abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 juli 2001 @ 15:22:07 #1
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_1278498
Een aantal collega's/goeie bekenden vroegen mij op welk forum ik toch altijd zat ivm nieuwtjes e.d..

In eerste instantie kon ik ze nog afwimpelen met tweakers (schrikt wel af bij digibeten), maar daar trappen ze nou niet meer in. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin dat die mensen hier komen want met een paar goeie zoekargumenten hebben ze zo achterhaald welke user ik ben.

En af en toe vertrouw je wel iets toe aan een anoniem forum dat je verder niet zo nodig rond hoeft te bazuinen.

Heeft er nog iemand tips hoe ik ze hier weg kan houden?

De mensen zijn gek geworden
pi_1278515
Ja, je had er zowiezo niet over moeten beginnen.
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
pi_1278528
Ach, zó erg is het niet als er bekenden op Fok! zitten, maar af en toe kan het idd irritant zijn ivm posts in R&P die je liever anoniem wil houden enzo.

Nu weten jullie gelijk waarom ik daar amper post

donderdag 26 juli 2001 @ 15:28:13 #4
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_1278550
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 15:23 schreef MrWilliams het volgende:
Ja, je had er zowiezo niet over moeten beginnen.
a. da's achteraf gelul.
b. Hier staan gewoon vaak leuke/interesante nieuwtjes of grappige weetjes e.d. waar je bv een discussie of social talk mee op gang kunt krijgen.
De mensen zijn gek geworden
  donderdag 26 juli 2001 @ 15:31:01 #5
8959 random
Terminal love baby
pi_1278573
Je kan, als je helemaal paranoide wordt je eigen posts die je liever anoniem wilt houden editten. En misschien in de toekomst een kloon gebruiken voor de intiemere dingen?

Hoe je mensen bij FoK weghoudt weet ik niet.., ik vertel mensen gewoon niet dat ik op FoK zit, geen zin in dat ze mijn gangen nagaan.

I'm not in denial, I'm just selective about the reality I choose to accept - Calvin and Hobbes
  donderdag 26 juli 2001 @ 15:32:34 #6
3767 Herald
Come get some
pi_1278585
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 15:31 schreef random het volgende:
Hoe je mensen bij FoK weghoudt weet ik niet.., ik vertel mensen gewoon niet dat ik op FoK zit, geen zin in dat ze mijn gangen nagaan.
dan ben je vast de bink van de groep aangezien mensen graag willen weten wat je allemaal hebt gepost
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  donderdag 26 juli 2001 @ 15:34:54 #7
9342 abraham
[Smart statement Pending]
pi_1278603
regelmatig van Usrnme veranderen. Wel gezeur over bijen en andere vliegende insecten maar goed, geen gezeur IRL...

Dual usrnme voor zaken die 'gevoelig' liggen. BV Kloon te Harderwijk enz...

If at first you fail, re-define your objective.
pi_1278618
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 15:25 schreef Fannetje het volgende:
Ach, zó erg is het niet als er bekenden op Fok! zitten, maar af en toe kan het idd irritant zijn ivm posts in R&P die je liever anoniem wil houden enzo.

Nu weten jullie gelijk waarom ik daar amper post

ook niet met een kloon ?
  donderdag 26 juli 2001 @ 15:40:03 #9
8959 random
Terminal love baby
pi_1278648
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 15:32 schreef Herald het volgende:

[..]

dan ben je vast de bink van de groep aangezien mensen graag willen weten wat je allemaal hebt gepost

Het is niet mijn doel om een bink te zijn.

Ik wil gewoon niet dat mensen al mijn gevoelens lezen die ik in goed vertrouwen aan een groot aantal voor mij onbekende mensen geef.
Als ik iets intiems met een vriend / vriendin wil bepraten, dan kies ik zelf de tijd daarvoor.

Als mensen ineens mijn gangen na zouden gaan, gaan ze misschien dingen lezen waar ik minder trots op ben, en die ik ze graag zelf zou willen vertellen. Komt toch beter over dan dat je het op een totaal onverwachte plaats leest.

I'm not in denial, I'm just selective about the reality I choose to accept - Calvin and Hobbes
pi_1278716
ach zolang je moeder niet meeleest, what the fok hè..
pi_1278726
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 15:36 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

ook niet met een kloon ?

Nee, ook niet met een kloon. Uit mijn verhalen zou dan door de oplettende lezer toch wel te halen zijn dat ik het ben. En daar heb ik geen zin in.

Gelukkig heb ik niet zoveel R&P aanverwante problemen

pi_1278872
Het is idd pas vervelend als je moeder mee begint te lezen... ik heb wel eens verteld dat ik op Fok zit en toen op een dag zei ze opeens: "goh ik las op fokforum dat je dit en dat..." Blijkt ze er heel af en toe ook te komen, alleen om te lurken tot nu toe, maar stel je voor dat ze opeens ook begint te posten... daar moet je toch niet aan denken!

Niet dat ik grote geheimen voor mijn moeder heb ofzo, ik vind het gewoon geen leuk idee... maar ik kan het niet maken om te zeggen dat ze er niet mag komen, it's a free country

Zal je net zien dat ze dit leest, voelt ze zich natuurlijk meteen beledigd
Of misschien pikt ze deze hint wel op

Unox, the worst operating system.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 18:03:09 #13
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_1285188
Er wordt inderdaad wel erg veel tegen me gebruikt maar voor de rest vind ik het wel grappig dat er 'bekenden' hier zitten.
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_1285200
Shit, ik kan me goed voorstellen dat je dat heeeel kut vindt! Ik hou het altijd heel stil to mijn vrienden bekenden collega's.

Stel je voor dat je collega's straks allemaal weten hoe diep je doos of hoe lang je lul is, GATS

D'as geen pretje.

Kunnen we niet met z'n allen even onder de stoelen verder Fokken en doen alof er niemand is totdat het gevaar is geweken?

Jusqu'ici tout va bien...
  vrijdag 27 juli 2001 @ 18:25:47 #15
374 beelzebub
master of disaster
pi_1285286
Multi-users, voor elke dag van de week eentje.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 20:07:50 #16
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_1285925
Zeg gewoon eerlijk dat je hen niet op het forum wilt omdat je er wel eens persoonlijke dingen opzet.Als het echt volwassen mensen zijn zullen ze het vast wel begrijpen.
To infinity…and beyond!
pi_1285987
Ik moet er niet aan denken...

Maar toch moeten er mensen zijn die meelezen en mij irl kennen. Ik heb in de loop van de tijd zoveel dingen over mezelf gepost dat ik voor kennissen onmiddellijk herkenbaar ben.

pi_1286043
Misschien zitten er wel bekenden op Fok! zonder dat je het zelf weet!
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_1286208
Och, ik kwam er onlangs ook achter dat een aantal collega's (vier in totaal) afzonderlijk Fok! al gevonden en daar regelmatig posten.
  zaterdag 28 juli 2001 @ 15:09:31 #20
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_1288829
Als ik niet uitkijk leest m'n pa dadelijk mee Begint chatten te ontdekken is al in #fok geweest Vind het ookwel geinig en ach hij heeft maar zielig modumpie Dus zal allemaal wel loslopen Dat ie dit topic maar niet zal lezen *bangkijkt*

Je kan er weinig aan doen behalve idd zeggen dat je het liever niet wil.

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  zaterdag 28 juli 2001 @ 15:17:15 #21
11738 Zworld
Fok!Food Master
pi_1288875
Een aantal collegas weet wie ik ben. Maar dat boeit me totaal niet. (he boy's )
Dikke en Zworld zijn de Fok!FoodMasters[br]>>>Forum!<<< [br]MPEG FAQ!
  zaterdag 28 juli 2001 @ 15:21:00 #22
3767 Herald
Come get some
pi_1288901
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 20:07 schreef ivetje het volgende:
Zeg gewoon eerlijk dat je hen niet op het forum wilt omdat je er wel eens persoonlijke dingen opzet.Als het echt volwassen mensen zijn zullen ze het vast wel begrijpen.
quote:
Op zaterdag 28 juli 2001 15:09 schreef Machiel het volgende:
Je kan er weinig aan doen behalve idd zeggen dat je het liever niet wil.
dit vind ik zo egoistisch klinken. Iemand mag niet op een webzijde komen omdat jij daar al komt. Jemig, "Fok! isn't big enough for the both of us" ?
Als je zelf volwassen bent maakt het je geen zier uit dat hier bekenden komen want daar ga je toch mee slowchatten om andere forumgebruikers te irriteren. Hmmmz zo volwassen klinkt dat eigenlijk niet...
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_1294113
Shit, bij mij is het dan zover, tot zonet kon ik er alles uitgooien op fok zonder dat vienden het wisten maar sinds vanavond is ook een van m'n vrienden op fok
Realiteit is een illusie die zich voor doet bij gebrek aan alcohol
  zondag 29 juli 2001 @ 23:00:35 #24
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_1294512
Kon me er tot een paar maanden geleden vrij druk over maken, want FOK! was iets van mij. Nu vind ik 't minder erg, zolang ze er in 't echt maar niet over beginnen te kloten. Sommige mensen hebben namelijk de neiging om na verloop van tijd denigrerend te doen erover. Familieleden zou ik trouwens wél het liefste weren, zou het vreselijk vinden als m'n zus hier ook zat bijvoorbeeld. Maar vrienden of studiegenoten...Ik zal het in ieder geval nooit aan iemand aanraden om hier te komen.

Soms krijg ik grappig genoeg wel eens nieuwtjes doorgemaild van een klasgenoot die íe op de FrontPage heeft gelezen, soms zelfs nieuwtjes die ik heb gepost. Is wel grappig.

maandag 30 juli 2001 @ 00:47:50 #25
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_1294986
Ik weet wat het is, mn broers staan hier ook geregistreerd. Gelukkig komen ze niet zo veel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')