ik kots van mezelf wat een waardeloos kutwijf ben ik
quote:Neej, de laatste tijd interesseert dat allemaal niet meer. Ik héb alles om gelukkig te kunnen zijn maar dat benik niet. Het leven is momenteel veel te zwaar voor me. Ik snap er zelf ook niks van. Mensen hier die me kennen weten wel een beetje hoe het in elkaar steekt.
Op zondag 05 augustus 2001 22:46 schreef rick82 het volgende:
Ik voel met je mee, ik denk ook vaak zo. Het enige wat mij levend houd is de dingen die ik nog graag wil doen, huisje kopen, autotje rijden enzovoort. Denk ook eens aan dat soort dingen! Bij mij helpt het ik denk bij jou ook.
quote:Dan moet je je handen uit je zakken halen!
ik voel me KUT
quote:Misschien eens nadenken over hoe fucking gelukkig je bent ivm 3 miljard mensen op deze wereld die vechten tegen van alles en nog wat om te blijven leven?
Op zondag 05 augustus 2001 22:49 schreef DuchessX het volgende:
Ik zit nu gewoon in een megadip en ik zou er graag uit willen maar ik weet niet hoe.
quote:Riagg
Op zondag 05 augustus 2001 22:49 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ik zit nu gewoon in een megadip en ik zou er graag uit willen maar ik weet niet hoe.
quote:Ooit gehoord van "depressie"... Daar kies je voor hoor, gewoon voor de lol...
Op zondag 05 augustus 2001 22:51 schreef Dagootje het volgende:
Misschien eens nadenken over hoe fucking gelukkig je bent ivm 3 miljard mensen op deze wereld die vechten tegen van alles en nog wat om te blijven leven?
quote:Ow jeeeee dat had ik nu net nodig een grapjas die me weet op te vrolijken hahaha wat ben jij lollig joh!
Op zondag 05 augustus 2001 22:51 schreef slechts_op_bezoek het volgende:[..]
Dan moet je je handen uit je zakken halen!
quote:Moet woensdag weer naar mijn psych.
Op zondag 05 augustus 2001 22:51 schreef TheGoldenGirl het volgende:[..]
Riagg
quote:geluk is dus niet helemaal eenvoudig ?
Op zondag 05 augustus 2001 22:56 schreef DuchessX het volgende:[..]
Moet woensdag weer naar mijn psych.
quote:Proffesionele hulp zoeken schoonheid.
Op zondag 05 augustus 2001 22:49 schreef DuchessX het volgende:[..]
Neej, de laatste tijd interesseert dat allemaal niet meer. Ik héb alles om gelukkig te kunnen zijn maar dat benik niet. Het leven is momenteel veel te zwaar voor me. Ik snap er zelf ook niks van. Mensen hier die me kennen weten wel een beetje hoe het in elkaar steekt.
quote:Hoe lang loop je daar al dan? Niet echt resultaat geboekt?
Op zondag 05 augustus 2001 22:56 schreef DuchessX het volgende:[..]
Moet woensdag weer naar mijn psych.
quote:Da's een goeie. Geluk is juist wel eenvoudig, ik weet dat je het geluk kunt vinden in de kleine dingen. Alleen is het bij mij momenteel zo dat ik het fut niet heb om het geluk te zien, te voelen of te zoeken. Ik zit nl al sinds vorig jaar december in een zware depressie, inclusief psych en antidepressiva. Het leven valt me 'gewoon' steeds zwaarder, ondanks mijn lieverd aan mijn zijde (we wonen samen) en het lieve hondje wat nu op de gang in zijn mondje ligt. Ik snap er zelf ook niks van, ik zit zo in de knoei.
Op zondag 05 augustus 2001 22:58 schreef fratzz het volgende:[..]
geluk is dus niet helemaal eenvoudig ?
quote:1. Je kan er ook gewoon om lachen, is gezond.
Op zondag 05 augustus 2001 22:56 schreef DuchessX het volgende:
2. Soms bevat humor een kern van waarheid (afleiding, bla bla, goed voor je, bla bla, zinnen verzetten).
quote:Bij mij was het 1 simpele klotegedachte over het leven die mij in de put hielp...... misschien heb jij er ook wel zo een.
Op zondag 05 augustus 2001 23:01 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ik snap er zelf ook niks van, ik zit zo in de knoei.
quote:Sinds januari dit jaar bij een psycholoog (geen Riagg). Nee nog lang geen resultaat geboekt. Misschien is een psychiater beter voor mij? Ik weet het niet.
Op zondag 05 augustus 2001 22:59 schreef TheGoldenGirl het volgende:[..]
Hoe lang loop je daar al dan? Niet echt resultaat geboekt?
wil je echt dood?
ken je alle consekwenties?
als je er echt over nadenkt kom je vanzelf tot de conclusie dat je helemaal niet dood wilt, maar dat je wilt dat je leven leuker wordt!
en daar moet je dan 'gewoon' naar toe werken, hoe bitter die pil ook kan zijn.
Gaan zitten mokken en denken dat je van een hotel wilt springen helpt niet iig.
veel succes en toekomstig plezier!
quote:De humor was ver te zoeken en de kern van waarheid was niet echt van belang bij dit probleem...
Op zondag 05 augustus 2001 23:02 schreef slechts_op_bezoek het volgende:[..]
2. Soms bevat humor een kern van waarheid (afleiding, bla bla, goed voor je, bla bla, zinnen verzetten).
quote:ik denk dat mensen die er een einde aan willen maken niet echt meer denken aan dat het leven nog leuker kan worden
als je er echt over nadenkt kom je vanzelf tot de conclusie dat je helemaal niet dood wilt, maar dat je wilt dat je leven leuker wordt!
Misschien dat leuke dingen helpen, en anders vraag je Juup je te verwennen (dit was dus niet bedoeld op sexgebied, laten we duidelijk zijn) en gewoon vol te houden tot woensdag, ondertussen echt lekker janken af en toe... (het schijnt te helpen)
En voornamelijk niet te springen, snijden in jezelf, want mij is verteld dat je daar blijvend letsel aan over houd...
Wonden helen wel...
Ik zou me eigenlijk heel erg rot moeten voelen, zit nu tijdelijk zonder baan, wil nog zoveel leuke dingen doen, maar ik zit een beetje krap, heb nog niks opgebouwd, geen relatie. Maar toch voel ik me best wel okee.
Kom op! Ga eens voor de spiegel staan en lach. Ga samen met Juup naar de film Shrek, dat is hilarisch! Ga knuffelen. Doe iets wat je leuk vind...
Veel meer kan ik niet doen dan je veel sterkte wensen, Duch
Het vervelende is dat veel mensen zo'n uitspraak als die van DuchessX zien als aanstellerij.
Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat dat dus niet zo is.
Vaak is het zo dat men lollig probeert te doen terwijl de persoon die zich rot voelt daar nou net niet op zit te wachten.
Ik blijf het zeggen, zonde dat er vaak niet serieuze reacties tussen zitten die kwetsend kunnen zijn.
Voor al de personen die dat doen heb ik dus GEEN respect of goed woord over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |