[Dit bericht is gewijzigd door -Mellowdy- op 27-07-2001 10:28]
quote:Jij wilde serieus genomen worden?
Op vrijdag 27 juli 2001 00:18 schreef -Mellowdy- het volgende:
Dem! Met de mattenklopper! Nou doet mijn aars heel pijn!
Meestal is er een afspraak mogelijk tussen 8:00 en 8:30.
Succes.
na aanleiding van dit misschien! Het is geen gelul!
quote:Nee mattenklopper toch
Op vrijdag 27 juli 2001 00:23 schreef -Mellowdy- het volgende:
Het is geen gelul!
Ik wordt hier geslagen en jullie lachen erom!
quote:Vind je dat raar?
Op vrijdag 27 juli 2001 00:27 schreef -Mellowdy- het volgende:
DOE NOU ES NORMAALIk wordt hier geslagen en jullie lachen erom!
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 00:21 schreef tong80 het volgende:[..]
Jij wilde serieus genomen worden?
Meestal is er een afspraak mogelijk tussen 8:00 en 8:30.
Succes.
Voor de rest, veel sterkte.
Edit, het was misschien duidelijk geweest als je ff direct een link naar die andere topic had gepost ofzo, want aan dit soort botte reacties heb jij dus helemaal nix.
[Dit bericht is gewijzigd door Fallen_Angel op 27-07-2001 00:36]
quote:Van de mattenklopper of van jou vriendje
Op vrijdag 27 juli 2001 00:18 schreef -Mellowdy- het volgende:
..Nou doet mijn aars heel pijn!..
Klinkt mij vooral als 'billenkoek'. Tja het is lullig maar ga het niet vergelijken met een échte hoek (je kan slaan en je kan sláán)
Ik was bezig men kleren weer in de kast te hangen, toen zei me ma wat. Dan isset altijd zo van: Ja ma! Dan hoor ik het wel maar dan dringt het niet tot me door, want dan ben ik bezig. Op een gegeven moment stond ze onderaan de trap te schreeuwen dat de muziek zachter moest. Ik had net een broek in men hang om op te hangen, dus ik wou dat ff afmaken. Komt ze in een keer met een mattenklopper de deur binnenvallen: Komt er nog wat van
Ikke: Ja, wacht effe rustig ben bezig!
Toen sloeg ze me gewoon regelrecht op men aars en op men hand! Vet raar. She lost her mind!
quote:Klinkt als een wanhoopsdaad..?
Op vrijdag 27 juli 2001 00:47 schreef -Mellowdy- het volgende:
Nou! Het zat zo.Ik was bezig men kleren weer in de kast te hangen, toen zei me ma wat. Dan isset altijd zo van: Ja ma! Dan hoor ik het wel maar dan dringt het niet tot me door, want dan ben ik bezig. Op een gegeven moment stond ze onderaan de trap te schreeuwen dat de muziek zachter moest. Ik had net een broek in men hang om op te hangen, dus ik wou dat ff afmaken. Komt ze in een keer met een mattenklopper de deur binnenvallen: Komt er nog wat van
Toen sloeg ze me gewoon regelrecht op men aars en op men hand! Vet raar. She lost her mind!
quote:Klinkt als uit der duim gezogen (zie Onzin...)
Op vrijdag 27 juli 2001 00:50 schreef the shining het volgende:[..]
Klinkt als een wanhoopsdaad..?
quote:Wrom zou ze dit allemaal verzinnen?
Op vrijdag 27 juli 2001 01:00 schreef febster het volgende:[..]
Klinkt als uit der duim gezogen (zie Onzin...)
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 01:09 schreef the shining het volgende:[..]
Wrom zou ze dit allemaal verzinnen?
quote:^
Op vrijdag 27 juli 2001 01:13 schreef shmoopy het volgende:[..]
Ik begin me toch behoorlijk te irriteren aan die kutposts van jou. Doe niet zo zielig en toon eens wat respect voor je moeder...
quote:Ik heb wat gemist geloof ik
Op vrijdag 27 juli 2001 01:13 schreef shmoopy het volgende:[..]
suc6
quote:3 diepe buigingen voor je moeder....
Op vrijdag 27 juli 2001 00:47 schreef -Mellowdy- het volgende:
Nou! Het zat zo.Ik was bezig men kleren weer in de kast te hangen, toen zei me ma wat. Dan isset altijd zo van: Ja ma! Dan hoor ik het wel maar dan dringt het niet tot me door, want dan ben ik bezig. Op een gegeven moment stond ze onderaan de trap te schreeuwen dat de muziek zachter moest. Ik had net een broek in men hang om op te hangen, dus ik wou dat ff afmaken. Komt ze in een keer met een mattenklopper de deur binnenvallen: Komt er nog wat van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |