abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1283069
---

[Dit bericht is gewijzigd door R-na op 29-07-2001 13:42]

Toen wij uit Rotterdam vertrokken, hadden we direct heimwee
  vrijdag 27 juli 2001 @ 12:01:02 #2
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_1283084
Ach ja, lieve jongens worden niet gewaardeerd, kweet het
Nicht ärgern, nur wundern!
  vrijdag 27 juli 2001 @ 12:02:19 #3
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_1283090
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 12:01 schreef Hooghoudt het volgende:
Daar ben ik al te vaak achter gekomen in mijn prille leventje
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_1283092
Hmm lekker leven heb jij, beetje je vrienden besodemieteren, meehelpen aan ontrouw. Je eigen kansen op een gezonde relatie weggooien door zo aan te kloten met iemand die je toch niet echt wil.

Kut hoor.

WORD WAKKER MAN Het is zomer veels te warm om zo te klooien.

ben je al wakker??

Roland is lief xxx Ro van mij hahaha.
pi_1283097
De smileys zijn vaak van zwart-wit denkers zonder inlevingsvermogen.

Je hebt heel goed in de gaten hoe jouw relatie in elkaar zit. De voordelen wegen voor jou op tegen de nadelen. Het is jouw eigen keuze.
Het gevolg is wel dat je jezelf afsluit voor een, in mijn ogen, volwaardiger relatie.

pi_1283116
Je bent zelf zo stom, je weet wat hij doet en je wilt klagen?
  vrijdag 27 juli 2001 @ 12:09:08 #7
11003 baggio
Hidden Genius.....
pi_1283133
how stupid can you be? Voor hem ben je niks meer dan neukvee...
=Deze signature is tijdelijk offline=
pi_1283137
Ik zal je het kotspoppetje dan maar besparen al heb je deze wel verdiend.

Ik denk dat de reden van jouw verliefdheid naar hem komt omdat hij iemand is die jij nog niet totaal overwonnen hebt. Ik denk dat vrouwen een relatie zeer aantrekkelijk vinden zolang er nog dingen overwonnen moeten worden (iets om voor te vechten).

In jouw geval:

* Hij heeft een vrouw en jij bent voor jouw gevoel niet de ware en hier vecht je voor.

* Hij is een klootzak, omdat hij niet echt iets te verliezen heeft. Geeft hij je op bepaalde momenten romantische aandacht dan betekend dat meer voor jou dan altijd maar die aandacht te krijgen.

pi_1283138
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 11:58 schreef R-na het volgende:
Vier jaar duurt het nu al. Ik snap er geen zak van. Ik ben smoorverliefd op een klootzak van een vent. Ik zelf ben 26, hij is 43.
Hij is getrouwd, heeft een kind, hij is allesbehalve lichamelijk aantrekkelijk, hij is egoistisch, kortom: hij is het prototype van de man waar ik NEVER NOOIT OP ZOU VALLEN. Maar ik ben dus wel voor hem gevallen. Als een baksteen. Ik heb dus ook al 4 jaar een relatie met hem. Hij is daar heel duidelijk in: hij vindt het fantastisch maar hij zal nooit bij zijn vrouw weggaan. Ik heb dan ook geen enkele illusie in die richting.
Lijkt op een klassiek geval van bindingsangst. Je bent eigenlijk helemaal niet toe aan een vaste relatie, dus vallen op iemand met wie dat ook niet tot de mogelijkheden behoort is een mooie (onbewuste) oplossing. Herken je jezelf daarin R-na?
  vrijdag 27 juli 2001 @ 12:08:52 #10
11948 Xortes
Divide and Conquer
pi_1283141
Als je het wil veranderen zal dat je pas lukken als je er zelf 100% achterstaat. Ja, dan kun je zelf dat verslaafde veranderen. Je weet wat er aan de hand is en dat je hem een lul vind zegt al genoeg, je moet het nu alleen nog willen, stoppen met deze relatie.
Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
pi_1283148
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 12:09 schreef baggio het volgende:
Voor hem ben je niks meer dan neukvee...
Daar kiest ze zelf voor. En kennelijk bevalt het.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 12:11:34 #12
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1283161
Ik kan me er niet in inleven, maar heb je overwogen om eens een tijdje op vakantie te gaan? Twee, misschien drie maanden weg van alles en geen contact maken met het thuisfront, misschien wel een briefje achterlaten dat je een tijdje weg bent?
The Internets, I needs it..
pi_1283180
Zoals ik in een ander topic al eens heb gezegd: twee volwassen mensen die absoluut weten waar ze mee bezig zijn. Dus laat ze!

Wat ik me wel een beetje afvraag is, wat dan precies zijn aantrekkingskracht voor jou is. Je noemt hem een klootzak, erg lelijk, etc. Maar er moet toch iets zijn waardoor je je tot hem aangetrokken voelt (en ga me nou niet vertellen dat het alleen de seks is!)

That is not dead which can eternal lie. And with strange aeons even death may die
pi_1283181
Weggaan (`emigreren`) doet pijn. Maar je geeft het zelf al aan: je blijft met hem geconfronteerd worden en je blijft dus ook voor hem vallen. De oplossing is wat mij betreft vrij simpel en ook heel pijnlijk: ban hem uit je leven, zorg dat je niet meer met hem geconfronteerd wordt.

Hoe je dit doet? Dat is afhankelijk van jouw situatie. Het kan varieren van niet meer op de plekken komen waar hij komt, niet meer met wederzijdse kennissen omgaan en dus geconfronteerd blijven worden met informatie over hem tot inderdaad... verhuizen.

Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die van mening zijn dat jij je leven niet om moet gooien voor zo'n vent. Ik zie dit echter als het beste dat je voor jezelf kunt doen. Je beschermt jezelf als het ware tegen jezelf.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_1283193
Dit is echt een moeilijk probleem toch?...
T'is idd een verslaving,iets niet leuk vinden maar toch elke keer weer aan toegeven. Ik zou niet weten hoe je daar zo snel van af zou moeten komen.

Ik hoop dat je er zelf wel snel achter gaat komen omdat dit langzaam maar zeker toch fout gaat bij jezelf en kijk maar eens naar die andere mensen zoals zijn vrouw want je zegt dat hij een bedrieger is maar je helpt er toch echt zelf aan mee.

"what good will it be for a man if he gains the whole world, yet forfeits his soul?" (matthew 16:26)
pi_1283204
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 12:17 schreef Rincewind het volgende:

Zoals ik in een ander topic al eens heb gezegd: twee volwassen mensen die absoluut weten waar ze mee bezig zijn. Dus laat ze!

Het spijt me zeer, maar ik vind het niet verwonderlijk dat mensen niet alleen de man in kwestie (getrouwd, 1 kind) immoreel vinden, R-na eveneens. In mijn ogen is ze (im)moreel medeplichtig. En bedenk dat het hier niet gaat om alleen maar 2 volwassenen.

Maar inderdaad, er kunnen hier het beste suggesties van de hand gedaan worden mbt hoe ze er zelf het beste vanaf komt.

quote:
Wat ik me wel een beetje afvraag is, wat dan precies zijn aantrekkingskracht voor jou is. Je noemt hem een klootzak, erg lelijk, etc. Maar er moet toch iets zijn waardoor je je tot hem aangetrokken voelt (en ga me nou niet vertellen dat het alleen de seks is!)
Ik vond de suggestie van Fokspy wel interessant. Ik ben benieuwd hoe R-na er zelf tegenaan kijkt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 12:22:53 #17
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_1283209
Een vriendin van mij had een soortgelijke situatie. Ze hield het met een man die ook totaal niet haar type was. Maar juist dat tegenovergestelde leek haar wel te trekken.
Ook hij had al een relatie, (weet niet meer of hij getrouwd was of een vriendin had). Soms voelde ze zich schuldig, maar het gaf haar ook wel een veilig gevoel. Ze wilde zich helemaal niet binden.

Jaren later heeft ze toch een andere jongen ontmoet, waar ze wel een relatie mee aangegaan is, en ze heeft die ander nooit meer ontmoet.

Ik zou zelf nooit een relatie willen met iemand die al een relatie heeft. Maar het komt gewoon voor, en ik kan er verder ook niet over oordelen.
Ken jou niet, ken hun niet.

Ik wens je in elk geval veel succes verder, en hoop dat je voor jezelf ontdekt wat je ermee aan wilt.

En ik kan me goed voorstellen dat je het een keertje kwijt wilde. Want ook al is een situatie fout (in iemand anders zijn ogen), toch moet iedereen zijn verhaaltje kwijt kunnen.

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 13:08:11 #18
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_1283451

typisch geval van een haat-liefde verhouding en masochisme is je ook niet helemaal vreemd.

succes met die eikel en je de keuzes die je ooit moet gaan maken.

Hard, gemeen en snel
pi_1283521
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 11:58 schreef R-na het volgende:
... Mijn leven staat eigenlijk in het teken van hem. De lul.
Moet dit niet zijn "Zijn lul".
Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 13:16:44 #20
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_1283529
Trouw betekent schijnbaar niets meer...
Nicht ärgern, nur wundern!
  vrijdag 27 juli 2001 @ 13:17:14 #21
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_1283534
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 13:15 schreef Delta het volgende:

[..]

Hard, gemeen en snel
  vrijdag 27 juli 2001 @ 13:20:52 #22
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_1283553
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 13:15 schreef Delta het volgende:

[..]

*ligt op de grond van het lachen *
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_1283635
Ja vreemde zaak dit, je vindt hemt dus niet eens aantrekkelijk.

Maar ik neem toch aan dat je wel eens lekker gaat stappen, dan zie je toch ook "veel" leuke jongens?

Maar goed ik denk dat je het beste veel afleiding kunt opzoeken. Hobbies enzo waarbij je dus veel andere (nieuwe) mensen tegenkomt. Veel stappen, want dan kom je zo snel mogelijk iemand tegen die je misschien wel nog leuker vindt.

Ik hoop voor je dat je hem kunt vergeten, want je gaat hier vroeg of laat echt aan KAPOT. Hij zal zijn vrouw immers nooit verlaten voor jouw.

Zoek lekker iemand voor jezelf, iemand die ECHT om je geeft. En je niet als lustobject gebruikt zoals die knakker van 43 . Iemand waarmee je op vakantie kunt , iemand waarmee je in het openbaar ongestoord kunt zoenen, iemand .......

Dus meid , onderneem iets anders blijf je altijd in dit schuitje zitten. En dan wordt het nog moeilijker om er een punt achter te zetten.

Iig STERKTE Erna, welke beslissing je ook maakt.

pi_1283651
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 12:01 schreef Hooghoudt het volgende:
Over wie heb je het?
pi_1283688
Maak HEM eens jaloers......
Hey en wat dacht je van chantage?! Kijk er moet een eind aan komen. Maar hij moet ook gestraft worden voor zijn LULLIGE gedrag. (Tja zo ben ik dan wel weer,... alleen jij met de shit zitten kan niet, hij moet er ook maar onder lijden). Wat een klootzak. Hij denkt inderdaad alleen over je als een kans om eens effe lekker sex te hebben. En lekker jong toch?! Hij denkt het dik voor elkaar te hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')