quote:was bij hem alledrie het zelfde . . .
Op maandag 16 februari 2004 09:40 schreef LeFTBuRN het volgende:
Hij had toch een vrouw, dochter en een hond ?
quote:nee alleen een vrouw dacht ik, Himmler had een dochter
Op maandag 16 februari 2004 09:40 schreef LeFTBuRN het volgende:
Hij had toch een vrouw, dochter en een hond ?
quote:Da's toch duidelijk! Iedereen zit hier op één lijn!
Op maandag 16 februari 2004 09:41 schreef godard_k het volgende:
maar wat is het nou ?
quote:Zover ik weet had hij 1 of 2 kinderen en vlak voordat Berlijn ingenomen werd door de geallieerden nam de hele familie incl. een aantal anderen wat cyankali om niet in de handen te komen van de geallieerden.
Hij had ze toch wel maa heeft ze toch neergeschoten of vergast
quote:
Op maandag 16 februari 2004 09:45 schreef Ferrari412T2 het volgende:[..]
Zover ik weet had hij 1 of 2 kinderen en vlak voordat Berlijn ingenomen werd door de geallieerden nam de hele familie incl. een aantal anderen wat cyankali om niet in de handen te komen van de geallieerden.
Wat een onzin weer.
Hij had GEEN kinderen maar is vlak voor zijn zelfmoord nog getrouwd met Eva Braun. Daarna hebben ze zich samen koud gemaakt. Geen kinderen, niets.
quote:Je bent in de war met Joseph Goebbels..
Zover ik weet had hij 1 of 2 kinderen en vlak voordat Berlijn ingenomen werd door de geallieerden nam de hele familie incl. een aantal anderen wat cyankali om niet in de handen te komen van de geallieerden.
quote:Nee
Op maandag 16 februari 2004 09:46 schreef cerror het volgende:
Hitler heeft toch zelfmoord gepleegd maar daarvoor heeft hij eerst zijn 2 kinderen en zijn vrouw eva gemold toch?
quote:Volgens mij trouwde hij een paar dagen/uren voordat hij zelfmoord pleegde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |