abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1342401
Beter gezegd: Nog waardelozer dan dat. Nog maar een Prozacje nemen of toch maar van het balcon springen? Of in de auto stappen en een enorme crash maken? Zou ik het lef hebben om echt mijn polsen door te snijden?

ik kots van mezelf wat een waardeloos kutwijf ben ik

#geen
  zondag 5 augustus 2001 @ 22:45:51 #2
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_1342422
Doe normaal.
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_1342432
Ik voel met je mee, ik denk ook vaak zo. Het enige wat mij levend houd is de dingen die ik nog graag wil doen, huisje kopen, autotje rijden enzovoort. Denk ook eens aan dat soort dingen! Bij mij helpt het ik denk bij jou ook.
pi_1342450
Iedereen heeft wel eens van die buien dat je je wat minder voelt. Maar aan zo'n dingen denken heeft geen zin want je weet zelf wat voor een verdriet de mensen om je heen dan zullen hebben.
Ga gewoon ff wat leuke dingen doen, chatten, tv kijken of ff gezellig bij de buren langs. Dan voel je je vast weer beter.
Dikke kus
I always tell the truth, even when I lie!
pi_1342463
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 22:46 schreef rick82 het volgende:
Ik voel met je mee, ik denk ook vaak zo. Het enige wat mij levend houd is de dingen die ik nog graag wil doen, huisje kopen, autotje rijden enzovoort. Denk ook eens aan dat soort dingen! Bij mij helpt het ik denk bij jou ook.
Neej, de laatste tijd interesseert dat allemaal niet meer. Ik héb alles om gelukkig te kunnen zijn maar dat benik niet. Het leven is momenteel veel te zwaar voor me. Ik snap er zelf ook niks van. Mensen hier die me kennen weten wel een beetje hoe het in elkaar steekt.
Ik zit nu gewoon in een megadip en ik zou er graag uit willen maar ik weet niet hoe.
#geen
pi_1342481
quote:
ik voel me KUT
Dan moet je je handen uit je zakken halen!
A man doesn't stop playing when he grows old, he grows old when he stops playing.
  zondag 5 augustus 2001 @ 22:51:13 #7
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_1342482
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 22:49 schreef DuchessX het volgende:
Ik zit nu gewoon in een megadip en ik zou er graag uit willen maar ik weet niet hoe.
Misschien eens nadenken over hoe fucking gelukkig je bent ivm 3 miljard mensen op deze wereld die vechten tegen van alles en nog wat om te blijven leven?
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_1342490
quote:

[..]

Riagg
If you reincarnate, I will have to shoot you again
  zondag 5 augustus 2001 @ 22:53:56 #9
11682 Moonah
Jolie femme
pi_1342510
Ach Duchess, wat naar voor je. Ik kreeg nav. de vele (meestal vrolijke) topics van jou de laatste tijd de indruk dat het wat beter met je ging...
Weet verder geen bemoedigende woorden, ik herken het alleen uit mijn verleden.
Ik hoop dat Juup je een beetje kan steunen...
Hou het hoofd koel, veel sterkte.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 5 augustus 2001 @ 22:55:51 #10
11682 Moonah
Jolie femme
pi_1342532
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 22:51 schreef Dagootje het volgende:
Misschien eens nadenken over hoe fucking gelukkig je bent ivm 3 miljard mensen op deze wereld die vechten tegen van alles en nog wat om te blijven leven?
Ooit gehoord van "depressie"... Daar kies je voor hoor, gewoon voor de lol...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_1342533
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 22:51 schreef slechts_op_bezoek het volgende:

[..]

Dan moet je je handen uit je zakken halen!

Ow jeeeee dat had ik nu net nodig een grapjas die me weet op te vrolijken hahaha wat ben jij lollig joh!

#geen
pi_1342545
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 22:51 schreef TheGoldenGirl het volgende:

[..]

Riagg

Moet woensdag weer naar mijn psych.
#geen
  zondag 5 augustus 2001 @ 22:58:39 #13
13761 fratzz
eikelig...
pi_1342565
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 22:56 schreef DuchessX het volgende:

[..]

geluk is dus niet helemaal eenvoudig ?
hobba bobbaa
pi_1342567
quote:

[..]

Neej, de laatste tijd interesseert dat allemaal niet meer. Ik héb alles om gelukkig te kunnen zijn maar dat benik niet. Het leven is momenteel veel te zwaar voor me. Ik snap er zelf ook niks van. Mensen hier die me kennen weten wel een beetje hoe het in elkaar steekt.

Proffesionele hulp zoeken schoonheid.
Heb ik ook gedaan.
Is het enige wat helpt.
Die mensen leren je je onredelijke gedachten en visies die je leven verknallen die 9 v/d 10 keer onterecht zijn weg te gooien.
Die leren je dat het allemaal niet zo definitief is.
Dat je weliswaar geen invloed hebt op alle elende die je overkomt, maar WEL zeer veel invloed hebt op de manier waarop je er daarmee omgaat.
Medicijnen helpen je in het begin, maar zijn niet de oplossing. GA naar het Riagg, kijk door alle geitenwollensokkenvooroordelen heen, want ze hebben wel degelijk gelijk.
Bijna alle negatieviteit die jij over je leven ziet, is irrationeel en zit in je hoofd!
Geloof me!
pi_1342578
quote:

[..]

Hoe lang loop je daar al dan? Niet echt resultaat geboekt?
pi_1342602
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 22:58 schreef fratzz het volgende:

[..]

geluk is dus niet helemaal eenvoudig ?

Da's een goeie. Geluk is juist wel eenvoudig, ik weet dat je het geluk kunt vinden in de kleine dingen. Alleen is het bij mij momenteel zo dat ik het fut niet heb om het geluk te zien, te voelen of te zoeken. Ik zit nl al sinds vorig jaar december in een zware depressie, inclusief psych en antidepressiva. Het leven valt me 'gewoon' steeds zwaarder, ondanks mijn lieverd aan mijn zijde (we wonen samen) en het lieve hondje wat nu op de gang in zijn mondje ligt. Ik snap er zelf ook niks van, ik zit zo in de knoei.
#geen
pi_1342613
quote:

1. Je kan er ook gewoon om lachen, is gezond.

2. Soms bevat humor een kern van waarheid (afleiding, bla bla, goed voor je, bla bla, zinnen verzetten).

A man doesn't stop playing when he grows old, he grows old when he stops playing.
pi_1342622
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 23:01 schreef DuchessX het volgende:

[..]
Ik snap er zelf ook niks van, ik zit zo in de knoei.

Bij mij was het 1 simpele klotegedachte over het leven die mij in de put hielp...... misschien heb jij er ook wel zo een.
pi_1342631
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 22:59 schreef TheGoldenGirl het volgende:

[..]

Hoe lang loop je daar al dan? Niet echt resultaat geboekt?

Sinds januari dit jaar bij een psycholoog (geen Riagg). Nee nog lang geen resultaat geboekt. Misschien is een psychiater beter voor mij? Ik weet het niet.
#geen
  zondag 5 augustus 2001 @ 23:05:02 #20
639 Dion
De beuker
pi_1342649
Nou ja
DENK EENS EVEN HEEL GOED NA!

wil je echt dood?
ken je alle consekwenties?

als je er echt over nadenkt kom je vanzelf tot de conclusie dat je helemaal niet dood wilt, maar dat je wilt dat je leven leuker wordt!

en daar moet je dan 'gewoon' naar toe werken, hoe bitter die pil ook kan zijn.
Gaan zitten mokken en denken dat je van een hotel wilt springen helpt niet iig.

veel succes en toekomstig plezier!

Kapot is leuker
pi_1342651
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 23:02 schreef slechts_op_bezoek het volgende:

[..]

2. Soms bevat humor een kern van waarheid (afleiding, bla bla, goed voor je, bla bla, zinnen verzetten).

De humor was ver te zoeken en de kern van waarheid was niet echt van belang bij dit probleem...
pi_1342674
quote:
als je er echt over nadenkt kom je vanzelf tot de conclusie dat je helemaal niet dood wilt, maar dat je wilt dat je leven leuker wordt!
ik denk dat mensen die er een einde aan willen maken niet echt meer denken aan dat het leven nog leuker kan worden
pi_1342676
Ik heb mezelf iets beter laten voelen door mezelf te verwennen, maar in mijn geval is dit langzame zelfmoord ; overmatig veel drank, drugs (pijnstillers), weer roken en alle tijd vergeten en daarbij dus echt niet gezond eten ed.

Misschien dat leuke dingen helpen, en anders vraag je Juup je te verwennen (dit was dus niet bedoeld op sexgebied, laten we duidelijk zijn) en gewoon vol te houden tot woensdag, ondertussen echt lekker janken af en toe... (het schijnt te helpen)

En voornamelijk niet te springen, snijden in jezelf, want mij is verteld dat je daar blijvend letsel aan over houd...

Wonden helen wel...

zondag 5 augustus 2001 @ 23:14:44 #24
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1342757
Hee joh, wat is dit nou? Je hebt alles wat je hartje begeert! Doe er wat mee

Ik zou me eigenlijk heel erg rot moeten voelen, zit nu tijdelijk zonder baan, wil nog zoveel leuke dingen doen, maar ik zit een beetje krap, heb nog niks opgebouwd, geen relatie. Maar toch voel ik me best wel okee.

Kom op! Ga eens voor de spiegel staan en lach. Ga samen met Juup naar de film Shrek, dat is hilarisch! Ga knuffelen. Doe iets wat je leuk vind...

Veel meer kan ik niet doen dan je veel sterkte wensen, Duch

The Internets, I needs it..
pi_1342765
Toch jammer dat sommige personen denken leuk te zijn of onzinnige dingen uiten zonder zich te realiseren wat zulke domme opmerkingen bij een ander teweeg kunnen brengen.

Het vervelende is dat veel mensen zo'n uitspraak als die van DuchessX zien als aanstellerij.

Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat dat dus niet zo is.

Vaak is het zo dat men lollig probeert te doen terwijl de persoon die zich rot voelt daar nou net niet op zit te wachten.

Ik blijf het zeggen, zonde dat er vaak niet serieuze reacties tussen zitten die kwetsend kunnen zijn.
Voor al de personen die dat doen heb ik dus GEEN respect of goed woord over

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')