abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1297302
Ik heb voor Zuurtje heel stiekem een weekendje Parijs geregeld. Hij komt hier toch niet dus durf het hier wel te posten.

Ik wil eigenlijk op een boot op de Seine eten. Weet iemand of dit mogelijk is, waar je moet opstappen en wat de kosten ongeveer zijn.

Wat moet ik nog meer zien behalve het standaard gebeuren? (Eiffeltoren, sacre dinges, arc de dinges, notredame)

VERTEL VERTEL!

maandag 30 juli 2001 @ 15:53:03 #2
8389 astra
...met peugeot 307SW!
pi_1297376
Dit is mogelijk, als je naar de Eiffeltoren gaat, over de Seine heen, dan heb je daar een kade waar je rondvaarten kan maken. Je hebt dan verschillende mogelijkheden, waaronder ook inclusief lunch of diner, en qua prijs varieert het van FF 50,- voor een std rondvaart van ong. een uur, tot ik geloof FF 600,- voor een rondvaart van 3 uur met eten en drinken. Beide bedragen persoon, dat wel...

Ben zelf net een maandje terug uit Parijs, echt heel leuk!

Wat verder heel erg leuk is om te zien, is de Sacre Coeur bij avond/nacht: Heel erg mooi uitzicht over Parijs, en dan moet je ook zeker wat gaan drinken of eten op het plein daarachter. Heel gezellig!
Verder is het quartier latin ook absoluut de moeite waard, ivm de gezellige straajes, winkeltjes en eetgelegenheden... Ook nog eens veel goedkoper daar als de rest van Parijs

Astra is papa! van Lars
  maandag 30 juli 2001 @ 15:54:03 #3
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_1297379
ik wil ook een weekendje parijs! en dan naar dit hotel wel te verstaan http://www.concordestlazare-paris.com/flash/anglais.htm
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  maandag 30 juli 2001 @ 16:06:59 #4
12433 JoeNNie
SuCCeS iS eeN KeuZe
pi_1297435
quote:
Op maandag 30 juli 2001 15:54 schreef Qarinx het volgende:
ik wil ook een weekendje parijs! en dan naar dit hotel wel te verstaan http://www.concordestlazare-paris.com/flash/anglais.htm
KWIJL KWIJL.
kost wat, maar dan HEB je ook iets....yummie!
They exceed the ceiling, from the terrified feelings | which we often repress, and end up depressed (Biohazard)
  maandag 30 juli 2001 @ 16:08:39 #5
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_1297443
quote:
oe! Dat ziet er nog eens leuk uit..

[b]Stapelverliefd op Emel O+ | EMEL IS VAN MIJ!!![/b][br]"Van de maan af gezien zijn we allen even groot."
pi_1297546
quote:
Op maandag 30 juli 2001 16:08 schreef aa het volgende:

[..]

oe! Dat ziet er nog eens leuk uit..

Ik heb weer 's veel gemist..

zijn jullie daar samen naartoe geweest?

Verbaal genie in love!
pi_1299882
Voor de niet standaard dingen, zie mijn tips in dit topic: Parijs!
  dinsdag 31 juli 2001 @ 00:34:22 #8
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1300610
quote:
Ahh

Ik wil oook naar Parijs... Maar om nou alleen te gaan

The Internets, I needs it..
pi_1304376
Heel erg bedankt voor dat topic.
Ik denk dat ik maar ga beginnen met vast een kaart te kopen van Parijs!

Heb er zin in!!!

† In Memoriam † dinsdag 31 juli 2001 @ 16:36:21 #10
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_1304400
quote:
hihi daar ben ik geweest, lang geleden, héél lang geleden
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_1309850
Ben zelf 4 dagen naar Parijs geweest met
van Nood reizen, ook hebben we een boottocht over de seine gemaakt, het koste 60ff en duurde een uur. De opstapplaats van Pont Neuf. Het was een heel leuk reisje, en van Nood is echt prima. We hadden er ook 1 dag Disneyland bij.
pi_1309865
quote:
Op dinsdag 31 juli 2001 00:34 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Ahh

Ik wil oook naar Parijs... Maar om nou alleen te gaan

Misschien vind je wel een leuke Parisienne om je Frans mee te oefenen.
pi_1556714
Het was fantastisch.
We hebben enorm veel gezien, veel gelopen en een lekker zonnetje gehad.
Zodra de foto's (die vandaag weggebracht worden) ontwikkeld zijn post ik een hele speciale!

Sparen voor het volgende leuke reisje!!!!

† In Memoriam † dinsdag 4 september 2001 @ 12:18:51 #14
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_1556739
quote:
Op dinsdag 04 september 2001 12:10 schreef Kleintje het volgende:

knip

Zodra de foto's (die vandaag weggebracht worden) ontwikkeld zijn post ik een hele speciale!

nou hoor... vertellen nu
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_1556763
Beter laat dan nooit hehe:

Voor diegene die op een boot op de Seine wil eten bij het volgende bezoek aan Parijs:
http://www.bateaux-mouches.fr/English_diners.htm

pi_1558251
Voor als je van Franse boeken houdt: Gibert-Jeune, leuke winkel, ik dacht metro Saint-Denis.
fake a dream
pi_1562184
CROSSPOST!!!!

De eerste avond (vrijdag 31 augustus) heeft Zuurtje (Arno dus) mij voor de sacré coeur te huwelijk gevraagd.
Raar maar waar maar mijn antwoord was JA!!!!!

We gaan geen haast maken.
Eerst eens kijken wat alles moet gaan kosten, nog sparen en mijn gezondheid nog net wat meer op peil krijgen. De bedoeling is om over ongeveer 1,5 jaar elkaar echt het jawoord te geven.

We hebben in ieder geval besloten bij elkaar te blijven en er samen helemaal voor te gaan. We willen een mooie bruiloftm met alles erop en eraan maar niet voor de prijs die in de trouwboekjes staat. Het schijnt dat de Nederlander gemiddeld 30.000 piek voor de bruiloft uitgeeft. Maar dat doen wij dus niet!!!

Jullie lezen t.z.t. vast wel meer!

pi_1562200
<--- er is geen andere emo-smilie dan deze...wat verschrikkelijk, ontzettend, waanzinnig leuk Kleintje!!! Van harte gefeliciteerd ECHT NIET DAT JIJ DE DRIE JAAR GAAT HALEN!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_1562282
quote:
Op woensdag 05 september 2001 10:57 schreef Catootje het volgende:
<--- er is geen andere emo-smilie dan deze...wat verschrikkelijk, ontzettend, waanzinnig leuk Kleintje!!! Van harte gefeliciteerd ECHT NIET DAT JIJ DE DRIE JAAR GAAT HALEN!!!
ECHT WEL!
Na zo'n bruiloft is het geld op, dus kunnen we ook niet zo'n kind onderhouden! Dus dan weer keihard sparen en dan kunnen we na 1,5 jaar getrouwd te zijn aan kids beginnen!!!

Dank je voor de felicitaties!

pi_1562314
Weekendje Parijs (herinner....zucht....zwijmel) en dat eten op de seine (herinner.....zucht.....zwijmel) dat is echt TOP!!!! Super romatisch en echt klasse sfeer en klasse bediening!!
Toen wij er waren was net op het moment dat rtificial en Ik aan het eten zaten op de boot en net langs de Notre Dame kwamen een enorm vuurwerk aan de gang, was errug mooi!!!!!!

Veel Plezier

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_1566167
quote:
Op woensdag 05 september 2001 10:53 schreef Kleintje het volgende:
CROSSPOST!!!!

[afbeelding]

De eerste avond (vrijdag 31 augustus) heeft Zuurtje (Arno dus) mij voor de sacré coeur te huwelijk gevraagd.
Raar maar waar maar mijn antwoord was JA!!!!!

We gaan geen haast maken.
Eerst eens kijken wat alles moet gaan kosten, nog sparen en mijn gezondheid nog net wat meer op peil krijgen. De bedoeling is om over ongeveer 1,5 jaar elkaar echt het jawoord te geven.

We hebben in ieder geval besloten bij elkaar te blijven en er samen helemaal voor te gaan. We willen een mooie bruiloftm met alles erop en eraan maar niet voor de prijs die in de trouwboekjes staat. Het schijnt dat de Nederlander gemiddeld 30.000 piek voor de bruiloft uitgeeft. Maar dat doen wij dus niet!!!

Jullie lezen t.z.t. vast wel meer!

super gaaf kleintje dat hij ja gezegd heeft , wat zal jij extra gestraald hebben daarna
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2001 @ 23:15:34 #22
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_1567205
Fantastisch!!!! ik had zoiets al gedacht
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_1570375
quote:
Wat heb jij toch met dat hotel? Kzag het ookal in het travelforum. Mijn broer heeft daar gewerkt ik ben een een paar keer naar binnen gelopen en het in moi maar er zijn veel mooiere hotels in Parijs! Aan de sjanseeliesee ligt zo'n super de luuks hotel (Renaissance Hotel?) naar mijn beschieden mening is dat veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooier/luxer
Aldus.
  donderdag 6 september 2001 @ 14:54:32 #24
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1570763
Waaaaah Kleintje!!! Wat een leuk nieuws!!

Van harte gefeliciteerd meid!

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  Jubileum moderator vrijdag 7 september 2001 @ 01:09:53 #25
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_1575055
Lieve Kleintje en Zuurtje,

wat een geweldig nieuws ! Ik vind de foto ook zo ontzettend mooi.

Heel erg gefeliciteerd en alle geluk voor jullie tweetjes ook namens Clark en Eva.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')