abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 april 2002 @ 22:01:54 #251
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_3831754
ik heb gemerkt dat het er op dit eiland niet altijd even vredig toegaat .
Ik zocht daarom naar iemand die me een beetje
kan leren vechten , zodat ik niet meer bang hoef te zijn dat zodra iemand blaast ik omval.

Zoud u iets voor mij kunnen beteken ?Naar ik zie is dit een machtig kasteel , maar de teken van verschillende gevechten zijn niet te verhulllen .
Toch heeft de bezetting van dit kasteel deze gevechten blijkbaar overleefd . Dat getuigd van een goed zelfverdedigingsvermogen .

Zoud u iets voor mij kunnen beteken ?

Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  zondag 14 april 2002 @ 22:33:07 #252
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_3832283
Voor onderricht in vechtkunst zou ik u moeten verwijzen naar mijn wapenmeester die ook mijn troepen onderricht in de kunst van het vechten met handwapens.

Het feit dat wij overleven is gewoon door de strategische bouwwijze van dit kasteel en de vastberadenheid van zijn bewoners.

* Een bediende komt aanlopen en blijft wachten op instructies

Ik kan je door een van mijn mannen naar de wapenmeester laten brengen die je de vecht en overlevings strategiėn kan leren en er voor kan zorgen dat je in iedergeval de eerste de beste struikrover aankan.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  zondag 14 april 2002 @ 22:58:12 #253
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_3832656
o graag , als dank daarvoor zou ik troepen wel willen uitrusten met de allerniuewste comunicatie-apparatuur
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  dinsdag 16 april 2002 @ 22:38:20 #254
26706 Kjeldoran_Knights
We're not afraight to die
pi_3858060
* Een zware deur aan de zijkant van een van de bijgebouwen in het kasteel gaat open. Een groep vreemd uitzienden mensen komt er uit.

Ze zien er gevaarlijk uit, grote kromzwaarden hangen kruislings over hun rug, speren met weerhakige punten in hun handen. Schilden gemaakt van een soort metaal en huid aan hun arm en magische symbolen en tekens versieren hun gezichten en amuletten hangen om hun hals.

Ze zijn groot stevig gebouwd en oersterk. Vergis je niet, ze zijn snel en dodelijk. Het zijn de Kjeldoran Knights.

vanuit het ijskoude noorden van LD's vroegere rijk zijn ze mee gekomen, hebben hun krijgskunst tot een religie gemaakt en zijn onbevreest voor de dood. Ze zijn terug om hun heer bij te staan en zijn klaar voor elke strijd.

Een Strijdkreet galmt door het kasteel als zij hun stem laten horen. De wachters op muren sidderen even en zijn blij dat de Kjeldoran Knights aan hun kant staan.

Dan lopen ze naar het oefen terrein en demonstreren de kunst van de noordelijke vechtkunst

From the cold of the north we come.. Prepare to die...
  woensdag 17 april 2002 @ 19:34:27 #255
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_3868002
* Een brommerige oude wapenmeester komt uit de kwartieren en loopt naar de nieuweling toe.

Zow . U wilt lessen in wapentraining he ? Nou loopt u maar mee.

* Hij neemt de gast mee naar een oefenveld en geeft hem daar de eerste basis training in het vasthouden en het gebruiken van een standaard zwaard.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  donderdag 18 april 2002 @ 09:57:46 #256
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_3873824
Zie verder in het volgende deel

Het Kasteel van Lord Dreamer Deel 3

donderdag 18 april 2002 @ 09:58:46 #257
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_3873831
quote:
Op donderdag 18 april 2002 09:57 schreef Lord Dreamer het volgende:
Zie verder in het volgende deel

Het Kasteel van Lord Dreamer Deel 3

Dit deel gaat p slot zei ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')