abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17306765
een derde...
want om één uur komt TS weer posten...

vervolg van:

[relatie] Vriendin geen zin meer in sex? [deel 2]

[Dit bericht is gewijzigd door Caesu op 19-02-2004 10:24]

Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_17306930
Waar slaat deze topic nu weer op
Ik heb liever dat men vraagt waarom ik geen standbeeld heb, dan dat ze vragen waarom er een standbeeld van me staat.
pi_17307107
SEMTEX

Daar is ze al meegekomen, ze houdt niet van huisartsen of psychologen

pi_17307119
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 10:22 schreef jolene het volgende:
SEMTEX

een beetje psycholoog heeft haar meteen door. huisarts trouwens ook.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  donderdag 19 februari 2004 @ 10:24:19 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_17307135
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 10:23 schreef Caesu het volgende:

[..]

een beetje psycholoog heeft haar meteen door. huisarts trouwens ook.

Vandaar die afkeer, natuurlijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_17307250
Zoals dr. Phill altijd zegt: Je leert de ander hoe ze met je om moeten gaan. Mensen doen dingen omdat ze het kunnen, omdat de ander het toelaat.

Toen ik vorig jaar oktober verliefd werd op een jongen terwijl ik in een relatie van 2,5 jaar zat was mijn vriend heel duidelijk. "Je doet er wat aan om het op te lossen (wat de uitkomst ook mag zijn) anders ben ik weg." Ik gaf hem groot gelijk. Hij heeft te veel zelfsrespect om zich door mij aan het lijntje te laten houden en als mijn gelijkwaardige partner bevond hij zich in een positie waarin je dat soort eisen mag stellen.

pi_17307266
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 10:28 schreef FuckYou het volgende:

[..]

ik kom bijna niet meer toe aan werken...

maar eh.. leerzaam topic.. je leert hier hoe je iemand tot persoonlijke slaaf moet maken.... TS... kom snel terug... we willen weten hoe deel 243 van de soap verder gaat

Hier het zelfde eerst moet de pc op dit om het vervolg te lezen.
Over dat huisartsen gebeuren staat in deel 1, pagina 8 ergens in het midden.
  donderdag 19 februari 2004 @ 10:31:10 #8
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_17307292
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 10:29 schreef Twiggy het volgende:
Zoals dr. Phill altijd zegt: Je leert de ander hoe ze met je om moeten gaan. Mensen doen dingen omdat ze het kunnen, omdat de ander het toelaat.

Toen ik vorig jaar oktober verliefd werd op een jongen terwijl ik in een relatie van 2,5 jaar zat was mijn vriend heel duidelijk. "Je doet er wat aan om het op te lossen (wat de uitkomst ook mag zijn) anders ben ik weg." Ik gaf hem groot gelijk. Hij heeft te veel zelfsrespect om zich door mij aan het lijntje te laten houden en als mijn gelijkwaardige partner bevond hij zich in een positie waarin je dat soort eisen mag stellen.

Zeg druif, dat was niet van Dr. Phill

Die kneus heeft die uitspraak van Ghandi; die zei namelijk

"" Je wordt behandeld fdoor het universum en zijn mensen, zoals je dat toelaat "

Plagiaat van die stink-phill

pi_17307469
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 10:33 schreef jolene het volgende:

[..]

Ben benieuwd, wat hij deze ochtend op het werk heeft bedacht.
Of hij al openstaat om voor zichzelf te kiezen.
Nu is het een leerling, morgen een collega, overmorgen de buurman

het moet toch wel dat ie nu voor zichzelf kiest.

maar ja hij zei dat ze zoveel voor hem had gedaan enzo (wou hij niet vertellen). hem financieel had geholpen enzo. weegt toch zwaar bij hem blijkbaar.

chantage is het dus bijna.

maar dat die griet hem zo als slaafje houd snap ik ook niet helemaal. dat doe je toch niet. of wil ze gewoon dat hij haar dumpt en niet zij hem?
kan ze hem nog beschuldigen de relatie te hebben verbroken.

ziek.

donderdag 19 februari 2004 @ 10:39:38 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_17307497
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 10:22 schreef jolene het volgende:
SEMTEX

Zwelgen is natuurlijk ook veel leuker dan iets aan je problemen doen. Vooral als je dan een hele lieve gozer als vriend heb die net effe iets te veel van je houd om je een schop onder je kont te geven.

En ja ook dit is een beetje een tvp

pi_17307530
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 10:38 schreef Caesu het volgende:

[..]

het moet toch wel dat ie nu voor zichzelf kiest.

maar ja hij zei dat ze zoveel voor hem had gedaan enzo (wou hij niet vertellen). hem financieel had geholpen enzo. weegt toch zwaar bij hem blijkbaar.

chantage is het dus bijna.

maar dat die griet hem zo als slaafje houd snap ik ook niet helemaal. dat doe je toch niet. of wil ze gewoon dat hij haar dumpt en niet zij hem?
kan ze hem nog beschuldigen de relatie te hebben verbroken.

ziek.

Terwijl ze zelf zegt, als het andersom was dat zij de relatie zou verbreken,maar als hij het doet zou ze het jammer vinden!!
Alleen maar jammer, en dat is waarschijnlijk ook alleen maar omdat ze dan opzoek moet naar een andere
pi_17307610
Gatverdamme, wat een wijffie zeg

<Dr Phill> She does it, because she knows she can</Dr Phill>
Duidelijk je grenzen stellen lijkt me.
Moeten smeken of je naast haar mag slapen
Moeten smeken om sex
Moeten accepteren dat ze verliefd is op een ander " en daar iets mee moet doen"
En jij zegt de hele tijd dat ze zo eerlijk is?
Wat in dit topic naar voren komt is dat ze eerlijk is in wat ze wil( geen klusjes, geen sex, niet naast elkaar slapen etcetc) maar niet in haar argumentatie( Ja andres ligt het matras zo raar )
Het is wel moeilijk, maar zo kan het toch niet doorgaan man.

Maar aan de andere kant, als ze straks wel sex met haar MAG hebben dan weet je dat ze het tegen haar zin in doet.
Eerlijk gezegd zie ik het somber in, maar ik ga voor je duimen

Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_17307634
Hmm, als ik het zo lees is het gewoon einde relatie.
Zij geeft zelf al aan dat ze iets met die verliefdheid moet doen.
Ik zou tegen de TS zeggen: laat haar d'r gang gaan en ga nu weg bij haar. Er is een kans dat ze met hangende pootjes terugkomt, maar dan moet je haar keihard de deur wijzen. Komt ze niet terug dan is ze nooit echt van jou geweest.
Ik vind het sneu voor jou, maar laat je niet gek maken door haar. Jij bepaald je leven en niet zij.
Ze hoeft maar een kick te geven en je staat al klaar. Dit kan niet langer.
pi_17307674
Dude, dump die chick gewoon.
pi_17307953
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 10:43 schreef Caesu het volgende:

[..]

en dan vallen we allemaal nietsvermoedend haar bij.
wat een onzin over allergieën en matrassen zal ze dan spuien.

tuurlijk:
"wat een gek, dat de vriend van TS haar laat schieten! Natuurlijk kan ze niet bij hem slapen, als hij boven de 90dB snurkt en steeds zijn matras verplaatst. Wat kan ze er aan doen dat ze allergisch voor (of is het 'tegen'?) sperma en rubber is? Natuurlijk kan ze zo geen sex met hem hebben! Wat een idioot dat'ie dat niet snapt zeg! En hij zou toch wat toleranter moeten zijn; als TS fantasieen over een ander heeft en daarop verliefd is, dan mag ze toch zeker wel masturberen met die vent in gedachten! Dan hoeft TS toch niet gelijk naar haar vriend te gaan om weer een allergische reactie op te lopen!"
LOL - dat wordt pas een topic
pi_17308285
Wat me nu pas te binnen schiet, TS mocht wel een vriendin van haar erbij nemen om zo aan zijn sexuele behoeftes te komen. Dit heeft hij echter resoluut afgewezen.
Tijdens het laatste gesprek zij ze echter dat als TS verliefd zou worden op een ander zij het zou uitmaken.

Volgens mij is dit een beetje tegenstrijdig...

I need a job where my immense ego seems normal.
- Dogbert
pi_17308368
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 11:12 schreef -PatrickO- het volgende:
Wat me nu pas te binnen schiet, TS mocht wel een vriendin van haar erbij nemen om zo aan zijn sexuele behoeftes te komen. Dit heeft hij echter resoluut afgewezen.
Tijdens het laatste gesprek zij ze echter dat als TS verliefd zou worden op een ander zij het zou uitmaken.

jij begrijpt het niet helemaal...

die andere meid was gewoon om seks mee te hebben, niet om een relatie mee te beginnen...

pi_17308392
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 11:12 schreef -PatrickO- het volgende:

[sarcasme-modus]
tuurlijk niet; zijn huidige vriendin om van te houden en een andere vriendin om mee te neuken. Hij hoeft toch niet van die nieuwe te houden? Hij kan die toch net zo gebruiken als zijn huidige vriendin de TS gebruikt? Is niks mis mee.
[/sarcasme-modus]
  donderdag 19 februari 2004 @ 11:18:39 #19
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_17308437
Deel 2 was naar R&P gekickt. Deel 3 gaat weer terug naar SEX.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  donderdag 19 februari 2004 @ 11:48:05 #20
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_17309188
Owkee, welkom terug in R&P dan maar
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_17309880
ik moet toegeven dat ik dit toch wel 1 van de interessantere topicreeksen vind sinds tijden.

Stiekem ben ik dan toch ook wel heel benieuwd hoe lang TS nog aan het lijntje gehouden gaat worden...

Misschien een leuk idee voor een Poll

deal with it
  donderdag 19 februari 2004 @ 12:44:23 #22
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_17310455
Hé allemaal!

sorry dat ik zolaat pas reageer! We hebben trouwens nog geen naam voor deze soap! Zat zelf te denken aan iets als: "goede balkonhek slechte sex" (GBSS) of "onderweg naar Balkonhek" (ONB) of "de meid van balkonhek" (MVB). Iemand betere suggesties?

Maar weer ff ontopic:
TS had nou doorgezet gister! Dat van dat mattras is regelrechte bullshit! "Dan past me matras niet meer goed" man pleur toch op! Jij mag al amper die kamer op komen, mag iemand anders daar dan wel naar binnen? Zoniet voor wie hoeft ze zich dan te schamen? En wat dacht je van gewoon een 2 persoonsbed kopen? Dan hoef je ook niet telkens te leuren met die matrassen. Of is ze allergisch voor 2 persoons bedden

TS ga op ze minst bij die vriend slapen voor een dag of misschien zelfs wel meer. Dan zal je zien dat het allemaal wat duidelijker wordt. Of ga nu echt goed praten met haar en loop dan niet weg. Dit soort gesprekken zijn niet leuk maar als je ze aan gaat moet je ze ook helemaal af maken. En niet bij 1 onderwerp blijven hangen zodat je nergens anders meer aan toe komt en dus the point uit het ook verliest.

Ben benieuwd wat de TS om 1 uur weer gaat posten! Misschien kunnen we trouwens hier met alle fok!kers een fonds openen voor de TS zodat ie een eigen huisje kan kopen of huren!

Domo Arigato!
  donderdag 19 februari 2004 @ 12:53:54 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_17310704
Alles goed en wel hoor, en het is een bizarre situatie, maar zullen we proberen om het niet helemaal belachelijk te maken?

De meeste mensen zijn wel eens in eens situatie geweest waar ze van te voren altijd keihard over riepen 'Dat gebeurt me nooit'.
Liefde maakt blind, weten we nog?

En we zijn allemaal stiknieuwsgierig naar de afloop, dus we willen ook niet hebben dat hier een slotje op gegooid word.

[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 19-02-2004 12:55]

donderdag 19 februari 2004 @ 12:56:33 #24
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_17310783
wat een gedoe zeg, het lijkt me doodvermoeiend
Ingenieur in de ornithologische huisvesting &lt;- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w &lt;- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o &lt;- Pol
pi_17311499
Ben weer thuis, wil even alles weer lezen.

Ik houd echt ongelovelijk veel van haar, ik weet niet of jullie dat gevoel kennen van dat je alles voor iemand over hebt? Dat heb ik dus...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')