Kan me best verheugen op het kijken naar Bus en BB en vooral het ouwehoeren/filosoferen daarover maar denk met weemoed terug aan de oude indeling
Het is voor mijn gevoel een heel andere club mensen die starmaker kijkt bijvoorbeeld, dan Big Brother.........
Ik ga er van uit dat er straks voor BB3 wél een apart forum komt. Dat zal ongeveer rond 1 september zijn, al spreek ik nu voor mijn beurt, dat moet nog wel even achter de schermen overlegt worden.
quote:Dat zou wel heel erg leuk zijn!!!!! moeten we een handtekeningenaktie starten ofzow?
Op dinsdag 24 juli 2001 21:40 schreef Cynix ® het volgende:
Misschien heb je wel gelijk, maar er zijn blijkbaar te weinig liefhebbers van de afzonderlijke soaps om daar aparte fora voor op te richten.Ik ga er van uit dat er straks voor BB3 wél een apart forum komt. Dat zal ongeveer rond 1 september zijn, al spreek ik nu voor mijn beurt, dat moet nog wel even achter de schermen overlegt worden.
quote:...en als dat niet voldoende blijkt (hoewel ik het volste vertrouwen in zowel je overredingskracht als de kracht van je vuisten heb, hoor Cynix
Op dinsdag 24 juli 2001 21:51 schreef Cynix ® het volgende:
Nee hoor, ik gebruik gewoon m'n overredingskracht om de crew te overtuigen. Of bruut geweld als ze het niet met me eens zijn.
* Kari stemt vóór een apart BB3 forum
quote:Ik ga me er alvast voorzichtig op beginnen te verheugen.... lijkt me een verademing om me niet eerst door de starmaker topics te hoeven worstelen.....
Op dinsdag 24 juli 2001 21:56 schreef Kari het volgende:[..]
* Kari stemt vóór een apart BB3 forum
Cynix, ik zal ook flink voor je duimen dat je het bij de crew voor elkaar krijgt.
quote:Denken en zeker weten????? is dat niet tegenstrijdig????
Op woensdag 25 juli 2001 09:32 schreef Harry het volgende:
Ik denk zeker te weten dat er een BB3-forum komt...
Ik bepaal dat n.l. niet, maar vind dat BB fok! groot heeft gemaakt.
Vandaar !
Volgende week beginnen de voorbereidende afleveringen van BB3 al. Is er al zicht op een BB-forum?
Moeten we handtekeningen verzamelen?
quote:ja!
Op maandag 06 augustus 2001 20:07 schreef Tinkerbell het volgende:
*kickje*Volgende week beginnen de voorbereidende afleveringen van BB3 al. Is er al zicht op een BB-forum?
Moeten we handtekeningen verzamelen?
*krabbelt dr handtekening voor BB forum*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |