abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2001 @ 22:53:05 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1320498
Is het programma DeMol (waarin een aantal deelnemers gedurende een week of 10) allerlei opdrachten moeten uitvoeren en ondertussen ook samenwonen in hotels etc nu een soort Real-Life Soap of 'gewoon' een spelletjesprogramma?

Het programma wordt straks uitgezonden door de Avro, overigens.

Iemand een mening hierover?

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1320923
Ja, net zo kut als alle RLS's!
pi_1321079
Ik ben een fervent volger van De Mol. Geweldig programma

Maar een echte Real Life Soap vind ik het toch niet. Het heeft elemanten ervan, maar de mensen worden niet dagelijks gevolgd, de kijker ziet alleen maar de echte spelmomenten (er zijn wel wat opname's die inzicht geven in de gedachtengang van de personen, maar je volgt ze niet met maaltijden enzo).

Een echt spelprogramma is het natuurlijk ook weer niet helemaal, maar de grootste nadruk ligt er wel op.

vrijdag 3 augustus 2001 @ 00:34:14 #4
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_1321101
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 22:53 schreef Cynix ® het volgende:
Is het programma DeMol (waarin een aantal deelnemers gedurende een week of 10) allerlei opdrachten moeten uitvoeren en ondertussen ook samenwonen in hotels etc nu een soort Real-Life Soap of 'gewoon' een spelletjesprogramma?
De Mol is een bijzonder koel spelprogramma! Het draait voornamelijk om de opdrachten en niet zozeer om de 'intermenselijke aspecten'. Pas als De Mol mensen persoonlijk tegen elkaar gaat uitspelen o.i.d. komen die aspecten aan bod, maar een gewone ordinaire ruzie zul je denk ik niet zo snel zien. In tegenstelling tot real life soaps, waar het juist om de momenten draait waarop mensen met elkaar in de clinch liggen of het juist heel goed met elkaar kunnen vinden.
quote:
Het programma wordt straks uitgezonden door de Avro, overigens.
Straks als in: 'over een uurtje'? Of als in: 'komend seizoen'?
* broer wil het graag zien, ook als het een herhaling is, en zou het jammer vinden als hij het miste.

br.

vrijdag 3 augustus 2001 @ 10:16:48 #5
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_1322447
Ik vind het meer een spannend, feuilleton-achtig spelprogramma.

Geen RLS.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 3 augustus 2001 @ 12:21:46 #6
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_1323387
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 23:55 schreef melanchromis het volgende:
Ja, net zo kut als alle RLS's!
laat me raden: je hebt het nooit gezien
wat moet ik hier nu neerzetten?
  FOK!fossiel vrijdag 3 augustus 2001 @ 12:34:47 #7
8443 cptmarco
it's captain...
  vrijdag 3 augustus 2001 @ 12:37:49 #8
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_1323600
Ik vind het geen RLS, want het draait echt om het spel. Er worden wel mensen gefilm/uitgezonden die over elkaar praten/roddelen maar dat gaat alleen over de Mol en niet over ik vind die en die niet leuk/stom whatever.

Gewoon een spelprogramma dat lekker niet vanuit een studio komt en leuke opdrachten heeft.

† In Memoriam † zaterdag 4 augustus 2001 @ 00:44:59 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1329276
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 00:34 schreef broer het volgende:
...Straks als in: 'over een uurtje'? Of als in: 'komend seizoen'?
* broer wil het graag zien, ook als het een herhaling is, en zou het jammer vinden als hij het miste....
Nee, straks als in: najaar 2001. Nog even geduld, dus.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 4 augustus 2001 @ 00:52:25 #10
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_1329314
En deze mag dus op slot, keuze gemaakt

V.

Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')