En zijn er mensen die zo een hebben en mij hun ervaring willen delen?
Foto van de Ibanez GRX 170:
quote:3 maand een beginner? Speel nu op een Amuse STC-33.
Op donderdag 12 februari 2004 19:48 schreef Rnej het volgende:
leuke beginnersgitaar.. zeker t geld waardals je geen beginner bent, ff doorspare....
quote:na 3 maanden ben je nog een beginner wat mij betreft.. en idd...
Op donderdag 12 februari 2004 19:50 schreef Scylla het volgende:
Ligt eraan hoeveel je aan een gitaar wilt uitgeven. Hij ziet er wel mooi uit, maar als je door wilt met het gitaren wil je over een jaartje wel weer iets anders, iets beters.
quote:Maar dat blijft zo, je wil altijd iets anders en iets beters. Ik wil ook graag een Gibson Les Paul, maar voor mijn budget ziijn die niet te betalen.
Op donderdag 12 februari 2004 19:50 schreef Scylla het volgende:
Ligt eraan hoeveel je aan een gitaar wilt uitgeven. Hij ziet er wel mooi uit, maar als je door wilt met het gitaren wil je over een jaartje wel weer iets anders, iets beters.
Trouwens... ookal koop je een perfecte gitaar... na een jaar (ik na een maand) heb je vast wel weer een nieuwe op het oog
quote:Dat bedoel ik ook, je wil wel, maar daarom hoeft het niet. Dan ga eerst lekker vaak naar de winkel, om hem even te proberen
Op donderdag 12 februari 2004 20:03 schreef Esproc het volgende:
Volgens mij heb ik een tijdje geleden ook op deze ibanez gespeeld (iemand anders (beginner) wilde een gitaar kopen) en ik vond hem zeer fijn spelen en dat is gewoon superbelangrijk natuurlijk.Trouwens... ookal koop je een perfecte gitaar... na een jaar (ik na een maand) heb je vast wel weer een nieuwe op het oog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |