abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2001 @ 00:55:53 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1198575
Donderdag 13 september 2001, 21:00 uur

Nou ja, het aftellen was al bezig, maar 2 maanden is een mooie mijlpaal om er actief naar toe te gaan leven. Nog precies 2 maandjes slapen dus en dan begint 't weer.

De spanning begint te stijgen, roddels beginnen los te komen, er worden namen van kandidaten genoemd en de eerste modder is ook al gesignaleerd.

PS: Ik weet het, I don't want to get a life.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 13 juli 2001 @ 01:43:39 #2
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_1198844
Ik moet er niet aan denken...... weer dat achterlijke programma op de buis. Zelfs in Amerika zijn ze net begonnen met Big Brother.. YUCK.

Ben benieuwd wanneer de bus weer gaat rijden, en we nieuwe dikke mensen in een kasteel gaan zien, waar de kerels hun eigen gereedschap niet eens meer kunnen zien.

† In Memoriam † vrijdag 13 juli 2001 @ 01:57:50 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1198892
Ah, een echte liefhebber.
De bus rijdt overigens niet meer. Het openbaar vervoer is niet meer wat het geweest is.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2001 @ 20:05:40 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1268429
Nog 51 dagen...
  FOK!fossiel dinsdag 24 juli 2001 @ 20:07:38 #5
8443 cptmarco
it's captain...
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2001 @ 20:13:56 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1268479
Nee, dat geloof ik niet. Er gaan allerlei geruchten dat er voor de streams betaald moet worden, maar dat zou heel onverstandig van Sjonnie zijn, en de onvermijdelijke doodsteek voor het programma. Ik ben zelf in ieder geval niet van plan daarvoor te gaan betalen.

Worldonline verwacht dit keer niet iets met de streams te doen. Vorig jaar kon je daar extrta steams bekijken. De sponsor Bol.com heeft vooralsnog ook geen plannen iets met extra streams te doen.

Afwachten dus nog even.

pi_1268824
* starbrotheryvette kan het niets schelen wanneer bb3 begint, want ze gaat toch niet kijken...
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2001 @ 21:12:23 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1268835
Waarom heet je dan starbrotheryvette?
pi_1268860
quote:
Op dinsdag 24 juli 2001 21:12 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom heet je dan starbrotheryvette?
nou je het zegt.... die naam moet ik eigenlijk eens veranderen Toen het nog niet duidelijk was dat er een bb3 kwam en dat ze de bewoners voor geen meter begeleiden als ze het huis uit zijn vond ik big brother nog leuk....
  dinsdag 24 juli 2001 @ 22:48:34 #10
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_1269493
quote:
Op vrijdag 13 juli 2001 01:43 schreef JK het volgende:
Ik moet er niet aan denken...... weer dat achterlijke programma op de buis. Zelfs in Amerika zijn ze net begonnen met Big Brother.. YUCK.

Ben benieuwd wanneer de bus weer gaat rijden, en we nieuwe dikke mensen in een kasteel gaan zien, waar de kerels hun eigen gereedschap niet eens meer kunnen zien.

Hahahahaha, jij bent echt goed op de hoogte he?
aangezien het reizen per openbaar nou niet echt bepaald goedkoper is geworden, en er geen personeel te vinden is, hebben ze de bus maar in de garage geparkeerd. Het is net zoiets als bij de NS: zeggen dat het een zomerregeling is, maar ondertussen de boel ook niet meer laten rijden

Enne wie zegt dat JIJ je eigen gereedschap wel kunt zien????

Je bent overigens echt niet verplicht om te gaan kijken hoor, maar volgens mij kan je het stiekum toch niet laten. Want voor een zogenaamde leek op het gebied van real life soaps, weet je toch duidelijk wel dat BB ook in de states draait. Als het jou niet echt interesseerde, had je dat ook niet geweten.

never play games........
pi_1270541
De Bus gaat wel degelijk weer rijden, maar dan in een ander programma: BUSetas
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  † In Memoriam † woensdag 25 juli 2001 @ 09:42:16 #12
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1270704
Klopt. V8 gaat 't uitzenden.
quote:
In BUSetas is de oude Bus (De Bus) van stal gehaald om een groep jongeren te volgen in die in Spanje zonder geld op vakantie gaan.
Bron: www.telegraaf.nl
pi_1277144
vandaag meer informatie over big brother bij de winterpresentatie van de hmg!
muziek, m'n lust en mijn leven
  donderdag 26 juli 2001 @ 11:39:51 #14
989 Jeromar
Trots op NL (Bijna altijd)
pi_1277158
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 11:37 schreef RB-tje het volgende:
vandaag meer informatie over big brother bij de winterpresentatie van de hmg!
Ben benieuwd of ze iets zeggen wat ik nog niet weet
Je moet niks!
  donderdag 26 juli 2001 @ 14:20:16 #15
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_1278019
Weet iemand op welk net dit komt? Ik ging ervan uit dat de presentatie op Yorin zou zijn vanavond maar ik kan niks vinden. (http://www.rtl.nl/videotext/index.xml)

Of gaat her hier alleen om een persbericht van HMG?

There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
pi_1279234
gaat om een presentatie voor de pers en medewerkers. Komt niet op tv.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 10:50:01 #17
374 beelzebub
master of disaster
pi_1282629
quote:
Big Brother-huis bij nieuwe versie minder gebruikt

Het TV station Yorin komt komend seizoen weer met een nieuwe versie van het populaire programma "Big Brother". Ook dit seizoen wordt er gebruik gemaakt van de speciale woning in Almere-Buiten, maar minder dan vorig seizoen. Het programma moet spannender en extremer worden dan de voorgaande edities. Het huis in Almere wordt nog maar bewoond door zes mensen die eerst in een ander Big Brother-huis in het buitenland hebben gezeten. Deze verhuizen vervolgens in groepjes van twee naar het huis in Almere.

bron: Omroep Flevoland
  † In Memoriam † maandag 30 juli 2001 @ 11:58:52 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1296049
Nog 45 nachtjes slapen.
pi_1318402
Nog 150 nachtjes slapen: Dan zijn we d'r weer vanaf
quote:
Er zijn 2 groepen mensen: zij die iedereen in 2 groepen indelen en zij die dit niet doen
Er zijn 3 groepen mensen: zij die kunnen tellen en zij die dit niet kunnen.
pi_1318410
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 18:05 schreef REC het volgende:
Nog 150 nachtjes slapen: Dan zijn we d'r weer vanaf
pi_1318427
het duurt nog 5wks 6days 5hrs 49mins 56secs tot Big Brother 3 begint

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')