[Dit bericht is gewijzigd door R-na op 29-07-2001 13:42]
quote:Daar ben ik al te vaak achter gekomen in mijn prille leventje
Op vrijdag 27 juli 2001 12:01 schreef Hooghoudt het volgende:
Ach ja, lieve jongens worden niet gewaardeerd, kweet het
Kut hoor.
WORD WAKKER MAN Het is zomer veels te warm om zo te klooien.
ben je al wakker??
Je hebt heel goed in de gaten hoe jouw relatie in elkaar zit. De voordelen wegen voor jou op tegen de nadelen. Het is jouw eigen keuze.
Het gevolg is wel dat je jezelf afsluit voor een, in mijn ogen, volwaardiger relatie.
Ik denk dat de reden van jouw verliefdheid naar hem komt omdat hij iemand is die jij nog niet totaal overwonnen hebt. Ik denk dat vrouwen een relatie zeer aantrekkelijk vinden zolang er nog dingen overwonnen moeten worden (iets om voor te vechten).
In jouw geval:
* Hij heeft een vrouw en jij bent voor jouw gevoel niet de ware en hier vecht je voor.
* Hij is een klootzak, omdat hij niet echt iets te verliezen heeft. Geeft hij je op bepaalde momenten romantische aandacht dan betekend dat meer voor jou dan altijd maar die aandacht te krijgen.
quote:Lijkt op een klassiek geval van bindingsangst. Je bent eigenlijk helemaal niet toe aan een vaste relatie, dus vallen op iemand met wie dat ook niet tot de mogelijkheden behoort is een mooie (onbewuste) oplossing. Herken je jezelf daarin R-na?
Op vrijdag 27 juli 2001 11:58 schreef R-na het volgende:
Vier jaar duurt het nu al. Ik snap er geen zak van. Ik ben smoorverliefd op een klootzak van een vent. Ik zelf ben 26, hij is 43.
Hij is getrouwd, heeft een kind, hij is allesbehalve lichamelijk aantrekkelijk, hij is egoistisch, kortom: hij is het prototype van de man waar ik NEVER NOOIT OP ZOU VALLEN. Maar ik ben dus wel voor hem gevallen. Als een baksteen. Ik heb dus ook al 4 jaar een relatie met hem. Hij is daar heel duidelijk in: hij vindt het fantastisch maar hij zal nooit bij zijn vrouw weggaan. Ik heb dan ook geen enkele illusie in die richting.
quote:Daar kiest ze zelf voor. En kennelijk bevalt het.
Op vrijdag 27 juli 2001 12:09 schreef baggio het volgende:
Voor hem ben je niks meer dan neukvee...
Wat ik me wel een beetje afvraag is, wat dan precies zijn aantrekkingskracht voor jou is. Je noemt hem een klootzak, erg lelijk, etc. Maar er moet toch iets zijn waardoor je je tot hem aangetrokken voelt (en ga me nou niet vertellen dat het alleen de seks is!)
Hoe je dit doet? Dat is afhankelijk van jouw situatie. Het kan varieren van niet meer op de plekken komen waar hij komt, niet meer met wederzijdse kennissen omgaan en dus geconfronteerd blijven worden met informatie over hem tot inderdaad... verhuizen.
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die van mening zijn dat jij je leven niet om moet gooien voor zo'n vent. Ik zie dit echter als het beste dat je voor jezelf kunt doen. Je beschermt jezelf als het ware tegen jezelf.
Ik hoop dat je er zelf wel snel achter gaat komen omdat dit langzaam maar zeker toch fout gaat bij jezelf en kijk maar eens naar die andere mensen zoals zijn vrouw want je zegt dat hij een bedrieger is maar je helpt er toch echt zelf aan mee.
quote:Het spijt me zeer, maar ik vind het niet verwonderlijk dat mensen niet alleen de man in kwestie (getrouwd, 1 kind) immoreel vinden, R-na eveneens. In mijn ogen is ze (im)moreel medeplichtig. En bedenk dat het hier niet gaat om alleen maar 2 volwassenen.
Op vrijdag 27 juli 2001 12:17 schreef Rincewind het volgende:Zoals ik in een ander topic al eens heb gezegd: twee volwassen mensen die absoluut weten waar ze mee bezig zijn. Dus laat ze!
Maar inderdaad, er kunnen hier het beste suggesties van de hand gedaan worden mbt hoe ze er zelf het beste vanaf komt.
quote:Ik vond de suggestie van Fokspy wel interessant. Ik ben benieuwd hoe R-na er zelf tegenaan kijkt.
Wat ik me wel een beetje afvraag is, wat dan precies zijn aantrekkingskracht voor jou is. Je noemt hem een klootzak, erg lelijk, etc. Maar er moet toch iets zijn waardoor je je tot hem aangetrokken voelt (en ga me nou niet vertellen dat het alleen de seks is!)
Jaren later heeft ze toch een andere jongen ontmoet, waar ze wel een relatie mee aangegaan is, en ze heeft die ander nooit meer ontmoet.
Ik zou zelf nooit een relatie willen met iemand die al een relatie heeft. Maar het komt gewoon voor, en ik kan er verder ook niet over oordelen.
Ken jou niet, ken hun niet.
Ik wens je in elk geval veel succes verder, en hoop dat je voor jezelf ontdekt wat je ermee aan wilt.
En ik kan me goed voorstellen dat je het een keertje kwijt wilde. Want ook al is een situatie fout (in iemand anders zijn ogen), toch moet iedereen zijn verhaaltje kwijt kunnen.
typisch geval van een haat-liefde verhouding en masochisme is je ook niet helemaal vreemd.
succes met die eikel en je de keuzes die je ooit moet gaan maken.
quote:Moet dit niet zijn "Zijn lul".
Op vrijdag 27 juli 2001 11:58 schreef R-na het volgende:
... Mijn leven staat eigenlijk in het teken van hem. De lul.
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 13:15 schreef Delta het volgende:[..]
Moet dit niet zijn "Zijn lul".
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 13:15 schreef Delta het volgende:[..]
Moet dit niet zijn "Zijn lul".
Maar ik neem toch aan dat je wel eens lekker gaat stappen, dan zie je toch ook "veel" leuke jongens?
Maar goed ik denk dat je het beste veel afleiding kunt opzoeken. Hobbies enzo waarbij je dus veel andere (nieuwe) mensen tegenkomt. Veel stappen, want dan kom je zo snel mogelijk iemand tegen die je misschien wel nog leuker vindt.
Ik hoop voor je dat je hem kunt vergeten, want je gaat hier vroeg of laat echt aan KAPOT. Hij zal zijn vrouw immers nooit verlaten voor jouw.
Zoek lekker iemand voor jezelf, iemand die ECHT om je geeft. En je niet als lustobject gebruikt zoals die knakker van 43 . Iemand waarmee je op vakantie kunt , iemand waarmee je in het openbaar ongestoord kunt zoenen, iemand .......
Dus meid , onderneem iets anders blijf je altijd in dit schuitje zitten. En dan wordt het nog moeilijker om er een punt achter te zetten.
Iig STERKTE Erna, welke beslissing je ook maakt.
quote:Over wie heb je het?
Op vrijdag 27 juli 2001 12:01 schreef Hooghoudt het volgende:
Ach ja, lieve jongens worden niet gewaardeerd, kweet het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |