Zit die kras alleen op het achterscherm of ook nog op het portier?
[Dit bericht is gewijzigd door American_Nightmare op 15-02-2004 19:39]
quote:mjah idd, de kras ziet er erg diep uit
Op zondag 15 februari 2004 19:36 schreef American_Nightmare het volgende:
Hele gave wagen.Maar die schade bedraagt echtwel meer dan 500,- schat ik zo.
quote:Dat maakt geen zak uit. Gezien de km stand is het al een tijdje geleden en op tuning schrijf je veel af. Of ga je me vertellen dat de levensduur van het blok langer wordt door het tunen ervan?
Op zondag 15 februari 2004 19:32 schreef matboy het volgende:
Een blokje bij achterberg laten doen kost je al dik meer dan de auto zelf al...... stelletje leken hier !
Michel is een kennis van mij en heeft de auto zo lang als ik hem heb onderhouden, en daarvoor eigenlijk ook want de vorige eigenaar liet ook alles bij Achterberg doen.
quote:Nog 1 licht krasje op de bestuurdersdeur. Voor de rest niks.
Op zondag 15 februari 2004 19:33 schreef OomSmokey het volgende:
zitten er behalve die kras en die deuk op de foto nog meer krassen en deuken op de wagen???
quote:Kras loopt vanaf het achterscherm tot op de helft van de deur.
quote:Dit blokje gaat er zeker langer van leven omdat er andere zuigers en zuigerbussen toegepast worden ! Verder is dit tunen door alleen maar uit te balanceren en verder geen dikke boost erop te zetten. Hierdoor krijgt de motor wat betere marges die je beter kunt benutten met een chip.
Op zondag 15 februari 2004 19:39 schreef Krush het volgende:[..]
Dat maakt geen zak uit. Gezien de km stand is het al een tijdje geleden en op tuning schrijf je veel af. Of ga je me vertellen dat de levensduur van het blok langer wordt door het tunen ervan?
quote:Het hele blok is in principe uitgewogen en daarna is er een snellere chip voor gemaakt.
Op zondag 15 februari 2004 19:49 schreef matboy het volgende:[..]
Dit blokje gaat er zeker langer van leven omdat er andere zuigers en zuigerbussen toegepast worden ! Verder is dit tunen door alleen maar uit te balanceren en verder geen dikke boost erop te zetten. Hierdoor krijgt de motor wat betere marges die je beter kunt benutten met een chip.
quote:Ik denk dat de schade minder is als 500,- Ik denk zelf 200,-
Je woont in Rotterdam zag ik. Rij je er veel mee in de stad?
quote:Ik gebruik de auto alleen maar om mee naar mijn werk te rijden (10min) en voor de rest staat ie alleen maar voor de deur.
Op zondag 15 februari 2004 23:50 schreef schvvmert het volgende:
Ik vind het wel een leuke Renault deze.
Die kras zit ik niet zo mee maar die scherpe deuk is lastiger.Je woont in Rotterdam zag ik. Rij je er veel mee in de stad?
quote:Ik moet eerst ff mijn Citroen C15 ff kwijt voor de export en dan kom ik er nog op terug.
Op maandag 16 februari 2004 00:03 schreef edwin16v het volgende:[..]
Ik gebruik de auto alleen maar om mee naar mijn werk te rijden (10min) en voor de rest staat ie alleen maar voor de deur.
Die scherpe deuk zat er trouwens al toen ik hem kocht.
quote:Is goe
Op maandag 16 februari 2004 00:28 schreef schvvmert het volgende:[..]
Ik moet eerst ff mijn Citroen C15 ff kwijt voor de export en dan kom ik er nog op terug.
quote:¤2500,- + ¤200 = ¤2700 heb je toch een heel leuke en vooral ook snelle auto met een goed blokkie erin.
Op zondag 15 februari 2004 23:50 schreef R-e-n-e het volgende:[..]
Ik denk dat de schade minder is als 500,- Ik denk zelf 200,-
(Heb ook al wat andere auto's op het oog dus niet te snel juichen he )
ik hoop niet dat je een golfje gti op het oog hebt, want die kom je per dag 10x tegen.
[Dit bericht is gewijzigd door R-e-n-e op 16-02-2004 23:43]
quote:Er moet een nieuw uitlaatrubber onder de huidige is denk ik uitgehangen ofzo, want hij rammeld een beetje, maar dit wil ik ook nog wel laten doen.
Op dinsdag 17 februari 2004 19:35 schreef R-e-n-e het volgende:
Wat zijn trouwens de minpuntjes verder behalve de kras?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |