Het probleem is uiteraard dat de meeste mensen die besproken worden in C&H al jaren geleden overleden zijn. Daarom moeten we op zoek naar levende mensen die een connectie hebben met het verleden,
Die connectie kan op meerdere gebieden liggen, denk aan werk, hobby, bloedband etc.
In dit topic kun je brainstormen over Interviews op C&H en interessante personen aandragen,
Ts begint uiteraard:
~De Gebruiker Steelpost van http://forum.wo2.nl , Hij heeft een collectie van 700 helmen van over de hele wereld uit de periode 1914 - 1945
Het lijkt me interessant om hem te interviewen over zijn collectie!
~Zijne Keizerlijke en Koninklijke Hoogheid Aartshertog Karl von Habsburg, de kleinzoon van de laatste (Oostenrijkse) Habsburger Keizer. De familie regeerde meer dan 700 jaar over grote delen van Europa. Misschien moeilijk te bereiken, maar het proberen waard!
Schrijver van oa The Dutch Republic, its rise, greatness and fall.
quote:Daarom ben je ook een vaste bezoeker van C&H
Op woensdag 18 februari 2004 18:30 schreef FinalComeback het volgende:
Ik zou mezelf wel eens willen interviewenNiemand weet zoveel van de wereldgeschiedenis als ik
Ontopic, nog mensen met intressante ideeen?
quote:Ik heb er geen behoefte aan om mijn kennis te delen. IK lees hier wel vaak hoor; sommige posts zijn wel entertainend, andere kan ik gewoon heel hard om lachen.
Op woensdag 18 februari 2004 19:56 schreef _The_General_ het volgende:[..]
Daarom ben je ook een vaste bezoeker van C&H
![]()
Jeps, in SHO wel, maar in C&H gaat 't net even anders.quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:46 schreef Magneet het volgende:
die interviews in sho gaan via angel zei verzorgt ALLE contacten voor fok! met buitenstaanders qua pr en interviews enzo
Jupieeeeee, Ik heb Angelic1 even aangeschoten en die gaat met de man mailenquote:Op woensdag 25 februari 2004 08:13 schreef Dagonet het volgende:
Okay!
En een sgop!
Nog mensen met ideeën voor interviewkandidaten?
Zou, in het kader van de Hermitage aan de Amstel, Ernst Veen beschikbaar zijn voor een interview met Nederland's grootste forum?
En hoe werden dit soort interviews geregeld in SHO, werden de kandidaten daar eerst aangeschreven of hoe ging dat in z'n werk?
Ze gaat voor ongeveer 15 vragen, als er meer vragen zijn proppen we vragen bijelkaarquote:Op woensdag 25 februari 2004 13:19 schreef _The_General_ het volgende:
Leuk, leuk, contact gegevens staat op de site van de hermitage!
Ff wachten tot we bevestiging hebbenquote:Op woensdag 25 februari 2004 13:29 schreef _The_General_ het volgende:
Jalours is, gelukkig ga ik nogmaar dat had je vast al een paar keer van me gehoord
Is het te vroeg voor een vraag submit topic? of kan zoiets al?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |