thanx alvast..
quote:En die's nog goed ook
Op vrijdag 13 februari 2004 09:48 schreef Roonaan het volgende:[..]
vnc heeft een webversie.
quote:Een vriend van mij kon toch ook gewoon inloggen??? Dus dan moet toch alles goed staan? of ben ik nou echt een newbie
Op vrijdag 13 februari 2004 09:48 schreef Momitsu het volgende:
Zoek op internet naat tsweb.
soort web based terminal server client proggie dat gebruikt maakt van active-x.
Moet je wel iis voor hebben draaien op de host :>
quote:Zonder die router, bij mij thuis, gaat het toch ook gewoon. En die poorten heb ik in de router open gezet, dus.....
Op vrijdag 13 februari 2004 09:50 schreef apophis4u het volgende:
Ik heb thuis de standaar windows xp webbased remote desktop control geinstalleerd en normaal gesproken werkt die ook gewoon. Kheb de poort voor de verbinding naar mijn pc thuis gemapped en kan in principe overal vandaan inloggen. Ook vanaf mijn stage kan ik de webpagina voor inloggen gewoon bereiken. Maar op het moment dat ik wil inloggen vanaf hier krijg ik een timeout. Volgens mij hebben ze hier gewoon die poort die ik nodig heb afgesloten.
quote:Op mijn werk is poort 5900 niet gebockt. Daar heb ik dan ook VNC op draaien. Wel goed beveiligen met een wachtwoord van 9 char.
Op vrijdag 13 februari 2004 09:46 schreef Rhadida het volgende:
Ik wil dus op mijn pc-tje inloggen vanaf mijn werk, maar nu blocked mijn werk dit blijkbaar. Het gekke is als ik er thuis de router van tussen haal gaat het wel. Met de router er tussen niet. Dat ligt niet aan de router zelf, want een vriend van mij kan wel inloggen op mijn pc als de router er tussen zit. Mijn vraag is nu dan ook, na lang zoeken en spitten in de archieven van fok! en google, of iemand een web-based versie weet van Remote desktop of zoiets???thanx alvast..
quote:Hoe kan ik zien welke poorts er geblocked zijn op mijn werk??
Op vrijdag 13 februari 2004 09:54 schreef heijx het volgende:[..]
Op mijn werk is poort 5900 niet gebockt. Daar heb ik dan ook VNC op draaien. Wel goed beveiligen met een wachtwoord van 9 char.
quote:Die moet je hebben...
Op vrijdag 13 februari 2004 09:48 schreef Momitsu het volgende:
Zoek op internet naat tsweb.
soort web based terminal server client proggie dat gebruikt maakt van active-x.
Moet je wel iis voor hebben draaien op de host :>
quote:Ja dat bestaat wel, zoek gewoon even in de help van windows naar Remote desktop web connection of op Webverbinding met extern bureaublad. Daar staat precies hoe je het moet installeren.
Op vrijdag 13 februari 2004 09:46 schreef Rhadida het volgende:
Ik wil dus op mijn pc-tje inloggen vanaf mijn werk, maar nu blocked mijn werk dit blijkbaar. Het gekke is als ik er thuis de router van tussen haal gaat het wel. Met de router er tussen niet. Dat ligt niet aan de router zelf, want een vriend van mij kan wel inloggen op mijn pc als de router er tussen zit. Mijn vraag is nu dan ook, na lang zoeken en spitten in de archieven van fok! en google, of iemand een web-based versie weet van Remote desktop of zoiets???thanx alvast..
Veel suc6!
quote:Vermeld de link dan ook ff, dan hebben we nog iets aan deze informatie
Op vrijdag 13 februari 2004 09:50 schreef QuietGuy het volgende:[..]
En die's nog goed ook
en het werkt prima
Ik weet alleen niet of ze op je werk ook aan portblocking doen
quote:Dat is wat ik in bovenstaande beschreven heb. Dat is de remote desktop web connection, is gewoon een active-x client van remote desktop connection.
Op vrijdag 13 februari 2004 10:02 schreef nietzman het volgende:[..]
Die moet je hebben...
Als hij dan niks doet thuis ff op je server dit activex progje installeren hier staat hoe:
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/rdwebconn.asp
suc6
quote:In de windows help staat het eenvoudiger uitgelegd,
Op vrijdag 13 februari 2004 10:07 schreef Xymie het volgende:
probeer je IP adres van thuis eens in te typen (in ie) met daarachter \tsweb
dus zoiets als 210.210.210.9\tswebAls hij dan niks doet thuis ff op je server dit activex progje installeren hier staat hoe:
suc6
quote:Nee.
Op vrijdag 13 februari 2004 10:10 schreef Bioslock het volgende:
VNC over http dus.
quote:Ik doe enkel aan topictitels.
Op vrijdag 13 februari 2004 10:10 schreef L-mo het volgende:[..]
Nee.
Lees de vraag van de TS eens...
quote:Vandaar.
Op vrijdag 13 februari 2004 10:11 schreef Bioslock het volgende:[..]
Ik doe enkel aan topictitels.
quote:Via remote desktop (tsweb) zegt ie dat ie niet kan connecten. Dus ik zal thuis wel weer eens ff kijken wat er nu weer aan de hand is. Bevenstaande die ie nie, dus....
Op vrijdag 13 februari 2004 10:07 schreef Xymie het volgende:
probeer je IP adres van thuis eens in te typen (in ie) met daarachter \tsweb
dus zoiets als 210.210.210.9\tswebAls hij dan niks doet thuis ff op je server dit activex progje installeren hier staat hoe:
suc6
quote:Dat staat allemaal aan, het werkte eerst ook al, dus?
Op vrijdag 13 februari 2004 10:09 schreef L-mo het volgende:[..]
In de windows help staat het eenvoudiger uitgelegd,
Je moet bij Software in je Control panel op Windows componenten toevoegen klikken en dan bij Internet information services op details en dan weer bij web services op details en dan Remote desktop webconnection aanvinken. Klaar....
quote:Zou voor mij ook een oplossing zijn
Op vrijdag 13 februari 2004 10:26 schreef Rhadida het volgende:
Weet iemand toevallig ook hoe ik kan zien welke poorten er geblocked worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |