abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17283419
Het leek me leuk om voor C&H enkele mensen te interviewen, Net zoals Yvonne gedaan heeft met "The Diggers".

Het probleem is uiteraard dat de meeste mensen die besproken worden in C&H al jaren geleden overleden zijn. Daarom moeten we op zoek naar levende mensen die een connectie hebben met het verleden,

Die connectie kan op meerdere gebieden liggen, denk aan werk, hobby, bloedband etc.

In dit topic kun je brainstormen over Interviews op C&H en interessante personen aandragen,

Ts begint uiteraard:

~De Gebruiker Steelpost van http://forum.wo2.nl , Hij heeft een collectie van 700 helmen van over de hele wereld uit de periode 1914 - 1945
Het lijkt me interessant om hem te interviewen over zijn collectie!

~Zijne Keizerlijke en Koninklijke Hoogheid Aartshertog Karl von Habsburg, de kleinzoon van de laatste (Oostenrijkse) Habsburger Keizer. De familie regeerde meer dan 700 jaar over grote delen van Europa. Misschien moeilijk te bereiken, maar het proberen waard!

woensdag 18 februari 2004 @ 14:12:23 #2
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_17284260
Jonathan Israel, voormalig professor Nederlandse Geschiedenis aan de universiteit van Londen, tegenwoordig professor aan de School of Historical Studies, Institute for Advanced Study, Princeton.

Schrijver van oa The Dutch Republic, its rise, greatness and fall.

Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 18 februari 2004 @ 14:14:28 #3
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_17284310
Willem Vos, gepensioneerd scheepsbouwmeester aan en initiatiefnemer van de Bataviawerf, misschien in combinatie met iemand van het scheepvaartmuseum over de VOC schepen en het leven aan boord.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_17284428
Ik zou wel eens iemand willen intervieuwen van het Rijksmuseum van Oudheden te Leiden.
't Is zo'n prachtig museum met geweldige collecties en ik ben er benieuwd hoe alles in zijn werk gaat. Van conserveren tot uitstallen, zeg maar

Rijksmuseum voor Oudheden

(Un)masking for the greater good.
pi_17291078
Ik zou mezelf wel eens willen interviewen Niemand weet zoveel van de wereldgeschiedenis als ik
Historicus en Moraalridder tegen de geesteszieke fokkertjes (m/v).
pi_17293482
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 18:30 schreef FinalComeback het volgende:
Ik zou mezelf wel eens willen interviewen Niemand weet zoveel van de wereldgeschiedenis als ik
Daarom ben je ook een vaste bezoeker van C&H

Ontopic, nog mensen met intressante ideeen?

pi_17293674
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 19:56 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Daarom ben je ook een vaste bezoeker van C&H

Ik heb er geen behoefte aan om mijn kennis te delen. IK lees hier wel vaak hoor; sommige posts zijn wel entertainend, andere kan ik gewoon heel hard om lachen.
  woensdag 18 februari 2004 @ 21:10:55 #8
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_17295881
Van wie ben jij een kloon?
pi_17301687
Ik ben nieuw
  woensdag 25 februari 2004 @ 08:13:01 #10
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_17348301
Okay!

En een sgop!

Nog mensen met ideeën voor interviewkandidaten?

Zou, in het kader van de Hermitage aan de Amstel, Ernst Veen beschikbaar zijn voor een interview met Nederland's grootste forum?

En hoe werden dit soort interviews geregeld in SHO, werden de kandidaten daar eerst aangeschreven of hoe ging dat in z'n werk?
pi_17351472
Zeer goed idee Dagonet,

Ik denk dat van Veen wel geintresseerd is, omdat ze bezig zijn met het museum te promoten, misschien moeten we van Veen eerst benaderen en dan een vraag submit topic openen , of alvast een vraag submit topic open?

Uiteraard met uitleg van de persoon en het project in Amsterdam in de Op, een bio van van Veen staat onder pers op de site!
  woensdag 25 februari 2004 @ 12:46:20 #12
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_17352182
die interviews in sho gaan via angel zei verzorgt ALLE contacten voor fok! met buitenstaanders qua pr en interviews enzo
pi_17352411
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 12:46 schreef Magneet het volgende:
die interviews in sho gaan via angel zei verzorgt ALLE contacten voor fok! met buitenstaanders qua pr en interviews enzo
Jeps, in SHO wel, maar in C&H gaat 't net even anders. Het mail-interview met de DIGGERS is door yvonne bijv. speciaal voor C&H geregeld. Hier kwam Angelic niet aan te pas.
Als er vast staat wie we willen interviewen voor C&H dan zullen yvonne en ik ons nog even buigen over de gang van zaken en -indien nodig en noodzakelijk- Angelic inschakelen.
Maar in het geval van mail-interviews/lokale dingetjes zullen we dit zelf gaan regelen (zoals bij DIGGERS is bijv.)

Geen probleem dus.

[ Bericht 1% gewijzigd door Natalie op 25-02-2004 13:09:35 ]
  woensdag 25 februari 2004 @ 13:10:28 #14
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_17352621
kewl, ik heb er gen problemen mee hoor had dat alleen niet gezien :0
pi_17352666
Maakt niet uit
Wel opmerkzaam van je dat je het er even bij zei.
  Admin woensdag 25 februari 2004 @ 13:18:05 #16
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_17352750
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 08:13 schreef Dagonet het volgende:
Okay!

En een sgop!

Nog mensen met ideeën voor interviewkandidaten?

Zou, in het kader van de Hermitage aan de Amstel, Ernst Veen beschikbaar zijn voor een interview met Nederland's grootste forum?

En hoe werden dit soort interviews geregeld in SHO, werden de kandidaten daar eerst aangeschreven of hoe ging dat in z'n werk?
Jupieeeeee, Ik heb Angelic1 even aangeschoten en die gaat met de man mailen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_17352783
Leuk, leuk, contact gegevens staat op de site van de hermitage!
pi_17352864
Spannend!!!!
  Admin woensdag 25 februari 2004 @ 13:25:30 #19
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_17352891
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 13:19 schreef _The_General_ het volgende:
Leuk, leuk, contact gegevens staat op de site van de hermitage!
Ze gaat voor ongeveer 15 vragen, als er meer vragen zijn proppen we vragen bijelkaar
Oy, onze PR beeb kent het al hoor, ze is er al geweest
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_17352943
Jalours is, gelukkig ga ik nog maar dat had je vast al een paar keer van me gehoord

Is het te vroeg voor een vraag submit topic? of kan zoiets al?
  Admin woensdag 25 februari 2004 @ 13:38:06 #21
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_17353094
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 13:29 schreef _The_General_ het volgende:
Jalours is, gelukkig ga ik nog maar dat had je vast al een paar keer van me gehoord

Is het te vroeg voor een vraag submit topic? of kan zoiets al?
Ff wachten tot we bevestiging hebben

pi_17356869
Nu de AT weer werkt, zijn er nog meer mensen die suggesties hebben?
  woensdag 25 februari 2004 @ 18:16:22 #23
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_17358164
In Mei gaat het Stedelijk Museum weer open, tijdelijk in het TPG gebouw vlak bij het Centraal Station in Amsterdam, hun normale locatie is tot 2006 gesloten ivm ingrijpende renovatie. Op hun eigen forum roepen ze jongeren op te laten weten wat ze op de nieuwe locatie moeten laten zien. Het kan dat het eigenlijk al iets te laat is daarvoor maar het is op zich een leuke om in het achterhoofd te houden
  woensdag 25 februari 2004 @ 20:42:31 #24
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_17361304
Nou, het is niet alleen historie maar ook cultuur hier.

Ik zou zeggen Jaap v Zweden of een top ballerina of iets dergelijks Anton Heijboer. Karel Appel(leeft die nog?) of een top architect (hebben we er ook een paar van geloof ik). Verder vond ik Willem Vos (van de Batavia werf) wel een leuke. Op die site kijk ik regelmatig.

Frans Molenaar, Maarten v Rossum, een of andere ambassadeur van nederland in een bokki wokki land of juist een hoog geplaatste buitenlander in nederland (zoals een ambassadeur) ofzo.

Je kan ook een buitenlandse historicus vragen van een land waar we 300 jaar geleden ruzie mee hadden hoe zijn kijk op die dagen was.

Het is nu verkiezingstijd in amerika. Nu is de kans om zo'n figuur die in de race zit vragen te stellen Of gewoon een gepensioneerd generaal vanuit het nederlandse leger. Of luchtmacht. Of een ouwe admiraal (zijn kijk op ouwe dingen.

Verder heb je van die cultuur historische programma's. Schrijf daar eens een dude van aan.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_17555385
Goeie ideeen Furby, nog meer mensen met ideeen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')