abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17266703
paralelle discussie aan: Hemel alleen voor de gelovigen?.
NIET [Centraal] toegevoegd aan Hemel alleen voor de gelovigen? ter voorkoming van Offtopic.
◢◤
  dinsdag 17 februari 2004 @ 20:40:48 #2
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_17266747
Mafiozen komen in de hemel (als ik de films mag geloven).
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_17266851
IK denk dat alleen gelovigen die zich niet aan de gedragsregels van hun eigen geloof naar de HEL kunnen gaan.....

Mensen die wel een eigen mening hebben hoeven niet bang te zijn, ze realiseren zich dat er geen hemel, noch een hel bestaat...

dat er voor zij die GOED doen, wel iets oogverblindend moois te wachten staat aan de andere zijde, is voor de meesten duidelijk....

... en wie niets geleerd heeft, mag het nog eens proberen,....

◢◤
pi_17267019
als jij gelooft dat je in de hel komt. . .wens ik je veel plezier met je angsten . .
Religion : Mankind's worst invention !
pi_17267078
Al dat gedoe over geloven is bedacht om onder het onregelde zooitje mensen weer orde te krijgen. Ze maakte gebruik van de onwetendheid van de mens en de angsten. Voor iets dat ze niet konde verklaren bedachten ze iets (zie de weergoden (dodergod dat elektrische gedoe in de hemel wat allemaal verklaart is)etc) Nou zijn die geloven achterhaalt maar waarom dan het geloof in god met zijn hemel en hel dan niet?
pi_17267282
ik geloof sowieso niet in de hel eigenlijk, god vergeeft toch iedereen? staat in de bijbel dus zal wel geen hel zijn, is alleen maar bangmakerij
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
  dinsdag 17 februari 2004 @ 20:59:24 #7
75556 erkel
back from Dagestan
pi_17267442
De bijbel blijkt ook vette bullshit, want daar staan pasages in over het wereldbeeld dat de zon om de aarde draait. Dit geeft maar weer aan dat het gewoon geschreven is door mensen uit een vroegere tijd. Er bestaat geen God, want anders had ie wel aangegeven aan die schrijvers dat de aarde niet het middelpunt is van het heelal. Maar ja dan maken die christenen er natuurlijk weer van dat je het niet letterlijk moet nemen, wat een dikke onzin
Weisst
pi_17267619
1 van een dergelijk topic is meer dan genoeg.
Unox, the worst operating system.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')