abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1229056
Ik zit eraan te denken om volgend jaar een reis naar Australie te maken, al rondtrekkend met een tentje welteverstaan.
Het lijk me ook altijd nog eens leuk om met een rugtas al liftend door Europa heen te trekken, maar ja ikzelf heb hier verders geen ervaring mee.
Dus.... vroeg ik mij af of andere Fok!kers hier dat al wel vaker hebben gedaan en wat hun ervaringen daarmee zijn.
En ik zoek bovendien nog steeds een reispartner die mee wilt gaan naar Australie.
Zijn er meer mensen die zo avontuurlijk zijn aangelegd of ben ik de enigste die zo gek is
(me vrienden verklaren me altijd hartstikke voor gek en zien hun eigen ideale vakantie voor zich in een appartamentje in Salou)

Anyway ik ben benieuwd.

Vooral een hele aantrekkelijke brunnette dame met een goed figuur en een paar mooie puppy bruine ogen mag zich aanmelden als reispartner by the way :P

Profiel opgeheven.
pi_1230301
Ik heb veel in m'n eentje met de rugzak rondgereisd door verschillende landen (maar niet Australie). Ik kan het van harte aanbevelen. Ga gewoon lekker alleen zou ik zeggen, dan ben je flexibeler.
quote:
aantrekkelijke brunnette dame met een goed figuur en een paar mooie puppy bruine ogen mag zich aanmelden als reispartner by the way
P.s. die kom je onderweg vanzelf wel tegen

[Dit bericht is gewijzigd door Aernout op 18-07-2001 18:29]

pi_1233328
quote:
Op woensdag 18 juli 2001 18:17 schreef Aernout het volgende:
Ik heb veel in m'n eentje met de rugzak rondgereisd door verschillende landen (maar niet Australie). Ik kan het van harte aanbevelen. Ga gewoon lekker alleen zou ik zeggen, dan ben je flexibeler.
[..]

P.s. die kom je onderweg vanzelf wel tegen

Dat kan ik bevestigen Zeker in een land als australie waar zoveel backpackers zijn.
pi_1234830
Ja ach dat van die dame is ook maar een grap hoor
En zoals ik van iedereen hoor kan je idd het beste alleen gaan dus dan wordt dat het maar.
Wat is eigenlijk de gemiddelde leeftijd van een backpacker, ikzelf heb namelijk het idee dat ik met me 17 jaar (als ik over een jaar vertrek net 18)best aan de jonge kant ben.
Of valt dat wel mee
Profiel opgeheven.
  donderdag 19 juli 2001 @ 14:38:21 #5
13217 HH
(HeftigHaar)
pi_1235391
Ik vertrek 9 augustus voor 5 weken naar Australie. Niet het maanden backpacken dat jij bedoelt, maar ik ga wel alleen met m'n rugzak.

Ik zal wel verslag uitbrengen als ik terug ben.

"Ooit hoop ik over haar iets te zeggen wat nog nooit over een vrouw gezegd is."
pi_1235476
nee die zijn er niet.

Groetjes uit Rome.

pi_1235480
Mijn broertje (19) is net eergisteren vertrokken...

Eerst zeillessen geven in Darwin en daarna 'zie ik wel...' zei hij...

Als je zijn e-mail adres wilt moet je me maar ff mailen.

fok@bmaniac.demon.nl

My imaginary friend thinks you have serious mental problems....
pi_1244646
quote:
Op donderdag 19 juli 2001 13:16 schreef Bierie het volgende:
Ja ach dat van die dame is ook maar een grap hoor
En zoals ik van iedereen hoor kan je idd het beste alleen gaan dus dan wordt dat het maar.
Wat is eigenlijk de gemiddelde leeftijd van een backpacker, ikzelf heb namelijk het idee dat ik met me 17 jaar (als ik over een jaar vertrek net 18)best aan de jonge kant ben.
Of valt dat wel mee
EEJ EEJ EEJ!!!!
We zouden tog saampjes gaan
  maandag 23 juli 2001 @ 00:50:30 #9
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_1256208
quote:
Op woensdag 18 juli 2001 15:22 schreef Bierie het volgende:
Zijn er meer mensen die zo avontuurlijk zijn aangelegd of ben ik de enigste die zo gek is
Je bent dus niet de enige.

Ik vertrek in september naar Australië & Nieuw-Zeeland. In principe voor een jaar. Ik zie wel.

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  maandag 23 juli 2001 @ 12:43:37 #10
13949 spauw
hans und heidi haben spass
pi_1258720
De meeste mensen die gaan backpacken in europa zijn rond die leeftijd als ze voor het eerst alleen weggaan. Heb nu twee een reis door europa erop zitten en de eerste keer was nog wel het gaafst, ben toen met een goeie maat op stap geweest en hebben het de hele reis goed kunnen vinden. De tweede maal was zwaar minder en heb me af en toe het idee van . Toen ook besloten er nog een keer alleen op uit te gaan, aanspraak genoeg, backpakkers zijn er in overvloed te vinden overal.

grtz

LowLands 2002......here i come
pi_1286933
quote:
Op vrijdag 20 juli 2001 18:40 schreef FoN het volgende:

[..]

EEJ EEJ EEJ!!!!
We zouden tog saampjes gaan

Whoops sorry, is dus bij deze afgesproken
Ben soms nogal een beetje wazig en chaotisch dat weet je
Profiel opgeheven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo