quote:Het stellen van deze vraag alleen al..
Op zondag 29 juli 2001 00:20 schreef Xenia het volgende:
Wat is meer waard. Info over Arcee of het leven van JungleMan?
* JungleMan weet trouwens wel iets dus laat me maar lekker leven
quote:Hmm, Xenia is kloon van Speedcore
Op zondag 29 juli 2001 00:12 schreef Xenia het volgende:[..]
Ik wil het je wel vertellen, maar dan moet ik je doodschieten
quote:lijkt me duidelijk
Wat is meer waard info over Arcee of ....
quote:Vast aan het vakantievieren met Larissa en Semtex.
Op vrijdag 03 augustus 2001 14:05 schreef Bastard het volgende:
Mijn god, waar blijft die gast???
quote:Dan mag hij wel weg blijven
Op vrijdag 03 augustus 2001 14:07 schreef Halinalle het volgende:[..]
Vast aan het vakantievieren met Larissa en Semtex.
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 00:10 schreef Treinhomo het volgende:
* Treinhomo waagt een poging als plaatsvervanger:
"Daar is al een topic over..."
*WEEN*
quote:Hmm. Dat is meer iets voor Ulx.
Op woensdag 25 juli 2001 23:50 schreef links234 het volgende:
Misschien is Arcee helemaal niet weg, maar verzint hij dit alleen maar om aandacht te krijgen.
Kan er een timer komen op dit topic?
Maarreh, weet er al iemand meer? Of is hij al terug en heb ik hem gemist?
quote:
Op donderdag 16 augustus 2001 12:46 schreef dwerg het volgende:
Het was een dag in september. BB3 was inmiddels begonnen, en de meesten waren Arcee alweer vergeten. Het BB3 forum draaide als een trein, en de streamwatchers zorgden dag en nacht voor verslagen. Dinsdagochtend, een bewoner praat met Hummie, de microfoons staan open en iedereen kan meeluisteren. Foutje van de regiekamer blijkbaar. Hummie: 'Bevalt het een beetje?' De bewoner antwoordt dat er nu 20 keer afgewassen is, en dat Anita slechts 1 keer heeft meegeholpen, dat is maar 5%. Terwijl ze wel 15% van de douchemuntjes heeft gebruikt. Hummie kijkt hem verbaasd aan. De bewoner vraagt of er ook een foto van hem op de BB-site staat, en of het een mooie is. Hummie vertelt hem dat ze een leuke kleine foto hebben gekregen, en dat die op de site staat. Bewoner: 'Hoe klein?'. Hummie: '10kb'. De bewoner staat vertwijfeld op en loopt de kamer uit. 'NEE, 10 kb is te weinig!'
*kick*
quote:LOL
Het was een dag in september. BB3 was inmiddels begonnen, en de meesten waren Arcee alweer vergeten. Het BB3 forum draaide als een trein, en de streamwatchers zorgden dag en nacht voor verslagen. Dinsdagochtend, een bewoner praat met Hummie, de microfoons staan open en iedereen kan meeluisteren. Foutje van de regiekamer blijkbaar. Hummie: 'Bevalt het een beetje?' De bewoner antwoordt dat er nu 20 keer afgewassen is, en dat Anita slechts 1 keer heeft meegeholpen, dat is maar 5%. Terwijl ze wel 15% van de douchemuntjes heeft gebruikt. Hummie kijkt hem verbaasd aan. De bewoner vraagt of er ook een foto van hem op de BB-site staat, en of het een mooie is. Hummie vertelt hem dat ze een leuke kleine foto hebben gekregen, en dat die op de site staat. Bewoner: 'Hoe klein?'. Hummie: '10kb'. De bewoner staat vertwijfeld op en loopt de kamer uit. 'NEE, 10 kb is te weinig!'
quote:
quote:Dank u, dank u allen. Het is teveel eer. Maar eigenlijk denk ik dat jouw eerste post in dit topic niet te verbeteren valt, mijn verhaaltje was een haastklus in de middagpauze.
Op donderdag 16 augustus 2001 21:11 schreef Herald het volgende:
nouja nog een keer dat verhaaltje quoten is ook zo loos, maar ik moet zeggen Dwerg, petje af. Ik had het zelf niet beter kunnen doen
Maar al met al weet ik nog niet veel meer zo. En ik mis die kat wel. Soms kijk ik gewoon even in Arcee's profiel om die lieve poes te zien. http://forum.fok.nl/profile.php?id=862
Op een nacht is Arcee gegijzeld door de stichting top 40 terwijl hij in zijn bed lijstjes lag te maken met dingen die hij de volgende dag nog zou moeten doen.
Nu wordt hij als een soort van slaaf gevangen gehouden en moet hij lijstjes maken, iets wat hij eigenlijk helemaal niet als een straf ziet, sterer nog: hij geniet met volle teugen!
Dus alle statistieken die Erik de Zwart/Ruud de Wild van zijn autocue opleest zijn door Acree gemaakt opgezocht
Damn, hij is helemaal niet leuk, doen jullie maar een betere poging.
quote:nee iid, jij beschrijft hoe je een ladder in je panty krijgt leuker
Op donderdag 16 augustus 2001 22:10 schreef Keroppi het volgende:
Damn, hij is helemaal niet leuk
quote:Misschien vinden sommige mensen het énig om over mensen te praten die niet meer kunnen reageren
Op donderdag 16 augustus 2001 22:17 schreef Lithion het volgende:
Misschien wilde blauwe dat hij verwijderd werd van het forum...
quote:nee joh, dat zou zo'n typische Larissa actie tegen Semtex zijn waarbij ze elkaar bestoken met roddels over Mirrorman die zou hebben geknokt met Harrie vanwege de spampraktijken van Ulx. En een
Op donderdag 16 augustus 2001 22:36 schreef Loedertje het volgende:
Misschien vinden sommige mensen het énig om over mensen te praten die niet meer kunnen reageren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |