de beloftes en toezeggingen die gemaakt door de telefoon en schriftelijk bevestigd waren , bleken na een inspectie van Justme niet nagekomen te kunnen worden
Na veel rondbellen is er uiteindelijk een vriendelijk campingeigenaar gevonden die ons graag wilde ontvangen
hij had zelfs wel is van fok gehoord
we hebben een schitterde camping in Utrecht gevonden met zwembad voor de liefhebbers
Op deze camping mogen we wel nog luidruchtig zijn na 0:00
voor sommige komt deze ligging ook beter uit , we zullen maar zeggen geluk bij een ongeluk
mocht je nu zo iets hebben van he dit bevalt me niet ik wil me afmelden , stuur dan mailtje naar meeting@fokzine.net
met vriendelijke groeten
morpheus namens meeting 2 jaars crew
link naar lopende 2 jaars topic
1 Sept 2001: fok 2 jaarsfeest / BBQ Meeting II
quote:wil je als je komt dan even een emailtje sturen en badgirl ook zodat we je na de 10de kunnen benaderen met alle gegevens die je nodig hebt
Op dinsdag 07 augustus 2001 00:22 schreef katjaschuurman het volgende:
Reserveer maar alvast een plekje voor de tent van BadGirl and me, myself and I
mvg
morpheus namens fok 2 jaars crew
quote:meerdere zelfs en meerdere schone toiletten
Op dinsdag 07 augustus 2001 00:48 schreef SunChaser het volgende:
Is er een douche?
quote:mail me maar even op meeting@djurre.demon.nl en we kijken even voor oplossing
Op dinsdag 07 augustus 2001 01:03 schreef Tinkerbell het volgende:
Moet je je nog steeds opgeven voor de 10e? Misschien dat ik toch nog wil komen, nu het dichterbij is...
Maar ik wil er toch echt pas later over beslissen.
Ondertussen heb ik een beetje mot gekregen met één der Fokkers die present zal zijn helaas.
Mijn komst wordt heroverwogen. Zet mij maar bij 'misschien'.
quote:Dat heb ik met ongeveer de helft!
Op dinsdag 07 augustus 2001 01:57 schreef Unexplained het volgende:
Ondertussen heb ik een beetje mot gekregen met één der Fokkers die present zal zijn helaas.
quote:Tot hoelaat?
Op dinsdag 07 augustus 2001 01:15 schreef morpheus_at_work het volgende:en meerdere schone toiletten
quote:problemen zijn er om opgelost te worden dus los het op met diegene
Op dinsdag 07 augustus 2001 01:57 schreef Unexplained het volgende:
Utrecht? Hmm...Ondertussen heb ik een beetje mot gekregen met één der Fokkers die present zal zijn helaas.
Mijn komst wordt heroverwogen. Zet mij maar bij 'misschien'.
quote:tot jij geweest bent
Op dinsdag 07 augustus 2001 10:36 schreef SunChaser het volgende:[..]
Tot hoelaat?
quote:Dat vroeg ik me nou ook af
Tot hoelaat?
quote:waar maak je je nou zo druk om? Heb je je al aangemeld?
Op dinsdag 07 augustus 2001 10:36 schreef SunChaser het volgende:
Tot hoelaat?
quote:Hangt van de alcoholconsumptie af en hoe sterk jouw maag is.
Tot hoelaat?
quote:Ach, als ik genegeerd word houdt het een beetje op denk ik.
Op dinsdag 07 augustus 2001 11:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
problemen zijn er om opgelost te worden dus los het op met diegene
quote:Jij zit in de organisatie, dus deze vraag is wel een beetje vreemd. Ik bedoel, als jij al niet weet, wie zich hebben aangemeld, wat moet er dan van de hele organisatie terecht komen?
Op dinsdag 07 augustus 2001 11:30 schreef just me het volgende:[..]
waar maak je je nou zo druk om? Heb je je al aangemeld?
quote:Ik zit wel in de organisatie maar ben niet belast met de afdeling inschrijvingen. We hebben nl iets nieuws uitgevonden en dat heet "taakverdeling" de een doet dit, de ander doet dat en wat er over blijft doet de rest.
Op dinsdag 07 augustus 2001 13:51 schreef SunChaser het volgende:Jij zit in de organisatie, dus deze vraag is wel een beetje vreemd. Ik bedoel, als jij al niet weet, wie zich hebben aangemeld, wat moet er dan van de hele organisatie terecht komen?
Inschrijvingen zit niet in mijn takenpakket maar maak je maar niet ongerust, elke dag krijgen we een up-date wie zich hebben aangemeld
Ik ben ondertussen al geslaagd voor het diploma "camping-afkeuren"; bij persoonlijke controle aan de camping in Dordrecht bleek dat zij zich niet aan de telefonisch gemaakte afspraken konden houden.
Morpheus heeft ondertussen zijn diploma "camping-goedkeuren" ontvangen omdat hij met de camping in Utrecht, na persoonlijke controle, goeie afspraken heeft kunnen maken.
Er is iemand nu hard aan het oefenen om zijn diploma "drank- en frisdrankinkoop" te halen en ook daar heb ik alle vertrouwen in.
Ik hoop iets van je ongerustheid te hebben weggenomen en zo niet dan lezen we dat vast wel weer .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |