quote:Als je kan lezen, had je gezien dat ik slechts één, hele simpele, vraag heb...
Op maandag 16 februari 2004 20:00 schreef There_is_only_One het volgende:
Prima, wees dan specifieker.
quote:Waarom was je dan niet duidelijk. Met je "ik kies voor de kant van God". Waarom had je niet direkt gezegd "ik ben voor het opdoeken van de staat Israel.
Op maandag 16 februari 2004 19:56 schreef There_is_only_One het volgende:
Israel houdt de hele Palestijnse land bezet, sinds 1948. Kom dus niet met die partijdige onzin, en laat de feiten zien.
quote:Nee natuurlijk niet. Maar een feit is dat tussen de Nijl en de Eufraat (Irak) thans veel moslims wonen. Daarmee is de bijbel dus een aanval op de islam geworden en steunt het dus de door jou aangehaalde wapenindustrie.
Nergens staat in de Bijbel iets over de moslims of Islam.
quote:Dat was ook niet het geval toen de Joden tegen de Filestijnen enz vochten. En bovendien heeft God ook alweer de zon stil laten staan zodat de joden hun vijanden kunnen verslaan. De zon staat nu zelfs nog stil
Er zijn zelfs Joodse geleerden die tegen de staat israel zijn omdat deze door geweld en niet door God is gegeven
quote:Ik zeg alleen maar wat er in de bijbel staat. Ik zeg daarmee toch niet dat de bijbel goddelijk is. Wat een rare gedachtenkronkel.
Jij bent iemand die niet gelooft in de Bijbel, maar toch haal je het erbij als het jouw uitkomt. Je bent als los zand dat zich mee laat voeren door de wind.
Wat ook een enorm nadeel van een centraal bijbel/geloof topic is dat wanneer er weer een christen met een bekeringsdrang (of wat dan ook) neer strijkt de verleiding erg groot is om al weer over de evolutietheorie te discussieren. Nu is er zelfs één die beweert dat het nazisme en marxisme het gevolg zijn van de evolutieleer.
Als er bij users animo is om daarover te discussieren dan a.u.b. in een apart topic.
quote:Onzin, wat daar gebeurd is was een plan om het aantal moslims daar terug te dringen. De "vredesduiven" verkochten wapens en trainde de serviërs. En dutchbat was erbij betrokken: de video die Karremans liet zien die een glasje dronk met een servische generaal. Het vernietigde fotorol. De moslims die in de steek waren gelaten door de dutchbat. Toen het bekend was dat de moslims daar steun kregen van strijders uit het buitelnland, kon US het niet hebben en boycotte de wapens die bestemd waren voor de moslims.
Op maandag 16 februari 2004 19:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:[..]
Oh en daarom ging de VN tijdens de Joegoslavische burgeroorlog naar Bosnië om de moslims aldaar te beschermen? Of mag dat wel opeens van jou?
En moslims of welke volk dan ook zijn nooit gesteund tenzij het in de BELANGEN was van de USA. Dus kom niet aan dat de moslims geholpen zijn.
quote:In wanhoop doe je de meest gekke dingen. Bommen dropen op onschuldigen vraagt om reactie. Als er een land waarvoor je angst moet hebben omdat ze atoombommen en chemiche wapens hebben, dan is het wel amerika, want die heeft beide wapens ingezet. En zeg niet "christelijke landen" om het een religieuze tint te geven. Het christendom heeft heden niks te maken met oorlog voeren alsook de Islam. Misbruik het christendom niet, om er weer bloed aan te vegen.
[..]Er zijn ook een hele hoop christelijke landen aangevallen. Toch heb ik christenen nog geen wolkenkrabbers zien rammen.
quote:wie hou je voor de gek?
[..]Moslims worden niet systematisch vermoord, niet omdat ze moslim zijn, en al helemaal niet door het westen.
[Dit bericht is gewijzigd door There_is_only_One op 16-02-2004 20:48]
quote:Het is een wetenschappelijk boek gebaseerd op wetenschappelijke feiten en die wetenschappers aan het woord laat.
Op maandag 16 februari 2004 19:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:[..]
Ik kan ook links geven waarop de Holocaust ontkend wordt. Of waarop staat dat de aarde plat is. Of dat de maan van Goudse Kaas gemaakt is. Of dat kaboutertjes bestaan. Maakt dat die dingen allemaal waar?
quote:Wees specifieker, wil je weten hoe de wetenschap heeft aangetoond dat de mens niet kan afstammen van de aap? Of het sprookje van transformatie van zee naar land?
Op maandag 16 februari 2004 20:05 schreef Doffy het volgende:[..]
Als je kan lezen, had je gezien dat ik slechts één, hele simpele, vraag heb...
quote:Ja, dat zijn de anti-Holocaust sites ook. David Irving, wel eens van gehoord? Professor in de geschiedenis, maar een rabiaat revisionist. Zijn verhalen maken het nog steeds niet waar.
Op maandag 16 februari 2004 20:30 schreef There_is_only_One het volgende:[..]
Het is een wetenschappelijk boek gebaseerd op wetenschappelijke feiten en die wetenschappers aan het woord laat.
quote:Nee, nooit van gehoord. Ik begrijp jouw bericht niet zo goed. Want aan de ene kant zeg je dat zijn anti-Holocaust sites gebaseerd zijn op feiten en aan de andere kant zeg je "dat maakt zijn verhalen niet waar"??
Op maandag 16 februari 2004 20:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:[..]
Ja, dat zijn de anti-Holocaust sites ook. David Irving, wel eens van gehoord? Professor in de geschiedenis, maar een rabiaat revisionist. Zijn verhalen maken het nog steeds niet waar.
quote:Nee, dat zijn ze niet. Ze pretenderen gebaseerd te zijn op feiten. Jij komt met een site, wara je ter verdediging aanvoert, dat ze gebruik maken van wetenschappers dus vertelt die site de waarheid. Ik geef je alleen maar aan, dat medewerking van een wetenschapper geen garantie is voor de waarheid.
Op maandag 16 februari 2004 20:46 schreef There_is_only_One het volgende:[..]
Nee, nooit van gehoord. Ik begrijp jouw bericht niet zo goed. Want aan de ene kant zeg je dat zijn anti-Holocaust sites gebaseerd zijn op feiten en aan de andere kant zeg je "dat maakt zijn verhalen niet waar"??
quote:Waarom proberen het aantal moslims daar terug te dringen? Dat heeft toch geen moer met het westen zelf te maken? Als het westen werkelijk van plan was om het aantal moslims terug te dringen (waar ik overigens niet voor ben als het met geweld gaat), kunnen ze beter in het westen zelf beginnen. Kom nou.
Op maandag 16 februari 2004 20:24 schreef There_is_only_One het volgende:
Onzin, wat daar gebeurd is was een plan om het aantal moslims daar terug te dringen.
Je vergeet bovendien dat er ook een hele hoop Serviers zijn uitgemoord. Door moslims ja.
quote:Bron? En dan svp een respectabele site, en geen duistere islamitische/christelijke.
De "vredesduiven" verkochten en trainde de serviërs.
quote:Ja, en de moslimleiders ook.
En dutchbat was erbij betrokken: de video die Karremans liet zien die een glasje dronk met een servische generaal. Het vernietigde fotorol.
quote:http://www.planet.nl/planet/show/id=67777/contentid=420901/
Deronjic was aanwezig, toen Mladic en Karremans op 12 juli 1995 in hotel Fontana in Bratunac vlakbij Srebrenica met moslimvertegenwoordigers onderhandelden.
quote:Ach, de moslims WERDEN tenminste beschermd door Dutchbat en de Verenigde Naties. Dat kan ik van de Servische dorpen rond Srebrenica, die moslimcommandant Nasir Oric regelmatig aanviel en uitmoordde, niet zeggen.
De moslims die in de steek waren gelaten door de dutchbat.
Bovendien zegt het NIOD-rapport dat het grootste deel van de vermoorde mannen in Srebrenica gewapend waren.
quote:Ja, en hetzelfde gold voor de Servische opstandelingen binnen Bosnie. Bovendien werden hun stellingen regelmatig gebombardeerd door de NAVO, terwijl de moslims in de safe haven Srebrenica niet eens ontwapend werden, zoals de bedoeling was.
Toen het bekend was dat de moslims daar steun kregen van strijders uit het buitelnland, kon US het niet hebben en boycotte de wapens die bestemd waren voor de moslims.
quote:Laten we hopen van niet.
je gaat me niet vertellen dat deze leiders, vroom en bewust zijn van God.
quote:Of het nou wel of niet in de belangen was van de VS (wat het wel was, daar heb je wel gelijk in), feit IS dat de VS regelmatig moslims heeft gesteund. En de NAVO trouwens ook.
En moslims of welke volk dan ook zijn nooit gesteund tenzij het in de BELANGEN was van de USA. Dus kom niet aan dat de moslims geholpen zijn.
quote:Pardon?
In wanhoop doe je de meest gekke dingen.
quote:Ja, het westen heeft oorlogen gevoerd, maar is er gericht met bommen gegooid op onschuldigen. Daarentegen proberen fundamentalistische moslims juist onschuldige mensen om zeep te helpen.
Bommen dropen op onschuldigen vraagt om reactie.
Vertel mij maar eens wanneer het westen met opzet bommen heeft gegooid op onschuldigen (afgezien van WO II en de Servische staatsomroep, waar nota bene een bom werd gegooid om de moslims in Kosovo te beschermen).
quote:Amerika zal dat nu niet doen, dat zal grote schade toebrengen aan zijn internationale positie en belangen. Terwijl terroristen dat wel kunnen.
Als er een land waarvoor je angst moet hebben omdat ze atoombommen en chemiche wapens hebben, dan is het wel amerika, want die heeft beide wapens ingezet.
quote:De pot verwijt de ketel, hetzelfde doe jij met het atheisme, en dan is het zeker wel goed?
En zeg niet "christelijke landen" om het een religieuze tint te geven. Het christendom heeft heden niks te maken met oorlog voeren alsook de Islam. Misbruik het christendom niet, om er weer bloed aan te vegen.
quote:Noem drie voorbeelden van plaatsen waar onschuldige moslims systematisch door westerse landen omdat ze moslim zijn.
wie hou je voor de gek?
quote:Inderdaad je kunt niet kijken wat wetenschappers zeggen, omdat ze de feiten omhullen in hun eigen ideologie. Maar als buitenstaander kun je wel kijken naar de feiten weergegeven door de wetenschap en niet naar de ideeën van wetenschappers. En die feiten laten zien ONTWERP.
Op maandag 16 februari 2004 20:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:[..]
Nee, dat zijn ze niet. Ze pretenderen gebaseerd te zijn op feiten. Jij komt met een site, wara je ter verdediging aanvoert, dat ze gebruik maken van wetenschappers dus vertelt die site de waarheid. Ik geef je alleen maar aan, dat medewerking van een wetenschapper geen garantie is voor de waarheid.
quote:Dat mogen we pas na 50 jaar horen bij VPRO's "andere tijden".
Op maandag 16 februari 2004 20:58 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ach, de moslims WERDEN tenminste beschermd door Dutchbat en de Verenigde Naties. Dat kan ik van de Servische dorpen rond Srebrenica, die moslimcommandant Nasir Oric regelmatig aanviel en uitmoordde, niet zeggen.
quote:Maar dat zou ik ook liever willen zijn als ik daar weg zou willen komen.
Bovendien zegt het NIOD-rapport dat het grootste deel van de vermoorde mannen in Srebrenica gewapend waren.
quote:Boeit me niet, het is allebei kul. Dus wil ik van allebei weten wat die zgn "feiten" dan wel niet zijn. Begin maar waar jij denkt dat goed is. Het is toch fout.
Op maandag 16 februari 2004 20:36 schreef There_is_only_One het volgende:
Wees specifieker, wil je weten hoe de wetenschap heeft aangetoond dat de mens niet kan afstammen van de aap? Of het sprookje van transformatie van zee naar land?
En oh ja, de discussie over 'ontwerp' is al zo vaak gevoerd en gewonnen door de anti-ontwerpers, dat ik een beetje -neigingen krijg
quote:nee, jij kijkt weer naar jouw ideeën erover en dat is ONTWERP. Hoeft ook niet juist te zijn.
Op maandag 16 februari 2004 21:05 schreef There_is_only_One het volgende:[..]
Inderdaad je kunt niet kijken wat wetenschappers zeggen, omdat ze de feiten omhullen in hun eigen ideologie. Maar als buitenstaander kun je wel kijken naar de feiten weergegeven door de wetenschap en niet naar de ideeën van wetenschappers. En die feiten laten zien ONTWERP.
Erg grappig dat jij die balk niet uit je oog haalt terwijl je naar de splinters van anderen loopt te wijzen
quote:nee, omdat we niet in God geloven
Op maandag 16 februari 2004 21:46 schreef Akkersloot het volgende:
Dus Viola, Doffy en ik)zouden nu naar de hel gaan omdat we in de evolutie geloven en niet in de schepping.
quote:dat boeit verder niet, in die tijd waren er ook atheisten / heidenen !
Als wij drieen echter drie eeuwen eerder waren geboren hadden we nog nooit van dinosaurussen, neanthalers en de theorie van Charles Darwin gehoord. Dan zouden wij drie hoogstwaarschijnlijk gewoon gelovig zijn geweest en dus naar de hemel gaan.
Alleen maar het feit dat we nu anno 19?? zijn geboren bepaalt dus dat we naar de hel gaan. Wat voor een Eikel zou God dan wel niet moeten zijn.
quote:Het terugdringen van de moslimpopulatie in het westen heeft er alles mee te maken. Weet je waarom Turkije niet lid mag worden van de EU. En ministers hebben dat vaak genoeg gezegd. Omdat de meerderheid daar moslim is. In Bosnië is een grote deel van de bevolking moslim, en dat past niet in de EU. Door het systematisch doden van de mannen, kunnen de moslims zich moeilijk in leven houden en zich niet meer vermenigvuldigen.
Op maandag 16 februari 2004 20:58 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:[..]
Waarom proberen het aantal moslims daar terug te dringen? Dat heeft toch geen moer met het westen zelf te maken? Als het westen werkelijk van plan was om het aantal moslims terug te dringen (waar ik overigens niet voor ben als het met geweld gaat), kunnen ze beter in het westen zelf beginnen. Kom nou.
quote:Dat is lang niet zoveel als er moslims zijn gedood, maar er wordt er wel nadruk opgezet in de media dat ook serviers de dupe zijn om de werkelijke doelen te verdoezelen.
Je vergeet bovendien dat er ook een hele hoop Serviers zijn uitgemoord. Door moslims ja.
quote:Ik had het niet over de video waarop de vertegenwoordigers van beide partijen onderhandelden. Je weet donders goed welke video ik bedoel. De video waarop gefeest werd, weet je wel? En Karremans vlucht kort daarop, nadat de video openbaar werd, naar Amerika.
[..]Bron? En dan svp een respectabele site, en geen duistere islamitische/christelijke.
[quote]Nee geen bron, alleen dat er in de kranten soms artikelen verschenen dat er bewijzen zijn dat de geheime dienst van Engeland en de CIA de serviers trainden voor de oorlog.
[quote]
[..]Ja, en de moslimleiders ook.
quote:Gemakszuchtig zeg je "Ach, de moslims WERDEN tenminste beschermd door de dutchbat en VN". Dat was de hoopvolle illusie die gecreerd werd om de moslims gerust te stellen, dat ze beschermd werden, zodat ze niet zelf de wapens oppakte. Ze werden NIET beschermd. Het weg vluchten van de dutchbat nadat er enkele schoten door serviers werden gelost, de moslims in de steek latend zonder wapens om zich te verdedigen, getuigd niet van bescherming, Meneer van de CIDI-propaganda. Ga en hou je bezig met het goed praten van het afslachten en onderdrukken van palestijnse kinderen.
[..]Ach, de moslims WERDEN tenminste beschermd door Dutchbat en de Verenigde Naties. Dat kan ik van de Servische dorpen rond Srebrenica, die moslimcommandant Nasir Oric regelmatig aanviel en uitmoordde, niet zeggen.
quote:Met "safe haven" bedoel je vast die massagraven, of niet.
[..]Ja, en hetzelfde gold voor de Servische opstandelingen binnen Bosnie. Bovendien werden hun stellingen regelmatig gebombardeerd door de NAVO, terwijl de moslims in de safe haven Srebrenica niet eens ontwapend werden, zoals de bedoeling was.
quote:De dictators in Marokko tot aan Pakistan worden gesteund door de VS/UK/EU. De wanhoop dat hen dreef was dat de VS/UK/EU, de dictators steeds militaire en financieel steunen en dat ze van hen, de dictators, maar niet afkomen.
[..]Pardon?
9 vd 16 kapers kwamen uit Saoedi-Arabie, een land met een vrij hoog BNP. Osama bin Laden was en is een steenrijke man. Hoezo wanhoop?
quote:JA, er is gericht met bommen gegooid op onschuldigen. Of wou je beweren dat de atoombommen, chemische wapens, clusterbommen enz. bedoelt waren om enkel de schuldigen te doden. Weet je waarom bijvoorbeeld de infrastructuur in Irak is vernietigd door de USA-bommen. Om economische redenen, zodat amerikaanse en geallieerde bedrijven ze weer konden gaan bouwen. Betreft de funda-onzin, in de Islam is het verboden om onschuldigen te doden, punt.
[..]Ja, het westen heeft oorlogen gevoerd, maar is er gericht met bommen gegooid op onschuldigen. Daarentegen proberen fundamentalistische moslims juist onschuldige mensen om zeep te helpen.
quote:Godvergeefme zeg, waar leef jij. Jij doet alsof er alleen twee keer met bommen is gegooid op onschuldigen ("afgezien WO II en de..."). Bestudeer de kolonisatie maar en de vele oorlogen die gevoerd of gesteund werden door het westen. En de vervloekte leiders in het midden-oosten hebben in sommige gevallen zelfs hen geholpen.
Vertel mij maar eens wanneer het westen met opzet bommen heeft gegooid op onschuldigen (afgezien van WO II en de Servische staatsomroep, waar nota bene een bom werd gegooid om de moslims in Kosovo te beschermen).
quote:"Amerika zal dat nu niet doen...schade...belangen", nee daar hebben ze de media voor om dat te verdoezelen. Maar dat jij zegt dat ze dat alleen niet doen om schade te voorkomen aan hun belangen, zegt meer dan genoeg. Namelijk ze vermoorden mensen niet meer massaal, om hun menselijkheid, maar puur om eigen belangen.
[..]Amerika zal dat nu niet doen, dat zal grote schade toebrengen aan zijn internationale positie en belangen. Terwijl terroristen dat wel kunnen.
quote:Waarom zou ik je de feiten presenteren als je toch dogmatisch blijft, heeft geen zin toch, want het blijft "toch fout". Ik ben niet uit om je te overtuigen, ik sta sterk in mijn eigen schoenen, en uiteindelijk is iedereen verantwoordelijk voorzichzelf.
Op maandag 16 februari 2004 21:21 schreef Doffy het volgende:[..]
Boeit me niet, het is allebei kul. Dus wil ik van allebei weten wat die zgn "feiten" dan wel niet zijn. Begin maar waar jij denkt dat goed is. Het is toch fout.
quote:da's wel erg makkelijk. heb je feiten dan ?
Op maandag 16 februari 2004 22:44 schreef There_is_only_One het volgende:[..]
Waarom zou ik je de feiten presenteren als je toch dogmatisch blijft, heeft geen zin toch, want het blijft "toch fout".
quote:Nou, God is natuurlijk verantwoordelijk voor de gelovigen, dat terwijl hij de ongelovigen toch ook geschapen zou hebben
Ik ben niet uit om je te overtuigen, ik sta sterk in mijn eigen schoenen, en uiteindelijk is iedereen verantwoordelijk voorzichzelf.
quote:Je hebt toch hopelijk wel door dat beschuldigingen van genocide al snel laster worden wanneer ze niet worden bewezen, he?
Op maandag 16 februari 2004 22:38 schreef There_is_only_One het volgende:[..]
Het terugdringen van de moslimpopulatie in het westen heeft er alles mee te maken. Weet je waarom Turkije niet lid mag worden van de EU. En ministers hebben dat vaak genoeg gezegd. Omdat de meerderheid daar moslim is. In Bosnië is een grote deel van de bevolking moslim, en dat past niet in de EU. Door het systematisch doden van de mannen, kunnen de moslims zich moeilijk in leven houden en zich niet meer vermenigvuldigen.
[..]Dat is lang niet zoveel als er moslims zijn gedood, maar er wordt er wel nadruk opgezet in de media dat ook serviers de dupe zijn om de werkelijke doelen te verdoezelen.
[..]Ik had het niet over de video waarop de vertegenwoordigers van beide partijen onderhandelden. Je weet donders goed welke video ik bedoel. De video waarop gefeest werd, weet je wel? En Karremans vlucht kort daarop, nadat de video openbaar werd, naar Amerika.
[..]Gemakszuchtig zeg je "Ach, de moslims WERDEN tenminste beschermd door de dutchbat en VN". Dat was de hoopvolle illusie die gecreerd werd om de moslims gerust te stellen, dat ze beschermd werden, zodat ze niet zelf de wapens oppakte. Ze werden NIET beschermd. Het weg vluchten van de dutchbat nadat er enkele schoten door serviers werden gelost, de moslims in de steek latend zonder wapens om zich te verdedigen, getuigd niet van bescherming, Meneer van de CIDI-propaganda. Ga en hou je bezig met het goed praten van het afslachten en onderdrukken van palestijnse kinderen.
[..]Met "safe haven" bedoel je vast die massagraven, of niet.
[..]De dictators in Marokko tot aan Pakistan worden gesteund door de VS/UK/EU. De wanhoop dat hen dreef was dat de VS/UK/EU, de dictators steeds militaire en financieel steunen en dat ze van hen, de dictators, maar niet afkomen.
[..]JA, er is gericht met bommen gegooid op onschuldigen. Of wou je beweren dat de atoombommen, chemische wapens, clusterbommen enz. bedoelt waren om enkel de schuldigen te doden. Weet je waarom bijvoorbeeld de infrastructuur in Irak is vernietigd door de USA-bommen. Om economische redenen, zodat amerikaanse en geallieerde bedrijven ze weer konden gaan bouwen. Betreft de funda-onzin, in de Islam is het verboden om onschuldigen te doden, punt.
[..]Godvergeefme zeg, waar leef jij. Jij doet alsof er alleen twee keer met bommen is gegooid op onschuldigen ("afgezien WO II en de..."). Bestudeer de kolonisatie maar en de vele oorlogen die gevoerd of gesteund werden door het westen. En de vervloekte leiders in het midden-oosten hebben in sommige gevallen zelfs hen geholpen.
[..]"Amerika zal dat nu niet doen...schade...belangen", nee daar hebben ze de media voor om dat te verdoezelen. Maar dat jij zegt dat ze dat alleen niet doen om schade te voorkomen aan hun belangen, zegt meer dan genoeg. Namelijk ze vermoorden mensen niet meer massaal, om hun menselijkheid, maar puur om eigen belangen.
Over het doden van onschuldigen en kolonisatie gesproken; waar zat de Moslim-voorhoede honderd jaar na de dood van Muhammad? Wat is er met de Boeddhistische centra in het Oosten gebeurd? Wie handelden al in negerslaven voordat de Europeanen een voet aan de grond kregen in Afrika?
quote:Die balken heb ik allang weg gehaald, en ben tot de conclusie gekomen dat het leven geschapen is en dat heb ik omarmt. Maar jij beseft niet dat jij een doek hebt voor je ogen.
Op maandag 16 februari 2004 21:28 schreef Viola_Holt het volgende:[..]
nee, jij kijkt weer naar jouw ideeën erover en dat is ONTWERP. Hoeft ook niet juist te zijn.
Erg grappig dat jij die balk niet uit je oog haalt terwijl je naar de splinters van anderen loopt te wijzen
quote:Zoals ik al zei, al wat ik nodig heb is 1 onweerlegbaar sterk argument. Daar sta ik wagenwijd voor open. En je krijgt er een Nobelprijs bij cadeau!
Op maandag 16 februari 2004 22:44 schreef There_is_only_One het volgende:
Waarom zou ik je de feiten presenteren als je toch dogmatisch blijft, heeft geen zin toch, want het blijft "toch fout".
Helaas heb ik tot dusver ongefundeerde arrogante nonsens en onkunde uit je "mond" horen komen, en een ontluisterend gebrek aan feitenkennis. Los eerst dat eens op, bel ik alvast het Nobel committe...
quote:Wat doe je dan in godsnaam (vul zelf maar elke god in die je wilt...) op een discussieforum? Tot dusver heb je veel geblaat, maar weinig wol.
Ik ben niet uit om je te overtuigen, ik sta sterk in mijn eigen schoenen, en uiteindelijk is iedereen verantwoordelijk voorzichzelf.
quote:Jij zegt "als wij drieen..." het woord "als" is een fantasie. Dus daar ga ik helemaal niet op in. Maar je leeft nu en ontkent, dat is het belangrijkste. Er zijn vele mensen die nu ook geloven, dus koppel een jaartal niet aan geloven. "Eikel" is Hij die jouw leven, vanuit de dood, heeft gegeven. En jouw ontelbare gunsten heeft gegeven, waarvan jij zelf zelfs onbewust van bent. Het feit dat jij ongelovig kan zijn en Hem kan bespotten, toont zijn Barmhartigheid voor jouw in deze wereld.
Op maandag 16 februari 2004 21:46 schreef Akkersloot het volgende:
Dus Viola, Doffy en ik)zouden nu naar de hel gaan omdat we in de evolutie geloven en niet in de schepping. Als wij drieen echter drie eeuwen eerder waren geboren hadden we nog nooit van dinosaurussen, neanthalers en de theorie van Charles Darwin gehoord. Dan zouden wij drie hoogstwaarschijnlijk gewoon gelovig zijn geweest en dus naar de hemel gaan.
Alleen maar het feit dat we nu anno 19?? zijn geboren bepaalt dus dat we naar de hel gaan. Wat voor een Eikel zou God dan wel niet moeten zijn.
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:51 schreef There_is_only_One het volgende:Die balken heb ik allang weg gehaald
quote:Oh...het is een wedstrijd
En uiteindelijk: wie het laatst lacht, lacht het best.
Ik wil geloven dat een barmhartige God het lachen waar jij op doelt zou bestraffen !
quote:dacht dat het aan andere factroren lag, was het niet dat ze financieel niet krachtig genoeg waren ?
Op maandag 16 februari 2004 22:38 schreef There_is_only_One het volgende:
Het terugdringen van de moslimpopulatie in het westen heeft er alles mee te maken. Weet je waarom Turkije niet lid mag worden van de EU. En ministers hebben dat vaak genoeg gezegd. Omdat de meerderheid daar moslim is. In Bosnië is een grote deel van de bevolking moslim, en dat past niet in de EU. Door het systematisch doden van de mannen, kunnen de moslims zich moeilijk in leven houden en zich niet meer vermenigvuldigen.
quote:dat zie je nogal zwart wit denk ik
Dat is lang niet zoveel als er moslims zijn gedood, maar er wordt er wel nadruk opgezet in de media dat ook serviers de dupe zijn om de werkelijke doelen te verdoezelen.
quote:
Ik had het niet over de video waarop de vertegenwoordigers van beide partijen onderhandelden. Je weet donders goed welke video ik bedoel. De video waarop gefeest werd, weet je wel? En Karremans vlucht kort daarop, nadat de video openbaar werd, naar Amerika.
quote:als ze ergens goed zijn in propaganda dan is het wel in het middenoosten
Gemakszuchtig zeg je "Ach, de moslims WERDEN tenminste beschermd door de dutchbat en VN". Dat was de hoopvolle illusie die gecreerd werd om de moslims gerust te stellen, dat ze beschermd werden, zodat ze niet zelf de wapens oppakte. Ze werden NIET beschermd. Het weg vluchten van de dutchbat nadat er enkele schoten door serviers werden gelost, de moslims in de steek latend zonder wapens om zich te verdedigen, getuigd niet van bescherming, Meneer van de CIDI-propaganda. Ga en hou je bezig met het goed praten van het afslachten en onderdrukken van palestijnse kinderen.
quote:mischien wel maar dan wel de massagraven die ze MEDE zelf gecreeert hebben, als ze daar geen oorlog hebben dan zoeken ze er wel een
Met "safe haven" bedoel je vast die massagraven, of niet.
quote:wanhoop my ass
De dictators in Marokko tot aan Pakistan worden gesteund door de VS/UK/EU. De wanhoop dat hen dreef was dat de VS/UK/EU, de dictators steeds militaire en financieel steunen en dat ze van hen, de dictators, maar niet afkomen.
quote:atoombommen hebben ze gebruikt maar dat was waar???? heel goed hiroshima en nagasaki JAPAN dus... chemische wapens hebben ze naar mijn weten nooit gebruikt saddam daarintegen wel op zijn eigen volk!!!
JA, er is gericht met bommen gegooid op onschuldigen. Of wou je beweren dat de atoombommen, chemische wapens, clusterbommen enz. bedoelt waren om enkel de schuldigen te doden. Weet je waarom bijvoorbeeld de infrastructuur in Irak is vernietigd door de USA-bommen. Om economische redenen, zodat amerikaanse en geallieerde bedrijven ze weer konden gaan bouwen. Betreft de funda-onzin, in de Islam is het verboden om onschuldigen te doden, punt.
de bommen die jij bedoeld waren gericht op terroristische doelen dat die terroristen tussen de onschuldigen gaan zitten tja... das klote voor de onschuldigen maar dat zegt niet dat ze DOELBEWUST op onschuldigen zijn gegooid DAT is nou juist propaganda!
quote:
Godvergeefme zeg, waar leef jij. Jij doet alsof er alleen twee keer met bommen is gegooid op onschuldigen ("afgezien WO II en de..."). Bestudeer de kolonisatie maar en de vele oorlogen die gevoerd of gesteund werden door het westen. En de vervloekte leiders in het midden-oosten hebben in sommige gevallen zelfs hen geholpen.
quote:als ik jou zo hoor, vraag ik me serieus af waarom jij in dit oh zo slechte westen wil zijn die o zo slecht zijn voor de moslims...
"Amerika zal dat nu niet doen...schade...belangen", nee daar hebben ze de media voor om dat te verdoezelen. Maar dat jij zegt dat ze dat alleen niet doen om schade te voorkomen aan hun belangen, zegt meer dan genoeg. Namelijk ze vermoorden mensen niet meer massaal, om hun menselijkheid, maar puur om eigen belangen.
nederland behoort ook tot het westen waar jij je zo fel tegen profileert! waarom ga je niet naar irak en vecht je vrolijk met je broeders mee ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |