*diepe sught*
P.S.: Dat laatste dingetje is niet van toepassing op de FOK!Dames
quote:De uitzondering die de regel bevestigd
Op vrijdag 27 juli 2001 12:22 schreef -Mellowdy- het volgende:
Ikke wel hoor!
quote:Jah, owkej, zo overdreven liev doe'k dan ook weer niet
Op vrijdag 27 juli 2001 12:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik pik geen gozers op in discotheken, maar ik heb liever een vriend die zn mannetje staat en mij wat tegenwicht biedt dan 1 die me voortdurend mijn zin geeft en o zo lief voor me is.
Waarom niet....steeds als ik een balletje opgooi of als het gewoon ergens goed klikt dan wordt ik weer afgescheept met dat stomme....'ik wil alleen vrienden blijven'!
En als ze dan een vriendje gevonden hebben en je ze waarschuwd voor het overduidelijke luisteren ze niet naar je! Als het dan kapot gaat dan mag je ze daarna weer troosten.
Ja, troosten is deze meneer wel altijd goed voor!
Ben het een beetje kots beu.
Willen jullie meiden geen lieve jongens? Moet je dan
per deffinitie een eikel zijn?
quote:Het is zit in onze genen. Vroeger gingen de mannen op jacht, terwijl de vrouwen thuis voor de rest zorgden. Vrouwen willen dus een goede jager, geen lieverd. En jagen is in deze tijd natuurlijk een metafoor voor andere dingen. Kortom, we can't help ourself.
Op vrijdag 27 juli 2001 12:21 schreef FLIPNEUS het volgende:
Dat vraag ik me dus echt al een hele tijd af, en nu ook naar aanleiding van dit topic: Smoorverliefd op een klootzak... Alle meisjes in mijn vriendenkring en ook een paar dames van FOK! vinden mij knap en liev en weet ik allemaal wat voor complimentjes ik naar mijn hoofd gesmeten, maar een relatie met ze krijgen? Hooo maar, nee, dan maar een gozer die ze oppikken in de disco, diezelfde avond nog platneuken en vervolgens weer tegen mij zeggen da'k zo liev ben enzow, ik word er eerlijk gezegd een beetje moe van...
quote:AMEN! Dit is echt PRECIES wat ik dus ook meemaak, en vervolgens ben je weer een schat, lieverd, weet ik het allemaal en zie je ze het weekend daarna heel blij zijn: "Ik heb een nieuw vrindje, en hij's zoooo liev" en dan begint het weer van voren af aan *sught*
Op vrijdag 27 juli 2001 12:26 schreef Freel het volgende:Waarom niet....steeds als ik een balletje opgooi of als het gewoon ergens goed klikt dan wordt ik weer afgescheept met dat stomme....'ik wil alleen vrienden blijven'!
En als ze dan een vriendje gevonden hebben en je ze waarschuwd voor het overduidelijke luisteren ze niet naar je! Als het dan kapot gaat dan mag je ze daarna weer troosten.
quote:Ik stel het inderdaad wel redelijk zwart-wit, maar dat komt omdat ik het FF wat duidelijker wilde maken
Op vrijdag 27 juli 2001 12:27 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom zou het zo zwart-wit zijn? Arrogante macho's + klootzakken versus lieve jongens? Meisjes die trouw blijven aan 1 lieve jongen versus meisjes die alsmaar voor klootzakken blijven vallen, ze oppikken in discotheken, platneuken?
quote:vrouwen en
Op vrijdag 27 juli 2001 12:26 schreef Freel het volgende:
En als ze dan een vriendje gevonden hebben en je ze waarschuwd voor het overduidelijke luisteren ze niet naar je!
luisteren??
sorry, krijg ik niet op 1 regel.
maareh, als je zo'n goeie vriendin hebt, waarom zou je er dan iets mee willen krijgen? Tis zow toch goed ofniet? Goeie vriendschap is mij meer waard als een vriendin hebben. Dat gaat naar mijn ervaring veel sneller stuk.
quote:You've got a point there...
Op vrijdag 27 juli 2001 12:33 schreef bfm het volgende:[..]
vrouwen en
luisteren??
sorry, krijg ik niet op 1 regel.
maareh, als je zo'n goeie vriendin hebt, waarom zou je er dan iets mee willen krijgen? Tis zow toch goed ofniet? Goeie vriendschap is mij meer waard als een vriendin hebben. Dat gaat naar mijn ervaring veel sneller stuk.
[edit]Maar toch, het is echt geweldig
om te weten en te voelen dat iemand van je houd... Gewoon lekker dingetjes samen doen, lekker veel knuvvelen, liev tegen elkaar praten enzow *sught*
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door FLIPNEUS op 27-07-2001 12:37]
quote:Hee Claudia, wil je dit eens voor mij en Flipneus
Op vrijdag 27 juli 2001 12:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik pik geen gozers op in discotheken, maar ik heb liever een vriend die zn mannetje staat en mij wat tegenwicht biedt dan 1 die me voortdurend mijn zin geeft en o zo lief voor me is.
Die begrijpende 'watjes' zijn alleen maar geschikt om (tijdelijk) even haar problemen op te lossen.
Zelf ben ik trouwens te gevoelig/ weekhartig en kom daarom ook (te) vaak in zo'n watjes rol terecht in plaat van in een brute neuk rol
quote:Zullen wij dan maar met elkaar gaan
Op vrijdag 27 juli 2001 12:49 schreef Aneurism het volgende:
vuil zoekt vuil...
Ik kan dat gewoon niet, zo ben ik niet.
Euhhhh ik heb een meisje dat een lieve jongen wilde en die ook gevonden heeft
Een softie... tja, daar kunnen ze lekker vrienden mee zijn en praten over de problemen die ze hebben met een vriend (wat voor een klootzak hij wel niet is).
quote:Je bent een man... En ik ben schoon, jij ook?
Op vrijdag 27 juli 2001 12:50 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Zullen wij dan maar met elkaar gaan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |