Geen idee wat dat betekent eigenlijk...
quote:"Home Shopping Europe, goedemiddag!"
Op donderdag 02 augustus 2001 21:27 schreef Tiggle het volgende:
Ja
En als 'een produkt van Home Shopping Europe u heeft weten te bekoren kiest u het onderstaande nummer om uw coordinaten door te geven'Geen idee wat dat betekent eigenlijk...
er zat zo'n belgische krullenbol uit te leggen hoe een lamp werkt. het wa een ufotje met van die glasvezels die eruitsteken en die glasvezels geven ligt. volgens mij was het ook de eerste keer dat hij het zelf zag: geen voorbereiding dus. dat ding heette FiberUFO en hij zei: fieberufa. hij kon niet combineren dat het een UFO!!! was en dat er fibers uitstaken! daarna wou hij em aandoen maar was er geen stopcontact: gingen ze life een stopcontact zoeken en toen zag je ook nog geen reet van die lamp
echt kneusjes!
tussen 10 en 20.00 live ofzo... altijd alles gaat mis, vooral als ze live gaan koken... erg leuk
Zo hadden ze laatst een boormachine en wilden ze in staal gaan boren met een steenboor
En een of andere verfroller waar de presentator behoorlijk onder de verf kan te zitten.
Volgens mij verkopen ze hier veel producten uit voorseries die nooit op de markt zijn gekomen om wat voor reden dan ook.
quote:En het roelt
Op zondag 12 augustus 2001 14:26 schreef waspman het volgende:
het is een zender
Vooral die dikke. Is gewoon een standwerker van de markt die man. Hij doet het redelijk dat de producten zo waardeloos zijn kan hij ook niks doen
quote:
Mijn hele familie is verslingerd aan "debielen televisie".
En elk jaar denk ik weer... Het KAN NIET debieler...
...en het jaar erop, verdomd, het lukt ze.
quote:Is dat niet dat 0906 nummer wat snachts op SBS komt?
Op vrijdag 10 augustus 2001 21:07 schreef dagups het volgende:
BEL NU! WE ZITTEN VOOR U KLAAR!
quote:Er zijn ook nederlandse presentatorenhoor
Op donderdag 02 augustus 2001 20:35 schreef Tiggle het volgende:Het is Vlaams,
quote:man man man wat een magolenprogramma...
Op dinsdag 02 april 2002 18:33 schreef 100% Tukker het volgende:
Is het niemand opgevallen dat die belgen Hi-Fi (je weet wel, van de audioapparatuur) uitspreken als hieffie?
Genoeg weer.
Het ergste is nog wel het tellertje in beeld wat laat zien hoeveel er verkocht worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |