maar wel beregezellig lijkt mij (ben er zelf niet geweest jammer genoeg)
quote:tja.. de zoveelste OV-blunder dit jaar
Op zondag 05 augustus 2001 00:21 schreef wheeler het volgende:
mooie fotoreportage, jammer dat het zo klote verlopen is met OV
quote:Volgens mij valt het OV niet aan te spreken... het was immers een zelf georganiseerde vervoer van DV zelf!
Op zondag 05 augustus 2001 00:23 schreef glasbak het volgende:[..]
tja.. de zoveelste OV-blunder dit jaar
Moest Een Gekkenhuis Daar Zijn Geweest!!
Lijkt Op Het Rascism Beat It Festival!!
quote:Snelweg ? Neuh.. dat kom je niet tegen tussen sloterdijk en spaarnwoude.. Maar het zal wel een helse wandeling geweest zijn denk ik..
Op zondag 05 augustus 2001 00:38 schreef ZineGeneZidane het volgende:
Cool Man Dat Lopen Op De Snelweg!!!Moest Een Gekkenhuis Daar Zijn Geweest!!
Lijkt Op Het Rascism Beat It Festival!!
Bij dance Valley kon ik meteen doorlopen bij de ingang. Wel werd er een blikje drinken in beslag genomen die ik was vergeten op te drinken in de bus.
voor de rest heb ik me prima vermaakt. Vooral s'avonds vond ik gaaf.
quote:Neen, ben er zelf niet geweest maar heb met vrienden meegefietst naar DV... en zag de problemen al komen... da's ook de reden dat ik niet mee wilde...
Op zondag 05 augustus 2001 01:04 schreef starsky het volgende:
shiett, toch wat gemist man....heel cool. heppie ook foto's van DV zelf?
Na dus dik 5 uur in de file te hebben gestaan en te zijn aangekomen bij het terrein van Dance Valley koste het nog enorm veel moeite om de auto te parkeren en uiteindelijk parkeerden we hem op een donker parkeerterrein ver van het festival terrein af. Wat ons dus nog een hele wandeltocht opleverde waardoor het weer een uur verder was eer we bij de ingang van het festival terrein aankwamen. Bij de ingang stonden dikke lange rijen waar we in aan mochten sluiten.
Wat we al vreesden gebeurde, we misten de set van Goldie, erger nog, we hoorden de laatste tonen ervan nog net wegzweven terwijl we voor de ingang van de poorten gedesillusioneert stonden te wachten.
M'n schrale troost was dat ik Goldie heel even in levende lijfe heb mogen aanschouwen vanaf een metertje afstand bij de set van een andere DJ. Een zeer schrale troost was dat.
Dancevalley..... neuh laat maar, ik hoef niet meer.
quote:Nou dank je wel... Is namelijk een foto gemaakt van de tattoo die op mijn borst staat
Op zondag 05 augustus 2001 10:46 schreef MiSS_TiquE het volgende:
[offtopic]
Pakkard je hebt dezelfde usericon als E-nerG alleen dan minder mooie kleuren!
[ontopic]
quote:Aha, nu zie ik het. Als tatoo is ie idd wel leuk. Ik heb gistereen een henna tatoo laten zetten op Dance Valley.
Op zondag 05 augustus 2001 13:53 schreef pakkard het volgende:[..]
Nou dank je wel... Is namelijk een foto gemaakt van de tattoo die op mijn borst staat
quote:Ik zal we eens een scherpere foto laten maken en die als nieuwe usericcon plaatsen... Henna! da's ook mooi... zeker omdat het iets is waar je tijdelijk versieringen kunt laten aanbrengen!
Op zondag 05 augustus 2001 13:55 schreef MiSS_TiquE het volgende:[..]
Aha, nu zie ik het. Als tatoo is ie idd wel leuk. Ik heb gistereen een henna tatoo laten zetten op Dance Valley.
zelf heb ik tussen haarlem-spaarnwoude stukjes meegereden met:
- een taxibusje
- een veewagen
- open jeep
drie uur was ik onderweg, maar it was ALL WORTH IT!!!
Het in iedergeval te druk voor mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |