quote:Inderdaad, en het wordt ook vergoed. Ik had het 3 weken geleden
Op zondag 15 februari 2004 23:03 schreef dahei het volgende:
Maar dit is toch ook gewoon diefstal?
p.s. Bij de verzekering vragen heeft weinig zin, tenzij je de fiets speciaal hebt laten verzekeren.
quote:Je vraagt hier of je een misdrijf (ja, een MISDRIJF!) mag plegen?! En wat denk je dan dat je als reactie krijgt?
Wat zal ik nu doen, de fiets als gejat opgeven zodat ik een nieuwe fiets kan kopen?
quote:nou?
Op zondag 15 februari 2004 23:11 schreef RemcoDelft het volgende:[..]
Je vraagt hier of je een misdrijf (ja, een MISDRIJF!) mag plegen?! En wat denk je dan dat je als reactie krijgt?
quote:Was maar een suggestie hoor (ook een beetje in een vlaag van woede getikt), ik weet nu al dat ik dat nooit zou doen. Want zo help je erg hard mee het systeem van fietsenhandel/jatten etc. nog verrotter te maken. Alleen ik vraag me nu wel af: het is in feite wel diefstal en geen schade, want er is toch immers een deel van mijn fiets gestolen? Helaas staat er op de site van mijn verzekeraar niks over. Ik zal ze morgen eens bellen, ik ben erg benieuwd.
Op zondag 15 februari 2004 23:11 schreef RemcoDelft het volgende:[..]
Je vraagt hier of je een misdrijf (ja, een MISDRIJF!) mag plegen?! En wat denk je dan dat je als reactie krijgt?
quote:Right, ik woon 1-hoog in een huis uit 1880 met een bijbehorende trap die ongeloofelijk steil naar boven loopt
Op zondag 15 februari 2004 23:17 schreef JulesKebab het volgende:
Gewoon een paar dronken studenten die nu jouw fietswiel aan de muur hebben hangen. Maak je niet zo druk zeg, koop lekker een nieuw wiel en parkeer je fiets voortaan binnen. Zou je toch moeten weten na 6 jaar Amsterdam.
quote:Werk, Geldzaken & Recht: Huisregels (upd 16-11-03)
Op zondag 15 februari 2004 23:11 schreef RemcoDelft het volgende:
En wat denk je dan dat je als reactie krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |