abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1366290
Ik word een beetje moe van die lui die altijd maar zitten te zeuren over respect..... Respect dit, respect dat, gebruik dat kutwoord nou gewoon een keer nie en zeg anders gewoon niks en denk het gewoon. Jaja, nu krijg ik natuurlijk zo'n bijdehandte reactie van iemand dat ik dit ook niet hoef te zeggen en het beter kan denken, maar ja tis de klaagbank en ik wordt ziek van die lui.
  woensdag 8 augustus 2001 @ 14:40:33 #2
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1366330
beetje respect voor die zeurpieten graag!!
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_1366357
Ach gossie toch
pi_1366358
Inderdaad, regelmatig hoor je zo'n leegloper over respect zeuren.

Respect moet je verdienen! (En je krijgt het niet door rond te hangen en te klagen)

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 augustus 2001 @ 15:22:51 #5
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_1366758
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 14:43 schreef Halinalle het volgende:
Inderdaad, regelmatig hoor je zo'n leegloper over respect zeuren.

Respect moet je verdienen! (En je krijgt het niet door rond te hangen en te klagen)

[crosspost mode on]
Dus jij geeft niemand enig respect tenzij ze het verdiend hebben? Jij staat dus tegen over mensen die je niet kent respectloos?

Bij mij krijgt iedereen respect. Iemand kan hetop z'n hoogst verliezen...
[crosspost mode off]

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_1366983
Dammmmmmn da bedoel ik nou he....
pi_1367043
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 15:22 schreef Doc het volgende:

[..]

[crosspost mode on]
Dus jij geeft niemand enig respect tenzij ze het verdiend hebben? Jij staat dus tegen over mensen die je niet kent respectloos?

[crosspost mode off]

Het is natuurlijk afhankelijk hoe je het begrip 'respect' opvat.
Als je naar de betekenis zoals de Van Dale die geeft, kijkt:
quote:
res·´pect (het ~)

1 eerbied uit hoogachting of angst

dan heb ik voor lang niet iedereen respect, want mijn hoogachting (of angst) zul je toch echt moeten verdienen.

Ik zie wel iedereen voor vol aan, tenzij zijn of haar gedrag/opvattingen me anders doet besluiten.

Als je het strikt opvat, sta ik dus tegenover mensen die ik niet ken respectloos, maar de semantiek van menselijke taal gedraagt zich niet als een Boolese algebra.

pi_1375793
Vroeger luisterde ik veel naar de Heideroosjes, die hadden / hebben het ook de godganse dag over respect, zo vaak dat ik het idee krijg dat ze het roepen voor hun image en niet dat er ook nog een achterliggende gedachte bij zit.
  donderdag 9 augustus 2001 @ 17:57:40 #9
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_1375941
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 14:43 schreef Halinalle het volgende:
woord respect is idd uit zn verband gerukt door leegloper (lees Ruud en co uit (*kokhalst*) "Big Brother 1: the boredom" .. "Respect hebben voor" is niet gelijk aan "iemand in zn waarde laten"
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 15:22 schreef Doc het volgende:
zie de quote uit de Van Dale
quote:
als iedereen dat zomaar zonder reden van jou krijgt, dan is respect krijgen van jou dus niets waard..
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_1376163
Inderdaad, gezeur over "ik wil respect" blablabla altijd. Je moet respect inderdaad verdienen.

So far hebben alleen mijn ouders en mijn broers mijn respect, verder niemand.

En indeed, er is een heel groot verschil tussen iemand respecteren en in z'n waarde laten.

pi_1377430
Goh, er zijn toch nog meer mensen die zo denken...:)

(Ik kan wel wa feedback gebruiken voor dat klote hertentamen van vrijdag....)

pi_1377484
Als er thuis ruzie is loopt mijn vader nog wel es te zeiken dat wij (m'n zus en ik) geen respect voor hem hebben. Om eerlijk te zijn heb ik dat ook niet echt, maar dat is zijn eigen schuld...
Hij verwacht dat ik al respect voor hem heb alleen maar omdat hij m'n vader is, ongeacht wat hij verder doet.
Ik vind ook dat je respect moet verdienen, en aangezien mijn vader vaak nogal egoïstisch is (alles moet op zijn manier en wanneer het hem uitkomt) en amper rekening houdt met de rest van ons gezin (hij zet gerust om 1 uur 's nachts hele harde muziek op als m'n moeder, m'n zus en/of ik net gaan slapen) heeft hij niet veel respect verdient van mij...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 10 augustus 2001 @ 00:33:27 #13
13949 spauw
hans und heidi haben spass
pi_1378023
quote:
Op donderdag 09 augustus 2001 22:54 schreef texelonia het volgende:
Als er thuis ruzie is loopt mijn vader nog wel es te zeiken dat wij (m'n zus en ik) geen respect voor hem hebben. Om eerlijk te zijn heb ik dat ook niet echt, maar dat is zijn eigen schuld...
Hij verwacht dat ik al respect voor hem heb alleen maar omdat hij m'n vader is, ongeacht wat hij verder doet.
Ik vind ook dat je respect moet verdienen, en aangezien mijn vader vaak nogal egoïstisch is (alles moet op zijn manier en wanneer het hem uitkomt) en amper rekening houdt met de rest van ons gezin (hij zet gerust om 1 uur 's nachts hele harde muziek op als m'n moeder, m'n zus en/of ik net gaan slapen) heeft hij niet veel respect verdient van mij...
"en ik ben je vader en ben ouder dan jij en betaal de rekeningen en dan moet je mij maar respect tonen ja"
LowLands 2002......here i come
pi_1378042
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2001 00:33 schreef spauw het volgende:

[..]

"en ik ben je vader en ben ouder dan jij en betaal de rekeningen en dan moet je mij maar respect tonen ja"

En hij doet dus geen ene fuck thuis... Ja hij haalt een gedeelte van het geld binnen (maar verdient minder dan mijn moeder) maar mijn moeder doet de financien zeg maar. Hij doet ook nooit iets in het huishouden. Hij gaat elke dag naar z'n werk (in :rotte:rdam) komt thuis, gaat aan het bier (hij is verslaafd) rond een uurtje of 21:00 gaat ie eten, dan maakt ie ruzie met m'n moeder omdat ie perse die ene film wilt zien en vervolgens valt ie tijdens die film in slaap... Dan ziet ie nog net het einde, gaat mijn moeder meestal slapen pakt hij nog een biertje en zet keiharde teringmuziek op waardoor iedereen wakker wordt
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 10 augustus 2001 @ 02:49:55 #15
3542 Gia
User under construction
pi_1378743
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2001 00:38 schreef texelonia het volgende:

[..]

En hij doet dus geen ene fuck thuis... Ja hij haalt een gedeelte van het geld binnen (maar verdient minder dan mijn moeder) maar mijn moeder doet de financien zeg maar. Hij doet ook nooit iets in het huishouden. Hij gaat elke dag naar z'n werk (in :rotte:rdam) komt thuis, gaat aan het bier (hij is verslaafd) rond een uurtje of 21:00 gaat ie eten, dan maakt ie ruzie met m'n moeder omdat ie perse die ene film wilt zien en vervolgens valt ie tijdens die film in slaap... Dan ziet ie nog net het einde, gaat mijn moeder meestal slapen pakt hij nog een biertje en zet keiharde teringmuziek op waardoor iedereen wakker wordt

Shit zeg, als ik je moeder was, had ik allang zijn koffertje aan de deur gezet.
Waarom eten jullie niet gezamenlijk, of is je pa dan nog niet thuis.

Je zegt dat hij aan het bier gaat als hij thuis komt. En hij eet om 9 uur 's avonds.
Hoeveel bier drinkt hij dan, als jij hem verslaafd noemt?
Gaat je moeder al om 9 uur naar bed. Arme vrouw, heeft dus ook geen lol in haar leven. Alles opofferen aan die vent en de kinderen. (aan de kinderen is normaal, maar die vent dient mee te helpen)

† In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2001 @ 08:35:17 #16
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_1379352
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2001 02:49 schreef Gia het volgende:

Shit zeg, als ik je moeder was, had ik allang zijn koffertje aan de deur gezet.

of was het omgekeerde gebeurd...was jij allang met koffer en al buiten geparkeerd
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_1379378
quote:

[..]

Zoek hulp ofzo.
Soms lijken ze net mensen, maar het blijven toch echt vrouwen ..
pi_2132324
quote:

[..]

Ja, en dus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')