Nou ja, het aftellen was al bezig, maar 2 maanden is een mooie mijlpaal om er actief naar toe te gaan leven. Nog precies 2 maandjes slapen dus en dan begint 't weer.
De spanning begint te stijgen, roddels beginnen los te komen, er worden namen van kandidaten genoemd en de eerste modder is ook al gesignaleerd.
PS: Ik weet het, I don't want to get a life.
Ben benieuwd wanneer de bus weer gaat rijden, en we nieuwe dikke mensen in een kasteel gaan zien, waar de kerels hun eigen gereedschap niet eens meer kunnen zien.
Worldonline verwacht dit keer niet iets met de streams te doen. Vorig jaar kon je daar extrta steams bekijken. De sponsor Bol.com heeft vooralsnog ook geen plannen iets met extra streams te doen.
Afwachten dus nog even.
quote:nou je het zegt.... die naam moet ik eigenlijk eens veranderen
Op dinsdag 24 juli 2001 21:12 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom heet je dan starbrotheryvette?
quote:Hahahahaha, jij bent echt goed op de hoogte he?
Op vrijdag 13 juli 2001 01:43 schreef JK het volgende:
Ik moet er niet aan denken...... weer dat achterlijke programma op de buis. Zelfs in Amerika zijn ze net begonnen met Big Brother.. YUCK.Ben benieuwd wanneer de bus weer gaat rijden, en we nieuwe dikke mensen in een kasteel gaan zien, waar de kerels hun eigen gereedschap niet eens meer kunnen zien.
Enne wie zegt dat JIJ je eigen gereedschap wel kunt zien????
Je bent overigens echt niet verplicht om te gaan kijken hoor, maar volgens mij kan je het stiekum toch niet laten. Want voor een zogenaamde leek op het gebied van real life soaps, weet je toch duidelijk wel dat BB ook in de states draait. Als het jou niet echt interesseerde, had je dat ook niet geweten.
quote:Bron: www.telegraaf.nl
In BUSetas is de oude Bus (De Bus) van stal gehaald om een groep jongeren te volgen in die in Spanje zonder geld op vakantie gaan.
quote:Ben benieuwd of ze iets zeggen wat ik nog niet weet
Op donderdag 26 juli 2001 11:37 schreef RB-tje het volgende:
vandaag meer informatie over big brother bij de winterpresentatie van de hmg!
Of gaat her hier alleen om een persbericht van HMG?
quote:bron: Omroep Flevoland
Big Brother-huis bij nieuwe versie minder gebruikt
Het TV station Yorin komt komend seizoen weer met een nieuwe versie van het populaire programma "Big Brother". Ook dit seizoen wordt er gebruik gemaakt van de speciale woning in Almere-Buiten, maar minder dan vorig seizoen. Het programma moet spannender en extremer worden dan de voorgaande edities. Het huis in Almere wordt nog maar bewoond door zes mensen die eerst in een ander Big Brother-huis in het buitenland hebben gezeten. Deze verhuizen vervolgens in groepjes van twee naar het huis in Almere.
quote:Er zijn 3 groepen mensen: zij die kunnen tellen en zij die dit niet kunnen.
Er zijn 2 groepen mensen: zij die iedereen in 2 groepen indelen en zij die dit niet doen
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 18:05 schreef REC het volgende:
Nog 150 nachtjes slapen: Dan zijn we d'r weer vanaf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |