In eerste instantie kon ik ze nog afwimpelen met tweakers (schrikt wel af bij digibeten), maar daar trappen ze nou niet meer in. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin dat die mensen hier komen want met een paar goeie zoekargumenten hebben ze zo achterhaald welke user ik ben.
En af en toe vertrouw je wel iets toe aan een anoniem forum dat je verder niet zo nodig rond hoeft te bazuinen.
Heeft er nog iemand tips hoe ik ze hier weg kan houden?
Nu weten jullie gelijk waarom ik daar amper post
quote:a. da's achteraf gelul.
Op donderdag 26 juli 2001 15:23 schreef MrWilliams het volgende:
Ja, je had er zowiezo niet over moeten beginnen.
Hoe je mensen bij FoK weghoudt weet ik niet.., ik vertel mensen gewoon niet dat ik op FoK zit, geen zin in dat ze mijn gangen nagaan.
quote:dan ben je vast de bink van de groep aangezien mensen graag willen weten wat je allemaal hebt gepost
Op donderdag 26 juli 2001 15:31 schreef random het volgende:
Hoe je mensen bij FoK weghoudt weet ik niet.., ik vertel mensen gewoon niet dat ik op FoK zit, geen zin in dat ze mijn gangen nagaan.
Dual usrnme voor zaken die 'gevoelig' liggen. BV Kloon te Harderwijk enz...
quote:ook niet met een kloon ?
Op donderdag 26 juli 2001 15:25 schreef Fannetje het volgende:
Ach, zó erg is het niet als er bekenden op Fok! zitten, maar af en toe kan het idd irritant zijn ivm posts in R&P die je liever anoniem wil houden enzo.Nu weten jullie gelijk waarom ik daar amper post
quote:Het is niet mijn doel om een bink te zijn.
Op donderdag 26 juli 2001 15:32 schreef Herald het volgende:[..]
dan ben je vast de bink van de groep aangezien mensen graag willen weten wat je allemaal hebt gepost
Ik wil gewoon niet dat mensen al mijn gevoelens lezen die ik in goed vertrouwen aan een groot aantal voor mij onbekende mensen geef.
Als ik iets intiems met een vriend / vriendin wil bepraten, dan kies ik zelf de tijd daarvoor.
Als mensen ineens mijn gangen na zouden gaan, gaan ze misschien dingen lezen waar ik minder trots op ben, en die ik ze graag zelf zou willen vertellen. Komt toch beter over dan dat je het op een totaal onverwachte plaats leest.
quote:Nee, ook niet met een kloon. Uit mijn verhalen zou dan door de oplettende lezer toch wel te halen zijn dat ik het ben. En daar heb ik geen zin in.
Op donderdag 26 juli 2001 15:36 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
ook niet met een kloon ?
Gelukkig heb ik niet zoveel R&P aanverwante problemen
Niet dat ik grote geheimen voor mijn moeder heb ofzo, ik vind het gewoon geen leuk idee... maar ik kan het niet maken om te zeggen dat ze er niet mag komen, it's a free country
Zal je net zien dat ze dit leest, voelt ze zich natuurlijk meteen beledigd
Of misschien pikt ze deze hint wel op
Stel je voor dat je collega's straks allemaal weten hoe diep je doos of hoe lang je lul is, GATS
D'as geen pretje.
Kunnen we niet met z'n allen even onder de stoelen verder Fokken en doen alof er niemand is totdat het gevaar is geweken?
Maar toch moeten er mensen zijn die meelezen en mij irl kennen. Ik heb in de loop van de tijd zoveel dingen over mezelf gepost dat ik voor kennissen onmiddellijk herkenbaar ben.
Je kan er weinig aan doen behalve idd zeggen dat je het liever niet wil.
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 20:07 schreef ivetje het volgende:
Zeg gewoon eerlijk dat je hen niet op het forum wilt omdat je er wel eens persoonlijke dingen opzet.Als het echt volwassen mensen zijn zullen ze het vast wel begrijpen.
quote:dit vind ik zo egoistisch klinken. Iemand mag niet op een webzijde komen omdat jij daar al komt. Jemig, "Fok! isn't big enough for the both of us" ?
Op zaterdag 28 juli 2001 15:09 schreef Machiel het volgende:
Je kan er weinig aan doen behalve idd zeggen dat je het liever niet wil.
Soms krijg ik grappig genoeg wel eens nieuwtjes doorgemaild van een klasgenoot die íe op de FrontPage heeft gelezen, soms zelfs nieuwtjes die ik heb gepost. Is wel grappig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |