overgoten zich met een vernis van liefde en genegenheid t.o.v elkaar. Bovendien was er in mijn ogen niets hemeltergends aan hun verblijf in BB2, en de lamzakkerigheid straalde er tenslotte vanaf. Omdat het nu een nieuw competetief concept lijkt te gaan worden zullen mensen met hun neus op de feiten gedrukt gaan worden. Met altruïsme en teamspirit ga je er dus niet komen dit keer, tenminste als we VOO moeten geloven. Oh kut, hoe kort je Yorin nou lekker af?!?! Ik ben erg benieuwd naar de duistere kant van mensen die willen winnen, en wat voor handvaten er worden aangereikt om dat te bereiken.
Ik ben dan ook zeer benieuwd wat voor truc BB uit de kast gaat halen om het voorelkaar te krijgen dat het niet gebeurd en dan zonder dat het busachtig gaat worden.
Maaaarrrrrrr.....ik heb me al eerder in de luren laten leggen door slogans, zie BB2. "Een hel!!" Duh. De tijd zal het leren.
quote:Nah, voor de broodnodige variatie zou het niet slecht zijn...
Op vrijdag 17 augustus 2001 15:52 schreef marky het volgende:
zonder dat het busachtig gaat worden.
quote:Denk nog maar eens keer aan de tijd dat Koos niet meer mocht schrijven. Zelfs Bi-anca, die hem dus drie keer niks vond, hielp hem in zijn strijd tegen BB. Het gevaar ligt op de hoek dat de bewoners uiteindelijk er voor kiezen om gezamelijk zich tegen BB te keren. Kan overigens ook een aardige ontwikkeling zijn (zie de Denen). Dan wordt het ook wel een Battle maar dan wel tegen de redaktie.
Op vrijdag 17 augustus 2001 15:58 schreef Roache_ het volgende:
Marky, dat bedoel ik eigenlijk ook, maar ik geloof dat Yorin de campinggezelligheid juist wil voorkómen, te merken aan slogans als "luierend een miljoen in de wacht slepen is er niet meer bij.." (of zoiets.)Maaaarrrrrrr.....ik heb me al eerder in de luren laten leggen door slogans, zie BB2. "Een hel!!" Duh. De tijd zal het leren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |