Daarom: Wat is de raarste/leukste/(on)origineelste openingzin die je zelf gebruikt hebt of die iemand bij jou gebruikte
Dus nogmaals: alleen ervaringen en niet weer die achterlijke lijstjes die standaard in dit soort topics verschijnen.
Even een paar:
Onorigineel:
Een jongen tegen mij: Heb je een vuurtje (hallo dit is wel heeel erg fout he, trouwens was het je niet opgevallen dat ik niet rook? )
Fout:
Een jongen tegen mij: Ik ken je nog niet zo goed maar wil je met me neuken. (ik ken je nog niet zo goed??? Dit waren de eerste 13 woorden die je ooit tegen me hetbt gezegd! )
Vaag:
Hee was jij dat net op de boulevard (Dit zei ik tegen iemand die ik 20 minuten eerder op de boulevard had zien staan en waartegen ik vaag iets van "hoi" had gezegd. Deze zin kwam alleen over alsof we een heel gesprek hadden gehad)
quote:Tel jij de woorden die iemand zegt?
Op zondag 05 augustus 2001 00:43 schreef Keroppi het volgende:
Een jongen tegen mij: Ik ken je nog niet zo goed maar wil je met me neuken. (ik ken je nog niet zo goed??? Dit waren de eerste 13 woorden die je ooit tegen me hetbt gezegd! )
On-topic:
"Hoe heet die jongen die daarnet bij je stond?"
.
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 00:45 schreef Koekepan het volgende:[..]
.
Bijdrage
Tegen mij terwijl ik onder een klok op de metro sta te wachten:
Heej Skat weet jij misschien hoe laat het is?
Kuch...achteraf toch wel...kuch
quote:Wat is IRC?
Op zondag 05 augustus 2001 03:42 schreef Herald het volgende:
standaard openingzin:
"hoi ik ben een kneus, ben hier met mijn IRC vriendjes en Scorp is veel leuker dan ik"
meestal moet ik daarna uitleggen wat IRC is
2 openingstactieken die ik zelf de afgelopen maand heb gebruikt:
- In het washok: "Oh hoi.. zeg, je lijkt me wel een grappig persoontje.. en tja, nu ik hier pas ben komen wonen heb ik nog niet zoveel vrienden hier.. dus ik dacht dat we misschien een keer samen iets leuks zouden kunnen doen?" Daar zei ze "ja" op, waarop ze vervolgens uit ging leggen waar ze woonde, en dat ik aan moest bellen bij een deur waar een naamplaatje op hing met 2(!) namen.. ze bleek samen te wonen met haar vriend .
- Op een festival: Hee zeg, heb jij misschien zin om samen met mij wat te gaan drinken daarachter, want die saaie vrienden van mij hebben geen zin.. en tja, in je eentje is ook maar zo alleen.
Die vrienden wisten van niks natuurlijk, want die zaten zich laveloos te zuipen.. ach .. maar die approach werkte in ieder geval wel, en we hebben nog een gezellige avond gehad, zeg maar
.
quote:Ha ha ha
Op zondag 05 augustus 2001 00:45 schreef Koekepan het volgende:[..]
Tel jij de woorden die iemand zegt?
.
On-topic:
.
Heb ik trouwens ook een keer gehad
quote:En.. werkte het?
Op zondag 05 augustus 2001 20:51 schreef Superjasper het volgende:
Er zijn 2 biggetjes, 1tje heet knorretje en de andere heet ik wil met je zoenen, knorretje ging dood wie bleef er toen nog over??
In zo'n dorp als tilburg, ondanks dat het de op zeven na grootste stad van tilburg is, is er toch nog altijd wel iets waar ik haar eventueel van zou kennen. En doet het hem altijd...
quote:Dat met een koortslip
Op maandag 06 augustus 2001 09:59 schreef Ripley het volgende:
Ik werd laatst door een vriendelijke jongeman benaderd met de woorden: Hoi, ik ben John en ik heb een snelle wagen. Antwoord: gefeliciteerd John. Doei!
Het vergde wat voorbereiding maar het eindresultaat was erna. Het ging in het Engels.
Ik sta met twee anderen buiten een bar, waar het er saai uitzag , op 2 meisjes na dan.
Een van ons ging naar binnen en zei tegen de meisjes:
" He, do you want to waste your time here, or come with me and my buddy's?"
meisjes twijfelen en vragen :
" why?"
jongen :" Because we're superrich. "
gegiechel van de meisjes. twijfelen nog een beetje.
jongen: " Or else you two have wasted 15 minutes of ourtime by looking in the window and figuring out what to sya to you".
succes verzekerd.
"Mijn oppaskinderen vinden jou een knappe man."
Ha, da's mooi! Ik ben hartstikke pedo, dus stuur maar langs...
ik heb wel eens tegen een heel vervelend , half bezopen typje, die kwam vragen waar hij mij toch van kende gezegd : "Ik doe nu mijn ogen dicht en tel tot 10 en als ik ze dan weer open ben jij weg...." (en hij was en bleef weg hoor )
quote:Dit is nou precies de reden waarom zoveel jongens/mannen NIET op vrouwen af durven te stappen. Ze zijn te bang voor dit soort opmerkingen!
Op maandag 06 augustus 2001 21:33 schreef supergirl het volgende:
ik heb wel eens tegen een heel vervelend , half bezopen typje, die kwam vragen waar hij mij toch van kende gezegd : "Ik doe nu mijn ogen dicht en tel tot 10 en als ik ze dan weer open ben jij weg...." (en hij was en bleef weg hoor)
Je had toch ook kunnen zeggen dat je een vriend hebt of dat je net wegging ofzo....
Ben jij een brilofiel?? (Tegen een meisje met een zonnebril op haar voorhoofd.)
Kom ik een lama tegen, spit ie zo op me head..! (slaat helemaal nergens op, ze keek me raar en begon toen toch te lachen en later wat meer.)
Hey, heb jij al die mensen uitgenodigd?? (in een erg drukke bar-dancing).
Zo! Jij ziet er echt lief uit, het is dat ik niet mag versieren anders had ik het bij jou geprobeerd! (uit de tijd toen ik nog verkering had, mag ik dus nu weer gebruiken.)
Hee jij heb glitters op je buik, dat wil ik ook! (deze werkte ik heb er nu verkering mee en ze is mooi, lief, intelligent en 5 jaar ouder dan ik..)
niw je kan dus alles zeggen als je maar de juiste intonatie hebt..
Openingszinnen die dames bij mij hebben geprobeerd:
hee! kijk niet zo boos... (tja die werkt niet altijd).
Mag ik je bloes uit trekken (die wilde zeker mijn kippenborst zien??)
Wil je nou zoenen?? (en dat drie/vier keer en ik maar nee zeggen en uiteindelijk toch met haar zoenen, ik vond het zo zielig)
quote:dat is zeker waar. Dat 'superrich'-gedoe moet delicaat uitgesproken worden.
Op maandag 06 augustus 2001 21:53 schreef Frenkie het volgende:niw je kan dus alles zeggen als je maar de juiste intonatie hebt..
quote:Ouwe player!
Op maandag 06 augustus 2001 22:14 schreef Meneer_Aart het volgende:
Een keer in een bomvol café stond ik vlakbij een meisje, toen er een of ander gek wijf langs kwam denderen (nogal bezopen). 'Die hoort toch niet bij jou he?' vroeg ik toen. En dat sloeg aan
.
Een vriend van mij gebruikt altijd heel vreemde openingszinnen, maar kan me ff niks herinneren...
quote:sommige jongetjes luisteren heel slecht en zijn erg hardleers en handtastelijk helaas, met name met een slok op.
Op maandag 06 augustus 2001 21:41 schreef SittingDuck het volgende:[..]
Dit is nou precies de reden waarom zoveel jongens/mannen NIET op vrouwen af durven te stappen. Ze zijn te bang voor dit soort opmerkingen!
Je had toch ook kunnen zeggen dat je een vriend hebt of dat je net wegging ofzo....
Ik sta te praten met een maat van mij. Rechter hand een RedBull/Rode Wodka, mijn linker hand tegen mijn buik, rustend op de gesp van mijn riem.
Komt er een meisje naast me staan: "Je staat nou al de hele tijd over je buik te wrijven, nu wil ik het eens proberen." En zonder blikken of blozen stopt ze haar hand onder mijn shirt.
Dat noem ik nog eens een opening zeg.
quote:ik krijg een beeld van jou in een jacuzzi met 30 vrouwen erin en een glas champagne in je hand en dat je dan zegt : " yeah yeah"
Op maandag 06 augustus 2001 22:14 schreef Meneer_Aart het volgende:
Een keer in een bomvol café stond ik vlakbij een meisje, toen er een of ander gek wijf langs kwam denderen (nogal bezopen). 'Die hoort toch niet bij jou he?' vroeg ik toen. En dat sloeg aan
satisfaction guaranteed Ž
PS: Niet elke in dezelde club gebruiken
Staat Ludo in een kroeg, komt er een meisje naar me toe en zegt: "wil je wat van me drinken"
Ludo: "Rot op; ik verdien zelf geld"
altijd hetzelfde gelul; voor wat hoort wat.
quote:Zo'n supergirl ben je dus niet, beetje triest eigenlijk.
Op maandag 06 augustus 2001 21:33 schreef supergirl het volgende:ik heb wel eens tegen een heel vervelend , half bezopen typje, die kwam vragen waar hij mij toch van kende gezegd : "Ik doe nu mijn ogen dicht en tel tot 10 en als ik ze dan weer open ben jij weg...." (en hij was en bleef weg hoor
)
ik wtf?.....
quote:Je vergeet het witte pak.
Op maandag 06 augustus 2001 22:26 schreef zodiakk het volgende:[..]
ik krijg een beeld van jou in een jacuzzi met 30 vrouwen erin en een glas champagne in je hand en dat je dan zegt : " yeah yeah"
Enneuh, Heej, zin om ff pizza te gaan eten in een restaurant en dan bij mij thuis heftige sex te hebben? Of lus je geen pizza ?
quote:En die heb ik dus al eens twee weken achter elkaar van dezelfde bezopen jongen gehoord in m'n vaste discotheek
Op dinsdag 07 augustus 2001 00:58 schreef reem het volgende:
"Ik ben jarig.. en je mag me zoenen"satisfaction guaranteed Ž
PS: Niet elke in dezelde club gebruiken
quote:EUJ!!! Da's mijnus JA?!!!
Op dinsdag 07 augustus 2001 16:03 schreef Fallen_Angel het volgende:
Enneuh, Heej, zin om ff pizza te gaan eten in een restaurant en dan bij mij thuis heftige sex te hebben? Of lus je geen pizza ?
mmm, meestal doe ik niet aan openingszinnen of lekker zwaar direct of super bot zoals die, ik hou het wel op het non-verbale.
Ooit 'es een keer gebruikt "op mij":
"Hoe lang is ie" (om daarna gelijk te verifiëren met haar handjes)
en ik maar denken dat ik direct was
Ik heb gezegd.
quote:Eh, het ging om echt gebruikte openingszinnen. Welke dwaas gebruikt nu zulke openingszinnen? (Afgezien van het feit dat iedereen ze al kent...)
Op dinsdag 07 augustus 2001 16:03 schreef Fallen_Angel het volgende:
Heej, leuke schoene heb je. NeukenEnneuh, Heej, zin om ff pizza te gaan eten in een restaurant en dan bij mij thuis heftige sex te hebben? Of lus je geen pizza ?
quote:ROTFLOL!!!!!!!!!
Op dinsdag 07 augustus 2001 15:28 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
Je vergeet het witte pak.
Dus ik loop naar een lekkere gozer toe, zeg mag ik je ff zoenen anders ontplof ik. Hij uhhh ja hoor, 5 minuten gezoend, ik he bedankt he en ging weer naar me vrienden toe
quote:Demn! Strak!!!!!!!!!!
Op dinsdag 07 augustus 2001 18:54 schreef MissX het volgende:
Afgelopen weekend op Dance Valley moest ik gewoon iemand zoenen, anders was ik echt ontploftDus ik loop naar een lekkere gozer toe, zeg mag ik je ff zoenen anders ontplof ik. Hij uhhh ja hoor, 5 minuten gezoend, ik he bedankt he en ging weer naar me vrienden toe
.
.
niet zo'n boeiende reactie dit maar ik moest het even kwijt! .
Op mij 'gebruikt':
"Jij zit toch op die en die sportschool"
*wenkend met het hoofd*
"Kan je me ff helpen" (moest dus mee de WC in )
"Ik kan niet zo goed dansen, kan je me 't leren"
"Jij bent toch de vriend van die en die?"
"Kijk niet zo boos"
"Jij hebt helemaal geen borsthaar" om daarna ff te verifieren onder het shirt.
"Ik zie je wel denken, ik heb grote tieten en ben wel blond, maar zo ben ik niet"
Jij:"Wil je dansen?"
Zij:"Ja hoor!"
Jij:"Mooi, dan kan ik zitten!"
(Succes niet gegarandeerd)
"kan je even meelopen naar de bus?"
"ja hoor, maar waarom?"
"kan je mijn shaggie droog houden" (moet wel regenen uiteraard)
---
"zeg je lijkt me nogal handig met je handen, zou je even naar de pomp van mijn centrale verwarmingsinstallatie willen kijken"
quote:YOU SLUT!
Op dinsdag 07 augustus 2001 18:54 schreef MissX het volgende:
Afgelopen weekend op Dance Valley moest ik gewoon iemand zoenen, anders was ik echt ontploftDus ik loop naar een lekkere gozer toe, zeg mag ik je ff zoenen anders ontplof ik. Hij uhhh ja hoor, 5 minuten gezoend, ik he bedankt he en ging weer naar me vrienden toe
quote:Dat is humor
Op dinsdag 07 augustus 2001 16:12 schreef Jojogirl het volgende:[..]
En die heb ik dus al eens twee weken achter elkaar van dezelfde bezopen jongen gehoord in m'n vaste discotheek
ps > da was ik nie
quote:Hell Yeah
Op dinsdag 07 augustus 2001 21:25 schreef zodiakk het volgende:[..]
YOU SLUT!
![]()
and proud of it
quote:lees eens heel goed...........klopt niet he???
Op maandag 06 augustus 2001 21:53 schreef Frenkie het volgende:Zo! Jij ziet er echt lief uit, het is dat ik niet mag versieren anders had ik het bij jou geprobeerd! (uit de tijd toen ik nog verkering had, mag ik dus nu weer gebruiken.)
Hee jij heb glitters op je buik, dat wil ik ook! (deze werkte ik heb er nu verkering mee en ze is mooi, lief, intelligent en 5 jaar ouder dan ik..)
quote:Ok jij mag weer want ut klopt mi wel....
Op dinsdag 07 augustus 2001 23:07 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
lees eens heel goed...........klopt niet he???
![]()
Hij: "heb jij iets Zeeuws in je?"
Zij:
Hij: "Nou, daar kan ik wel voor zorgen hoor"
Resultaat gegarandeerd. Zolang een rode hand-afdruk op een wang als resultaat geldt tenminste.
zij: lol
en ze kuste me vol op de mond Ik ben nog nooit zoooooow verbaasd geweest
Nee, niet geneukt die avond nee
"hoi ik heb geen openingszin maar jij hebt een opening en ik heb zin."...
proest.
Kijk eens wanhopig om me heen, vraag me hardop af: "wat is ookal weer een broodje gesmolten kaas?!"
Draait een meisje dat net in vloeiend frans zelf iets besteld heeft zich om naar de man in het stalletje, zegt iets en lacht daarna eens vriendelijk naar mij. "Komt eraan. Gy zijt zeker ne hollander?" vraagt ze me dan in het vlaams.
Een gezellig gesprekje op een terras liep uiteindelijk uit in een relatie van 3˝ jaar...
Ookal is het alweer een jaartje of tien geleden, dit was absoluut een van de beste openingszinnen die ik ooit gehoord heb!
[Dit bericht is gewijzigd door SadKingBilly op 14-08-2001 15:55]
quote:Geweldig! wat een briljante openingszinnen...die van de lama ga ik deze week nog uitproberen, al is het aleen maar dat ik er zelf van in een deuk ga liggen
Op maandag 06 augustus 2001 21:53 schreef Frenkie het volgende:
Er zijn zoveel zinnen die ik gebruikt heb. Hieronder een bloemlezing.Ben jij een brilofiel?? (Tegen een meisje met een zonnebril op haar voorhoofd.)
Kom ik een lama tegen, spit ie zo op me head..! (slaat helemaal nergens op, ze keek me raar en begon toen toch te lachen en later wat meer.)
Hey, heb jij al die mensen uitgenodigd?? (in een erg drukke bar-dancing).
Zo! Jij ziet er echt lief uit, het is dat ik niet mag versieren anders had ik het bij jou geprobeerd! (uit de tijd toen ik nog verkering had, mag ik dus nu weer gebruiken.)
niw je kan dus alles zeggen als je maar de juiste intonatie hebt..
Openingszinnen die dames bij mij hebben geprobeerd:
hee! kijk niet zo boos... (tja die werkt niet altijd).Mag ik je bloes uit trekken (die wilde zeker mijn kippenborst zien??)
Wil je nou zoenen?? (en dat drie/vier keer en ik maar nee zeggen en uiteindelijk toch met haar zoenen, ik vond het zo zielig)
zoals ook ergens op het forum te lezen valt ..
ik begon met :
hoi
ik ben .......
en zij antwoorde met :
hai ik ben ......
sex ????
erg grappig dus , en helemaal approved
quote:Is het hier zo heet of ligt dat aan jou?
Op zondag 05 augustus 2001 00:43 schreef Keroppi het volgende:
Wat is de raarste/leukste/(on)origineelste openingzin die je zelf gebruikt hebt of die iemand bij jou gebruikte
quote:en wat vond ze ervan..??
Op dinsdag 14 augustus 2001 15:57 schreef sambucca het volgende:[..]
Geweldig! wat een briljante openingszinnen...die van de lama ga ik deze week nog uitproberen, al is het aleen maar dat ik er zelf van in een deuk ga liggen
- 'Wat ben jij?'
- 'Wat een leuke broek heb je aan, heb je die nieuw?'
- 'Ik weet niet wat ik lekkerder vind, je broek of je billen' (waarop mijn vriendinnetjes het antwoord uiteraard wel wisten)
"Heb jij ook brood uit Oldenzaal?"
zei *bats* recht op me wang
ik: volgens mij heb ik jou telefoon nummer nog niet
zei: klopt, want me telefoon is geen hoer
ggrrr....
de enige die bij mij nog echt goed heeft gewerkt is;
hey! zit jij niet op die en die school?
zei: nee
een ander meisje (dat ook bij haar stond) vroeg hoe oud ik was
ik vroeg hoe oud zei was
en daarna heb je een vriend?
ik: nu wel!
en toen op d'r bek gepakt
7maanden mee gehad !
*Sugt*
on-originele openingszinnen zijn veel beter. vooral als je ze zo met een houding van -sorry ik wist ff niks beters te verzinnen maar wou toch met je in contact komen- manier brengt
liever goed gejat, dan slecht bedacht!
quote:Ehm.... fout!?!
Op zondag 14 juli 2002 16:20 schreef djjumbo het volgende:
Ik: Zeg ben je van nature blond of moet ik met een inteligente openingszin komen?zei *bats* recht op me wang
ik: volgens mij heb ik jou telefoon nummer nog niet
zei: klopt, want me telefoon is geen hoerggrrr....
de enige die bij mij nog echt goed heeft gewerkt is;hey! zit jij niet op die en die school?
een ander meisje (dat ook bij haar stond) vroeg hoe oud ik was
ik vroeg hoe oud zei was
en daarna heb je een vriend?
ik: nu wel!
en toen op d'r bek gepakt
Dan kan ik mijn nummer voor je opschrijven...
Deze werkte ooit ook:
Euhm hoi, ( in jezelf mompelend verder nu) Sja ik dacht ik ga er maar op af, vrienden pushen je de hele tijd en ja dan moet je . Dan sta je daar zo voor zo'n meisje en dan he, dan moet er natuurlijk iets geweldigs pakkends en origineels komen, waardoor ze meteen gek van je is.
En dan overdreven diep zuchten haar enige seconden diep in de ogen kijken, je mond opendoen en praten zonder volume, je schouders ophalen en zeggen:
Nou ja, volgende keer beter.
[Dit bericht is gewijzigd door Tranceptor op 14-07-2002 17:06]
1tje op mij:
Ik stond uit een raam te kijken naar de verdieping onder mij. Komt er een meisje naar me, "Wat sta je hier alleen." Ik zeg, "ik ben samen met hun (wijst naar vrienden)". Zij: "Aha, leuk, nou, wat ik dus wou zeggen, mijn vriendin vind jou leuk"
nog 1tje op mij:
Ik had een krantenwijk. Komt er een meisje naar me toe.
Zij: "Mijn vriendin vind jou leuk"
Ik: "Das kut voor haar"
Zij: "waarom?"
ik: "Ik heb al een vriendin"
Zij: "Nou?"
ik moest bestwel lachen toen. Maja..
Niet erg origineel maar wel functioneel is gewoon naast een meisje gaan staan en zeggen "Hoi! Hoe ist?".
Hou je altijd een leuk gesprek aan over en maybe meer
quote:Waar komt me die bekend van voor, ik was heet overigens niet, maar er was iemand die vlak bij ons stond toen. En allemaal lullen met elkaar, toen kwam ik ook met die vraag, van heej jij het toch (naam). Zij ook met zo'n stomme kop van hoe weet je dat nou weer??
Op zondag 14 juli 2002 17:06 schreef mattttPUNTnl het volgende:
van de week iemand tegen een kennis van mij .. "jij heet maaike he? ja hoe weet je dat? ja dat hoorde ik iemand tegen je zeggen"
Zij :"Hoi, weet jij misschien waar de toiletten zijn?"
Ik : "euhhh ja, daar...."
Zij : "Weet je het zeker??"
Ik : "Hmja...."
Zij : "Echt...??"
Ik : "Euh, ja, sorry.."
Zij draait zich terug naar haar vriendinnen...
Apart...
quote:had je dan helemaal niks beters...
Op zondag 14 juli 2002 17:33 schreef bosgorilla het volgende:
Geprobeerd op mij in een cafe:Zij :"Hoi, weet jij misschien waar de toiletten zijn?"
Ik : "euhhh ja, daar...."
Zij : "Weet je het zeker??"
Ik : "Hmja...."
Zij : "Echt...??"
Ik : "Euh, ja, sorry.."
Zij draait zich terug naar haar vriendinnen...Apart...
quote:Damn she was ugly...
Op zondag 14 juli 2002 17:35 schreef Frenkie het volgende:[..]
had je dan helemaal niks beters...
![]()
quote:dan mag het...
Op zondag 14 juli 2002 17:38 schreef bosgorilla het volgende:[..]
Damn she was ugly...
quote:hoe oud ben je?
Op zondag 14 juli 2002 16:37 schreef -Rhiannon- het volgende:[..]
Ehm.... fout!?!
Ik moet zeggen, als iemand met zo'n openingszin naar me toe zou komen, zou ik het geweldig vinden, maar dan omdat ik als ik er steeds aan zou denken, ik in de lach zou schieten (om de woorden dus, niet de persoon). Maar met zo'n openingszin kan ik me niet voorstellen dat je ook succes hebt!
Want ik versier zelf ook wel eens, maar ik floep er altijd wat uit, gewoon het eerste wat in me opkomt.
quote:Ik vind het meer een beetje kansloos. Weet niet waarom. Jezelf voorstellen en haar hetzelfde laten doen misschien?
Op zondag 14 juli 2002 18:19 schreef JAMsper het volgende:
Die van die naam oppikken als ze aan t praten is met iemand anders is nog de beste tot nu toe vind ik
Ik zie een leuk meisje staan.
Loop naar haar toe.
Pak een ijsklont uit mijn drinken.
Breek het en gooi het haar truitje in.
Ik : Zo het ijs is gebroken.
Zij: Dat kun je wel zeggen jah. Het is koud
Ik: Wil het er wel voor je uithalen.
Zij: Ja doe maar is een beetje koud.
10 minuten later zijn we naar mijn huisie gegaan
quote:Sterk verhaal hoor
Op maandag 15 juli 2002 00:52 schreef Michelinmannetje het volgende:
Ok heb er ook 1.Ik zie een leuk meisje staan.
Loop naar haar toe.
Zij: Ja doe maar is een beetje koud.10 minuten later zijn we naar mijn huisie gegaan
Sure... like that'll happen
Wederom... HEREN KIJK TOG ES OP: http://www.pickupguide.com/layguide/
Dat zijn de zaken die nuttig zijn
quote:wat een kutsite, sorry
Op maandag 15 juli 2002 01:03 schreef Iklala het volgende:
idd...Sure... like that'll happen
Wederom... HEREN KIJK TOG ES OP: http://www.pickupguide.com/layguide/
Dat zijn de zaken die nuttig zijn
maaruh, mensen kom eens op met die openingen, want ik ga strax op vakantie en ik kan er wel een paar gebruiken
Chears!
quote:ehm... 16 en nee... why?
Op zondag 14 juli 2002 21:35 schreef djjumbo het volgende:[..]
hoe oud ben je?
en heb je een vriend?
Ik loop naar de w.c.
Hij staat op mijn weg..
Hij pakt me bij mijn schouders en zegt :
"zullen we vrijen?" in combinatie met een big smile
Vond ik destijds zo grappig, dat het er uiteindelijk nog van gekomen is ook
Recht door zee, zonder grof te zijn, werkt dus
Als ik zin heb op een meid af te stappen ga ik echt geen afgezaagde of grappig bedoelde opmerkingen plaatsen. Meestal hou ik het gewoon bij een "He hallo! Hoe issie?" Waarop je meestal wel een antwoord terug kunt verwachten als: "Wel goed, met jou dan?" Meestal stel ik me daarna voor en meestal vraagt ze dan wel iets van "Goh ja, ik dacht ook al: moet ik je ergens van kennen?" En dan kun je iets antwoorden als: "Neu, maar ik vind je wel leuk, dus kom ik even met je praten"
Ik merk dat dit heel goed over komt. En nee, meestal ben ik niet uit op even scoren . Dan moet ik idd met een vage openingszin komen
Werkte prima
quote:Hahahaha!!!
Op zaterdag 10 augustus 2002 13:04 schreef Jenga het volgende:
Een kickje dan maar. 'k stond van de week in de kroeg aan de bar, staat er links van mij een leuke meid. Mijn biertje is bijna leeg, dus ik pak die van haar en schenk de mijne bij. Zij kijkt me aan met grote ogen, al snel gevolgd door een "vind je dat normaal of zo?" waarop ik zeg "Dat zou Pim zo gewild hebben."Werkte prima
Zei dat ik het wel had, maar dat ze dan goed moest schudden...
In eerste instantie bijna op mijn bek geslagen, in 2e instantie
Halve nacht met haar gepraat, was erg gezellig
quote:Damn Herald, en ik weet dat jij die nog echt gebruikt ook...
Op zondag 05 augustus 2001 03:42 schreef Herald het volgende:
standaard openingzin:
"hoi ik ben een kneus, ben hier met mijn IRC vriendjes en Scorp is veel leuker dan ik"
meestal moet ik daarna uitleggen wat IRC is
Weet je nog die keer dat ik probeerde terrorr aan die blonde uit he zwembad te koppelen???
dat was lachuh
Haar zeggen: Zie je die jonge daar, die blonde, die wil wel een keertje met je stappen, wil jij dat ook een keer met hem?
Waarop zij vraagt, laat hem is omdraaien (wat hij vervolgens doet). Haar volgende antwoord was: Nee dank je, ik heb al een vriend... AUW... eerst aankijken en dan afwijzen.... arme terror, zal hij er al overheen zijn?
maaruh wat ik wel is gebruik als openingszin (nadat een mallote bekende van mij bij een meisje staat) Let maar niet op hem, hij is zo wanhopig/gek/etc dat hij alleen op de mooiste vrouwen afstapt en denkt dat hij suc6 zal hebben. Btw, ik heet Frank, mag ik je iets te drinken aanbieden.. Het drinken aanbieden werkt en bij alle en verder contact ook bij sommige andere.
Hey heb jij een sigaret en een pen voor me?
zij:
ik schrijf mijn nummer op die sigaret en geef die aan haar.: Als je contact met me wilt kun je de sigaret houden, en als je het niet wilt gewoon oproken.
(1 van de 10 rookt hem gelijk op)
Naar een meisje toelopen met hetzelfde drankje dat ze al heeft en zeggen: beetje doordrinken. Ze kijkt je even aan van . Vervolgens gelijk weglopen. Deze werkt heel vaak, ze lopen dan achter je aan om te vragen waarom ze dat drankje krijgen. Vervolgens gewoon antwoorden: ikgeef leuke meiden graag een drankje. Een aantal begin je dan mee te praten en soms levert het nog iets op ook...
dan ga ik er met een vriend vlak bij staan en zeg ik "draaide ze maar eens wat vette R&B," hij "nee dat vind ik nix" zodat ze dus niet hem aanspreekt.. dan is het meestal naar mij toe van "vind jij R&B leuk?" ik "ja, en jij dan" bla bla gesprek
Op zaterdag 10 augustus 2002 13:04 schreef Jenga het volgende:
Een kickje dan maar. 'k stond van de week in de kroeg aan de bar, staat er links van mij een leuke meid. Mijn biertje is bijna leeg, dus ik pak die van haar en schenk de mijne bij. Zij kijkt me aan met grote ogen, al snel gevolgd door een "vind je dat normaal of zo?" waarop ik zeg "Dat zou Pim zo gewild hebben."Werkte prima
Ik zeg meestal gewoon onzin... echt kant en klare onzin.
Gewoon iets als
"He, jij gebruikt Pantene Pro Vitamine, is het niet?"
of
"Lust je bier?"
zij : Nee
"Wat dan... grolsch/amstel?"
Komen ze naar je toe :
"Heb je een vuurtje voor mij?"
Ik : "Voor jouw schat... heb ik een hele bosbrand"
Deze heb ik ook wellis gebruikt gewoon als probeersel (http://ikhaatblauwtjes.cjb.net) :
"Je hebt een lichaam als een tempel."
Zij: "Maar er zijn geen diensten vandaag."
"Er valt ook niet zoveel te vereren"
"Naar mijn huis of jouw huis?"
Zij: "Beide. Jij naar de jouwe, ik naar de mijne."
"Als dat van jou niet is meegenomen door de gemeentereinigingsdienst, best"
quote:Hehehe, die onthou ik
Op woensdag 5 maart 2003 14:05 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Heb je een plattegrond voor mij? Ik verdwaal steeds in jouw ogen!
'Hee, maak jij wel eens tonijnsalade??' (Giphart)
En je bent aan de praat. Overigens doe ik niet aan openingszinnen, ik hou het meer bij lichaamstaal.
geloof jij in liefde op t eerste gezicht of moet ik nog een keer langslopen?
Juist ja, de meest afgezaagde zin die dr is zo'n beetje. Was de eerste keer dat een meidje op me afstapte op zo'n manier. Nou weet ik wel dat als een meid wat voor openingszin dan ook gebruikt, ik gewoon op een aardige manier laat merken het niet gaat werken, dus ik kraak ze niet af of zo. Maar omdat deze meid zichzelf dus he-le-maal geweldig vond zei ik heel bot:
"uhm, loop anders ff nog een x langs, en dan kijk ik wel ff de andere kant op"
Dat was idd niet netjes van me, en ze droop met een duidelijk hoorbaar "tsssss" en een kwaad gezicht af.
Maar voor de rest, als het gewoon een spontane meid zou zijn dan maakt het mij niet uit waar ze mee komen hoor Of ben gewoon jezelf, dat werkt ook bij mij, ik hoef niet per se zo'n superopeningszin te horen of zo, maar als je t wel wil doen, ook prima
"Kijk, daar ligt je aansteker"
Weet niet eens meer wat me bezielde...
Bierviltje nat maken in het midden, je neus er doorheen prikken, naar een meisje lopen:
'Gooide jij die?'
Nooit zelf geprobeerd overigens.
ben nu getrouwd met hem
Je lijkt op james dean ( echt niet dus, ik zie die gelijkenis echt niet)
quote:In haar gezicht slaan en zeggen: "hoe durf je
Op woensdag 5 maart 2003 15:27 schreef zwaaibaai het volgende:
Je lijkt op james dean ( echt niet dus, ik zie die gelijkenis echt niet)
ik (terwijl iemand anders al zeker een uur verwoede pogingen deed) liep naar haar toe en zei niet meer dan "weet je dat ik jou eigenlijk een heel leuk meisje vind?"
was nog meteen raak ook
ik: "frietje!?" en duw 2 gloeiend hete frietjes in d'r mond.
zij : "oei auw"
10 minuten later sprong ze bovenop me in de kroeg
2) sta een keer kutzat in de kroeg beetje op te scheppen tegenover vrienden dat die kroeg nogal 'easy' was om een chickie te scoren ( )
komt er een meid in een gruwelijk hoog tempo langsgelopen om naar de wc te gaan ... komt ze terug, ik ga in de weg staan, en zeg "zoooo haast ?!?"
bleek ze engels te zijn, dus ik zeg "how YOU doin'"
(ja, cheesy... but it worked )
Vrouwen kunnen er om een of andere reden geestelijk niet bij dat mensen wel eens hun aansteker vergeten.
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 15:44 schreef thedane het volgende:ik: "frietje!?" en duw 2 gloeiend hete frietjes in d'r mond.
zij : "oei auw"
quote:3e keer in dit topic volgens mij
Op woensdag 5 maart 2003 20:08 schreef ArmaniMania het volgende:
Mijn openingszin ?ik doe een poging....
Hee hallo lekker ding jij hebt een opening en ik heb zin.
(al blijft hij wel goed.)
Jongen: volgens mij ben ik verliefd op je!
Mijn zus: Kom maar terug als je het zeker weet!!
wel een openingszin:
Zeg heb je een kwartje voor me?
:hoezo?
Mijn kameel staat buiten dubbelgeparkeerd.. (werkt echt!!!)
ik ben mijn ventieldopje van mijn step kwijt, heb jij hem soms?
Ook een "leuke" opening
je lens kwijt raken en op de grond gaan zoeken, wedden dat er mensen mee gaan zoeken?
leuk topic!
quote:Die heb ik dus een keer echt gebruikt en die was
Op woensdag 5 maart 2003 20:12 schreef -DEVON- het volgende:[..]
3e keer in dit topic volgens mij
(al blijft hij wel goed.)
Mijn #1 openingszin: "Kijk niet zo boos " of "Zow jij zit der vrolijk bij!"
Werkt altyd omdak meestal smile op me face heb
In een druk cafe contact leggen met een mooie meid:
1. zorgen dat je op druk punt staat en als ze naar je kijkt moeilijk gaan staan en met gefronste wenkbrauwen naar der kijken,
of juist zeer kwaad en dan haar aankijken en lachen
2. even later als je der langsloopt onderneemt ze waarschijnlijk zelf wel iets en anders gewoon zelf iets verzinnen zoals: "druk he :S"
Een 3e maniet weerkt ook vaak goed, aangezien ik op de plekken waark ga stappen veel mensen ken of met een grote groep ga,
ben ik of de meest opvallende en komen ze vanzelf of alsk lekkere meid zie laat ik iemand diek ken wat fixen
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 19:48 schreef Mirion het volgende:
Ik irriteer me er altijd de pleuris aan als ik een of andere muts in een disco vraag om vuur en ze denkt dat ik wat van haar wil en begint te zeiken over het verzinnen van iets origineels.Vrouwen kunnen er om een of andere reden geestelijk niet bij dat mensen wel eens hun aansteker vergeten.
Maar goed, in onze bar/disco hebben ze al wel eens vaker mij gezien of van me gehoord, dus weten ze wel dat ik dat niet te serieus neem..
(hoewel het 1 keer wel goed afliep zo )
"Hoeveel verdien jij nou eigenlijk per uur?"
Ipv een klap voor me bek deed ze in het gesprek wat daarna volgde d'r best om te laten zien dat ze echt wel een handje vol had.
quote:Damn, jou zou ik dan ook weleens tegen willen komen
Op donderdag 6 maart 2003 20:12 schreef Pascalle27 het volgende:
Sindsdien weet ik dat ik verlegen jongens toch ook wel ergvind...
Word dan toch nix dus
quote:Die ken ik alleen dat de jongen het ijsblokje op de grond gooit, kapottrapt en dan zegt: Zo het ijs is gebroken.
Op maandag 15 juli 2002 00:52 schreef Michelinmannetje het volgende:
Ok heb er ook 1.Ik zie een leuk meisje staan.
Loop naar haar toe.
Zij: Ja doe maar is een beetje koud.10 minuten later zijn we naar mijn huisie gegaan
Oh oh, wat origineel!!!
quote:wel ver fietsen hoor!
Op donderdag 6 maart 2003 22:59 schreef daNpy het volgende:[..]
Damn, jou zou ik dan ook weleens tegen willen komen
quote:Neej?
Word dan toch nix dus
quote:Nee want ik durf toch niet
Op vrijdag 7 maart 2003 00:10 schreef Pascalle27 het volgende:[..]
wel ver fietsen hoor!
[..]Neej?
![]()
PS je bent te oud
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 00:12 schreef daNpy het volgende:PS je bent te oud
![]()
![]()
quote:Zo kun je het ook zeggen natuurlijk
Op vrijdag 7 maart 2003 00:14 schreef Pascalle27 het volgende:[..]
JIJ bent te jong!
![]()
Maar wie wil er nou niet zo'n lekker jong ding
tis al laat he
quote:Ga slapen
Op vrijdag 7 maart 2003 00:15 schreef Frenkie het volgende:Ga eens ergens anders slowchatten
![]()
Moet ik ook ooit eens gaan uitproberen. Alleen... Ben óók te verlegen
"Eigenlijk ben ik te verlegen om zomaar op iemand af te stappen, maar voor jou maak ik maar een uitzondering.."
"Besef je wel hoe byzonder je dan bent?"
quote:Ik slaap altijd om mijn rug, maar je mag wel op mijn buik slapen hoor
Op vrijdag 7 maart 2003 00:27 schreef Pascalle27 het volgende:
Slaap jij altijd op je buik? Mag ik dat ook?
quote:Van te voren verzinnen werkt niet
Op vrijdag 7 maart 2003 00:31 schreef Chooselife het volgende:
Ik heb er wel een paar zelf verzonnen. Hier weer eentje:"Eigenlijk ben ik te verlegen om zomaar op iemand af te stappen, maar voor jou maak ik maar een uitzondering.."
"Besef je wel hoe byzonder je dan bent?"
Tegen een leuke serveerster: "Ja zie je nou wel dat ik alles vergeet, dat komt door jou!" - "Hoezo dat?" - "Nou, omdat je zo'n mooi meisje bent". En vijf minuten later tegen een andere toen de eerste weer weg was..
Werkte goed, die dag nog een aantal keer een oppervlakkig gesprekje gehouden met ze.. Maarja, en dan? Ik ben te onzeker om ze mee uit te vragen enzo.. En doppen, sja, hoe pols je nou of zo'n dametje in is voor wat losbandige lol..
Maar goed, in de kroeg durf ik niet eens op een meisje af te stappen. Niet zozeer omdat ik dan bang ben om afgewezen te worden (dat ook), maar ja, dan heb je een opening, en je kletst nog even over de woon/werk situatie, misschien nog ff over de muziek, maar dan is mijn inspiratie ook op... En dan krijg je zo'n pijnlijke stilte.. iets dat ik nog het ergste vind.. dan sta je er ook zo bij van "ja, en nu?"..
Herkent iemand zich hierin?
quote:Die heb ik wel eens gebruikt hoor.
Op vrijdag 7 maart 2003 00:36 schreef Frenkie het volgende:[..]
Van te voren verzinnen werkt niet
en daarbij gaat dit topic over werkelijk gebruikte zinnen.
Vantevoren ingestudeerde zinnen werken even goed als een impulsief iets. Een openingszin is maar zo relatief. Het gaat erom dat je het ijs breekt, dat je in gesprek komt.
En als die meid alles van de openingszin af laat hangen, en dan direct al d'r conclusies trekt. Als je dáár al op afgerekend wordt. Dan vind ik dat van enorme kortzichtigheid getuigen en is het al direct mijn type niet.
http://balder.prohosting.com/~verleid/
dit is nog de gratis versie, als ik het goed lees is ie hierna commercieel gegaan met een nieuwere versie van het boek.
quote:Voor de volle 100%.
Op vrijdag 7 maart 2003 00:41 schreef Axis het volgende:Maar goed, in de kroeg durf ik niet eens op een meisje af te stappen. Niet zozeer omdat ik dan bang ben om afgewezen te worden (dat ook), maar ja, dan heb je een opening, en je kletst nog even over de woon/werk situatie, misschien nog ff over de muziek, maar dan is mijn inspiratie ook op... En dan krijg je zo'n pijnlijke stilte.. iets dat ik nog het ergste vind.. dan sta je er ook zo bij van "ja, en nu?"..
Zie je dat meisje daar? Is dat een lichtgevende vibrator?
quote:fijn om te horen dat ik niet de enige ben
Op vrijdag 7 maart 2003 01:08 schreef Chooselife het volgende:[..]
Voor de volle 100%.
quote:Ik meng me bij deze stoet! volledig 300% mee eens! Maar nog iets ik hoor mensen altijd over openingszinnen maar werken ze niet alleen pas als je oog contact hebt met de desbetreffende dame! lijkt me stom als je maar random probeert te scoren ben je toch erg desperate en dom bezig!
Op vrijdag 7 maart 2003 01:31 schreef Axis het volgende:[..]
fijn om te horen dat ik niet de enige ben
quote:ach ik kom niet eens toe aan het afstappen op iemand dus het kan erger
Op vrijdag 7 maart 2003 01:50 schreef Filmgek het volgende:[..]
Ik meng me bij deze stoet! volledig 300% mee eens! Maar nog iets ik hoor mensen altijd over openingszinnen maar werken ze niet alleen pas als je oog contact hebt met de desbetreffende dame! lijkt me stom als je maar random probeert te scoren ben je toch erg desperate en dom bezig!
quote:tja je moet natuurlijk wel durven ja
Op vrijdag 7 maart 2003 02:10 schreef CasB het volgende:[..]
ach ik kom niet eens toe aan het afstappen op iemand dus het kan erger
quote:Waarom denk je dat ik hier zit?
Op vrijdag 7 maart 2003 02:10 schreef CasB het volgende:[..]
ach ik kom niet eens toe aan het afstappen op iemand dus het kan erger
Stel ze had het bij iemand gedaan die net zijn oma had verloren, dan kon het nogeens slecht uitpakken!
Toen ik het zat te lezen herkende ik redelijk wat dingen. Het is zeg maar de handleiding voor het object vrouw
Gewoon psychologie dus, inclusief NLP (Neuro-Linguistic Programming)...
quote:Ik ook
Op vrijdag 7 maart 2003 09:57 schreef Axis het volgende:
w00t! ik heb gisteren nog een uurjte zitten lezen in die layguide.. echt kool!Toen ik het zat te lezen herkende ik redelijk wat dingen. Het is zeg maar de handleiding voor het object vrouw
quote:Ik heb precies hetzelfde
Op vrijdag 7 maart 2003 00:41 schreef Axis het volgende:
De opening is meestal geen probleem.. stond dinsdag achter te bar (festivalletje), en meer dan drie verschillendje drankjes tegelijkertijd kon ik niet ineens onthoudenTegen een leuke serveerster: "Ja zie je nou wel dat ik alles vergeet, dat komt door jou!" - "Hoezo dat?" - "Nou, omdat je zo'n mooi meisje bent". En vijf minuten later tegen een andere toen de eerste weer weg was..
Werkte goed, die dag nog een aantal keer een oppervlakkig gesprekje gehouden met ze.. Maarja, en dan? Ik ben te onzeker om ze mee uit te vragen enzo.. En doppen, sja, hoe pols je nou of zo'n dametje in is voor wat losbandige lol..
Maar goed, in de kroeg durf ik niet eens op een meisje af te stappen. Niet zozeer omdat ik dan bang ben om afgewezen te worden (dat ook), maar ja, dan heb je een opening, en je kletst nog even over de woon/werk situatie, misschien nog ff over de muziek, maar dan is mijn inspiratie ook op... En dan krijg je zo'n pijnlijke stilte.. iets dat ik nog het ergste vind.. dan sta je er ook zo bij van "ja, en nu?"..
* CasB heeft dit dus meegemaakt
naja de cassiere was ff bezig met uhmm de zaak in orde maken en ik kijk ze naar haar en ze had dus door dat ik wilde betalen, maar voor de gein doe ik iets te hard *AHUM* (om aandahct te trekken). Daarna ging ze het cadeau dus inpakken maar ze had een te klein stukje pakpapier en ik moest daarom lachen
En zij zei: "Ey je mag me niet uitlachen"
en ik zo: "ik lach je niet uit, ik lach je toe"
hmmja en toen was ze wel stil
quote:Is dat accent zo'n probleeem dan? Ik zou er geen probleem van maken, tijdens het kussen hoor ik toch niet
Op vrijdag 7 maart 2003 09:23 schreef Pascalle27 het volgende:Waarom denk je dat ik hier zit?
GeenLeven, jongen, GeenLeven...
...en een accent dat er niet uit te rammen is (hoewel dat natuurlijk geen probleem is als je het bij de jongens bij jou uit de buurt houdt, want die hebben hetzelfde accent). Lang leve het geschreven woord!
Ik gebruik eigelijk nooit echt een openingszin. Ik begin altijd gewoon een gesprek. En lekker een poosje kletsen en dan merk ik vanzelf wel of het wat wordt of niet.
Of zoals ik morgen ga doen, een meisje wat ik al ken mee uit eten vragen En nou maar hopen dat ze ja zegt
Was een opmerking van een jongen in het zwembad, waar ik met een vriendin aan het banen zwemmen was. In de rest van hetzelfde bad waren kinderen aan het afzwemmen voor a diploma, tribune vol met complete familie's..
Ik moest wel even lachen..
Wat zitten je tieten leuk vandaag!
Wil jij misschien mijn kauwgum even?
offtopic... want heb ze zelf niet gebruikt... maar vond ze wel goed
Twee vrienden zijn om de beurt aan het proberen om een meisje te versieren maar na elllenlange pogingen nog niks van terecht gebrouwen.
Zie ik tegen haar: "Zeg als je die prutsers zat bent mag je mij wel zoenen hoor!"
3 tellen later vol op de bek dus.
Had een gesprek aan kunnen knopen..niet gedaan
Een meisje dat tegen me aanviel (ze was helemaal kachel), ik: je moet niet zoveel zuipen.
Zij opnoemen wat ze gedronken had toen pakte ze me opeens
Vaag volk die vrouwen.....zoals Hans Teeuwen zo mooi zegt: Kuthoeren..allemaal! (op uitzondering van sommige hoor
)
quote:is dŕt de bedoeling!?
Op vrijdag 7 maart 2003 12:23 schreef CasB het volgende:
Uhmm als een meisje niet erg handig bezig is met iets (stuntelig) en je schiet er van in de lach en ze vraagt of je haar uitlacht moet je terugzeggen dat je haar toelacht...* CasB heeft dit dus meegemaakt
naja de cassiere was ff bezig met uhmm de zaak in orde maken en ik kijk ze naar haar en ze had dus door dat ik wilde betalen, maar voor de gein doe ik iets te hard *AHUM* (om aandahct te trekken). Daarna ging ze het cadeau dus inpakken maar ze had een te klein stukje pakpapier en ik moest daarom lachen
![]()
En zij zei: "Ey je mag me niet uitlachen"
en ik zo: "ik lach je niet uit, ik lach je toe"
hmmja en toen was ze wel stil
quote:nou..eigenlijk niet, maarja wat moest ik anders...ben allang blij dat ik iets terugzei (mijlpaal in me leven
Op vrijdag 7 maart 2003 22:25 schreef Axis het volgende:[..]
is dŕt de bedoeling!?
zij weglopen, haha, komt ze dus even later terug om af te rekenen...mijn oma betaalde....en het was iets van 31 euro ofzo....dus mijn oma zegt, maak er maar 33 van......ik zeg tegen haar: ik had 35 gezegd.
Dus dat meisje: dan krijg ik nog een drankje van je tegoed
ik: is goed....maar ik denk dat je wat ouder ben dan ik en zal je dus niet zo snel tegenkomen waar ik uitga
zij: hoe oud ben je dan?
ik: 18
zij: ik ook....maar waar ga jij meestal uit dan?
ik zeg: In het Teejater in Naaldwijk
zij: Joh! daar ga ik ook vaak heen
Achteraf heb ik haar helaaaaaaaaas nooit meer gezien....maar het was wel een leuke ervaring
quote:Vroeger was ik zo, maar lees mijn reactie op tabblad 5
Op vrijdag 7 maart 2003 00:41 schreef Axis het volgende:
De opening is meestal geen probleem.. stond dinsdag achter te bar (festivalletje), en meer dan drie verschillendje drankjes tegelijkertijd kon ik niet ineens onthoudenTegen een leuke serveerster: "Ja zie je nou wel dat ik alles vergeet, dat komt door jou!" - "Hoezo dat?" - "Nou, omdat je zo'n mooi meisje bent". En vijf minuten later tegen een andere toen de eerste weer weg was..
vriend staat te lullen met een paar mooie maar te arrogante dames......
kom op Flx we gaan ze zijn toch lelijk........
de mooiste draait om en zegt Oja ik lelijk, jij bent lelijk
Mav : Ja maar ik weet het vanmezelf.....
Dame: ik ook hoor..... verder nog ff mee gepraat en digits gekregen hahahaaa
Mav out
Ik was laatst heel moe, en stond met een wijntje langs de dansvloer een beetje te slapen en naar vriendin van mij te kijken die aan het dansen was op Monstars - Hit em High. Kom er zo'n stomme drol aan: "Ja, hiphop is stom he ?" Ik: "Mhhja." Hij verhaal houden over hoe stom hij hiphop wel niet vindt. Toen kwam Skeelo - I wish in de 2ManyDj's remix. Ik heb die cd en vind het geweldig. En hij toeterde in mijn oor: "KUT he, weer zo'n hiphopplaat". Ik: "Dit is 2ManyDj's en het is geniaal." Hij proberen terug te krabbelen en allemaal lame excuses verzinnen enzo. Toen heb ik in één slok mijn wijn opgedronken, en zei dat ik naar de wc moest, en ben ergens anders gaan staan.
Stomme drol.
"Even een vraagje... Als ik je nu zoen, krijg ik dat een klap op mijn bek?"
"Hee, jij hebt een pet op je kop!"
Mijn reactie:
"Gôh... Jij bent aardig slim voor een blondje..."
T was eruit voor ik er erg in had... Toen was het gesprek all1 wel gelijk afgelopen, snap je dat nou ?
quote:
Op zondag 9 maart 2003 20:24 schreef LordAnger het volgende:
Nja, ik heb er wel eens een om m'n oren gehad die ik nou niet direct smart vond ofzo, en ja, sorry, maar de dame in kwestie WAS blond:
Mijn reactie:
T was eruit voor ik er erg in had... Toen was het gesprek all1 wel gelijk afgelopen, snap je dat nou ?
quote:Een vriend van mij werd versierd door een meisje in een discotheek. Zijn haar zat vol met schuim dus was wit....dat meisje (nogal verlegen typje) verzamelt al haar moed om naar hem toe te gaan en wat grappigs te zeggen.....gaat ze naar hem toe: "Je hebt roos"
Op zondag 9 maart 2003 20:24 schreef LordAnger het volgende:
Nja, ik heb er wel eens een om m'n oren gehad die ik nou niet direct smart vond ofzo, en ja, sorry, maar de dame in kwestie WAS blond:
Mijn reactie:
Achteraf hebben ze toch gezoend....maar ik vond het wel een hele goeie
En dan het verdere gesprek maken, kun je dit niet, ben je niet sociaal aangelegd, doe dan maar gewoon niks en blijf thuis.....
Hallééj
quote:LoL!!
Op zondag 9 maart 2003 20:59 schreef Brammert het volgende:
Je moet een Bierviltje half doorscheuren en dan zo op je neus zetten. Dan naar een meisje toelopen en vragen vannuh: Heb jij die gegooid?.....En dan het verdere gesprek maken, kun je dit niet, ben je niet sociaal aangelegd, doe dan maar gewoon niks en blijf thuis.....
Hallééj
nou ja, mijn beste was toch van...
hoi,
ik zie het al...
Zoenen dan maar?
werkte ook nog
quote:werkt dat of lachen ze je dan gewoon keihard uit?! dit is toch wel een erg vage techniek.
Op zondag 9 maart 2003 20:59 schreef Brammert het volgende:
Je moet een Bierviltje half doorscheuren en dan zo op je neus zetten. Dan naar een meisje toelopen en vragen vannuh: Heb jij die gegooid?.....En dan het verdere gesprek maken, kun je dit niet, ben je niet sociaal aangelegd, doe dan maar gewoon niks en blijf thuis.....
Hallééj
quote:BAH! men are scoundrels
Op maandag 10 maart 2003 16:51 schreef mliez het volgende:Hee, ken ik jou niet van Onderweg naar mijn Hotelkamer?
quote:Geloof me....dat soort dingen werken.....
Op maandag 10 maart 2003 16:20 schreef Filmgek het volgende:[..]
werkt dat of lachen ze je dan gewoon keihard uit?! dit is toch wel een erg vage techniek.
Ik sta gewoon wat langs de dansvloer in een tent in Noordwijk, komt er een meisje naar me toe, kijkt me ondeugend aan en likt me in 1 haal van mijn pols tot aan mijn bovenarm.
Ik: <slik>:?
Later die avond toch nog leuk met haar naar Amsterdam geweest met een maat van me en haar vriendin.
Tijdje later, weer in Noordwijk, komt een ontzettend lekker maar beetje sletterig grietje naast me staan. Ik kijk haar aan waarop ze zegt: vind je het erg als ik hier kom dansen??
Ik: Wil je niet op de dansvloer dansen dan??
Zij: Hier kan ik zelf uitmaken tegen wie ik oprij...
Ik weer: <slik>
En inderdaad, ik ben niet zo een held bij die opdringerige types....
<schaam>
Ik: Hoe heet je?
Zij: [naam]
Ik: *heel verbaasd* Wat? Echt?!
Zij: Ja
Ik: Nou, dat is mijn FAVORIETE naam!
Heel slecht, weet ik Ze gelooft het natuurlijk ook niet, maar... vanavond een date!
Het was gezellig druk in de cafee's en opeens zie ik daar een meisje
staan waar ik eerder die avond ook mijn oog al op liet vallen.
Ik ben met een boa naar haar toegelopen en met zo'n fake onschuldige blik aan haar gevraagd ofdat ik dr mocht versieren. (letterlijk) Ze moest lachen en niet zo veel later stonden we te zoenen Inmiddels hebben we zelfs wat!
quote:Laat ff weten of die werkte
Op maandag 10 maart 2003 16:59 schreef SilentChaos het volgende:[..]
Geloof me....dat soort dingen werken.....
hoe vager hoe beter...kij kmaar naar mijn posts
Deze ga ik trouwens zaterdag is ff uitproberen...thanx!
quote:Tegenwoordig staat de informatie op:
Op vrijdag 7 maart 2003 09:57 schreef Axis het volgende:
w00t! ik heb gisteren nog een uurjte zitten lezen in die layguide.. echt kool!Toen ik het zat te lezen herkende ik redelijk wat dingen. Het is zeg maar de handleiding voor het object vrouw
Ook met forum iets meer up to date info. Zoek voor de fun eens naar Gunwitch Method. Scheelt een hoop psychologie. toch vind ik het wel fijn dat er gewoon eens netjes uitgelegd wordt wat eventueel wel werkt en wat niet.
Verwacht alleen geen magische resultaten zonder voldoende oefening/training.
quote:Zeker een keer dat stand up programma gekeken
Op woensdag 12 maart 2003 10:41 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Afgelopen weekend:Ik: Hoe heet je?
Zij: [naam]
Ik: *heel verbaasd* Wat? Echt?!
Zij: Ja
Ik: Nou, dat is mijn FAVORIETE naam!Heel slecht, weet ik
Ze gelooft het natuurlijk ook niet, maar... vanavond een date!
Ontopic:
Ik: De volgende keer kom ik naast je zitten in de trein. En 't werkte
Waar kan je die shirts kopen met die grote bulten erin ?
ik: warm he?
zij: ken ik jouw?
ik: nu wel
zij: o...ja het is wel warm ja
ik: ga je mee naar buiten
zij: oke
we waren nog geen meter buiten of ze pakte me spontaan op mn bek maar na een paar minuten zei ze "lekker, doeg" en ging weer naar binnen, daarna heb ik dr nooit meer gezien
quote:Ik weet dat't wat laat is, maar afgelopen zaterdag was ik in een gekke bui (iedereen trouwens van m'n vrienden).....dus ik sta er zo, zie ik een meisje in de buurt staan.....ik een gat in dat bierviltje maken en om m 'n oor doen (is een stuk makkelijker dan op je neus, geloof me).
Op woensdag 12 maart 2003 16:12 schreef EggsTC het volgende:[..]
Laat ff weten of die werkte
dus ik weer weglopen ik denk, werkt niet...komt ze even later naar me toe: moet ik m'n naam op dat viltje schrijven....
ik: ja hoor, zet meteen ff je telefoonnummer erbij...
zij: zo jij bent wel heel direct!
ik: ok je msn is ook goed
dus nu spreek ik haar op msn zo af en toe
Maar openingszinnen geloof ik niet in...ik gebruik ze alleen gewoon om mensen voor de gek te houden. Het beste is en blijft gewoon oogcontact zoeken en dan eropafstappen en gewoon een praatje maken. Je niet in allemaal rare bochten wurmen om origineel te zijn dus...
werd neuken zonder pizza,
was maar eenmalig maar wel spannend
- Wat kijk je sjagerijnig.
Het jammere was toen dat ik ook super sjago was door mijn ex-vriendin. Werd hier zelfs 2x over aan gesproken. Dus misschien vroegen ze het meer uit intresse.
"Ben je heet???"
Wist ik veel dat hij eigenlijk wilde weten of ik een vuurtje voor hem had.
ik kom meisje tegen op weg van strand naar camping wij aan de praat. ik haar uitgenodigd om die avond wat te komen drinken bij onze tenten (was met 10 man op vakantie, vrouwloos)
zij die avond langsgekomen en later met hele groep naar strand gegaan. niet echt veel met haar gepraat tot wqe even alleen waren op een bunker van 6 meter hoog. ik zei dat het me leuk leek om naar beneden te springen en zij gaf me ineens haar bier en sprong naar beneden, ze bleef liggen en ik maakte me zorgen... ik via de normale weg naar beneden en een tijd later ambulance gebeld (ze had scheur in een ruggewervel)
zij: je hebt toch niet verteld dat ik ben gesprongen he?
ik: neej kheb je ouders gezegd dattik je naar beneden heb geduwt omdat ik graag wat langer bij jou wou zijn en aangezien je morgen al weg zou gaan leek dit me de beste oplossing..."
ze heeft een week in frans ziekenhuis gelegen en daarna met ambulance naar nederland gebracht en we zijn nogsteeds samen
quote:ja maar hallo,
Op zondag 5 augustus 2001 00:43 schreef Keroppi het volgende:
Ja er zijn al een hoop topics geweest over mensen die advies over leuke openingszinnen vroegen, of dat je van die lijstjes kreeg met foute openingzinnen die mensen toch echt niet in een kroeg/disco zullen gebruiken.
Daarom: Wat is de raarste/leukste/(on)origineelste openingzin die je zelf gebruikt hebt of die iemand bij jou gebruikteDus nogmaals: alleen ervaringen en niet weer die achterlijke lijstjes die standaard in dit soort topics verschijnen.
Even een paar:Onorigineel:
Een jongen tegen mij: Heb je een vuurtje (hallo dit is wel heeel erg fout he, trouwens was het je niet opgevallen dat ik niet rook? )
Fout:
Vaag:
Hee was jij dat net op de boulevard (Dit zei ik tegen iemand die ik 20 minuten eerder op de boulevard had zien staan en waartegen ik vaag iets van "hoi" had gezegd. Deze zin kwam alleen over alsof we een heel gesprek hadden gehad)
"Hoi! Stuur jij weleens een Ecard?"
Het antwoord was... "Wat is een Ecard!" ...
Toen realiseerde ik me dat ik snel een andere zin diende te verzinnen
Maar ik had wel contact, en een bijzonder leuke avond volgde !
Andersom doe ik niet aan, alleen als ik erg lam ben..
Dan zet ik mezelf meestal voor lul, dat werkt vaak ook nog.. .
dus ik zo weggaan naar andere zaal (echt of ik muntjes ga halen pfff)
kom ik der 3 kwartier later weer tegen.
zij zo: heb je al muntjes gehaald?
ik zo: ja, maar die heb ik een meid gegeven die ik wel lekker is.
MWUAHAHHAHAHA
quote:ROFL daar zal je indruk mee maken
Op dinsdag 2 september 2003 19:30 schreef SilentChaos het volgende:
ik: ok je msn is ook goeddus nu spreek ik haar op msn zo af en toe
Wel goed overigens dat je hem geprobeert heb
quote:
Op woensdag 24 september 2003 10:46 schreef th0r het volgende:
zo'n wijf tegen me: jij ziet er echt rijk uit.
ik zo: euhmmm ok
zij zo: heb je nog een muntje voor mij?
ik zo: ik ben zo terug, ga ik ff muntje voor je halendus ik zo weggaan naar andere zaal (echt of ik muntjes ga halen pfff)
kom ik der 3 kwartier later weer tegen.zij zo: heb je al muntjes gehaald?
ik zo: ja, maar die heb ik een meid gegeven die ik wel lekker is.MWUAHAHHAHAHA
"Laat je me je huis nog zien of niet?"
"Weet je dat dat volgens het Joodse geloof niet mag?"
Ze moest er wel om lachen maar wilde het niet proberen
En tijdje daar voor vroeg ik een hele mooie meid een vuurtje, kreeg een heel verhaal over me heen over slechte openingszinnen terwijl ik alleen maar een vuurtje wilde
[Dit bericht is gewijzigd door PoseidonVS op 26-09-2003 14:06]
Ow en daarna bij de snackbar gevraagd of ik bij haar (=ander meisje) ontbijt op bed zou krijgen. Die had ik te goed zei ze. Maar ze sms-te vanmorgen al, dus het maakte wel indruk
Hoi. Ik ben Bram. Zal ik je beffen om het ijs te breken?
.
"Jij ziet eruit alsof je wel een biertje lust"
En ja hoor succes verzekerd de rest van de avond waren die twee niet meer van elkaar af te krijgen.
quote:2 many dj's = geniaal!
Op zondag 9 maart 2003 11:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik word om de een of andere manier altijd versierd door oudere mannen met rare brillen, die denken dat ik wel even te versieren ben..
Ik was laatst heel moe, en stond met een wijntje langs de dansvloer een beetje te slapen en naar vriendin van mij te kijken die aan het dansen was op Monstars - Hit em High. Kom er zo'n stomme drol aan: "Ja, hiphop is stom he ?" Ik: "Mhhja." Hij verhaal houden over hoe stom hij hiphop wel niet vindt. Toen kwam Skeelo - I wish in de 2ManyDj's remix. Ik heb die cd en vind het geweldig. En hij toeterde in mijn oor: "KUT he, weer zo'n hiphopplaat". Ik: "Dit is 2ManyDj's en het is geniaal." Hij proberen terug te krabbelen en allemaal lame excuses verzinnen enzo. Toen heb ik in één slok mijn wijn opgedronken, en zei dat ik naar de wc moest, en ben ergens anders gaan staan.
Stomme drol.
ontopic: bij mij probereb ze altijd het 'drankje aanbieden' en weten ze dan niks meer te zeggen.. doe dan niks
quote:Best wel een goeie eigenlijk
Op vrijdag 26 september 2003 14:23 schreef Anosmie het volgende:
Een vriend van mn broertje vond het wel grappig om zich aan mij voor te stellen met de woorden:Hoi. Ik ben Bram. Zal ik je beffen om het ijs te breken?
.
Ik was op school die dag, en tijdens een tussenuur wilde ik wat te eten kopen. Daarvoor moet je wat geld op een studentenpas zetten. Dus ik loop naar dat apparaat toe waarmee dat kan, en ik zie daar een meisje staan die nogal moeite met dat ding heeft. Dus geduldig blijf ik daar even bijstaan, en af en toe werp ik een blik op haar om te zien of het haar al lukt. Uiteindelijk geeft ze het op. Zo vriendelijk als ik ben, vraag ik haar; "Zal ik het even proberen dan?" Met die prachtige blik in d'r ogen zegt ze verlegen; "I'm sorry-- I don't speak your language."
Ik zei haar dat dat geen probleem was (in het Engels natuurlijk), en na wat pogingen van mij lukte het mij wel om wat geld op haar studentenkaart te storten. Dus ik vroeg, naar aanleiding van haar accent en buitenlandse uiterlijk, waar ze vandaan kwam. "From Italy," zegt ze, en zodoende zijn we aan het praten geraakt. In het begin zochten we elkaar vaak op in een rustig café en later naar andere uitgaansgelegenheden. We kwamen er toevallig achter dat we maar een paar straten van elkaar wonen.
Het is eigenlijk nooit wat geworden tussen ons, ook nooit geprobeerd, maar sindsdien is ze als een zus voor me. In sommige opzichten nog beter dan een relatie. Maar da's mijn mening
quote:Niet als je een antwoord krijgt als:
Op vrijdag 26 september 2003 15:04 schreef Bignik het volgende:Best wel een goeie eigenlijk
Maar verder zijn we wel gewoon vrienden hoor.
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 15:17 schreef Anosmie het volgende:[..]
Niet als je een antwoord krijgt als:
Als je ook maar 1 stap dichterbij komt ga ik hele andere dingen breken..
Maar verder zijn we wel gewoon vrienden hoor.
kwestie van jezelf ook wat in te dekken als je openingszin niet pakt
lol
quote:[offtopic]
Op woensdag 5 maart 2003 14:29 schreef Kamphuys het volgende:
Het maakt niet uit WAT je zegt, ALS je maar iets zegt.'Hee, maak jij wel eens tonijnsalade??' (Giphart)
En je bent aan de praat. Overigens doe ik niet aan openingszinnen, ik hou het meer bij lichaamstaal.
"Zo, daar ben ik dan"
nog geen succes mee gehad nee
Dag knul, volgende keer weer proberen!
levend bewijs dat een van de meest lamme zinnen nog steeds werkt
quote:waarschijnlijk verbaast het de meeste dat je zo dom bent dat je niet eens zelf je bek open trekt..
ontopic: bij mij probereb ze altijd het 'drankje aanbieden' en weten ze dan niks meer te zeggen.. doe dan niks
als ik een meisje zie en ik bied d'r wat drinken aan verwacht ik ook wel dat ze wat zegt.. anders mag ze mij ter plekken neer donderen (en het biertje terug geven)
quote:"Je zegt nix, dus geef dat biertje maar hier" Taxtvol, heeeeeel tactvol... 1ste impressie! Je bent "galant" als je aan iemand vraagt of ze iets te drinken wil van je (lees: je wilt haar keihard versieren, maar je verpakt het zo goed dat het amper opvalt) en dan verpest je die 1ste impressie door bot dat biertie weg te pakken
Op woensdag 21 januari 2004 00:41 schreef JoeBlack2k het volgende:[..]
waarschijnlijk verbaast het de meeste dat je zo dom bent dat je niet eens zelf je bek open trekt..
als ik een meisje zie en ik bied d'r wat drinken aan verwacht ik ook wel dat ze wat zegt.. anders mag ze mij ter plekken neer donderen (en het biertje terug geven)
"Deed het zeer?" Ik "wat" hij "Uit de hemel komen vallen". Ik dacht echt dat ik misselijk werd. Echt zo'n www.openingszin.nl opmerking. Onorgineel.
Of de usual, kijk niet zo boos, hoe krijg ik jou aan het lachen, blablablabla.
Maar nu ben ik zelf ook geen held daarin hoor Ik begin meestal gewoon met Hoi! Werkt prima hoor.
Situatie: Je ziet een meisje in een cafe/op een party die je echt heel leuk vind...
Actie: Je wacht totdat ze met niets anders bezig is dan dan luisteren naar de muziek, je loopt langs op zo'n manier dat ze niet om je heen kan, kijkt haar * plotseling * schuin in de ogen aan (oogcontact), staat een seconde stil (of 2) en zegt met een big smile "wauwie" of "whow", en loopt door... ff nakijken (haar na kijken dus) ofdat ze 't gehoord/gemerkt heeft en als ze geinteresseerd is merk je 't vanzelf wel...
Natuurlijk als je een grote brede John bent met goude kettingen, of een duister geklede goth bent staat dat een beetje raar en werkt 't waarschijnlijk niet, of het moet zo'n zelfde type meissie zijn... Maarja... Daar heb ik weer weinig ervaring mee en of/verstand van...
quote:Ehh ja, een meisje die je niet kent een biertje aanbieden is galant en het valt totaal niet op dat het een versierpoging is
Op woensdag 21 januari 2004 06:35 schreef Archeodude het volgende:[..]
"Je zegt nix, dus geef dat biertje maar hier" Taxtvol, heeeeeel tactvol... 1ste impressie! Je bent "galant" als je aan iemand vraagt of ze iets te drinken wil van je (lees: je wilt haar keihard versieren, maar je verpakt het zo goed dat het amper opvalt) en dan verpest je die 1ste impressie door bot dat biertie weg te pakken
quote:Nee, da's gewoon aardig... Tenminste, heb nooit echt bijbedoelingen met dat soort dingen hoor, ik bedoel, je betaalt toch ook af en toe een rondje bier voor je vrienden en daar wil je toch ook nix mee?
Op woensdag 21 januari 2004 13:30 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Ehh ja, een meisje die je niet kent een biertje aanbieden is galant en het valt totaal niet op dat het een versierpoging is
quote:Jawel, dan verwacht ik dat ik de komende rondjes niks hoef te betalen
Op woensdag 21 januari 2004 13:48 schreef Archeodude het volgende:[..]
Nee, da's gewoon aardig... Tenminste, heb nooit echt bijbedoelingen met dat soort dingen hoor, ik bedoel, je betaalt toch ook af en toe een rondje bier voor je vrienden en daar wil je toch ook nix mee?
Maar aan je vrienden is ook weer wat anders dan aan een vreemde... daar doe ik echt niet aan hoor, of we moeten al een tijdje in gesprek zijn (dan krijg ik nl. zelf dorst en het is lullig om haar dan niks aan te bieden )
quote:Precies
Op woensdag 21 januari 2004 18:11 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Jawel, dan verwacht ik dat ik de komende rondjes niks hoef te betalen
![]()
quote:Heb wel es een keer in een tent in Leiden gestaan (LVC) en werd daar overladen met rondjes door zowat iedereen die om me heen stond, heb toen gewoon ff rondgekeken en mn bier gedropt in de handen van een vreemd meisje... Bijbedoeling: get rid of the beer! En niet versieren...wat ben ik toch een engeltje
Maar aan je vrienden is ook weer wat anders dan aan een vreemde... daar doe ik echt niet aan hoor, of we moeten al een tijdje in gesprek zijn (dan krijg ik nl. zelf dorst en het is lullig om haar dan niks aan te bieden)
quote:het feit dat je in de lvc komt zegt al genoeg denk ik :S
Op woensdag 21 januari 2004 18:55 schreef Archeodude het volgende:[..]
Precies
[..]Heb wel es een keer in een tent in Leiden gestaan (LVC) en werd daar overladen met rondjes door zowat iedereen die om me heen stond, heb toen gewoon ff rondgekeken en mn bier gedropt in de handen van een vreemd meisje... Bijbedoeling: get rid of the beer! En niet versieren...wat ben ik toch een engeltje
![]()
Die gozer is nog steeds kwaad op me, schijnt
Een paar weken geleden:
De hele avond al oogcontact gehad met een leuk meisje, maar aangezien ik niet echt op zoek was en bovendien broodnuchter (ja de bob ja fijn ja) had ik zoiets van "dan maar niet".
Besluit ik uiteindelijk (toen het zélfs voor mij duidelijk was dat ze wel interesse had) naar haar toe te lopen, gaan vlak voor ik bij haar ben de lichten aan en de muziek uit!
Waarschijnlijk de lamste openingszin ooit:
"Goh, dat heb ik weer. Durf ik je eindelijk aan te spreken, gaan ze sluiten.."
Vervolgens nog wel even staan praten (kwam er een jongen naar haar toe: mijn vriend hier vind jou wel leuk, zij: oh tsja daar issie nu een beetje laat mee huh!")
Ja ik was hem tenslotte minstens 3 minuten voor
Hoe ik erop kwam... ik was ladderzat
Maar het werkte wel! (ergo, het klopte dus)
ey hallo ben jij/heet jij niet ..... zegt ze nee zeg jij o nee want jij lijkt nogal veel akelig veel op een vroegerevakantie vriendin die ik ken ofzo en dan is het aan jou op er iets van te maken mij is het gelukt!.quote:Op zondag 5 augustus 2001 00:43 schreef Keroppi het volgende:
Gheheheh die klinkt mij heel onbekend in de orenquote:Op zondag 2 mei 2004 19:12 schreef pieter_pontiac het volgende:
Tegen meisje: "zal ik jou een zoen geven?"
bij ja:
bij nee zeg je: tja, dan blijf je altijd een lelijke kikker... *klets*
Of loopt het stage?quote:Op maandag 3 mei 2004 11:49 schreef HRT_team het volgende:
Te flauw voor woorden, maar werkt wel.
hahahahhahahhahahhahahhahaquote:Op maandag 6 augustus 2001 22:26 schreef zodiakk het volgende:
Ik vind hem wel dubbel fout eigenlijk, heerlijk, hoe krijg je het verzonnenquote:Op maandag 3 mei 2004 20:08 schreef RpuntJpunt het volgende:
Ik heb een keer toen ik dronken was tegen een meisje gezegd: 'Wat heb jij mooie blauwe ogen'... toen ik beter keek bleek ze geen blauwe ogen te hebben. Toen liep ze weg, heb ik toen een blauwtje gelopen?
oepsquote:Op maandag 3 mei 2004 20:08 schreef RpuntJpunt het volgende:
Ik heb een keer toen ik dronken was tegen een meisje gezegd: 'Wat heb jij mooie blauwe ogen'... toen ik beter keek bleek ze geen blauwe ogen te hebben. Toen liep ze weg, heb ik toen een blauwtje gelopen?
quote:Op maandag 3 mei 2004 20:08 schreef RpuntJpunt het volgende:
Was ook keer op stap vraag ook zon meisje waar ik mijn 'mooie blouse' vandaan had. Kzag haar niet zitten en zeg dus "van de Zeeman" en weg was zequote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:43 schreef Ambivalent het volgende:
Mooie blouse heb je aan... hoe kom je daar nou aan (en daarna niks meer te vertellen hebben)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |