abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel zondag 5 augustus 2001 @ 00:43:27 #1
1455 Keroppi
kool kikker
pi_1335311
Ja er zijn al een hoop topics geweest over mensen die advies over leuke openingszinnen vroegen, of dat je van die lijstjes kreeg met foute openingzinnen die mensen toch echt niet in een kroeg/disco zullen gebruiken.

Daarom: Wat is de raarste/leukste/(on)origineelste openingzin die je zelf gebruikt hebt of die iemand bij jou gebruikte

Dus nogmaals: alleen ervaringen en niet weer die achterlijke lijstjes die standaard in dit soort topics verschijnen.

Even een paar:

Onorigineel:

Een jongen tegen mij: Heb je een vuurtje (hallo dit is wel heeel erg fout he, trouwens was het je niet opgevallen dat ik niet rook? )

Fout:

Een jongen tegen mij: Ik ken je nog niet zo goed maar wil je met me neuken. (ik ken je nog niet zo goed??? Dit waren de eerste 13 woorden die je ooit tegen me hetbt gezegd! )

Vaag:

Hee was jij dat net op de boulevard (Dit zei ik tegen iemand die ik 20 minuten eerder op de boulevard had zien staan en waartegen ik vaag iets van "hoi" had gezegd. Deze zin kwam alleen over alsof we een heel gesprek hadden gehad)

Chick on a mission
pi_1335319
vind:

Yo aiyo yo yo.... yo yo..

wel een aardige

-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_1335331
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 00:43 schreef Keroppi het volgende:
Een jongen tegen mij: Ik ken je nog niet zo goed maar wil je met me neuken. (ik ken je nog niet zo goed??? Dit waren de eerste 13 woorden die je ooit tegen me hetbt gezegd! )
Tel jij de woorden die iemand zegt? .

On-topic:

"Hoe heet die jongen die daarnet bij je stond?"

.

Wittgenstein
pi_1335370
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 00:45 schreef Koekepan het volgende:

[..]

.

Bijdrage

Tegen mij terwijl ik onder een klok op de metro sta te wachten:
Heej Skat weet jij misschien hoe laat het is?

If you reincarnate, I will have to shoot you again
pi_1335998
"kenker, wat ben ik chagrijnig, probeer me aub niet op te vrolijken want dat lukt toch niet"

Kuch...achteraf toch wel...kuch

pi_1336023
ik gebruik vaak in een melige dronken bui waarbij me niets kan schelen "of je zoent me nu,of je zoent me nooit", terwijl ik haar omhels.
6 van de 10 x is het nee, maar de rest ja
Maar dan moet er wel een goede sfeer hangen waarbij iedereen zich laat gaan.
En het moet je ook geen flikker schelen wat anderen denken, en vooraaaaaaaal niet serieus zijn/kijken.
  zondag 5 augustus 2001 @ 03:42:15 #7
3767 Herald
Come get some
pi_1336032
standaard openingzin:
"hoi ik ben een kneus, ben hier met mijn IRC vriendjes en Scorp is veel leuker dan ik"
meestal moet ik daarna uitleggen wat IRC is
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_1336037
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 03:42 schreef Herald het volgende:
standaard openingzin:
"hoi ik ben een kneus, ben hier met mijn IRC vriendjes en Scorp is veel leuker dan ik"
Wat is IRC?
  zondag 5 augustus 2001 @ 12:23:00 #9
11948 Xortes
Divide and Conquer
pi_1337045
In een disco:
'Erg he, die lampen, zou je er ook nog van groeien?'
Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
  zondag 5 augustus 2001 @ 13:17:30 #10
10710 gday
propria cures
pi_1337331
Nou.

2 openingstactieken die ik zelf de afgelopen maand heb gebruikt:

- In het washok: "Oh hoi.. zeg, je lijkt me wel een grappig persoontje.. en tja, nu ik hier pas ben komen wonen heb ik nog niet zoveel vrienden hier.. dus ik dacht dat we misschien een keer samen iets leuks zouden kunnen doen?" Daar zei ze "ja" op, waarop ze vervolgens uit ging leggen waar ze woonde, en dat ik aan moest bellen bij een deur waar een naamplaatje op hing met 2(!) namen.. ze bleek samen te wonen met haar vriend .

- Op een festival: Hee zeg, heb jij misschien zin om samen met mij wat te gaan drinken daarachter, want die saaie vrienden van mij hebben geen zin.. en tja, in je eentje is ook maar zo alleen.

Die vrienden wisten van niks natuurlijk, want die zaten zich laveloos te zuipen.. ach .. maar die approach werkte in ieder geval wel, en we hebben nog een gezellige avond gehad, zeg maar .

A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_1337965
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 00:45 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Tel jij de woorden die iemand zegt? .

On-topic:

.

Ha ha ha

Heb ik trouwens ook een keer gehad

It is much easier to be critical than to be correct.
pi_1338247
Ik heb een grotere penis dan jou, dat zei iemand ooit eens tegen me...
pi_1341232
Er zijn 2 biggetjes, 1tje heet knorretje en de andere heet ik wil met je zoenen, knorretje ging dood wie bleef er toen nog over??
is dit nou m'n eerste biertje van vandaag of de laatste van gisteravond?
pi_1341360
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 20:51 schreef Superjasper het volgende:
Er zijn 2 biggetjes, 1tje heet knorretje en de andere heet ik wil met je zoenen, knorretje ging dood wie bleef er toen nog over??
En.. werkte het?
pi_1341450
- Ken ik jou niet ergens van?
- Lach lach (wat on-origineel)
- Nee echt serieus, kom je hier uit tilburg?
- Yep (zou ie het nou menen?)
- Heb je op de willem II gezeten, kom je uit die buurt, waar ga je boodschappen doen, etc..

In zo'n dorp als tilburg, ondanks dat het de op zeven na grootste stad van tilburg is, is er toch nog altijd wel iets waar ik haar eventueel van zou kennen. En doet het hem altijd...

pi_1345715
Ik werd laatst door een vriendelijke jongeman benaderd met de woorden: Hoi, ik ben John en ik heb een snelle wagen. Antwoord: gefeliciteerd John. Doei!
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_1345744
quote:
Op maandag 06 augustus 2001 09:59 schreef Ripley het volgende:
Ik werd laatst door een vriendelijke jongeman benaderd met de woorden: Hoi, ik ben John en ik heb een snelle wagen. Antwoord: gefeliciteerd John. Doei!
Dat met een koortslip
pi_1345774
Op mijn vakantie avonturen heeft iemande een geniale zin gebruikt.

Het vergde wat voorbereiding maar het eindresultaat was erna. Het ging in het Engels.

Ik sta met twee anderen buiten een bar, waar het er saai uitzag , op 2 meisjes na dan.

Een van ons ging naar binnen en zei tegen de meisjes:

" He, do you want to waste your time here, or come with me and my buddy's?"

meisjes twijfelen en vragen :

" why?"

jongen :" Because we're superrich. "

gegiechel van de meisjes. twijfelen nog een beetje.

jongen: " Or else you two have wasted 15 minutes of ourtime by looking in the window and figuring out what to sya to you".

succes verzekerd.

maandag 6 augustus 2001 @ 21:24:49 #19
2764 Trainspotter
Nu mčt goedkope zonnebril
pi_1350867
Tegen mij:

"Mijn oppaskinderen vinden jou een knappe man."

Ha, da's mooi! Ik ben hartstikke pedo, dus stuur maar langs...

pi_1350929
heb weleens iemand horen zeggen, die al een hele tijd naast mij stond, ik nog nooit gesproken had en ik niet kende :
"Nou moet je ff een tijdje je bek dicht houden want je lult de oren van mijn kop..." (moest ik best om lachen)

ik heb wel eens tegen een heel vervelend , half bezopen typje, die kwam vragen waar hij mij toch van kende gezegd : "Ik doe nu mijn ogen dicht en tel tot 10 en als ik ze dan weer open ben jij weg...." (en hij was en bleef weg hoor )

pi_1350997
quote:
Op maandag 06 augustus 2001 21:33 schreef supergirl het volgende:
ik heb wel eens tegen een heel vervelend , half bezopen typje, die kwam vragen waar hij mij toch van kende gezegd : "Ik doe nu mijn ogen dicht en tel tot 10 en als ik ze dan weer open ben jij weg...." (en hij was en bleef weg hoor )
Dit is nou precies de reden waarom zoveel jongens/mannen NIET op vrouwen af durven te stappen. Ze zijn te bang voor dit soort opmerkingen!

Je had toch ook kunnen zeggen dat je een vriend hebt of dat je net wegging ofzo....

pi_1351088
Er zijn zoveel zinnen die ik gebruikt heb. Hieronder een bloemlezing.

Ben jij een brilofiel?? (Tegen een meisje met een zonnebril op haar voorhoofd.)

Kom ik een lama tegen, spit ie zo op me head..! (slaat helemaal nergens op, ze keek me raar en begon toen toch te lachen en later wat meer.)

Hey, heb jij al die mensen uitgenodigd?? (in een erg drukke bar-dancing).

Zo! Jij ziet er echt lief uit, het is dat ik niet mag versieren anders had ik het bij jou geprobeerd! (uit de tijd toen ik nog verkering had, mag ik dus nu weer gebruiken.)

Hee jij heb glitters op je buik, dat wil ik ook! (deze werkte ik heb er nu verkering mee en ze is mooi, lief, intelligent en 5 jaar ouder dan ik..)

niw je kan dus alles zeggen als je maar de juiste intonatie hebt..

Openingszinnen die dames bij mij hebben geprobeerd:
hee! kijk niet zo boos... (tja die werkt niet altijd).

Mag ik je bloes uit trekken (die wilde zeker mijn kippenborst zien??)

Wil je nou zoenen?? (en dat drie/vier keer en ik maar nee zeggen en uiteindelijk toch met haar zoenen, ik vond het zo zielig)

pi_1351106
quote:
Op maandag 06 augustus 2001 21:53 schreef Frenkie het volgende:

dat is zeker waar. Dat 'superrich'-gedoe moet delicaat uitgesproken worden.
pi_1351249
Een keer in een bomvol café stond ik vlakbij een meisje, toen er een of ander gek wijf langs kwam denderen (nogal bezopen). 'Die hoort toch niet bij jou he?' vroeg ik toen. En dat sloeg aan
pi_1351268
quote:
Op maandag 06 augustus 2001 22:14 schreef Meneer_Aart het volgende:
Een keer in een bomvol café stond ik vlakbij een meisje, toen er een of ander gek wijf langs kwam denderen (nogal bezopen). 'Die hoort toch niet bij jou he?' vroeg ik toen. En dat sloeg aan
Ouwe player!

.

Verbaal genie in love!
  maandag 6 augustus 2001 @ 22:18:29 #26
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_1351275
Non-verbaal is ook leuk... een meisje begon ooit een conversatie door gewoon boven op me te springen...

Een vriend van mij gebruikt altijd heel vreemde openingszinnen, maar kan me ff niks herinneren...

Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_1351292
quote:
Op maandag 06 augustus 2001 21:41 schreef SittingDuck het volgende:

[..]

Dit is nou precies de reden waarom zoveel jongens/mannen NIET op vrouwen af durven te stappen. Ze zijn te bang voor dit soort opmerkingen!

Je had toch ook kunnen zeggen dat je een vriend hebt of dat je net wegging ofzo....

sommige jongetjes luisteren heel slecht en zijn erg hardleers en handtastelijk helaas, met name met een slok op.
pi_1351316
in spanje vroeg iemand aan mij, when are you leaving??
Toen raakten we aan de praat.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  maandag 6 augustus 2001 @ 22:24:18 #29
5304 Orthello
°°BLUB°°
pi_1351328
Echt gebeurd bij mij.

Ik sta te praten met een maat van mij. Rechter hand een RedBull/Rode Wodka, mijn linker hand tegen mijn buik, rustend op de gesp van mijn riem.

Komt er een meisje naast me staan: "Je staat nou al de hele tijd over je buik te wrijven, nu wil ik het eens proberen." En zonder blikken of blozen stopt ze haar hand onder mijn shirt.

Dat noem ik nog eens een opening zeg.

If things don't go right, turn left!
pi_1351343
quote:
Op maandag 06 augustus 2001 22:14 schreef Meneer_Aart het volgende:
ik krijg een beeld van jou in een jacuzzi met 30 vrouwen erin en een glas champagne in je hand en dat je dan zegt : " yeah yeah"
  dinsdag 7 augustus 2001 @ 00:58:44 #31
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_1352191
"Ik ben jarig.. en je mag me zoenen"

satisfaction guaranteed Ž

PS: Niet elke in dezelde club gebruiken

[b]@RemiLehmann[/b]
  dinsdag 7 augustus 2001 @ 08:28:24 #32
1542 Ludo
Still YF&S
pi_1352956
Echt gebeurd.

Staat Ludo in een kroeg, komt er een meisje naar me toe en zegt: "wil je wat van me drinken"

Ludo: "Rot op; ik verdien zelf geld"

altijd hetzelfde gelul; voor wat hoort wat.

<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
pi_1352981
"He, wil je .... ow nee, je bent te lang..."

now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
pi_1352994
quote:
Op maandag 06 augustus 2001 21:33 schreef supergirl het volgende:

Zo'n supergirl ben je dus niet, beetje triest eigenlijk.

dinsdag 7 augustus 2001 @ 10:34:03 #35
14477 kaio
348 best club in town
pi_1353428
krijg bijna altijd deze te horen:
Hoe heet jij ook alweer?
en
wat doe je altijd met een Tissue voor je neus???
ben je verkouden????

ik wtf?.....

Surfing with P266mhz,256mg,Radeon7000,Voodoo2SLI, SbLive
pi_1356493
quote:
Op maandag 06 augustus 2001 22:26 schreef zodiakk het volgende:

[..]

ik krijg een beeld van jou in een jacuzzi met 30 vrouwen erin en een glas champagne in je hand en dat je dan zegt : " yeah yeah"

Je vergeet het witte pak.
pi_1356825
Heej, leuke schoene heb je. Neuken

Enneuh, Heej, zin om ff pizza te gaan eten in een restaurant en dan bij mij thuis heftige sex te hebben? Of lus je geen pizza ?

dinsdag 7 augustus 2001 @ 16:12:24 #38
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_1356899
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 00:58 schreef reem het volgende:
"Ik ben jarig.. en je mag me zoenen"

satisfaction guaranteed Ž

PS: Niet elke in dezelde club gebruiken

En die heb ik dus al eens twee weken achter elkaar van dezelfde bezopen jongen gehoord in m'n vaste discotheek
pi_1357194
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 16:03 schreef Fallen_Angel het volgende:
Enneuh, Heej, zin om ff pizza te gaan eten in een restaurant en dan bij mij thuis heftige sex te hebben? Of lus je geen pizza ?
EUJ!!! Da's mijnus JA?!!!

mmm, meestal doe ik niet aan openingszinnen of lekker zwaar direct of super bot zoals die, ik hou het wel op het non-verbale.

Ooit 'es een keer gebruikt "op mij":

"Hoe lang is ie" (om daarna gelijk te verifiëren met haar handjes)

en ik maar denken dat ik direct was

Ik heb gezegd.

"The question is not 'who is going to let me', the question is 'who is going to stop me'"
  dinsdag 7 augustus 2001 @ 17:03:04 #40
10710 gday
propria cures
pi_1357357
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 16:03 schreef Fallen_Angel het volgende:
Heej, leuke schoene heb je. Neuken

Eh, het ging om echt gebruikte openingszinnen. Welke dwaas gebruikt nu zulke openingszinnen? (Afgezien van het feit dat iedereen ze al kent...)
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_1357880
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 15:28 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

Je vergeet het witte pak.

ROTFLOL!!!!!!!!!
pi_1358029
Afgelopen weekend op Dance Valley moest ik gewoon iemand zoenen, anders was ik echt ontploft

Dus ik loop naar een lekkere gozer toe, zeg mag ik je ff zoenen anders ontplof ik. Hij uhhh ja hoor, 5 minuten gezoend, ik he bedankt he en ging weer naar me vrienden toe

pi_1358110
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 18:54 schreef MissX het volgende:
Afgelopen weekend op Dance Valley moest ik gewoon iemand zoenen, anders was ik echt ontploft

Dus ik loop naar een lekkere gozer toe, zeg mag ik je ff zoenen anders ontplof ik. Hij uhhh ja hoor, 5 minuten gezoend, ik he bedankt he en ging weer naar me vrienden toe

Demn! Strak!!!!!!!!!!

.

.

niet zo'n boeiende reactie dit maar ik moest het even kwijt! .

Verbaal genie in love!
  dinsdag 7 augustus 2001 @ 19:31:38 #44
374 beelzebub
master of disaster
pi_1358385
"Die vriendin van je, dat zou best wel eens je zus kunnen zijn." "Klopt is m'n tweelingzus huppeldepup"

Op mij 'gebruikt':
"Jij zit toch op die en die sportschool"

*wenkend met het hoofd*
"Kan je me ff helpen" (moest dus mee de WC in )

"Ik kan niet zo goed dansen, kan je me 't leren"

"Jij bent toch de vriend van die en die?"

"Kijk niet zo boos"

"Jij hebt helemaal geen borsthaar" om daarna ff te verifieren onder het shirt.

"Ik zie je wel denken, ik heb grote tieten en ben wel blond, maar zo ben ik niet"

pi_1359355
Tegen een meisje dat op een barkruk zit:

Jij:"Wil je dansen?"
Zij:"Ja hoor!"
Jij:"Mooi, dan kan ik zitten!"

(Succes niet gegarandeerd)

dus.....
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 augustus 2001 @ 21:17:52 #46
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_1359671
tegen een meisje met een erg grote neus:

"kan je even meelopen naar de bus?"
"ja hoor, maar waarom?"
"kan je mijn shaggie droog houden" (moet wel regenen uiteraard)
---
"zeg je lijkt me nogal handig met je handen, zou je even naar de pomp van mijn centrale verwarmingsinstallatie willen kijken"

pi_1359741
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 18:54 schreef MissX het volgende:

YOU SLUT!

dinsdag 7 augustus 2001 @ 21:58:12 #48
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_1360221
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 16:12 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

En die heb ik dus al eens twee weken achter elkaar van dezelfde bezopen jongen gehoord in m'n vaste discotheek

Dat is humor

ps > da was ik nie

[b]@RemiLehmann[/b]
pi_1360549
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 21:25 schreef zodiakk het volgende:

[..]

YOU SLUT!

Hell Yeah

and proud of it

dinsdag 7 augustus 2001 @ 23:07:01 #50
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_1360981
quote:

Zo! Jij ziet er echt lief uit, het is dat ik niet mag versieren anders had ik het bij jou geprobeerd! (uit de tijd toen ik nog verkering had, mag ik dus nu weer gebruiken.)

Hee jij heb glitters op je buik, dat wil ik ook! (deze werkte ik heb er nu verkering mee en ze is mooi, lief, intelligent en 5 jaar ouder dan ik..)

lees eens heel goed...........klopt niet he???
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_1361402
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 23:07 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

lees eens heel goed...........klopt niet he???

Ok jij mag weer want ut klopt mi wel....
pi_1362486
Vriend van me tijdens een afstudeerfeestje, toen-ie al behoorlijk lam aan het worden was:

Hij: "heb jij iets Zeeuws in je?"
Zij:
Hij: "Nou, daar kan ik wel voor zorgen hoor"

Resultaat gegarandeerd. Zolang een rode hand-afdruk op een wang als resultaat geldt tenminste.

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  woensdag 8 augustus 2001 @ 02:44:26 #53
7879 bfm
fok!lievert
pi_1362495
ik (heeeeeeeel zat): hoi, ik kan er wel omheen gaan draaien, maareh neuken?

zij: lol

en ze kuste me vol op de mond Ik ben nog nooit zoooooow verbaasd geweest

Nee, niet geneukt die avond nee

[url=http://www.sgop.nl]Ik Sgop kont[/url]
pi_1393873
di's eentje die ik niet in het echt zou gebruiken maar hij is zo vulgair dat ik 'm jullie niet wil onthouden:

"hoi ik heb geen openingszin maar jij hebt een opening en ik heb zin."...

proest.

pi_1394077
Meisje in een bar "krijg ik niks te drinken van je? "
Ik "nee" en loop weer weg.
later gaf ze mij een biertje
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_1410713
(Rue Alexander, hartje Parijs)
Ik sta voor een eetstalletje, en wil de man die me een broodje wil verkopen duidelijk maken dat ik een broodje gesmolten kaas wil. En dat terwijl ik ongeveer drie woorden frans spreek...

Kijk eens wanhopig om me heen, vraag me hardop af: "wat is ookal weer een broodje gesmolten kaas?!"
Draait een meisje dat net in vloeiend frans zelf iets besteld heeft zich om naar de man in het stalletje, zegt iets en lacht daarna eens vriendelijk naar mij. "Komt eraan. Gy zijt zeker ne hollander?" vraagt ze me dan in het vlaams.

Een gezellig gesprekje op een terras liep uiteindelijk uit in een relatie van 3˝ jaar...

Ookal is het alweer een jaartje of tien geleden, dit was absoluut een van de beste openingszinnen die ik ooit gehoord heb!

[Dit bericht is gewijzigd door SadKingBilly op 14-08-2001 15:55]

A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  dinsdag 14 augustus 2001 @ 15:57:25 #57
13342 sambucca
it's all about the delta.
pi_1410760
quote:
Er zijn zoveel zinnen die ik gebruikt heb. Hieronder een bloemlezing.

Ben jij een brilofiel?? (Tegen een meisje met een zonnebril op haar voorhoofd.)

Kom ik een lama tegen, spit ie zo op me head..! (slaat helemaal nergens op, ze keek me raar en begon toen toch te lachen en later wat meer.)

Hey, heb jij al die mensen uitgenodigd?? (in een erg drukke bar-dancing).

Openingszinnen die dames bij mij hebben geprobeerd:
hee! kijk niet zo boos... (tja die werkt niet altijd).

Mag ik je bloes uit trekken (die wilde zeker mijn kippenborst zien??)

Wil je nou zoenen?? (en dat drie/vier keer en ik maar nee zeggen en uiteindelijk toch met haar zoenen, ik vond het zo zielig)

Geweldig! wat een briljante openingszinnen...die van de lama ga ik deze week nog uitproberen, al is het aleen maar dat ik er zelf van in een deuk ga liggen
Time is never wasted when you're wasted all the time.
pi_1410911
euhhh.. nu ja echt gebeurt..

zoals ook ergens op het forum te lezen valt ..

ik begon met :
hoi
ik ben .......

en zij antwoorde met :
hai ik ben ......

sex ????

erg grappig dus , en helemaal approved

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  zaterdag 13 juli 2002 @ 18:29:17 #59
27922 Stormvogel
Right Now Right Here
pi_4997297
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 00:43 schreef Keroppi het volgende:
Wat is de raarste/leukste/(on)origineelste openingzin die je zelf gebruikt hebt of die iemand bij jou gebruikte
Is het hier zo heet of ligt dat aan jou?
mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine
  zaterdag 13 juli 2002 @ 18:34:23 #60
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4997364
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2001 15:57 schreef sambucca het volgende:

[..]

Geweldig! wat een briljante openingszinnen...die van de lama ga ik deze week nog uitproberen, al is het aleen maar dat ik er zelf van in een deuk ga liggen

en wat vond ze ervan..??
pi_4997876
Dit is wat me zo even te binnen schiet... tegen mij:

- 'Wat ben jij?'

- 'Wat een leuke broek heb je aan, heb je die nieuw?'

- 'Ik weet niet wat ik lekkerder vind, je broek of je billen' (waarop mijn vriendinnetjes het antwoord uiteraard wel wisten)

zaterdag 13 juli 2002 @ 19:19:30 #62
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_4997892
Een vriend van een huisgenoot heeft ooit deze eens gebruikt, en werkte ook nog .

"Heb jij ook brood uit Oldenzaal?"

Asumption is the mother of all fuck-ups
  zondag 14 juli 2002 @ 16:20:48 #63
8355 djjumbo
The one and Only :P
pi_5008080
Ik: Zeg ben je van nature blond of moet ik met een inteligente openingszin komen?

zei *bats* recht op me wang

ik: volgens mij heb ik jou telefoon nummer nog niet
zei: klopt, want me telefoon is geen hoer

ggrrr....
de enige die bij mij nog echt goed heeft gewerkt is;

hey! zit jij niet op die en die school?

zei: nee

een ander meisje (dat ook bij haar stond) vroeg hoe oud ik was

ik vroeg hoe oud zei was

en daarna heb je een vriend?
ik: nu wel!
en toen op d'r bek gepakt

7maanden mee gehad !

*Sugt*

on-originele openingszinnen zijn veel beter. vooral als je ze zo met een houding van -sorry ik wist ff niks beters te verzinnen maar wou toch met je in contact komen- manier brengt

liever goed gejat, dan slecht bedacht!

zondag 14 juli 2002 @ 16:37:17 #64
31193 -Rhiannon-
Fairly take and fairly give
pi_5008182
quote:
Op zondag 14 juli 2002 16:20 schreef djjumbo het volgende:
Ik: Zeg ben je van nature blond of moet ik met een inteligente openingszin komen?

zei *bats* recht op me wang

ik: volgens mij heb ik jou telefoon nummer nog niet
zei: klopt, want me telefoon is geen hoer

ggrrr....
de enige die bij mij nog echt goed heeft gewerkt is;

hey! zit jij niet op die en die school?

een ander meisje (dat ook bij haar stond) vroeg hoe oud ik was

ik vroeg hoe oud zei was

en daarna heb je een vriend?
ik: nu wel!
en toen op d'r bek gepakt

Ehm.... fout!?!
Ik moet zeggen, als iemand met zo'n openingszin naar me toe zou komen, zou ik het geweldig vinden, maar dan omdat ik als ik er steeds aan zou denken, ik in de lach zou schieten (om de woorden dus, niet de persoon). Maar met zo'n openingszin kan ik me niet voorstellen dat je ook succes hebt!
~~ Iedereen is gelijk, maar niemand hetzelfde ~~
pi_5008341
Euhm heb je een pen?

Dan kan ik mijn nummer voor je opschrijven...

Deze werkte ooit ook:

Euhm hoi, ( in jezelf mompelend verder nu) Sja ik dacht ik ga er maar op af, vrienden pushen je de hele tijd en ja dan moet je . Dan sta je daar zo voor zo'n meisje en dan he, dan moet er natuurlijk iets geweldigs pakkends en origineels komen, waardoor ze meteen gek van je is.

En dan overdreven diep zuchten haar enige seconden diep in de ogen kijken, je mond opendoen en praten zonder volume, je schouders ophalen en zeggen:

Nou ja, volgende keer beter.

[Dit bericht is gewijzigd door Tranceptor op 14-07-2002 17:06]

zondag 14 juli 2002 @ 17:04:10 #66
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_5008358
In een superdruk cafe als er een zooi mensen aankomen lopen en je jezelf in allerlei bochten moet wringen om nog te blijven staan met een semi-wanhopige blik naar een leuk meisje kijken. Zij lacht terug. De mensen zijn voorbij en ik had het contact gemaakt

1tje op mij:
Ik stond uit een raam te kijken naar de verdieping onder mij. Komt er een meisje naar me, "Wat sta je hier alleen." Ik zeg, "ik ben samen met hun (wijst naar vrienden)". Zij: "Aha, leuk, nou, wat ik dus wou zeggen, mijn vriendin vind jou leuk"

nog 1tje op mij:
Ik had een krantenwijk. Komt er een meisje naar me toe.
Zij: "Mijn vriendin vind jou leuk"
Ik: "Das kut voor haar"
Zij: "waarom?"
ik: "Ik heb al een vriendin"
Zij: "Nou?"

ik moest bestwel lachen toen. Maja..
Niet erg origineel maar wel functioneel is gewoon naast een meisje gaan staan en zeggen "Hoi! Hoe ist?".
Hou je altijd een leuk gesprek aan over en maybe meer

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_5008373
van de week iemand tegen een kennis van mij .. "jij heet maaike he? ja hoe weet je dat? ja dat hoorde ik iemand tegen je zeggen"
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_5008402
Heb jij misschien zin om bij mij een potje te naaktscrabblen voor de open haard?
pi_5008416
quote:
Op zondag 14 juli 2002 17:06 schreef mattttPUNTnl het volgende:
van de week iemand tegen een kennis van mij .. "jij heet maaike he? ja hoe weet je dat? ja dat hoorde ik iemand tegen je zeggen"
Waar komt me die bekend van voor, ik was heet overigens niet, maar er was iemand die vlak bij ons stond toen. En allemaal lullen met elkaar, toen kwam ik ook met die vraag, van heej jij het toch (naam). Zij ook met zo'n stomme kop van hoe weet je dat nou weer??
  zondag 14 juli 2002 @ 17:33:50 #70
19325 bosgorilla
Deze strook niet meezenden
pi_5008551
Geprobeerd op mij in een cafe:

Zij :"Hoi, weet jij misschien waar de toiletten zijn?"
Ik : "euhhh ja, daar...."
Zij : "Weet je het zeker??"
Ik : "Hmja...."
Zij : "Echt...??"
Ik : "Euh, ja, sorry.."
Zij draait zich terug naar haar vriendinnen...

Apart...

Deze ruimte niet beschrijven
  zondag 14 juli 2002 @ 17:35:34 #71
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_5008569
quote:
Op zondag 14 juli 2002 17:33 schreef bosgorilla het volgende:
Geprobeerd op mij in een cafe:

Zij :"Hoi, weet jij misschien waar de toiletten zijn?"
Ik : "euhhh ja, daar...."
Zij : "Weet je het zeker??"
Ik : "Hmja...."
Zij : "Echt...??"
Ik : "Euh, ja, sorry.."
Zij draait zich terug naar haar vriendinnen...

Apart...

had je dan helemaal niks beters...
  zondag 14 juli 2002 @ 17:38:04 #72
19325 bosgorilla
Deze strook niet meezenden
pi_5008585
quote:
Op zondag 14 juli 2002 17:35 schreef Frenkie het volgende:

[..]

had je dan helemaal niks beters...

Damn she was ugly...
Deze ruimte niet beschrijven
  zondag 14 juli 2002 @ 17:40:03 #73
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_5008601
quote:
Op zondag 14 juli 2002 17:38 schreef bosgorilla het volgende:

[..]

Damn she was ugly...

dan mag het...
pi_5008930
Die van die naam oppikken als ze aan t praten is met iemand anders is nog de beste tot nu toe vind ik
pi_5009353
In een disco bij ons in de buurt, zat een meisje best wel chagerijnig te kijken, dus ik zeg 'Wat zit jij er vrolijk bij, is er soms wat mis?'. Die avond nog wat gepraat, gedanst, enz. en sinsdien is ze mijn vriendin
pi_5010266
Mijn vriendje kwam aan met: "Heeeeej jou ken ik nog niet!" (en komt voor mn neus staan) en daarna begon ie erover dat ie de hele middag met zn familie Monopoly Euro had moeten spelen... (je moet wat op 2e kerstdag) en tjah... ik ben voor 'm gevallen...
Kleur buiten de lijntjes.
  zondag 14 juli 2002 @ 21:35:19 #77
8355 djjumbo
pi_5011126
quote:
Op zondag 14 juli 2002 16:37 schreef -Rhiannon- het volgende:

[..]

Ehm.... fout!?!
Ik moet zeggen, als iemand met zo'n openingszin naar me toe zou komen, zou ik het geweldig vinden, maar dan omdat ik als ik er steeds aan zou denken, ik in de lach zou schieten (om de woorden dus, niet de persoon). Maar met zo'n openingszin kan ik me niet voorstellen dat je ook succes hebt!

hoe oud ben je?
en heb je een vriend?
  zondag 14 juli 2002 @ 23:02:14 #78
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_5012825
Ik vraag me af: bedenken jullie die zinnen nou van te voren? Zijn ze ingestudeerd?

Want ik versier zelf ook wel eens, maar ik floep er altijd wat uit, gewoon het eerste wat in me opkomt.

pi_5012907
quote:
Op zondag 14 juli 2002 18:19 schreef JAMsper het volgende:
Die van die naam oppikken als ze aan t praten is met iemand anders is nog de beste tot nu toe vind ik
Ik vind het meer een beetje kansloos. Weet niet waarom. Jezelf voorstellen en haar hetzelfde laten doen misschien?
No more options
pi_5014596
Ok heb er ook 1.

Ik zie een leuk meisje staan.
Loop naar haar toe.
Pak een ijsklont uit mijn drinken.
Breek het en gooi het haar truitje in.
Ik : Zo het ijs is gebroken.
Zij: Dat kun je wel zeggen jah. Het is koud
Ik: Wil het er wel voor je uithalen.
Zij: Ja doe maar is een beetje koud.

10 minuten later zijn we naar mijn huisie gegaan

To be or not to be.....
pi_5014689
quote:
Op maandag 15 juli 2002 00:52 schreef Michelinmannetje het volgende:
Ok heb er ook 1.

Loop naar haar toe.

Sterk verhaal hoor
No more options
pi_5014723
idd...

Sure... like that'll happen

Wederom... HEREN KIJK TOG ES OP: http://www.pickupguide.com/layguide/

Dat zijn de zaken die nuttig zijn

woensdag 17 juli 2002 @ 18:41:23 #83
8355 djjumbo
pi_5053577
quote:
Op maandag 15 juli 2002 01:03 schreef Iklala het volgende:
idd...

Sure... like that'll happen

Wederom... HEREN KIJK TOG ES OP: http://www.pickupguide.com/layguide/

Dat zijn de zaken die nuttig zijn

wat een kutsite, sorry

maaruh, mensen kom eens op met die openingen, want ik ga strax op vakantie en ik kan er wel een paar gebruiken

Chears!

woensdag 17 juli 2002 @ 19:35:14 #84
31193 -Rhiannon-
Fairly take and fairly give
pi_5054189
quote:
Op zondag 14 juli 2002 21:35 schreef djjumbo het volgende:

[..]

hoe oud ben je?
en heb je een vriend?

ehm... 16 en nee... why?
~~ Iedereen is gelijk, maar niemand hetzelfde ~~
pi_5054258
In de kroeg....

Ik loop naar de w.c.

Hij staat op mijn weg..

Hij pakt me bij mijn schouders en zegt :

"zullen we vrijen?" in combinatie met een big smile

Vond ik destijds zo grappig, dat het er uiteindelijk nog van gekomen is ook

Recht door zee, zonder grof te zijn, werkt dus

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 17 juli 2002 @ 20:14:51 #86
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_5054560
ik vind het wel grappig wat hier allemaal opgeschreven wordt

Als ik zin heb op een meid af te stappen ga ik echt geen afgezaagde of grappig bedoelde opmerkingen plaatsen. Meestal hou ik het gewoon bij een "He hallo! Hoe issie?" Waarop je meestal wel een antwoord terug kunt verwachten als: "Wel goed, met jou dan?" Meestal stel ik me daarna voor en meestal vraagt ze dan wel iets van "Goh ja, ik dacht ook al: moet ik je ergens van kennen?" En dan kun je iets antwoorden als: "Neu, maar ik vind je wel leuk, dus kom ik even met je praten"

Ik merk dat dit heel goed over komt. En nee, meestal ben ik niet uit op even scoren . Dan moet ik idd met een vage openingszin komen

Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
  zaterdag 10 augustus 2002 @ 13:04:15 #87
9926 Jenga
maar dan anders
pi_5327965
Een kickje dan maar. 'k stond van de week in de kroeg aan de bar, staat er links van mij een leuke meid. Mijn biertje is bijna leeg, dus ik pak die van haar en schenk de mijne bij. Zij kijkt me aan met grote ogen, al snel gevolgd door een "vind je dat normaal of zo?" waarop ik zeg "Dat zou Pim zo gewild hebben."

Werkte prima

Deze sjors is niet de enige eikel
pi_5328987
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 13:04 schreef Jenga het volgende:
Een kickje dan maar. 'k stond van de week in de kroeg aan de bar, staat er links van mij een leuke meid. Mijn biertje is bijna leeg, dus ik pak die van haar en schenk de mijne bij. Zij kijkt me aan met grote ogen, al snel gevolgd door een "vind je dat normaal of zo?" waarop ik zeg "Dat zou Pim zo gewild hebben."

Werkte prima

Hahahaha!!!
pi_5362493
"Je zus wil niet, dus dan jij maar."
  dinsdag 13 augustus 2002 @ 10:55:08 #90
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_5362533
Stond achter de bar, en een meisje vroeg slagroom op
d`r Bayleys...

Zei dat ik het wel had, maar dat ze dan goed moest schudden...

In eerste instantie bijna op mijn bek geslagen, in 2e instantie
Halve nacht met haar gepraat, was erg gezellig

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  dinsdag 13 augustus 2002 @ 11:55:00 #91
31978 Quosego
> > > NON-FRIENDLY &l
pi_5363264
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 03:42 schreef Herald het volgende:
standaard openingzin:
Damn Herald, en ik weet dat jij die nog echt gebruikt ook...

Weet je nog die keer dat ik probeerde terrorr aan die blonde uit he zwembad te koppelen???

dat was lachuh

Haar zeggen: Zie je die jonge daar, die blonde, die wil wel een keertje met je stappen, wil jij dat ook een keer met hem?
Waarop zij vraagt, laat hem is omdraaien (wat hij vervolgens doet). Haar volgende antwoord was: Nee dank je, ik heb al een vriend... AUW... eerst aankijken en dan afwijzen.... arme terror, zal hij er al overheen zijn?

maaruh wat ik wel is gebruik als openingszin (nadat een mallote bekende van mij bij een meisje staat) Let maar niet op hem, hij is zo wanhopig/gek/etc dat hij alleen op de mooiste vrouwen afstapt en denkt dat hij suc6 zal hebben. Btw, ik heet Frank, mag ik je iets te drinken aanbieden.. Het drinken aanbieden werkt en bij alle en verder contact ook bij sommige andere.

> > > Who needs an enemy if you have me as a friend < < <
  dinsdag 13 augustus 2002 @ 12:17:58 #92
31978 Quosego
> > > NON-FRIENDLY &l
pi_5363526
Ik heb er nog 2 die wel kunnen werken:

Hey heb jij een sigaret en een pen voor me?
zij:
ik schrijf mijn nummer op die sigaret en geef die aan haar.: Als je contact met me wilt kun je de sigaret houden, en als je het niet wilt gewoon oproken.
(1 van de 10 rookt hem gelijk op)

Naar een meisje toelopen met hetzelfde drankje dat ze al heeft en zeggen: beetje doordrinken. Ze kijkt je even aan van . Vervolgens gelijk weglopen. Deze werkt heel vaak, ze lopen dan achter je aan om te vragen waarom ze dat drankje krijgen. Vervolgens gewoon antwoorden: ikgeef leuke meiden graag een drankje. Een aantal begin je dan mee te praten en soms levert het nog iets op ook...

> > > Who needs an enemy if you have me as a friend < < <
  dinsdag 13 augustus 2002 @ 12:25:12 #93
32958 Splackavellie
Binka is a bad motherfucker!
pi_5363611
als ik een leuk meissie zie zorg ik dat een vriendin (gewone vriendin dus :p geen jongen want dan kun je dr kwijtraken aan diegene) ff gaat informeren wat ze bv leuke muziek vindt.. als dit bv R&B is...

dan ga ik er met een vriend vlak bij staan en zeg ik "draaide ze maar eens wat vette R&B," hij "nee dat vind ik nix" zodat ze dus niet hem aanspreekt.. dan is het meestal naar mij toe van "vind jij R&B leuk?" ik "ja, en jij dan" bla bla gesprek

een keer gehad, gewoon een meisje in haar kont geknepen en toen e vroeg waarom ik dat deed "ik kon het gewoon niet laten, het zag er zo lekker uit".

ps sommige zijn echt goed wat in dit topic staan...

[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
  dinsdag 13 augustus 2002 @ 12:26:29 #94
32958 Splackavellie
Binka is a bad motherfucker!
pi_5363634
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 13:04 schreef Jenga het volgende:

Werkte prima

hahahahahahahahaaaa die is supervet. ik lach me dood met jou man!
[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
  woensdag 5 maart 2003 @ 13:47:13 #95
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_8883936
wat een leuk topic was dit..
ik zal als ik ietsies meer tijd heb een wat nieuw erin posten
pi_8884343
Tijd al geen post meer gedaan hier zie ik..

Ik zeg meestal gewoon onzin... echt kant en klare onzin.
Gewoon iets als
"He, jij gebruikt Pantene Pro Vitamine, is het niet?"
of
"Lust je bier?"
zij : Nee
"Wat dan... grolsch/amstel?"

Komen ze naar je toe :
"Heb je een vuurtje voor mij?"
Ik : "Voor jouw schat... heb ik een hele bosbrand"

Deze heb ik ook wellis gebruikt gewoon als probeersel (http://ikhaatblauwtjes.cjb.net) :

"Je hebt een lichaam als een tempel."
Zij: "Maar er zijn geen diensten vandaag."
"Er valt ook niet zoveel te vereren"

"Naar mijn huis of jouw huis?"
Zij: "Beide. Jij naar de jouwe, ik naar de mijne."
"Als dat van jou niet is meegenomen door de gemeentereinigingsdienst, best"

Lambo of Rekt
pi_8884631
Heb je een plattegrond voor mij? Ik verdwaal steeds in jouw ogen!
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_8884783
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:05 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Heb je een plattegrond voor mij? Ik verdwaal steeds in jouw ogen!
Hehehe, die onthou ik
Lambo of Rekt
  woensdag 5 maart 2003 @ 14:29:44 #99
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_8885505
Het maakt niet uit WAT je zegt, ALS je maar iets zegt.

'Hee, maak jij wel eens tonijnsalade??' (Giphart)

En je bent aan de praat. Overigens doe ik niet aan openingszinnen, ik hou het meer bij lichaamstaal.

Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  Moderator woensdag 5 maart 2003 @ 14:33:26 #100
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_8885644
Eentje die es op mij gebruikt is, die was wel zo fout
Komt een meidje naar me toe, die dus echt ugly was en dus een air over zich had van "kijk mij geweldig zijn" en zegt tegen me :

geloof jij in liefde op t eerste gezicht of moet ik nog een keer langslopen?

Juist ja, de meest afgezaagde zin die dr is zo'n beetje. Was de eerste keer dat een meidje op me afstapte op zo'n manier. Nou weet ik wel dat als een meid wat voor openingszin dan ook gebruikt, ik gewoon op een aardige manier laat merken het niet gaat werken, dus ik kraak ze niet af of zo. Maar omdat deze meid zichzelf dus he-le-maal geweldig vond zei ik heel bot:

"uhm, loop anders ff nog een x langs, en dan kijk ik wel ff de andere kant op"

Dat was idd niet netjes van me, en ze droop met een duidelijk hoorbaar "tsssss" en een kwaad gezicht af.

Maar voor de rest, als het gewoon een spontane meid zou zijn dan maakt het mij niet uit waar ze mee komen hoor Of ben gewoon jezelf, dat werkt ook bij mij, ik hoef niet per se zo'n superopeningszin te horen of zo, maar als je t wel wil doen, ook prima

Breitling - Instruments for Professionals
pi_8885695
Openingszinnen, ONZIN!
lees de openingspost hier eens van door
ieder probleem is een nieuwe kans, een nieuwe uitdaging
pi_8885731
Kwam er ook een keer 1tje die een aansteker op de grond gooide,.. en ik zag overduidelijk dat ze hem daar gooide :

"Kijk, daar ligt je aansteker"

Lambo of Rekt
pi_8886623
Jij lijkt me een lieve moeder voor m'n toekomstige kinderen

(werkt bij van die lieve meisjes )

woensdag 5 maart 2003 @ 15:02:22 #104
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_8886670
Ben je weleens aangereden?

Weet niet eens meer wat me bezielde...

Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  woensdag 5 maart 2003 @ 15:21:27 #105
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_8887228
Heb ik ook al ergens van Fok:

Bierviltje nat maken in het midden, je neus er doorheen prikken, naar een meisje lopen:

'Gooide jij die?'

Nooit zelf geprobeerd overigens.

Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_8887280
Aan hem: **** en ik vroegen ons af wanneer je over je nek zult gaan, je ziet er nl. nogal beroerd uit.

ben nu getrouwd met hem

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8887384
Gaan we nog zoenen of hoe zit dat? ( en we zoenden)

Je lijkt op james dean ( echt niet dus, ik zie die gelijkenis echt niet)

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  woensdag 5 maart 2003 @ 15:38:20 #108
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_8887693
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 15:27 schreef zwaaibaai het volgende:
Je lijkt op james dean ( echt niet dus, ik zie die gelijkenis echt niet)
In haar gezicht slaan en zeggen: "hoe durf je "

ik (terwijl iemand anders al zeker een uur verwoede pogingen deed) liep naar haar toe en zei niet meer dan "weet je dat ik jou eigenlijk een heel leuk meisje vind?"

was nog meteen raak ook

No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_8887848
1) in de friettent, op een of andere carnavalsavond-je uit .. iedereen was daar kutzat; ik zat daar friet te eten (doh)
komt de exvriendin van de vriend van mn beste vriend tegenover me zitten.

ik: "frietje!?" en duw 2 gloeiend hete frietjes in d'r mond.
zij : "oei auw"

10 minuten later sprong ze bovenop me in de kroeg

2) sta een keer kutzat in de kroeg beetje op te scheppen tegenover vrienden dat die kroeg nogal 'easy' was om een chickie te scoren ( )
komt er een meid in een gruwelijk hoog tempo langsgelopen om naar de wc te gaan ... komt ze terug, ik ga in de weg staan, en zeg "zoooo haast ?!?"

bleek ze engels te zijn, dus ik zeg "how YOU doin'"
(ja, cheesy... but it worked )

woensdag 5 maart 2003 @ 17:40:42 #110
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_8891030
Hier zitten echt foute zinnen bij!
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_8893790
Ik irriteer me er altijd de pleuris aan als ik een of andere muts in een disco vraag om vuur en ze denkt dat ik wat van haar wil en begint te zeiken over het verzinnen van iets origineels.

Vrouwen kunnen er om een of andere reden geestelijk niet bij dat mensen wel eens hun aansteker vergeten.

I say we let the whole thing blow, come back later, then rob everybody.
pi_8894106
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 15:44 schreef thedane het volgende:

ik: "frietje!?" en duw 2 gloeiend hete frietjes in d'r mond.
zij : "oei auw"

Geniaal
Problemen bestaan niet, je weet alleen de oplossing niet.
  † In Memoriam † woensdag 5 maart 2003 @ 20:08:49 #113
47213 ArmaniMania
pi_8894216
Mijn openingszin ? ik doe een poging....

Hee hallo lekker ding jij hebt een opening en ik heb zin.

woensdag 5 maart 2003 @ 20:12:41 #114
21054 -DEVON-
bedorven waar_
pi_8894288
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 20:08 schreef ArmaniMania het volgende:
Mijn openingszin ? ik doe een poging....

Hee hallo lekker ding jij hebt een opening en ik heb zin.

3e keer in dit topic volgens mij

(al blijft hij wel goed.)

pi_8894381
niet echt een openingzin, maar meer gewoon grappig:

Jongen: volgens mij ben ik verliefd op je!
Mijn zus: Kom maar terug als je het zeker weet!!

wel een openingszin:
Zeg heb je een kwartje voor me?
:hoezo?
Mijn kameel staat buiten dubbelgeparkeerd.. (werkt echt!!!)

ik ben mijn ventieldopje van mijn step kwijt, heb jij hem soms?

Ook een "leuke" opening
je lens kwijt raken en op de grond gaan zoeken, wedden dat er mensen mee gaan zoeken?

leuk topic!

Babe In Totale Control of Herself
  † In Memoriam † woensdag 5 maart 2003 @ 21:21:44 #116
47213 ArmaniMania
pi_8895865
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 20:12 schreef -DEVON- het volgende:

[..]

3e keer in dit topic volgens mij

(al blijft hij wel goed.)

Die heb ik dus een keer echt gebruikt en die was , heb een leuke tijd met die meid gehad....
  donderdag 6 maart 2003 @ 18:30:49 #117
49405 i.K.K.e
BRaBaNT De GeKSTe !!!
pi_8916714
Kheb 3 openingszinnen en zolang ik niet van de kaart af ben , oftewel zatjes werken ze 70% a 80% van de keren, dus niet slecht

Mijn #1 openingszin: "Kijk niet zo boos " of "Zow jij zit der vrolijk bij!"
Werkt altyd omdak meestal smile op me face heb

In een druk cafe contact leggen met een mooie meid:
1. zorgen dat je op druk punt staat en als ze naar je kijkt moeilijk gaan staan en met gefronste wenkbrauwen naar der kijken,
of juist zeer kwaad en dan haar aankijken en lachen
2. even later als je der langsloopt onderneemt ze waarschijnlijk zelf wel iets en anders gewoon zelf iets verzinnen zoals: "druk he :S"

Een 3e maniet weerkt ook vaak goed, aangezien ik op de plekken waark ga stappen veel mensen ken of met een grote groep ga,
ben ik of de meest opvallende en komen ze vanzelf of alsk lekkere meid zie laat ik iemand diek ken wat fixen

donderdag 6 maart 2003 @ 19:04:45 #118
24846 nietje83
Bad Ass Bitch Smut
pi_8917297
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 19:48 schreef Mirion het volgende:
Ik irriteer me er altijd de pleuris aan als ik een of andere muts in een disco vraag om vuur en ze denkt dat ik wat van haar wil en begint te zeiken over het verzinnen van iets origineels.

Vrouwen kunnen er om een of andere reden geestelijk niet bij dat mensen wel eens hun aansteker vergeten.

Respect my fucking authority!!
pi_8917470
Ik heb wel eens (vaker) gezegt: Heej, jij ziet er leuk uit, zin om eens lekker te vrijen?

Maar goed, in onze bar/disco hebben ze al wel eens vaker mij gezien of van me gehoord, dus weten ze wel dat ik dat niet te serieus neem..
(hoewel het 1 keer wel goed afliep zo )

† In Memoriam † donderdag 6 maart 2003 @ 19:33:57 #120
47213 ArmaniMania
pi_8917786
Ik liep eens een keer een Parfum-zaak binnen en ik zag me daar toch een mooi meisje staan. ik zag dat ze haar moeder bij haar had,en gelukkig werd die moeder afgeleid door een cassiere. Dat meisje zat wat rond te snuffelen tussen de make upjes etc.. Ik stap op haar af en zeg: Heee naar welke kapper ga je ? Ze vroeg toen; hoezo? Ik zei ik wil er ook graag zo mooi uit zien als jij. 3 maanden verkering met die meid gehad,ze bleek achteraf tochniet zo mooi te zijn als ze leek,jammer genoeg....
  donderdag 6 maart 2003 @ 20:12:37 #121
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_8918607
Toen ik in de eindexamenklas zat, nu alweer enkele jaren geleden, zat er in de hal van mijn school altijd zo'n groepje leerlingen van een paar klassen lager. En elke keer mij naroepen als ik langskwam. En ach... wat ze me nariepen was niet eens onvriendelijk, dus riep ik meestal wel iets vriendelijks/leuks terug. Tot op een ochtend naar me geroepen werd 'Hee! Hij (wijzend naar een van de jongens in die groep) vind jou leuk!'. Nu was dat al veel vaker tegen me geroepen, en meestal betekende dat niet veel positiefs, want zo erg popi was ik niet, dus deze keer had ik echt zoiets van 'Yeah right... En ik ben de dochter van Zorro!'
Verder niet meer aan gedacht, me de eerste tijd tegen dat groepje wel iets op de vlakte gehouden.
Op een middag zat ik in de kantine, tijdens een tussenuur denk ik, want het was verder helemaal uitgestorven. Alleen streek datzelfde groepje daar na enige tijd neer, een tafel of zeven bij me vandaan. En naar me kijken, hoofden weer naar elkaar toedraaien, weer kijken. En daar kan ik dus niet tegen...
Op een gegeven moment merkte ik dat ze steeds meer met zn allen op die ene gozer aan het inpraten waren, dus jah... toen werd het toch nog interessant. Dus ik kijken terwijl ze daar met een man of zes als een stel Emile Ratelbanden op hem in aan het praten waren, en hij zat daar tussen met zo'n super-hopeloos gezicht. Kennelijk had het toch effect, want na enige tijd zag je hem diep inademen, schouders naar achteren, hoofd omhoog, en opstaan. Toen moest ik helemaal weten hoe dat zou aflopen! Dus heel braaf met mijn hoofd in mijn boek blijven zitten, hem intussen vanuit mijn ooghoek volgen.
Uiteindelijk durfde hij kennelijk niet meer, maar hij was op dat moment nog maar een meter of anderhalf bij mijn tafel vandaan en gillend terugrennen (of desnoods gewoon omdraaien en teruglopen) loopt dan ook in de gaten. Dus is hij om mijn tafel heen gelopen (ik zat vlak aan het raam), om naar buiten te gaan staan kijken. En daar stond 'ie, heel interessant te doen alsof er iets heel boeiends te zien was daar. Moest een van de anderen de kooltjes voor m uit het vuur halen en me aanspreken. Dus die ging tegenover me zitten, direct naast waar hij stond, en knoopte een gezellig praatje met me aan, waarop ik heel gezellig terugbabbelde. En nóg durfde hij er niet bij te komen zitten. Die andere heeft m uiteindelijk zowat aan zijn nekhaar op de stoel naast haar moeten neersleuren, en eindelijk na een paar minuten durfde hij ook voorzichtig een paar vraagjes te stellen.
Tot dat moment was hij me nog absoluut niet opgevallen (was ook wel iets jonger dan ik. Een paar jaar schat ik zo), maar op dat moment zelf vond ik het zo dat 'ie toch nog heeft geprobeerd op me af te stappen, ondanks dat 'ie niet durfde, dat ik meteen ''ja!' had geroepen als hij me mee uitgevraagd had.
Sindsdien weet ik dat ik verlegen jongens toch ook wel erg vind...
12-5-03 -- Beroepslieverd en amateurkreng -- 29-5-2003 -- 14-11-2003
pi_8919683
"Als je me zoent, dan unban ik je!"

In de praktijk gebracht door een niet nader te noemen persoon.

donderdag 6 maart 2003 @ 22:54:24 #123
23322 Kennyman
Rasliberaal
pi_8922209
Tegen een meisje dat zo van de wallen af had kunnen komen:

"Hoeveel verdien jij nou eigenlijk per uur?"

Ipv een klap voor me bek deed ze in het gesprek wat daarna volgde d'r best om te laten zien dat ze echt wel een handje vol had.

"Kut-Marokkanen", zei deze geintegreerde VVD-er.
  donderdag 6 maart 2003 @ 22:59:38 #124
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_8922362
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 20:12 schreef Pascalle27 het volgende:
Sindsdien weet ik dat ik verlegen jongens toch ook wel erg vind...
Damn, jou zou ik dan ook weleens tegen willen komen

Word dan toch nix dus

You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 00:01:21 #125
3542 Gia
User under construction
pi_8924181
quote:
Op maandag 15 juli 2002 00:52 schreef Michelinmannetje het volgende:
Ok heb er ook 1.

Loop naar haar toe.

Die ken ik alleen dat de jongen het ijsblokje op de grond gooit, kapottrapt en dan zegt: Zo het ijs is gebroken.

Oh oh, wat origineel!!!

vrijdag 7 maart 2003 @ 00:10:16 #126
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_8924362
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 22:59 schreef daNpy het volgende:

[..]

Damn, jou zou ik dan ook weleens tegen willen komen

wel ver fietsen hoor!
quote:
Word dan toch nix dus
Neej?
  vrijdag 7 maart 2003 @ 00:12:57 #127
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_8924415
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 00:10 schreef Pascalle27 het volgende:

[..]

wel ver fietsen hoor!
[..]

Neej?

Nee want ik durf toch niet

PS je bent te oud

Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 00:14:27 #128
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_8924461
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 00:12 schreef daNpy het volgende:

PS je bent te oud

JIJ bent te jong!
  vrijdag 7 maart 2003 @ 00:15:08 #129
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_8924481
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 00:14 schreef Pascalle27 het volgende:

[..]

JIJ bent te jong!

Zo kun je het ook zeggen natuurlijk

Maar wie wil er nou niet zo'n lekker jong ding

tis al laat he

vrijdag 7 maart 2003 @ 00:15:10 #130
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_8924482
Ga eens ergens anders slowchatten
  vrijdag 7 maart 2003 @ 00:16:33 #131
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_8924510
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 00:15 schreef Frenkie het volgende:
Ga eens ergens anders slowchatten
Ga slapen
  vrijdag 7 maart 2003 @ 00:27:35 #132
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_8924739
Slaap jij altijd op je buik? Mag ik dat ook?

Moet ik ook ooit eens gaan uitproberen. Alleen... Ben óók te verlegen

pi_8924803
Ik heb er wel een paar zelf verzonnen. Hier weer eentje:

"Eigenlijk ben ik te verlegen om zomaar op iemand af te stappen, maar voor jou maak ik maar een uitzondering.."

"Besef je wel hoe byzonder je dan bent?"

vrijdag 7 maart 2003 @ 00:36:17 #134
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_8924893
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 00:27 schreef Pascalle27 het volgende:
Slaap jij altijd op je buik? Mag ik dat ook?
Ik slaap altijd om mijn rug, maar je mag wel op mijn buik slapen hoor
  vrijdag 7 maart 2003 @ 00:36:59 #135
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_8924908
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 00:31 schreef Chooselife het volgende:
Ik heb er wel een paar zelf verzonnen. Hier weer eentje:

"Eigenlijk ben ik te verlegen om zomaar op iemand af te stappen, maar voor jou maak ik maar een uitzondering.."

"Besef je wel hoe byzonder je dan bent?"

Van te voren verzinnen werkt niet
en daarbij gaat dit topic over werkelijk gebruikte zinnen.
pi_8924986
De opening is meestal geen probleem.. stond dinsdag achter te bar (festivalletje), en meer dan drie verschillendje drankjes tegelijkertijd kon ik niet ineens onthouden

Tegen een leuke serveerster: "Ja zie je nou wel dat ik alles vergeet, dat komt door jou!" - "Hoezo dat?" - "Nou, omdat je zo'n mooi meisje bent". En vijf minuten later tegen een andere toen de eerste weer weg was..

Werkte goed, die dag nog een aantal keer een oppervlakkig gesprekje gehouden met ze.. Maarja, en dan? Ik ben te onzeker om ze mee uit te vragen enzo.. En doppen, sja, hoe pols je nou of zo'n dametje in is voor wat losbandige lol..

Maar goed, in de kroeg durf ik niet eens op een meisje af te stappen. Niet zozeer omdat ik dan bang ben om afgewezen te worden (dat ook), maar ja, dan heb je een opening, en je kletst nog even over de woon/werk situatie, misschien nog ff over de muziek, maar dan is mijn inspiratie ook op... En dan krijg je zo'n pijnlijke stilte.. iets dat ik nog het ergste vind.. dan sta je er ook zo bij van "ja, en nu?"..

Herkent iemand zich hierin?

pi_8925196
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 00:36 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Van te voren verzinnen werkt niet
en daarbij gaat dit topic over werkelijk gebruikte zinnen.

Die heb ik wel eens gebruikt hoor.

Vantevoren ingestudeerde zinnen werken even goed als een impulsief iets. Een openingszin is maar zo relatief. Het gaat erom dat je het ijs breekt, dat je in gesprek komt.
En als die meid alles van de openingszin af laat hangen, en dan direct al d'r conclusies trekt. Als je dáár al op afgerekend wordt. Dan vind ik dat van enorme kortzichtigheid getuigen en is het al direct mijn type niet.

pi_8925358
lol! hier staat die layguide:

http://balder.prohosting.com/~verleid/

dit is nog de gratis versie, als ik het goed lees is ie hierna commercieel gegaan met een nieuwere versie van het boek.

pi_8925389
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 00:41 schreef Axis het volgende:

Maar goed, in de kroeg durf ik niet eens op een meisje af te stappen. Niet zozeer omdat ik dan bang ben om afgewezen te worden (dat ook), maar ja, dan heb je een opening, en je kletst nog even over de woon/werk situatie, misschien nog ff over de muziek, maar dan is mijn inspiratie ook op... En dan krijg je zo'n pijnlijke stilte.. iets dat ik nog het ergste vind.. dan sta je er ook zo bij van "ja, en nu?"..

Voor de volle 100%.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 01:10:19 #140
49109 toutunique
Winnaar Fok!Idols 3/2003
pi_8925405
(verderop danst meisje met fluoriserend staafje in dr hand)

Zie je dat meisje daar? Is dat een lichtgevende vibrator?

Alles wat ik schrijf is slechts een uiting van mijn essentie. Gezien die niet beschrijfbaar is, kan ik moeilijk uitleggen waarom ik dit schrijf.
pi_8925686
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 01:08 schreef Chooselife het volgende:

[..]
Voor de volle 100%.

fijn om te horen dat ik niet de enige ben
pi_8925876
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 01:31 schreef Axis het volgende:

[..]

fijn om te horen dat ik niet de enige ben

Ik meng me bij deze stoet! volledig 300% mee eens! Maar nog iets ik hoor mensen altijd over openingszinnen maar werken ze niet alleen pas als je oog contact hebt met de desbetreffende dame! lijkt me stom als je maar random probeert te scoren ben je toch erg desperate en dom bezig!
pi_8926012
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 01:50 schreef Filmgek het volgende:

[..]

Ik meng me bij deze stoet! volledig 300% mee eens! Maar nog iets ik hoor mensen altijd over openingszinnen maar werken ze niet alleen pas als je oog contact hebt met de desbetreffende dame! lijkt me stom als je maar random probeert te scoren ben je toch erg desperate en dom bezig!

ach ik kom niet eens toe aan het afstappen op iemand dus het kan erger
  vrijdag 7 maart 2003 @ 03:13:37 #144
49624 janwil
Mijn Tux opblaaspop is lek
pi_8926233
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 02:10 schreef CasB het volgende:

[..]

tja je moet natuurlijk wel durven ja
VROUWEN? Hebben die een IP adres ?
  vrijdag 7 maart 2003 @ 09:23:02 #145
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_8927187
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 02:10 schreef CasB het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik hier zit? GeenLeven, jongen, GeenLeven... ...en een accent dat er niet uit te rammen is (hoewel dat natuurlijk geen probleem is als je het bij de jongens bij jou uit de buurt houdt, want die hebben hetzelfde accent). Lang leve het geschreven woord!
  vrijdag 7 maart 2003 @ 09:51:14 #146
48433 psycho83
6 x 9 = 42
pi_8927649
Had een vriend van me laatst in de kroeg.
Kwam een meisje op hem af en zegt van "Je moet de groeten hebben van je oma."
Terwijl beide zijn oma's al lang dood zijn

Stel ze had het bij iemand gedaan die net zijn oma had verloren, dan kon het nogeens slecht uitpakken!

Uncomfortable silences: That's when you know you found somebody really special. You can just shut the fuck up for a minute, comfortably share a silence.
pi_8927774
w00t! ik heb gisteren nog een uurjte zitten lezen in die layguide.. echt kool!

Toen ik het zat te lezen herkende ik redelijk wat dingen. Het is zeg maar de handleiding voor het object vrouw

Gewoon psychologie dus, inclusief NLP (Neuro-Linguistic Programming)...

pi_8927914
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 09:57 schreef Axis het volgende:

Toen ik het zat te lezen herkende ik redelijk wat dingen. Het is zeg maar de handleiding voor het object vrouw

Ik ook
Lambo of Rekt
pi_8927968
quote:
De opening is meestal geen probleem.. stond dinsdag achter te bar (festivalletje), en meer dan drie verschillendje drankjes tegelijkertijd kon ik niet ineens onthouden

Tegen een leuke serveerster: "Ja zie je nou wel dat ik alles vergeet, dat komt door jou!" - "Hoezo dat?" - "Nou, omdat je zo'n mooi meisje bent". En vijf minuten later tegen een andere toen de eerste weer weg was..

Werkte goed, die dag nog een aantal keer een oppervlakkig gesprekje gehouden met ze.. Maarja, en dan? Ik ben te onzeker om ze mee uit te vragen enzo.. En doppen, sja, hoe pols je nou of zo'n dametje in is voor wat losbandige lol..

Ik heb precies hetzelfde
They say I gotta learn. But nobody's gonna teach me If they can't understand, how can they reach me? I guess they can't. I guess they won't, I guess they fuck That's why I know my life is out of luck, foo!
pi_8931167
Uhmm als een meisje niet erg handig bezig is met iets (stuntelig) en je schiet er van in de lach en ze vraagt of je haar uitlacht moet je terugzeggen dat je haar toelacht...

* CasB heeft dit dus meegemaakt

naja de cassiere was ff bezig met uhmm de zaak in orde maken en ik kijk ze naar haar en ze had dus door dat ik wilde betalen, maar voor de gein doe ik iets te hard *AHUM* (om aandahct te trekken). Daarna ging ze het cadeau dus inpakken maar ze had een te klein stukje pakpapier en ik moest daarom lachen
En zij zei: "Ey je mag me niet uitlachen"
en ik zo: "ik lach je niet uit, ik lach je toe"
hmmja en toen was ze wel stil

vrijdag 7 maart 2003 @ 13:00:50 #151
21826 Normannetje
A presence can be felt
pi_8932104
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 09:23 schreef Pascalle27 het volgende:

Waarom denk je dat ik hier zit? GeenLeven, jongen, GeenLeven... ...en een accent dat er niet uit te rammen is (hoewel dat natuurlijk geen probleem is als je het bij de jongens bij jou uit de buurt houdt, want die hebben hetzelfde accent). Lang leve het geschreven woord!

Is dat accent zo'n probleeem dan? Ik zou er geen probleem van maken, tijdens het kussen hoor ik toch niet

Ik gebruik eigelijk nooit echt een openingszin. Ik begin altijd gewoon een gesprek. En lekker een poosje kletsen en dan merk ik vanzelf wel of het wat wordt of niet.

Of zoals ik morgen ga doen, een meisje wat ik al ken mee uit eten vragen En nou maar hopen dat ze ja zegt

wanking in the shower has a drawback, now the rain makes me horny
  vrijdag 7 maart 2003 @ 13:13:39 #152
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_8932423
Zo zeg heb jij je fanclub meegenomen..

Was een opmerking van een jongen in het zwembad, waar ik met een vriendin aan het banen zwemmen was. In de rest van hetzelfde bad waren kinderen aan het afzwemmen voor a diploma, tribune vol met complete familie's..

Ik moest wel even lachen..

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_8932882
Ga je mij nog kussen of moet ik vanavond weer liegen in mijn dagboek?

Wat zitten je tieten leuk vandaag!

Wil jij misschien mijn kauwgum even?

offtopic... want heb ze zelf niet gebruikt... maar vond ze wel goed

pi_8936381
Tijdens de vakantie een keer gebeurd:

Twee vrienden zijn om de beurt aan het proberen om een meisje te versieren maar na elllenlange pogingen nog niks van terecht gebrouwen.
Zie ik tegen haar: "Zeg als je die prutsers zat bent mag je mij wel zoenen hoor!"

3 tellen later vol op de bek dus.

[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
  vrijdag 7 maart 2003 @ 20:11:03 #155
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8942216
Ik naar een meisje toe in een discotheek: Je zou het misschien niet zeggen, maar ik kan heel hard rennen.
Nadat gezegd te hebben liep ik rustig door....komt ze een minuutje of 5 later naar me toe: waarom zei je dat?
ik: daar had ik zin in.
Zij: oh ok

Had een gesprek aan kunnen knopen..niet gedaan

Een meisje dat tegen me aanviel (ze was helemaal kachel), ik: je moet niet zoveel zuipen.
Zij opnoemen wat ze gedronken had toen pakte ze me opeens

Vaag volk die vrouwen.....zoals Hans Teeuwen zo mooi zegt: Kuthoeren..allemaal! (op uitzondering van sommige hoor )

A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_8944673
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 12:23 schreef CasB het volgende:
Uhmm als een meisje niet erg handig bezig is met iets (stuntelig) en je schiet er van in de lach en ze vraagt of je haar uitlacht moet je terugzeggen dat je haar toelacht...

* CasB heeft dit dus meegemaakt

naja de cassiere was ff bezig met uhmm de zaak in orde maken en ik kijk ze naar haar en ze had dus door dat ik wilde betalen, maar voor de gein doe ik iets te hard *AHUM* (om aandahct te trekken). Daarna ging ze het cadeau dus inpakken maar ze had een te klein stukje pakpapier en ik moest daarom lachen
En zij zei: "Ey je mag me niet uitlachen"
en ik zo: "ik lach je niet uit, ik lach je toe"
hmmja en toen was ze wel stil

is dŕt de bedoeling!?
pi_8944741
neuken?
pi_8945052
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 22:25 schreef Axis het volgende:

[..]

is dŕt de bedoeling!?

nou..eigenlijk niet, maarja wat moest ik anders...ben allang blij dat ik iets terugzei (mijlpaal in me leven )
  zaterdag 8 maart 2003 @ 13:16:00 #159
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8952464
Nog eentje die ik wel is gebruikt heb...niet echt een openingszin maar goed. Ik was uit eten met m'n oudesr en m'n oma voor één of andere verjaardag geloof ik. Worden we geholpen door een hele mooie serveerster.
Ik lekker eten......had ik nog honger.....maar ik vond't een beetje lullig overkomen om nog een vol bord te bestellen...maar mijn moeder was zo vriendelijk het voor me te doen omdat ik niet durfde (zei ze tegen die serveerster).
Dus dat meisje komt zo dicht met haar hoofd bij mijn hoofd, kijkt me zo heel lief aan en zegt: wat nou als je in je eentje zou zijn en je had nog honger?
Ik zeg: ik denk dat ik in m'n eentje niet uit eten zal gaan...

zij weglopen, haha, komt ze dus even later terug om af te rekenen...mijn oma betaalde....en het was iets van 31 euro ofzo....dus mijn oma zegt, maak er maar 33 van......ik zeg tegen haar: ik had 35 gezegd.
Dus dat meisje: dan krijg ik nog een drankje van je tegoed
ik: is goed....maar ik denk dat je wat ouder ben dan ik en zal je dus niet zo snel tegenkomen waar ik uitga
zij: hoe oud ben je dan?
ik: 18
zij: ik ook....maar waar ga jij meestal uit dan?
ik zeg: In het Teejater in Naaldwijk
zij: Joh! daar ga ik ook vaak heen

Achteraf heb ik haar helaaaaaaaaas nooit meer gezien....maar het was wel een leuke ervaring

zaterdag 8 maart 2003 @ 17:11:35 #160
49405 i.K.K.e
BRaBaNT De GeKSTe !!!
pi_8957046
quote:

Vroeger was ik zo, maar lees mijn reactie op tabblad 5
Als je die dingen doet gaat emestal vanzelf benk ahctergekomen,
en blauwtje lopen doe je zo niet
  zondag 9 maart 2003 @ 02:37:50 #161
18807 Tha_Mav
yeah right whatever
pi_8971927
Meisje loopt naar Mav en vraagt heb jij een vriendin?
kijk haar recht aan en zeg nog niet.........

vriend staat te lullen met een paar mooie maar te arrogante dames......
kom op Flx we gaan ze zijn toch lelijk........
de mooiste draait om en zegt Oja ik lelijk, jij bent lelijk
Mav : Ja maar ik weet het vanmezelf.....
Dame: ik ook hoor..... verder nog ff mee gepraat en digits gekregen hahahaaa

Mav out

R.I.P. -=[BIGHEADS]=-
pi_8974964
Ik word om de een of andere manier altijd versierd door oudere mannen met rare brillen, die denken dat ik wel even te versieren ben. .

Ik was laatst heel moe, en stond met een wijntje langs de dansvloer een beetje te slapen en naar vriendin van mij te kijken die aan het dansen was op Monstars - Hit em High. Kom er zo'n stomme drol aan: "Ja, hiphop is stom he ?" Ik: "Mhhja." Hij verhaal houden over hoe stom hij hiphop wel niet vindt. Toen kwam Skeelo - I wish in de 2ManyDj's remix. Ik heb die cd en vind het geweldig. En hij toeterde in mijn oor: "KUT he, weer zo'n hiphopplaat". Ik: "Dit is 2ManyDj's en het is geniaal." Hij proberen terug te krabbelen en allemaal lame excuses verzinnen enzo. Toen heb ik in één slok mijn wijn opgedronken, en zei dat ik naar de wc moest, en ben ergens anders gaan staan.

Stomme drol.

It's my party and I'll cry if I want to.
pi_8987996
Ik weet niet of ie al geweest is:

"Even een vraagje... Als ik je nu zoen, krijg ik dat een klap op mijn bek?"

zondag 9 maart 2003 @ 20:24:31 #164
35798 LordAnger
Heeft geen smaak
pi_8988172
Nja, ik heb er wel eens een om m'n oren gehad die ik nou niet direct smart vond ofzo, en ja, sorry, maar de dame in kwestie WAS blond :

"Hee, jij hebt een pet op je kop!"

Mijn reactie:

"Gôh... Jij bent aardig slim voor een blondje..."
T was eruit voor ik er erg in had... Toen was het gesprek all1 wel gelijk afgelopen, snap je dat nou ?

(T): LordAnger gains a sense of humour until end of turn.
  zondag 9 maart 2003 @ 20:42:47 #165
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_8988825
quote:
Op zondag 9 maart 2003 20:24 schreef LordAnger het volgende:
Nja, ik heb er wel eens een om m'n oren gehad die ik nou niet direct smart vond ofzo, en ja, sorry, maar de dame in kwestie WAS blond :

Mijn reactie:

T was eruit voor ik er erg in had... Toen was het gesprek all1 wel gelijk afgelopen, snap je dat nou ?

tssss die vrouwen van tegenwoordig
  zondag 9 maart 2003 @ 20:56:57 #166
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8989381
quote:
Op zondag 9 maart 2003 20:24 schreef LordAnger het volgende:

Mijn reactie:

Een vriend van mij werd versierd door een meisje in een discotheek. Zijn haar zat vol met schuim dus was wit....dat meisje (nogal verlegen typje) verzamelt al haar moed om naar hem toe te gaan en wat grappigs te zeggen.....gaat ze naar hem toe: "Je hebt roos"
Die vriend van me: "Jij hebt hoofdluis!"

Achteraf hebben ze toch gezoend....maar ik vond het wel een hele goeie

zondag 9 maart 2003 @ 20:59:23 #167
42504 Brammert
www.bruisend.tk
pi_8989468
Je moet een Bierviltje half doorscheuren en dan zo op je neus zetten. Dan naar een meisje toelopen en vragen vannuh: Heb jij die gegooid?.....

En dan het verdere gesprek maken, kun je dit niet, ben je niet sociaal aangelegd, doe dan maar gewoon niks en blijf thuis.....
Hallééj

Echt vet? Je gezicht insmeren met boter, dan ben je pas vet! >> Bruisend.tk
  zondag 9 maart 2003 @ 21:20:10 #168
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_8990216
quote:
Op zondag 9 maart 2003 20:59 schreef Brammert het volgende:
Je moet een Bierviltje half doorscheuren en dan zo op je neus zetten. Dan naar een meisje toelopen en vragen vannuh: Heb jij die gegooid?.....

En dan het verdere gesprek maken, kun je dit niet, ben je niet sociaal aangelegd, doe dan maar gewoon niks en blijf thuis.....
Hallééj

LoL!!
  zondag 9 maart 2003 @ 21:22:10 #169
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_8990294
heb ik hier al gepost?

nou ja, mijn beste was toch van...

hoi,
ik zie het al...
Zoenen dan maar?

werkte ook nog

pi_9010425
quote:
Op zondag 9 maart 2003 20:59 schreef Brammert het volgende:

Hallééj

werkt dat of lachen ze je dan gewoon keihard uit?! dit is toch wel een erg vage techniek.
pi_9010469
Ben jij ook een nerd?
pi_9010553
... burp
pi_9011576
Heh bah ik heb dr altijd en hekel aan als een jongen naar me toekomt en zegt: Kijk niet zo boos!
Bah dat kan nou echt mijn hele avond verpesten
Ooit eens gehoord (niet tegen mij ofzo): Hee, ken ik jou niet van Onderweg naar mijn Hotelkamer?
pi_9011658
quote:
Op maandag 10 maart 2003 16:51 schreef mliez het volgende:Hee, ken ik jou niet van Onderweg naar mijn Hotelkamer?
BAH! men are scoundrels
  maandag 10 maart 2003 @ 16:59:57 #175
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_9011840
quote:
Op maandag 10 maart 2003 16:20 schreef Filmgek het volgende:

[..]

werkt dat of lachen ze je dan gewoon keihard uit?! dit is toch wel een erg vage techniek.

Geloof me....dat soort dingen werken.....
hoe vager hoe beter...kij kmaar naar mijn posts
Deze ga ik trouwens zaterdag is ff uitproberen...thanx!
pi_9053984
Bierviltje op je gok is geniaall!!
Ik heb zelf niet zo van die openings zinnen.
Maar de 2 raarste die mij zijn over komen zijn:

Ik sta gewoon wat langs de dansvloer in een tent in Noordwijk, komt er een meisje naar me toe, kijkt me ondeugend aan en likt me in 1 haal van mijn pols tot aan mijn bovenarm.
Ik: <slik>:?
Later die avond toch nog leuk met haar naar Amsterdam geweest met een maat van me en haar vriendin.

Tijdje later, weer in Noordwijk, komt een ontzettend lekker maar beetje sletterig grietje naast me staan. Ik kijk haar aan waarop ze zegt: vind je het erg als ik hier kom dansen??
Ik: Wil je niet op de dansvloer dansen dan??
Zij: Hier kan ik zelf uitmaken tegen wie ik oprij...
Ik weer: <slik>

En inderdaad, ik ben niet zo een held bij die opdringerige types....
<schaam>

There is someting about taking the hood down that puts you in a really good mood
  woensdag 12 maart 2003 @ 10:41:22 #177
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_9056965
Afgelopen weekend:

Ik: Hoe heet je?
Zij: [naam]
Ik: *heel verbaasd* Wat? Echt?!
Zij: Ja
Ik: Nou, dat is mijn FAVORIETE naam!

Heel slecht, weet ik Ze gelooft het natuurlijk ook niet, maar... vanavond een date!

Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  woensdag 12 maart 2003 @ 12:36:55 #178
47365 Johnny_Cool
Yoji Powerrrr!!
pi_9059989
Wat ik met de carnaval heb gedaan was het volgende:

Het was gezellig druk in de cafee's en opeens zie ik daar een meisje
staan waar ik eerder die avond ook mijn oog al op liet vallen.

Ik ben met een boa naar haar toegelopen en met zo'n fake onschuldige blik aan haar gevraagd ofdat ik dr mocht versieren. (letterlijk) Ze moest lachen en niet zo veel later stonden we te zoenen Inmiddels hebben we zelfs wat!

pi_9066145
quote:
Op maandag 10 maart 2003 16:59 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Geloof me....dat soort dingen werken.....
hoe vager hoe beter...kij kmaar naar mijn posts
Deze ga ik trouwens zaterdag is ff uitproberen...thanx!

Laat ff weten of die werkte
Lambo of Rekt
  woensdag 12 maart 2003 @ 18:36:01 #180
22944 Breetai
....Relax....
pi_9069726
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 09:57 schreef Axis het volgende:

Tegenwoordig staat de informatie op:
http://www.fastseduction.com

Ook met forum iets meer up to date info. Zoek voor de fun eens naar Gunwitch Method. Scheelt een hoop psychologie. toch vind ik het wel fijn dat er gewoon eens netjes uitgelegd wordt wat eventueel wel werkt en wat niet.

Verwacht alleen geen magische resultaten zonder voldoende oefening/training.

"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_9069927
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 10:41 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Afgelopen weekend:

Ik: Hoe heet je?
Zij: [naam]
Ik: *heel verbaasd* Wat? Echt?!
Zij: Ja
Ik: Nou, dat is mijn FAVORIETE naam!

Heel slecht, weet ik Ze gelooft het natuurlijk ook niet, maar... vanavond een date!

Zeker een keer dat stand up programma gekeken

Ontopic:

Ik: De volgende keer kom ik naast je zitten in de trein. En 't werkte

"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
  dinsdag 2 september 2003 @ 19:13:04 #182
66391 Bignik
Nu ook met werk!!
pi_12899380
.

[Dit bericht is gewijzigd door Bignik op 03-09-2003 02:14]

Maar nog steeds met een nutteloze sig
pi_12899430
* Buurmannetje heeft geen zin om het hele topic door te lezen :

Waar kan je die shirts kopen met die grote bulten erin ?

B Red Ten
pi_12899589
"mag ik je labeltje even zien?"

"....."

"dat dacht ik al.....made in heaven"

dinsdag 2 september 2003 @ 19:26:48 #185
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_12899697
disco :

ik: warm he?
zij: ken ik jouw?
ik: nu wel
zij: o...ja het is wel warm ja
ik: ga je mee naar buiten
zij: oke
we waren nog geen meter buiten of ze pakte me spontaan op mn bek maar na een paar minuten zei ze "lekker, doeg" en ging weer naar binnen, daarna heb ik dr nooit meer gezien

dinsdag 2 september 2003 @ 19:30:44 #186
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_12899806
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 16:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Laat ff weten of die werkte

Ik weet dat't wat laat is, maar afgelopen zaterdag was ik in een gekke bui (iedereen trouwens van m'n vrienden).....dus ik sta er zo, zie ik een meisje in de buurt staan.....ik een gat in dat bierviltje maken en om m 'n oor doen (is een stuk makkelijker dan op je neus, geloof me).
Dus ik naar haar toe: Hey, heb jij die gegooid?
zij: ehm.....nee (en ze giegelt een beetje)
ik: volgens mij lieg je en heb jij hem echt gegooid hoor!
zij: nee echt niet....volgens mij heb jij hem zelf om je oor gedaan....
ik: waarom zou ik dat in godsnaam doen???
zij: om mij te versieren (giegel)
ik: dat vind ik wel een enorm slechte versiertruc!
zij: ik ook!

dus ik weer weglopen ik denk, werkt niet...komt ze even later naar me toe: moet ik m'n naam op dat viltje schrijven....
ik: ja hoor, zet meteen ff je telefoonnummer erbij...
zij: zo jij bent wel heel direct!
ik: ok je msn is ook goed

dus nu spreek ik haar op msn zo af en toe

Maar openingszinnen geloof ik niet in...ik gebruik ze alleen gewoon om mensen voor de gek te houden. Het beste is en blijft gewoon oogcontact zoeken en dan eropafstappen en gewoon een praatje maken. Je niet in allemaal rare bochten wurmen om origineel te zijn dus...

woensdag 3 september 2003 @ 02:11:15 #187
66391 Bignik
Nu ook met werk!!
pi_12908393
Hey, laat me raden uit amsterdam...(opgemaakte teef met veel make-up en amsterdams accent).
Ja! hoe wis je dat
gewoon omdat je er niet als een boer uitziet (hehe)
*giegel*
Maar je ziet er echt goed uit, zullen we effe buiten gaan staan? is fokking warm hiero.
Blablablablabla
blablablalbalblalabllalblablbalbalbalbblabla
wat ga je vanacht verder nog doen?
Met jou chillen...
  donderdag 4 september 2003 @ 15:48:58 #188
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_12938929
zullen we pizza gaan eten en daarna neuken ?
of hou je niet van pizza ?

werd neuken zonder pizza,
was maar eenmalig maar wel spannend

ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  donderdag 4 september 2003 @ 15:59:50 #189
34127 M2XzeeD
Tijd voor wereldrevolutie!
pi_12939135
na een veregende lowlands 2002 in de trein
aan de schoenen kun je wel zien wie er naar lowlands is geweest he
werkt prima, alsj e naar lowlands gaat iig
Nee jij trekt volle zalen!!!
pi_12943260
Op mij:

- Wat kijk je sjagerijnig.
Het jammere was toen dat ik ook super sjago was door mijn ex-vriendin. Werd hier zelfs 2x over aan gesproken. Dus misschien vroegen ze het meer uit intresse.

donderdag 4 september 2003 @ 19:12:02 #191
28825 Lucky80
alles komt (bijna) goed
pi_12943400
Tegen mij:

"Ben je heet???"

Wist ik veel dat hij eigenlijk wilde weten of ik een vuurtje voor hem had.

Life's a bitch, then you become one
  maandag 8 september 2003 @ 03:17:57 #192
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_13015892
afgelopen vakantie:

ik kom meisje tegen op weg van strand naar camping wij aan de praat. ik haar uitgenodigd om die avond wat te komen drinken bij onze tenten (was met 10 man op vakantie, vrouwloos)
zij die avond langsgekomen en later met hele groep naar strand gegaan. niet echt veel met haar gepraat tot wqe even alleen waren op een bunker van 6 meter hoog. ik zei dat het me leuk leek om naar beneden te springen en zij gaf me ineens haar bier en sprong naar beneden, ze bleef liggen en ik maakte me zorgen... ik via de normale weg naar beneden en een tijd later ambulance gebeld (ze had scheur in een ruggewervel)
zij: je hebt toch niet verteld dat ik ben gesprongen he?
ik: neej kheb je ouders gezegd dattik je naar beneden heb geduwt omdat ik graag wat langer bij jou wou zijn en aangezien je morgen al weg zou gaan leek dit me de beste oplossing..."

ze heeft een week in frans ziekenhuis gelegen en daarna met ambulance naar nederland gebracht en we zijn nogsteeds samen

Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  maandag 8 september 2003 @ 03:22:45 #193
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_13015897
quote:
Op zondag 5 augustus 2001 00:43 schreef Keroppi het volgende:
Ja er zijn al een hoop topics geweest over mensen die advies over leuke openingszinnen vroegen, of dat je van die lijstjes kreeg met foute openingzinnen die mensen toch echt niet in een kroeg/disco zullen gebruiken.

Daarom: Wat is de raarste/leukste/(on)origineelste openingzin die je zelf gebruikt hebt of die iemand bij jou gebruikte

Dus nogmaals: alleen ervaringen en niet weer die achterlijke lijstjes die standaard in dit soort topics verschijnen.

Even een paar:

Onorigineel:

Een jongen tegen mij: Heb je een vuurtje (hallo dit is wel heeel erg fout he, trouwens was het je niet opgevallen dat ik niet rook? )

Fout:

Vaag:

Hee was jij dat net op de boulevard (Dit zei ik tegen iemand die ik 20 minuten eerder op de boulevard had zien staan en waartegen ik vaag iets van "hoi" had gezegd. Deze zin kwam alleen over alsof we een heel gesprek hadden gehad)

ja maar hallo,
wat zie jij er lekker uit
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 8 september 2003 @ 03:24:27 #194
67040 lalalala
Dit hieronder is géén kunst
pi_13015899
Wat ik ooit weleens gezegd heb was:

"Hoi! Stuur jij weleens een Ecard?"

Het antwoord was... "Wat is een Ecard!" ...

Toen realiseerde ik me dat ik snel een andere zin diende te verzinnen

Maar ik had wel contact, en een bijzonder leuke avond volgde !

La la la... lalalala!
pi_13015922
2 jaar geleden in Griekenland.
Sta te dansen in een club en stond een beetje asociaal te staren naar een heel leuk meisje..
Stond een paar minuten later opeens naast me..
Zij: "Do you wan't to go outside?"
Ik: "Sure"

Andersom doe ik niet aan, alleen als ik erg lam ben..
Dan zet ik mezelf meestal voor lul, dat werkt vaak ook nog.. .

-
pi_13405070
zo'n wijf tegen me: jij ziet er echt rijk uit.
ik zo: euhmmm ok
zij zo: heb je nog een muntje voor mij?
ik zo: ik ben zo terug, ga ik ff muntje voor je halen

dus ik zo weggaan naar andere zaal (echt of ik muntjes ga halen pfff)
kom ik der 3 kwartier later weer tegen.

zij zo: heb je al muntjes gehaald?
ik zo: ja, maar die heb ik een meid gegeven die ik wel lekker is.

MWUAHAHHAHAHA

woensdag 24 september 2003 @ 10:59:12 #197
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_13405347
tja het is toch meestal zo van: ken ik jou niet ergens van?
en dan blijk ik die gene ook nog ergens van te kennen ook
Naarmate het niveau daalt, stijgt de stemming.
pi_13405745
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 19:30 schreef SilentChaos het volgende:

ik: ok je msn is ook goed

dus nu spreek ik haar op msn zo af en toe

ROFL daar zal je indruk mee maken

Wel goed overigens dat je hem geprobeert heb

Lambo of Rekt
pi_13405774
quote:
Op woensdag 24 september 2003 10:46 schreef th0r het volgende:
zo'n wijf tegen me: jij ziet er echt rijk uit.
ik zo: euhmmm ok
zij zo: heb je nog een muntje voor mij?
ik zo: ik ben zo terug, ga ik ff muntje voor je halen

dus ik zo weggaan naar andere zaal (echt of ik muntjes ga halen pfff)
kom ik der 3 kwartier later weer tegen.

zij zo: heb je al muntjes gehaald?
ik zo: ja, maar die heb ik een meid gegeven die ik wel lekker is.

MWUAHAHHAHAHA

afgestraft
  woensdag 24 september 2003 @ 11:30:03 #200
7485 Lodi
Valt vrij :-)
pi_13405892
Voor/tegen mij gebruikt:

"Laat je me je huis nog zien of niet?"

"Weet je dat dat volgens het Joodse geloof niet mag?"

Het is makkelijk om het niet te doen.
  woensdag 24 september 2003 @ 13:07:09 #201
61207 hazimoto
LAAT ME MET RUST MAN!
pi_13407883
Ben ooit es naar een meisje gelopen mijn zakken uit me broek gehaald en gezegt : "heb jij wel eens een konijntje tussen de ogen gezoent?" Ze zei nee. Waarop ik antwoorde "eens proberen?"

Ze moest er wel om lachen maar wilde het niet proberen

Hoi mam ik ben op internet!
pi_13458111
Ik zat, in mijn stamkroeg, met een meisje te praten wat ik wel leuk vond maar ik kwam met mijn stuntelige gedoe nog niet echt aan versieren toe. Maar we praten al dus dat vond ik al heel wat!
Na een poosje komt het meisje, dat achter de bar stond en een goeie vriendin van mij was, naar ons toe met de volgende vraag: Is dat je nieuwe vriendin?
Zij een beetje giegelen en ik floepte er opeens uit: "daar zijn we nog niet helemaal over uit". Direct daarna met een rode kop denkend aan wat ik nu weer had gezegt bleek dat ze dat wel zo charmant vond dat het werkte. We zijn inmiddels 6 jaar samen en hebben een zoon

En tijdje daar voor vroeg ik een hele mooie meid een vuurtje, kreeg een heel verhaal over me heen over slechte openingszinnen terwijl ik alleen maar een vuurtje wilde

[Dit bericht is gewijzigd door PoseidonVS op 26-09-2003 14:06]

"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
pi_13458332
Euh gisteren heb ik aan een meisje gevraagd wie van de drie ze nou leuk vond. Of dat ze liever de presentator mee uit nam. Drie keer raden wie er won

Ow en daarna bij de snackbar gevraagd of ik bij haar (=ander meisje) ontbijt op bed zou krijgen. Die had ik te goed zei ze. Maar ze sms-te vanmorgen al, dus het maakte wel indruk

pi_13458370
Ow en zeggen dat haar vriendin kijkt alsof ze poep ruikt, die werkt dus niet
pi_13458583
Een vriend van mn broertje vond het wel grappig om zich aan mij voor te stellen met de woorden:

Hoi. Ik ben Bram. Zal ik je beffen om het ijs te breken?

.

Fok!bejaarde
  vrijdag 26 september 2003 @ 14:30:03 #206
59197 Marachi
Marachi goes NGT!
pi_13458753
Nou in deze trand heb ik er ook nog een die een vriend van me ooit gebruikt heeft:

"Jij ziet eruit alsof je wel een biertje lust"

En ja hoor succes verzekerd de rest van de avond waren die twee niet meer van elkaar af te krijgen.

Grote FOK! hé!
pi_13459623
quote:
Op zondag 9 maart 2003 11:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik word om de een of andere manier altijd versierd door oudere mannen met rare brillen, die denken dat ik wel even te versieren ben. .

Ik was laatst heel moe, en stond met een wijntje langs de dansvloer een beetje te slapen en naar vriendin van mij te kijken die aan het dansen was op Monstars - Hit em High. Kom er zo'n stomme drol aan: "Ja, hiphop is stom he ?" Ik: "Mhhja." Hij verhaal houden over hoe stom hij hiphop wel niet vindt. Toen kwam Skeelo - I wish in de 2ManyDj's remix. Ik heb die cd en vind het geweldig. En hij toeterde in mijn oor: "KUT he, weer zo'n hiphopplaat". Ik: "Dit is 2ManyDj's en het is geniaal." Hij proberen terug te krabbelen en allemaal lame excuses verzinnen enzo. Toen heb ik in één slok mijn wijn opgedronken, en zei dat ik naar de wc moest, en ben ergens anders gaan staan.

Stomme drol.

2 many dj's = geniaal!
ben naar ze gweest in nighttown vorige week nog

ontopic: bij mij probereb ze altijd het 'drankje aanbieden' en weten ze dan niks meer te zeggen.. doe dan niks

Odi et amo.
Quare id faciam, fortasse requiris.
Nescio, sed fieri sentio et excrucior.
  vrijdag 26 september 2003 @ 15:04:44 #208
66391 Bignik
Nu ook met werk!!
pi_13459746
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 14:23 schreef Anosmie het volgende:
Een vriend van mn broertje vond het wel grappig om zich aan mij voor te stellen met de woorden:

Hoi. Ik ben Bram. Zal ik je beffen om het ijs te breken?

.

Best wel een goeie eigenlijk
  vrijdag 26 september 2003 @ 15:13:58 #209
67587 The_NiteAngyl
and Sylvaënor live forever
pi_13460016
Op de volgende manier heb ik m'n Italiaanse maatje ontmoet (nooit mijn vaste vriendin geweest, maar toch de moeite waard om te vertellen);

Ik was op school die dag, en tijdens een tussenuur wilde ik wat te eten kopen. Daarvoor moet je wat geld op een studentenpas zetten. Dus ik loop naar dat apparaat toe waarmee dat kan, en ik zie daar een meisje staan die nogal moeite met dat ding heeft. Dus geduldig blijf ik daar even bijstaan, en af en toe werp ik een blik op haar om te zien of het haar al lukt. Uiteindelijk geeft ze het op. Zo vriendelijk als ik ben, vraag ik haar; "Zal ik het even proberen dan?" Met die prachtige blik in d'r ogen zegt ze verlegen; "I'm sorry-- I don't speak your language."
Ik zei haar dat dat geen probleem was (in het Engels natuurlijk), en na wat pogingen van mij lukte het mij wel om wat geld op haar studentenkaart te storten. Dus ik vroeg, naar aanleiding van haar accent en buitenlandse uiterlijk, waar ze vandaan kwam. "From Italy," zegt ze, en zodoende zijn we aan het praten geraakt. In het begin zochten we elkaar vaak op in een rustig café en later naar andere uitgaansgelegenheden. We kwamen er toevallig achter dat we maar een paar straten van elkaar wonen.

Het is eigenlijk nooit wat geworden tussen ons, ook nooit geprobeerd, maar sindsdien is ze als een zus voor me. In sommige opzichten nog beter dan een relatie. Maar da's mijn mening

"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
pi_13460108
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 15:04 schreef Bignik het volgende:

Best wel een goeie eigenlijk

Niet als je een antwoord krijgt als:
Als je ook maar 1 stap dichterbij komt ga ik hele andere dingen breken. .

Maar verder zijn we wel gewoon vrienden hoor.

Fok!bejaarde
pi_13460202
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 15:17 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Niet als je een antwoord krijgt als:
Als je ook maar 1 stap dichterbij komt ga ik hele andere dingen breken. .

Maar verder zijn we wel gewoon vrienden hoor.

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_16430653
laatst was ik in nederland (tja ik ben dus een belg :p), meerbepaald in utrecht..zat daar een beeld van een meisje (daar hebben jullie er blijkbaar wel meer van)..stap ik recht naar haar toe (ja ook belgen kunnen lef hebben)
zeg ik : hey weet jij hier ergens in de buurt iets leuks om te gaan drinken?
zei : je lijkt me heel erg leuk maar ik ben getrouwd, het spijt me.
ik : nee maar ik ben hier met een paar vrienden uit belgië en we zouden gewoon graag weten waar we hier ergens iets leuk kunnen vinden om straks iets te gaan drinken..
zei met een rooie kop me uitgelegd waar er iets te vinden was lol

kwestie van jezelf ook wat in te dekken als je openingszin niet pakt

pi_16430913
komt er laatst een meisje voor mn neus staan terwijl ik aan het dansen ben
zei : hey het is wel onbeleefd van je om een meisje niet te trakteren
ik : ik trakteer geen mensen die ik niet ken
pi_16431035
was er zo een meisje die dacht dat ze elke jongen om haar vinger kon draaiien..maar dan kent ze deze nog niet
staat die voor me te dansen met haar vriendinnetje terwijl de helft van de jongens op haar staan te geilen..
had ze nu toevallig een leuk t-shirtje aan
ik : hey je hebt wel een leuk t-shirtje aan, ik denk dat ik dat herken van ergens
zei : herken je mij dan ook nog?
ik : nee sorry enkel het t-shirtje is me bijgebleven

lol

pi_16435586
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:29 schreef Kamphuys het volgende:
Het maakt niet uit WAT je zegt, ALS je maar iets zegt.

'Hee, maak jij wel eens tonijnsalade??' (Giphart)

En je bent aan de praat. Overigens doe ik niet aan openingszinnen, ik hou het meer bij lichaamstaal.

[offtopic]
welk boek van giphart eigenlijk?
[/offtopic]
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
  dinsdag 20 januari 2004 @ 18:53:20 #216
75760 Archeodude
Doet zn eigen ding vanaf 1983.
pi_16436158
Hmmm...handig voor Mallorca Heb altijd al willen terugkomen met een stel blauwe ogen
"Wat maakt t uit,
Doe me nog een glas,
Die kater die komt morgen pas,
Doorgaan tot de bodem van t vat!"
  dinsdag 20 januari 2004 @ 19:23:01 #217
24054 search64
Avec le grande
pi_16437103
Mijn favoriet;

"Zo, daar ben ik dan"

nog geen succes mee gehad nee

"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
pi_16437623
Openingszin waar ik om verbaasd was en vervolgens ontzettend hard om moest lachen: Hee, heb jij affiniteit met sport?

Dag knul, volgende keer weer proberen!

dinsdag 20 januari 2004 @ 23:15:03 #219
75969 isitreal
or is it riel
pi_16444191
k kwam 3 weken geleden eindelijk aan de praat met dat leuke meisje in mn stam discotheek ging ze ff dansen komt ze terug en zegt: goh heb je op me gewacht? ik: ja zat te denken hoe ik je kon vragen om met me te zoenen zonder bot te zijn. en ja kwam tot de conclusie dat ik je maar gewoon moest proberen te zoenen. dus als je niet wilt is dit je laatste kans om weg te lopen. gelukkig bleef ze zitten maarja toen kwamen haar vriendinnen eraan maar gelukkig sleurde ze me later mee naar een rustiger plekje en tis nu mn vriendin
if you dont have a social life, you can talk about mine.
  dinsdag 20 januari 2004 @ 23:47:23 #220
34400 PietF
Captain Obvious
pi_16445158
"ken ik jou niet ergens van?" (C) mijn oom, nu getrouwd met het 'slachtoffer'

levend bewijs dat een van de meest lamme zinnen nog steeds werkt

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
"once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)
  woensdag 21 januari 2004 @ 00:41:35 #221
6751 JoeBlack2k
Kirsten Dunst is een religie
pi_16446618
quote:
ontopic: bij mij probereb ze altijd het 'drankje aanbieden' en weten ze dan niks meer te zeggen.. doe dan niks
waarschijnlijk verbaast het de meeste dat je zo dom bent dat je niet eens zelf je bek open trekt..

als ik een meisje zie en ik bied d'r wat drinken aan verwacht ik ook wel dat ze wat zegt.. anders mag ze mij ter plekken neer donderen (en het biertje terug geven)

je moet niet dronken dat ik denken ben
  woensdag 21 januari 2004 @ 06:35:59 #222
75760 Archeodude
pi_16449023
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 00:41 schreef JoeBlack2k het volgende:

[..]

waarschijnlijk verbaast het de meeste dat je zo dom bent dat je niet eens zelf je bek open trekt..

als ik een meisje zie en ik bied d'r wat drinken aan verwacht ik ook wel dat ze wat zegt.. anders mag ze mij ter plekken neer donderen (en het biertje terug geven)

"Je zegt nix, dus geef dat biertje maar hier" Taxtvol, heeeeeel tactvol... 1ste impressie! Je bent "galant" als je aan iemand vraagt of ze iets te drinken wil van je (lees: je wilt haar keihard versieren, maar je verpakt het zo goed dat het amper opvalt) en dan verpest je die 1ste impressie door bot dat biertie weg te pakken
"Wat maakt t uit,
Doe me nog een glas,
  woensdag 21 januari 2004 @ 08:25:30 #223
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_16449501
Iemand heeft (heb het hele topic nog niet doogelezen dus ben benieuwd of iemand anders dit ook heeft meegemaakt) mij dit ooit gevraagd:

"Deed het zeer?" Ik "wat" hij "Uit de hemel komen vallen". Ik dacht echt dat ik misselijk werd. Echt zo'n www.openingszin.nl opmerking. Onorgineel.

Of de usual, kijk niet zo boos, hoe krijg ik jou aan het lachen, blablablabla.

Maar nu ben ik zelf ook geen held daarin hoor Ik begin meestal gewoon met Hoi! Werkt prima hoor.

woensdag 21 januari 2004 @ 10:41:50 #224
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_16451530
Ehm... Deze is eigenlijk copyrighted by B-FliP... maareh... vooruit:

Situatie: Je ziet een meisje in een cafe/op een party die je echt heel leuk vind...

Actie: Je wacht totdat ze met niets anders bezig is dan dan luisteren naar de muziek, je loopt langs op zo'n manier dat ze niet om je heen kan, kijkt haar * plotseling * schuin in de ogen aan (oogcontact), staat een seconde stil (of 2) en zegt met een big smile "wauwie" of "whow", en loopt door... ff nakijken (haar na kijken dus) ofdat ze 't gehoord/gemerkt heeft en als ze geinteresseerd is merk je 't vanzelf wel...

Natuurlijk als je een grote brede John bent met goude kettingen, of een duister geklede goth bent staat dat een beetje raar en werkt 't waarschijnlijk niet, of het moet zo'n zelfde type meissie zijn... Maarja... Daar heb ik weer weinig ervaring mee en of/verstand van...

What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  woensdag 21 januari 2004 @ 13:03:41 #225
75760 Archeodude
pi_16455313
Heb een aantal foute openingszinnen staan in het "blunders" gedeelte geloof ik, dus voor degene die azen op blauwe ogen, ff checken dus
"Wat maakt t uit,
Doe me nog een glas,
pi_16456098
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 06:35 schreef Archeodude het volgende:

[..]

"Je zegt nix, dus geef dat biertje maar hier" Taxtvol, heeeeeel tactvol... 1ste impressie! Je bent "galant" als je aan iemand vraagt of ze iets te drinken wil van je (lees: je wilt haar keihard versieren, maar je verpakt het zo goed dat het amper opvalt) en dan verpest je die 1ste impressie door bot dat biertie weg te pakken

Ehh ja, een meisje die je niet kent een biertje aanbieden is galant en het valt totaal niet op dat het een versierpoging is
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
  woensdag 21 januari 2004 @ 13:48:21 #227
75760 Archeodude
pi_16456669
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 13:30 schreef Kaensterle het volgende:

[..]

Ehh ja, een meisje die je niet kent een biertje aanbieden is galant en het valt totaal niet op dat het een versierpoging is

Nee, da's gewoon aardig... Tenminste, heb nooit echt bijbedoelingen met dat soort dingen hoor, ik bedoel, je betaalt toch ook af en toe een rondje bier voor je vrienden en daar wil je toch ook nix mee?
"Wat maakt t uit,
Doe me nog een glas,
pi_16465077
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 13:48 schreef Archeodude het volgende:

[..]

Nee, da's gewoon aardig... Tenminste, heb nooit echt bijbedoelingen met dat soort dingen hoor, ik bedoel, je betaalt toch ook af en toe een rondje bier voor je vrienden en daar wil je toch ook nix mee?

Jawel, dan verwacht ik dat ik de komende rondjes niks hoef te betalen

Maar aan je vrienden is ook weer wat anders dan aan een vreemde... daar doe ik echt niet aan hoor, of we moeten al een tijdje in gesprek zijn (dan krijg ik nl. zelf dorst en het is lullig om haar dan niks aan te bieden )

BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
  woensdag 21 januari 2004 @ 18:55:05 #229
75760 Archeodude
pi_16466294
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 18:11 schreef Kaensterle het volgende:

[..]

Jawel, dan verwacht ik dat ik de komende rondjes niks hoef te betalen

Precies
quote:
Maar aan je vrienden is ook weer wat anders dan aan een vreemde... daar doe ik echt niet aan hoor, of we moeten al een tijdje in gesprek zijn (dan krijg ik nl. zelf dorst en het is lullig om haar dan niks aan te bieden )
Heb wel es een keer in een tent in Leiden gestaan (LVC) en werd daar overladen met rondjes door zowat iedereen die om me heen stond, heb toen gewoon ff rondgekeken en mn bier gedropt in de handen van een vreemd meisje... Bijbedoeling: get rid of the beer! En niet versieren...wat ben ik toch een engeltje
"Wat maakt t uit,
Doe me nog een glas,
  woensdag 21 januari 2004 @ 19:42:51 #230
6751 JoeBlack2k
Kirsten Dunst is een religie
pi_16467759
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 18:55 schreef Archeodude het volgende:

[..]

Precies
[..]

Heb wel es een keer in een tent in Leiden gestaan (LVC) en werd daar overladen met rondjes door zowat iedereen die om me heen stond, heb toen gewoon ff rondgekeken en mn bier gedropt in de handen van een vreemd meisje... Bijbedoeling: get rid of the beer! En niet versieren...wat ben ik toch een engeltje

het feit dat je in de lvc komt zegt al genoeg denk ik :S
je moet niet dronken dat ik denken ben
pi_16477092
Schijn ik gezegd te hebben tegen de vriendin van een vriend van mijn buurjongen (ik was nogal ver heen, was jaren geleden dat ik bier gedronken had!)
"goh, wat kun jij geil lachen zeg!"

Die gozer is nog steeds kwaad op me, schijnt

Een paar weken geleden:
De hele avond al oogcontact gehad met een leuk meisje, maar aangezien ik niet echt op zoek was en bovendien broodnuchter (ja de bob ja fijn ja) had ik zoiets van "dan maar niet".

Besluit ik uiteindelijk (toen het zélfs voor mij duidelijk was dat ze wel interesse had) naar haar toe te lopen, gaan vlak voor ik bij haar ben de lichten aan en de muziek uit!

Waarschijnlijk de lamste openingszin ooit:

"Goh, dat heb ik weer. Durf ik je eindelijk aan te spreken, gaan ze sluiten.."

Vervolgens nog wel even staan praten (kwam er een jongen naar haar toe: mijn vriend hier vind jou wel leuk, zij: oh tsja daar issie nu een beetje laat mee huh!")

Ja ik was hem tenslotte minstens 3 minuten voor

A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_16477312
'Kom je uit Oost-Europa?' (gewoon in het Nederlands)

Hoe ik erop kwam... ik was ladderzat

Maar het werkte wel! (ergo, het klopte dus)

All good things must come to an end...
  zondag 2 mei 2004 @ 19:12:40 #233
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_18837875
Tegen meisje: "zal ik jou een zoen geven?"
bij ja:
bij nee zeg je: tja, dan blijf je altijd een lelijke kikker... *klets*
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_18841524
quote:
Op zondag 5 augustus 2001 00:43 schreef Keroppi het volgende:
ey hallo ben jij/heet jij niet ..... zegt ze nee zeg jij o nee want jij lijkt nogal veel akelig veel op een vroegerevakantie vriendin die ik ken ofzo en dan is het aan jou op er iets van te maken mij is het gelukt!.
  zondag 2 mei 2004 @ 22:32:24 #235
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_18842520
quote:
Op zondag 2 mei 2004 19:12 schreef pieter_pontiac het volgende:
Tegen meisje: "zal ik jou een zoen geven?"
bij ja:
bij nee zeg je: tja, dan blijf je altijd een lelijke kikker... *klets*
Gheheheh die klinkt mij heel onbekend in de oren
pi_18850423
'Ik had niet gezien dat je zo lelijk was van dichtbij'

Waarom ik dat zei...geen idee....

Wilde het tegenovergestelde zeggen en toen kwam dat er uit...

Vlak voor dr staan en naar haar wijzend je vrienden aankijken en zeggen 'daar kan ik het wel op'
  maandag 3 mei 2004 @ 11:49:42 #237
93449 HRT_team
Servare Vitas
pi_18852788
In Curaçao (waar ieder half jaar een nieuwe lading aan zo'n 250/300 studenten stage gaan lopen) dé zin: Loop je hier stage of werk je hier?

Te flauw voor woorden, maar werkt wel.
"The quality, not the longevity, of one's life is what is important." - Dr. Martin Luther King Jr.
pi_18853383
quote:
Op maandag 3 mei 2004 11:49 schreef HRT_team het volgende:

Te flauw voor woorden, maar werkt wel.
Of loopt het stage?
  maandag 3 mei 2004 @ 12:14:44 #239
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_18853426
tegen een meisje die voor je staat zeggen " hey je staat in mijn bereik ( GSM in mijn hand natuurlijk)"

was niet eens bedoeld als openings zin of zo maar werkte wel,
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_18854923
Afgelopen zaterdag, het eerste wat het meisje in kwestie tegen mij zei: "hey, misschien een rare vraag, maar hoe heet je eigenlijk". Detail: toen stonden we al een half uur te zoenen.
The uproar of one hand clapping.
pi_18854955
gewoon een beetje leuk glimlachen (als meisje zijnde) naar een jongen is meestal al genoeg:)

en als hij niet begint met praten begin ik zelf maar :
'kom je hier vaker'
'heb je t een beetje naar je zin'

ja iets beter komt er bij mij niet uit haha........maar als het een leuke jongen is maakt zo'n openingszin toch niet ui!
tis maar gewoon om een gesprek te beginnen...
I thought this day would never end...
  maandag 3 mei 2004 @ 19:56:35 #242
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_18863545
Ik hoest er gewoon on the fly eentje op... Toen ik 15 was tegen wat later mijn 1e vriendin zou worden bijvoorbeeld "zo, dus jij neemt leesvoer mee?" terwijl er een nummer of 6 aan break-outs op de bank lagen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 3 mei 2004 @ 20:08:54 #243
93576 RpuntJpunt
Leven en laten leven
pi_18863922
Ik heb een keer toen ik dronken was tegen een meisje gezegd: 'Wat heb jij mooie blauwe ogen'... toen ik beter keek bleek ze geen blauwe ogen te hebben. Toen liep ze weg, heb ik toen een blauwtje gelopen?
  vrijdag 7 mei 2004 @ 00:02:53 #244
86156 Petrikov
your russian fellow
pi_18944276
quote:
Op maandag 6 augustus 2001 22:26 schreef zodiakk het volgende:
hahahahhahahhahahhahahhaha
sommigen zeggen GLASNOST en PERESTROIKA, ik zeg WODKA....:D
  vrijdag 7 mei 2004 @ 00:31:43 #245
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_18944851
quote:
Op maandag 3 mei 2004 20:08 schreef RpuntJpunt het volgende:
Ik heb een keer toen ik dronken was tegen een meisje gezegd: 'Wat heb jij mooie blauwe ogen'... toen ik beter keek bleek ze geen blauwe ogen te hebben. Toen liep ze weg, heb ik toen een blauwtje gelopen?
Ik vind hem wel dubbel fout eigenlijk, heerlijk, hoe krijg je het verzonnen
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 7 mei 2004 @ 00:52:36 #246
79747 S7en
Vector Oriented
pi_18945249
quote:
oeps
pi_18951222
quote:

ik was met Koninginnendag in Hellevoetsluis, kwas daar nooit geweest, kende maar 3 mensen of zo, maar die kenden weer iedereen, mijn openingszin was dus: ken jij [naam]? of zit je bij [naam] op school?

geen suc6 verzekerd, maar had ik wel
  vrijdag 7 mei 2004 @ 11:43:19 #248
65726 Ambivalent
Out of Touch
pi_18951458
Hoi, wie ben jij?
Kijk ik nou naar jou, of kijk jij naar mij...
Tegen meisje met een streepjestruitje: heb jij nu je zebra-kostuum aan? --> wel succes
In dronken bui na een tijdje oogcontact gehad: "alles goed?" ik ben XXX, zij: ik ben XXX en toen zoenen...
Meisje zegt: krijg ik niks te drinken van je? hmmm nee, maar jij mag mij wel wat te drinken aanbieden... vond ze wel leuk.
----
Tegen mij:
Mooie blouse heb je aan... hoe kom je daar nou aan (en daarna niks meer te vertellen hebben)
Hoe ons leven echt kan zijn:
www.biopsychiatry.com
  vrijdag 7 mei 2004 @ 13:31:10 #249
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_18952757
in het zwembad

'hoest water? lekker nat he'
The more debt, the better
pi_18953471
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 11:43 schreef Ambivalent het volgende:
Mooie blouse heb je aan... hoe kom je daar nou aan (en daarna niks meer te vertellen hebben)
Was ook keer op stap vraag ook zon meisje waar ik mijn 'mooie blouse' vandaan had. Kzag haar niet zitten en zeg dus "van de Zeeman" en weg was ze
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')