abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 juli 2001 @ 12:21:20 #1
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_1283198
Dat vraag ik me dus echt al een hele tijd af, en nu ook naar aanleiding van dit topic: Smoorverliefd op een klootzak... Alle meisjes in mijn vriendenkring en ook een paar dames van FOK! vinden mij knap en liev en weet ik allemaal wat voor complimentjes ik naar mijn hoofd gesmeten, maar een relatie met ze krijgen? Hooo maar, nee, dan maar een gozer die ze oppikken in de disco, diezelfde avond nog platneuken en vervolgens weer tegen mij zeggen da'k zo liev ben enzow, ik word er eerlijk gezegd een beetje moe van...

*diepe sught*

P.S.: Dat laatste dingetje is niet van toepassing op de FOK!Dames

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 12:22:45 #2
12652 -Mellowdy-
Mellowcholie.
pi_1283207
Ikke wel hoor!
Quiet!!
Shhh, hush your mouth
Silence when I spit it out, ... in your face
Open your mouth, give you a taste
  vrijdag 27 juli 2001 @ 12:23:24 #3
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_1283211
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 12:22 schreef -Mellowdy- het volgende:
Ikke wel hoor!
De uitzondering die de regel bevestigd
pi_1283218
Ik pik geen gozers op in discotheken, maar ik heb liever een vriend die zn mannetje staat en mij wat tegenwicht biedt dan 1 die me voortdurend mijn zin geeft en o zo lief voor me is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 12:26:15 #5
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_1283225
* Jojogirl heeft een heel lief vriendje en moet helemaal niks hebben van arrogante macho's en klootzakken.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 12:26:37 #6
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_1283227
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 12:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik pik geen gozers op in discotheken, maar ik heb liever een vriend die zn mannetje staat en mij wat tegenwicht biedt dan 1 die me voortdurend mijn zin geeft en o zo lief voor me is.
Jah, owkej, zo overdreven liev doe'k dan ook weer niet
pi_1283231
Dit probleem ken ik nu ook. al mijn vriendinnen vinden mij lief, knap, leuk etc. Maar blijkbaar nooit leuk genoeg om een relatie te beginnen?

Waarom niet....steeds als ik een balletje opgooi of als het gewoon ergens goed klikt dan wordt ik weer afgescheept met dat stomme....'ik wil alleen vrienden blijven'!

En als ze dan een vriendje gevonden hebben en je ze waarschuwd voor het overduidelijke luisteren ze niet naar je! Als het dan kapot gaat dan mag je ze daarna weer troosten.

Ja, troosten is deze meneer wel altijd goed voor!
Ben het een beetje kots beu.

Willen jullie meiden geen lieve jongens? Moet je dan
per deffinitie een eikel zijn?

pi_1283234
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 12:21 schreef FLIPNEUS het volgende:
Dat vraag ik me dus echt al een hele tijd af, en nu ook naar aanleiding van dit topic: Smoorverliefd op een klootzak... Alle meisjes in mijn vriendenkring en ook een paar dames van FOK! vinden mij knap en liev en weet ik allemaal wat voor complimentjes ik naar mijn hoofd gesmeten, maar een relatie met ze krijgen? Hooo maar, nee, dan maar een gozer die ze oppikken in de disco, diezelfde avond nog platneuken en vervolgens weer tegen mij zeggen da'k zo liev ben enzow, ik word er eerlijk gezegd een beetje moe van...
Het is zit in onze genen. Vroeger gingen de mannen op jacht, terwijl de vrouwen thuis voor de rest zorgden. Vrouwen willen dus een goede jager, geen lieverd. En jagen is in deze tijd natuurlijk een metafoor voor andere dingen. Kortom, we can't help ourself.
pi_1283235
Waarom zou het zo zwart-wit zijn? Arrogante macho's + klootzakken versus lieve jongens? Meisjes die trouw blijven aan 1 lieve jongen versus meisjes die alsmaar voor klootzakken blijven vallen, ze oppikken in discotheken, platneuken?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 12:29:06 #10
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_1283243
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 12:26 schreef Freel het volgende:

Waarom niet....steeds als ik een balletje opgooi of als het gewoon ergens goed klikt dan wordt ik weer afgescheept met dat stomme....'ik wil alleen vrienden blijven'!

En als ze dan een vriendje gevonden hebben en je ze waarschuwd voor het overduidelijke luisteren ze niet naar je! Als het dan kapot gaat dan mag je ze daarna weer troosten.

AMEN! Dit is echt PRECIES wat ik dus ook meemaak, en vervolgens ben je weer een schat, lieverd, weet ik het allemaal en zie je ze het weekend daarna heel blij zijn: "Ik heb een nieuw vrindje, en hij's zoooo liev" en dan begint het weer van voren af aan *sught*
  vrijdag 27 juli 2001 @ 12:29:54 #11
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_1283247
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 12:27 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom zou het zo zwart-wit zijn? Arrogante macho's + klootzakken versus lieve jongens? Meisjes die trouw blijven aan 1 lieve jongen versus meisjes die alsmaar voor klootzakken blijven vallen, ze oppikken in discotheken, platneuken?
Ik stel het inderdaad wel redelijk zwart-wit, maar dat komt omdat ik het FF wat duidelijker wilde maken
  vrijdag 27 juli 2001 @ 12:33:49 #12
7879 bfm
fok!lievert
pi_1283269
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 12:26 schreef Freel het volgende:
En als ze dan een vriendje gevonden hebben en je ze waarschuwd voor het overduidelijke luisteren ze niet naar je!
vrouwen en

luisteren??

sorry, krijg ik niet op 1 regel.

maareh, als je zo'n goeie vriendin hebt, waarom zou je er dan iets mee willen krijgen? Tis zow toch goed ofniet? Goeie vriendschap is mij meer waard als een vriendin hebben. Dat gaat naar mijn ervaring veel sneller stuk.

[url=http://www.sgop.nl]Ik Sgop kont[/url]
  vrijdag 27 juli 2001 @ 12:35:05 #13
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_1283273
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 12:33 schreef bfm het volgende:

[..]

vrouwen en

luisteren??

sorry, krijg ik niet op 1 regel.

maareh, als je zo'n goeie vriendin hebt, waarom zou je er dan iets mee willen krijgen? Tis zow toch goed ofniet? Goeie vriendschap is mij meer waard als een vriendin hebben. Dat gaat naar mijn ervaring veel sneller stuk.

You've got a point there...

[edit]Maar toch, het is echt geweldig om te weten en te voelen dat iemand van je houd... Gewoon lekker dingetjes samen doen, lekker veel knuvvelen, liev tegen elkaar praten enzow *sught* [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door FLIPNEUS op 27-07-2001 12:37]

pi_1283277
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 12:24 schreef Claudia_x het volgende:
Hee Claudia, wil je dit eens voor mij en Flipneus
wat uitgebreider uitleggen? Klinkt stom misschien, maar hoeveel tegen gas mag een kerel bij jou geven?
wat versta je er precies onder?
pi_1283278
Ik heb er ook last van. Dan hoor nogal eens achteraf dat meiden uit mijn vriendengroep aan andere grieten vragen hoe het kan dat ik geen vriendin heb en dat soort onzin, en dat ik zo'n leuke vent ben....leuk hoor Why don't YOU want me then
[b]Ik duw liever een Renault, dan dat ik in een Golf stap![/b]
pi_1283286
Ik hou eigenlijk van allebei, in een persoon.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_1283314
tja ze hebben liever een vies eng persoon dan iemand met fatsoen en respect, god knows why...
pi_1283318
In tegenstelling tot wat ze zelf zeggen willen de meeste vrouwen als vuil behandeld worden. En als het breekpunt bijna bereikt is het weer goedmaken met een of andere softe actie (bloemen ofzo).

Die begrijpende 'watjes' zijn alleen maar geschikt om (tijdelijk) even haar problemen op te lossen.

Zelf ben ik trouwens te gevoelig/ weekhartig en kom daarom ook (te) vaak in zo'n watjes rol terecht in plaat van in een brute neuk rol

pi_1283339
vuil zoekt vuil...
  vrijdag 27 juli 2001 @ 12:50:43 #20
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_1283347
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 12:49 schreef Aneurism het volgende:
vuil zoekt vuil...
Zullen wij dan maar met elkaar gaan
pi_1283357
Dus als ik dit zo allemaal lees moeten we gewoon wat ruwer en arroganter met de dames omgaan?

Ik kan dat gewoon niet, zo ben ik niet.

pi_1283358
Topic: Waarom willen meisjes geen lieve jongens?

Euhhhh ik heb een meisje dat een lieve jongen wilde en die ook gevonden heeft

pi_1283371
gewoon simpel, meiden willen een jongen die 'stoer', mysterieus, soms asociaal, tikkeltje agressief maar daarentegen ook diepgang heeft.
En de meiden hier mogen dan zeggen van niet, tis zo.

Een softie... tja, daar kunnen ze lekker vrienden mee zijn en praten over de problemen die ze hebben met een vriend (wat voor een klootzak hij wel niet is).

pi_1283372
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 12:50 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Zullen wij dan maar met elkaar gaan

Je bent een man... En ik ben schoon, jij ook?
  vrijdag 27 juli 2001 @ 12:54:38 #25
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_1283373
je moet gewoon de begrippen lieverd en mietje niet door elkaar halen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')