Zoud u iets voor mij kunnen beteken ?Naar ik zie is dit een machtig kasteel , maar de teken van verschillende gevechten zijn niet te verhulllen .
Toch heeft de bezetting van dit kasteel deze gevechten blijkbaar overleefd . Dat getuigd van een goed zelfverdedigingsvermogen .
Zoud u iets voor mij kunnen beteken ?
Het feit dat wij overleven is gewoon door de strategische bouwwijze van dit kasteel en de vastberadenheid van zijn bewoners.
* Een bediende komt aanlopen en blijft wachten op instructies
Ik kan je door een van mijn mannen naar de wapenmeester laten brengen die je de vecht en overlevings strategiėn kan leren en er voor kan zorgen dat je in iedergeval de eerste de beste struikrover aankan.
Ze zien er gevaarlijk uit, grote kromzwaarden hangen kruislings over hun rug, speren met weerhakige punten in hun handen. Schilden gemaakt van een soort metaal en huid aan hun arm en magische symbolen en tekens versieren hun gezichten en amuletten hangen om hun hals.
Ze zijn groot stevig gebouwd en oersterk. Vergis je niet, ze zijn snel en dodelijk. Het zijn de Kjeldoran Knights.
vanuit het ijskoude noorden van LD's vroegere rijk zijn ze mee gekomen, hebben hun krijgskunst tot een religie gemaakt en zijn onbevreest voor de dood. Ze zijn terug om hun heer bij te staan en zijn klaar voor elke strijd.
Een Strijdkreet galmt door het kasteel als zij hun stem laten horen. De wachters op muren sidderen even en zijn blij dat de Kjeldoran Knights aan hun kant staan.
Dan lopen ze naar het oefen terrein en demonstreren de kunst van de noordelijke vechtkunst
Zow . U wilt lessen in wapentraining he ? Nou loopt u maar mee.
* Hij neemt de gast mee naar een oefenveld en geeft hem daar de eerste basis training in het vasthouden en het gebruiken van een standaard zwaard.
quote:Dit deel gaat p slot zei ik
Op donderdag 18 april 2002 09:57 schreef Lord Dreamer het volgende:
Zie verder in het volgende deelHet Kasteel van Lord Dreamer Deel 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |