abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1253155
Hallo allemaal!

Ik zit hier lekker in het zonnetje (nu ff niet natuurlijk) in Italie...

Continue rond de 30 graden, dus dat is goed... Af en toe een verfrissende wind ertussen en het is helemaal goed!

I'll be back next sunday!

Greetz from sunny Italy!

.
pi_1253169
ok.
  zondag 22 juli 2001 @ 15:56:57 #3
13452 Ketel_1
sedert 1691
pi_1253176
* Ketel_1 wil ook op vakantie...

Misschien volgend jaar weer naar m'n neef in de USA

[url=http://www.woestforum.nl/forum/index.php?s=3f5c47b3981ca3157c0a55141cf1a9a5&act=SF&f=9][b]Woeste Games![/b][/url]
  FOK!fossiel zondag 22 juli 2001 @ 15:58:09 #4
8443 cptmarco
it's captain...
  zondag 22 juli 2001 @ 15:59:55 #5
8783 gbm
Estd. 2001
pi_1253190
Hierbij de groeten teug uit een zonovergoten Breda
pi_1253257
Heej Tackle

Hoe zijn de Italiaanse meiden?

Have fun!

zondag 22 juli 2001 @ 16:19:53 #7
7955 Kielef
cave canem
pi_1253279
Tackleberry hartstikke cool.
Hoe zit je erbij?
Hotelcomp of Internetcafé?

DE GROETEN TERUG
eigenlijk ben ik een straathond
pi_1253300
p.s. Niet vergeten om op al die pc's daar Fok als startpagina in te stellen.

(Of nog beter:(worldfora)

pi_1294518
*MEGAKICK OMHOOG*

Ik ben vandaag teruggekomen vanuit Italië... Peschiera del Garda (idd Gardameer )
Ik was net op tijd terug voor de F1, dus dat heb ik eerst nog ff gekeken... Daarna ben ik in slaap gevallen (heb het einde niet meer gezien, alleen maar vlagen gehoord... )

Lekker (ahum) 18 uur in die bus stinken... We reden weg en de WC was niet geleegd, dat kon pas bij de tussenstop bij een andere camping (op 2,5 uur rijden), dus dat was geen pretje...

quote:
Op zondag 22 juli 2001 16:14 schreef Xenia het volgende:
Heej Tackle

Hoe zijn de Italiaanse meiden?

Have fun!

Heej Xeentje!
Tja, het ziet er allemaal wel leuk uit zal ik maar zeggen! Alleen moeten ze op z'n minst leren een beetje ENGELS te praten... Dat italiaans gaat mij iets te snel allemaal... En ik ga NIET met zo'n boekje erbij lopen...
Maarre er was genoeg te zien daar aan het Gardameer!

Het uitgaansleven was daar best wel belabberd te noemen... De discotheek die vlakbij zat (gratis bussen op en neer) ging al om 2:00 dicht... Was wel gezellig (wel vrij jong publiek in eerste instantie) dus niet al te slecht... Bovendien was het bier niet schandalig duur... Dat scheelt ook alweer...

quote:
Op zondag 22 juli 2001 16:19 schreef Kielef het volgende:
Tackleberry hartstikke cool.
Hoe zit je erbij?
Hotelcomp of Internetcafé?

DE GROETEN TERUG
Hoe ik erbij zit? Nu behoorlijk brak...
De camping was niet al te best, maar dat is natuurlijk te verwachten voor 620 piek... Maar je hebt iig een plek om te slapen zal ik maar zeggen...
Als ik languit ging liggen lag ik strak in de tent...

's Ochtends drijf je om 9:30 van het zweet je tent uit, dus wekker is niet nodig...
Ik heb dit topic trouwens gepost tijdens de laatste minuten van mijn internettegoed in een internetcafé... Ik had gewoon 25 minuten over een mailtje gedaan daar... Ik dacht laat ik die laatste minuten ECHT NUTTIG besteden...

Verder is het in Italië wel lekker hoor! Continue rond de 35 graden, dus dat is heeeeeeeeeeeeeerlijk!
Ik heb de hele vakantie GRATIS kunnen bellen vanuit een telefooncel die geen telefoontikken van je kaart afhaalde... In totaal toch wel 2 uur aan de telefoon gehangen...

[VAN-HAK-OP-DE-TAK-MODUS] Ik knal hier neer waar ik op dat moment aan denk... sorry...

Ben naar Gardaland geweest, een pretpark waar OOK een gratis bus naartoe gaat... Van 9:00 tot 0:00 geopend... ik ga zo ff een attractiefoto inscannen... Daar staat gewoon een KOPIE van de Python, dus daar was geen verrassing... Maar de suspended coaster die ze daar hebben (je hangt onder de baan, zoals bij de El Condor in Six Flags) is MEGACOOL! Zitten een aantal gave stukken in... Je gaat 1 keer vlak over het water waarbij er continue spray omhoog spuit, lekker verfrissend, helemaal 's nachts... En een heeeeeeele lange, schuine bocht vlak over de grond...
Verder de standaardattracties die je overal wel ziet. Maar de dolfijnenshow was wel heel leuk, kostte nog 5 piek ofzo, maar was het geld ZEKER waard!

[UPDATE]
De laatste avond gingen we naar Medieval Times. Dit is een theater diner show zal ik maar zeggen. Onder het genot van een middeleeuwse maaltijd (alles met de handjes dus) keken we naar een strijd tussen 4 ridders die ieder een eigen land onder zich hadden. De winnaar mocht dan met de dochter van de koning trouwen. (gaaaapverhaal dus) Maar het was echt leuk, want je moest dus je eigen ridder aanmoedigen... Onze hele groep heeft continue staan schreeuwen... Ook werd er veel met de borden en bekers geramd (geen gesneuveld trouwens...) wat een behoorlijk kabaal maakte... Het was echt supergezellig alleen won onze ridder niet omdat de andere helft van ons vak zo goed als stil was... (DE EIKELS! ) We hebben ons iig goed vermaakt!

[MORE TO COME]
klap nu ff dicht qua recollecten van gebeurtenissen...

Die gozer met die middelvingers omhoog zat zo dus de hele rit... Hij wist niet wanneer de foto gemaakt zou worden...

De groep waarmee we naar Medieval Times gingen. (uitleg hierover hierboven)
Voor een grote versie: http://members.tripodnet.nl/Tacklebert/fokforum/medievaltimes_big.jpg

[Dit bericht is gewijzigd door Tackleberry op 30-07-2001 01:19]

.
pi_1294780
[shit dubbelpost]
.
pi_1294988
Leuke foto's.

Ga je nog vertellen wie jij bent?

pi_1295024
quote:
Op maandag 30 juli 2001 00:47 schreef Xenia het volgende:
Leuke foto's.

Ga je nog vertellen wie jij bent?

Moet je dat nog vragen? Tssss...

Bovenste foto: Oranje shirt
Onderste foto: Zoek zelf maar uit!

.
pi_1295087
quote:
Op maandag 30 juli 2001 00:55 schreef Tackleberry het volgende:
Moet je dat nog vragen? Tssss...
Had ik dat kunnen weten? Ik volg al die fototopics niet zo
quote:
Bovenste foto: Oranje shirt
Onderste foto: Zoek zelf maar uit!
Onderste foto, rechts in het wit?
pi_1295092
quote:
Op maandag 30 juli 2001 01:14 schreef Xenia het volgende:

[..]

Had ik dat kunnen weten? Ik volg al die fototopics niet zo

Owja... Sorry...
quote:
[..]

Onderste foto, rechts in het wit?

Bingo! U gaat door voor de koelkast... Ofzoiets...

[JPG kwaliteit van beide foto's omlaag gehaald vanwege te grote bestandsgroottes...]

[Dit bericht is gewijzigd door Tackleberry op 30-07-2001 01:22]

.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')