quote:hij draait pas vanaf 2 augustus, maar sommige snoodaards hebben hem al gezien Jurassic Park III gezien en hij is gaaf!
Op vrijdag 20 juli 2001 16:43 schreef bossie het volgende:
Iemand hier al naar toe geweest
Even een korte samenvatting (zonder al te veel over het verhaal te vertellen)
Echtpaar + dino expert crashen op eiland met dino's -- dino's doen hun uiterste best om mensen op te eten -- tegen einde van film komt de redding -- mensen gaan weg -- einde verhaal
En die dino's heb je na 2 JP's ook wel gezien. Tis allemaal wel mooi maar 'mooi' is geen argument meer voor een goede film.
Heb je zin in een ontzettend knullig verhaal met wat dino's, bloed en actie, ga dan vooral naar JP3.
quote:yeah!
Op vrijdag 20 juli 2001 17:13 schreef Njit het volgende:
Heb je zin in een ontzettend knullig verhaal met wat dino's, bloed en actie, ga dan vooral naar JP3.
Ik ben naar geen van de eerste 2 geweest en zo te zien laat ik 3 zeker aan me voorbij gaan. Nou weten 'we' t wel geldwolven
quote:Toronto Raptors
Op zaterdag 21 juli 2001 01:00 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb hem al gezien....Ik hou van raptors sorry
quote:leuk ja
Op zaterdag 21 juli 2001 03:03 schreef Theeboon het volgende:
JP1 komt morgen op TV, BBC1.
entertainment, maar niet iets waar je voor naar de bios gaat.
Slecht geacteerd ook...
Het verhaal is inderdaad bijzonder slecht, met een van de slechtste eindes die ik de laatste tijd gezien heb.
Zonde!!!
Ik huur em wel een keer ofzo, bios lijkt me niet de moeite waard.
quote:Jeff Goldblum dacht ik. Die maakte JP nou net zo cool.
Op maandag 30 juli 2001 12:41 schreef BlieP het volgende:
Ik zag ook al dat die ene gave vent ook niet meespeelt, die ene gave van The Fly.Zonde!!!
Ik huur em wel een keer ofzo, bios lijkt me niet de moeite waard.
Nouja, mijn niet al te hoge verwachtingen werden ook nog eens teleurgesteld, dus, verspil hier aub geen geld aan, voor je eigen bestwil. Wacht maar tot hij op tv komt.
*** GEEN spoilers aub ***
[Dit bericht is gewijzigd door RemCow op 02-08-2001 01:20]
quote:Hee joh, haal die spoiler alert is weg
Op dinsdag 31 juli 2001 02:20 schreef Schaduw het volgende:
ik heb hem vandaag gezien in de sneak blablabla
Minstens net zo goed als 1 en veel beter als 2. Ik heb me in ieder geval goed vermaakt! En met een lengte van 90 min is hij gelukkig niet langdraadig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |