niet dat ik er mee zit trouwens, ik roer mn lepel in iets eetbaars ipv een poepgat.. maar dat zal wel spreken naar mn onervarenheid i guess
In THEORIE is het zo dat de man het lekkerder zou moeten vinden als de vrouw door dat de prostaat wordt gestimuleerd bij de vrouw zit er daar na mijn menig "niks" waardoor ze opgewonden kan raken/klaarkomen.
ik heb het nog nooit gedaan maar lijkt mij vrij aanneembare theorie..
quote:Niks?
Op donderdag 09 augustus 2001 19:18 schreef Dezjay het volgende:
Hehe grappig... Heb hier van de week nog paar gesprekken over gehadIn THEORIE is het zo dat de man het lekkerder zou moeten vinden als de vrouw door dat de prostaat wordt gestimuleerd bij de vrouw zit er daar na mijn menig "niks" waardoor ze opgewonden kan raken/klaarkomen.
Wat d8 je van zenuwen? Zenuwsknopen etc? 't is echt wel een gevoelig plekje hoor net als klit, tepels, borsten, rug, en alle andere plekken waar de zenuwen dicht onder de huid zitten.
Ik ken btw wel vrouwen die het lekker vinden..
quote:Ja ke... Ken ..
Op donderdag 09 augustus 2001 19:25 schreef MoJo het volgende:[..]
Niks?
Wat d8 je van zenuwen? Zenuwsknopen etc? 't is echt wel een gevoelig plekje hoor net als klit, tepels, borsten, rug, en alle andere plekken waar de zenuwen dicht onder de huid zitten.
Kweet nie me meissie wil het (nog) nie dus dan houdt het op.. Nou ja als jij ervaring hebt dan zul jij het wel weten.. Wat is ongeveer het percentage
quote:Ik ken vrouwen die wouden het doen tijdens een one night stand ...
Op donderdag 09 augustus 2001 19:25 schreef MoJo het volgende:[..]
Niks?
quote:Jij meteen de glijmiddel halen
Op donderdag 09 augustus 2001 19:50 schreef Aneurism het volgende:[..]
Ik ken vrouwen die wouden het doen tijdens een one night stand ...
quote:Om weg te glibberen ja...
Op donderdag 09 augustus 2001 19:54 schreef Kaaswous het volgende:[..]
Jij meteen de glijmiddel halen
quote:* bruintjuh houdt er niet meer van
Op donderdag 09 augustus 2001 18:09 schreef juf_marja het volgende:
am i right or am i right!
quote:Nu ze last van aambeien heeft
Op donderdag 09 augustus 2001 21:27 schreef bruintjuh het volgende:[..]
* bruintjuh houdt er niet meer van
quote:Hmz, je zou toch anders verwachten met zo'n nick....
Op donderdag 09 augustus 2001 21:27 schreef bruintjuh het volgende:[..]
* bruintjuh houdt er niet meer van
quote:Gadver man, hoe weet JIJ dat??
Op donderdag 09 augustus 2001 21:45 schreef Kaaswous het volgende:[..]
Nu ze last van aambeien heeft
quote:Die hebben we vaker gehoord
Op donderdag 09 augustus 2001 21:47 schreef StrayDog het volgende:[..]
Hmz, je zou toch anders verwachten met zo'n nick....
quote:
Op donderdag 09 augustus 2001 21:47 schreef bruintjuh het volgende:[..]
Gadver man, hoe weet JIJ dat??
quote:
Op donderdag 09 augustus 2001 23:12 schreef Kaaswous het volgende:[..]
EUH! nee ik val gewoon op vrouwen hoor! ja je zei ook zo van "houdt er niet meer van"
Ik hou er idd niet MEER van.. Weet niet waarom..
quote:En hij blijft leuk he!
Op donderdag 09 augustus 2001 21:48 schreef bruintjuh het volgende:[..]
Die hebben we vaker gehoord
![]()
quote:Te interpreteren als:
Vrouwen vinden anale sex net zo lekker als mannen
Lekker duidelijk dus.
quote:OooW!!
Op donderdag 09 augustus 2001 23:37 schreef bruintjuh het volgende:[..]
Ben ik geen vrouw dan?
Ik hou er idd niet MEER van.. Weet niet waarom..
quote:Hmmm...
Op donderdag 09 augustus 2001 19:18 schreef Dezjay het volgende:
Hehe grappig... Heb hier van de week nog paar gesprekken over gehadIn THEORIE is het zo dat de man het lekkerder zou moeten vinden als de vrouw door dat de prostaat wordt gestimuleerd bij de vrouw zit er daar na mijn menig "niks" waardoor ze opgewonden kan raken/klaarkomen.
[Goedele Liekens mode aan] Als de vrouw anaal wordt gepenetreerd kan dat sommige vrouwen veel genot verschaffen omdat de penis van de man tegen de baarmoedermond aanstoot. Geen direct contact natuurlijk, want de wand van de endeldarm zit tussen penis en baarmoedermond in. Omdat de baarmoedermond vanuit een andere richting wordt gestimuleerd dan bij vaginaal contact kan dit op een andere wijze genot verschaffen... [Goedele Liekens mode off]
Natuurlijk bevat de huid en slijmvliezen van de anus ook veel uitlopers van zenuwen, die bij aanraking / penetratie geprikkeld worden.
quote:Ja ok zoals ik al ze... geen ervaring er mee maar je hebt gelijk da het wel lekker ken zijn
Op vrijdag 10 augustus 2001 17:17 schreef Dr_Greene het volgende:[..]
Hmmm...
[Goedele Liekens mode aan] Als de vrouw anaal wordt gepenetreerd kan dat sommige vrouwen veel genot verschaffen omdat de penis van de man tegen de baarmoedermond aanstoot. Geen direct contact natuurlijk, want de wand van de endeldarm zit tussen penis en baarmoedermond in. Omdat de baarmoedermond vanuit een andere richting wordt gestimuleerd dan bij vaginaal contact kan dit op een andere wijze genot verschaffen... [Goedele Liekens mode off]
Natuurlijk bevat de huid en slijmvliezen van de anus ook veel uitlopers van zenuwen, die bij aanraking / penetratie geprikkeld worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |