* Quentin stelt zich eerst even voor:
Ik ben dus Quentin. Op dit moment woon ik in Brugge alwaar ik een bioscoop exploiteer. Helaas wordt dit steeds moeilijker, omdat grote boze monopolistische bedrijven alles opkopen en er hun eigen naam op plakken.
Mijn bioscoop is opgezet door mijn grootvader en toen hij een paar jaar geleden omkwam bij het ligfietsen heb ik de bioscoop gekregen. Omdat ik er als kind natuurlijk heel vaak kwam, leek het me geweldig om hier later m'n beroep van te maken en dat heb ik dus ook gedaan.
Maar ja, onder de druk van de commercie wordt ik nu gedwongen mijn lieve buurtbioscoopje te verkopen en om te toveren naar een tent waar alles om geld draait en niet om het plezier van de bezoekers
Omdat ik dit niet over mijn hart kan verkrijgen, heb ik besloten te vertrekken uit Brugge en ergens anders opnieuw te beginnen - ergens waar mensen nog wel behoefte hebben aan een plaats waar films worden vertoond zoals dat bedoeld is.
Tijdens mijn zoektoch op internet stuitte ik op jullie pittoreske eilandje. Meteen rees bij mij de vraag of hier misschien plaats voor mij zou zijn. Navraag bij de topografische dienst leerde mij dat er nog geen bioscoop op het eiland was.
Graag zou ik van de bewoners van FOK!eiland willen weten of ze het leuk vinden als er een kleine bioscoop zou komen. Het lijkt mij in ieder geval de ideale plaats om mijn droom voort te zetten, maar ja, dan moet er wel een beetje animo zijn
En hoeveel zalen ga je bouwen... misschien kun je de bioscoop in een berg uithakken... lijkt me heel cewl.
Welkom op het eiland, de plek waar elke droom verwezelijkt kan worden.
quote:Natuurlijk draai ik veel nieuwe films, maar ook verzoekjes. En thema-avonden en filmmarathons.
Op donderdag 26 juli 2001 08:54 schreef the-russian het volgende:
Welke films ga je zoal draaien... want ik hoef niet van die ouwe zwart/wit films hoor.
Zwart-wit is ook niet mijn favoriet, maar de originele Nosferatu vind ik wel kunnen.
quote:Hmm, mijn idee was meer om een leegstaand pand te zoeken en daar te beginnen. Uithakken is vast heel duur
En hoeveel zalen ga je bouwen... misschien kun je de bioscoop in een berg uithakken... lijkt me heel cewl.
quote:Ik zal eens in m'n archief moeten kijken. Zijn er eigenlijk veel kinderen of FOK!eiland?
Op donderdag 26 juli 2001 09:10 schreef pluisje het volgende:
Heb je ook films van Winnie The Pooh???![]()
quote:Uhm, nee....
Op donderdag 26 juli 2001 09:18 schreef Quentin het volgende:Ik zal eens in m'n archief moeten kijken. Zijn er eigenlijk veel kinderen of FOK!eiland?
Maar ik ben hier prinses, dus als ik Winnie The Poohfilms wil zien zou ik die maar draaien
echt cool, prinsesje zijn
Maar, er zijn dan wel niet veel kinderen op het eiland, als het gaat om leeftijd... maar geestelijk leven wij inderdaad nog in de "Pooh" tijd.
Het maakt mij niet uit welke films je draait, als je een beetje gevarieerd programma hebt zal er vast voor iedereen wel wat bij zitten
Ik stem voor zoete popcorn!!
FOK! Disco "Dance Away"
Lieflijk Laantje 7
FOK! Disco "Dance Away" - Opnieuw geopend !
[Dit bericht is gewijzigd door KRAM op 26-07-2001 19:58]
quote:Maarre... waren er niet iets van ruim 70 eilanders?
Op donderdag 26 juli 2001 10:55 schreef equilan het volgende:
Zalen voor 20 en 30 lijkt mij persoonlijk groot zat!!
Tsja, ik zie ook niet zo snel een leeg pand op het eiland waar grote zalen in kunnen. Misschien moet ik inderdaad klein beginnen. Kan altijd nog een mega-zaal in de berg uithakken
Wat lijkt jullie een goede lokatie? Ik zag dat het de oude slijterij (naast de supermarkt) nog leeg staat. Lijkt me wel een mooi plekje, lekker centraal aan het plein.
quote:Tuurlijk! En gedurende de hele film verkrijgbaar.
Op donderdag 26 juli 2001 11:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
woepie een bioscoopmet van die lekker grote bekers met popcorn
* Quentin vind pauze tijdens een film bijzonder storend.
Misschien zo'n bioscoop met van die knopjes bij je stoel waarmee je iemand roept om je bestelling op te nemen? Zoals kipnuggets!
En natuurlijk een beetje schappelijke prijzen. Waar betalen jullie op FOK!eiland trouwens mee?
quote:Met gelijke munt
Op donderdag 26 juli 2001 21:07 schreef Quentin het volgende:[..]
En natuurlijk een beetje schappelijke prijzen. Waar betalen jullie op FOK!eiland trouwens mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |