abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17248566
Mara, wat een prachtige foto's staan er van je in het topic, je bent echt een lief mooi meisje hoor. Je warme pak ziet er heerlijk uit, daar zou je de koude winterdagen wel mee door kunnen!

Wat zit Wilyan daar mooi op zijn stoeltje, ik heb ook wel stoeltjes, ik kan wel eens proberen of Chiara er op wil zitten, en niet onverwachts er vanaf stapt, want daar heft ze wel een handje van...
Knap trouwens, dat je dat stoeltje zelf hebt gemaakt. (Je zou 'm eventueel nog wel kunnen schuren en lakken, maar nu zie je dat er op geleefd is.)

Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 17 februari 2004 @ 10:49:00 #52
24188 Belana
kloon van belana
pi_17249211
stormy waters...
sailin'
pi_17249269
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 12:19 schreef bixister het volgende:
piet valentino:
[afbeelding]

Da's een mooie foto/baby!
pi_17249313
Ook maar weer een foto spammen ...
Ik heb geprobeerd om een mooie semi-professionele foto te maken, maar helaas was er nog wat te weinig licht. Dus de volgende keer maar eens een bouwlamp gebruiken
Maar toch wel een lieverd zo he
pi_17249585
Wat een prachtige kindertjes/foto's weer. Ik liep weer achter hier na 4 dagen vakantie...
pi_17255302
Liam, wat ben je toch een lekker baby'tje!!!

Je bent leuk bezig Bright, gaat de goede kant op.
Zo te zien werkt je prachtige dochter vrolijk mee!

Ik zit altijd met bewondering naar haar oojevaarsbeet te kijken, ze heeft een 'echte' he, echt in de vorm van een oojevaarsbek, leuk vind ik dat!

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_17255622
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 10:20 schreef melonovy het volgende:
Wat zit Wilyan daar mooi op zijn stoeltje, ik heb ook wel stoeltjes, ik kan wel eens proberen of Chiara er op wil zitten, en niet onverwachts er vanaf stapt, want daar heft ze wel een handje van...
Knap trouwens, dat je dat stoeltje zelf hebt gemaakt. (Je zou 'm eventueel nog wel kunnen schuren en lakken, maar nu zie je dat er op geleefd is.)
Wilyan zit ook als een huis op z'n stoeltje. Ik vond het zelf ook vrij vreemd dat ie zo bleef zitten...
(ik heb zijn pamper nog even nagekeken maar kon geen verstopt blok beton vinden)

Ik zal idd binnenkort (ahum, zal wel ff duren) het stoeltje weer eens een beetje schuren, dan ziet ie er altijd weer een heel stuk beter uit.

W ~ H ~ T
pi_17256058
Liam is echt

En Bright wat mooi! Zoiets wil ik ook nog eens proberen met Wilyan....

Er zijn laatst van zulke foto's van 'm gemaakt maar de meeste zijn mislukt omdat die fotograaf-trien ineens kei-hard zo'n achtergrond-rolgordijntje moest optrekken....
En tja, dat vond Jippie NIET leuk... resultaat: BRULLEN!!!!!!!
Fotograaf-trien sjaggie omdat meneer niet meer mee wilde werken... eigen schuld! Doos.....
Één van die foto's is nog wel lief geworden... met z'n "snif, snif snuitje"

W ~ H ~ T
  dinsdag 17 februari 2004 @ 15:26:17 #59
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_17256096
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 15:25 schreef Jonnetje het volgende:

Doet 's posten?
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_17259981
Wat een lieve foto van Liam
En die foto van Elise is ook mooi gedaan vindt ik Bright
Ze is trouwens wel ontzettend aan het groeien. Ik sta altijd weer versteld van hoe snel dat gaat, echt ongelovelijk.
pi_17272205
hihi het zijn allemaal geweldige foto's ik wil meeeer zien
pi_17277002
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 15:01 schreef melonovy het volgende:
Liam, wat ben je toch een lekker baby'tje!!!

Je bent leuk bezig Bright, gaat de goede kant op.
Zo te zien werkt je prachtige dochter vrolijk mee!

Ik zit altijd met bewondering naar haar oojevaarsbeet te kijken, ze heeft een 'echte' he, echt in de vorm van een oojevaarsbek, leuk vind ik dat!

dank je wel ... Dit is de eerste 'portretfoto' die ik heb gemaakt van haar... Beetje bewogen, achtergrond wat te dichtbij, beetje teveel schaduw, maar het lijkt al ergens op

Ja, die lachebek heeft een echte ooievaarsbeet, inclusief plekje in haar nek dus.
maar of je daar nu zo blij mee moet zijn ... Het plekje in haar nek vervelt erg makkelijk, waardoor korstjes ontstaan als je even vergeet een zalfje te smeren. Met name voor het zwemmen is dit onhandig, want natuurlijk moet de huid wel goed dicht zijn ivm. ontstekingsgevaar

pi_17277011
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 15:25 schreef Jonnetje het volgende:
Liam is echt

En Bright wat mooi! Zoiets wil ik ook nog eens proberen met Wilyan....

Er zijn laatst van zulke foto's van 'm gemaakt maar de meeste zijn mislukt omdat die fotograaf-trien ineens kei-hard zo'n achtergrond-rolgordijntje moest optrekken....
En tja, dat vond Jippie NIET leuk... resultaat: BRULLEN!!!!!!!
Fotograaf-trien sjaggie omdat meneer niet meer mee wilde werken... eigen schuld! Doos.....

Dank je wel; ik ben er zelf ook wel een beetje trots op, ook al mankeert er nog wel veel aan.
We wachten met spanning op die snif-snif foto van Wilyan
Weet je, je moet gewoon iemand hebben die hem aan het lachen kan maken. In ons geval was opa naast de camera gekke bekken aan het trekken. Je kunt zien dat Elise net naast de camera kijkt, naar opa dus. En dit was ook net na een voeding (kleine tip dus!) want dan is ze altijd extra tevreden
pi_17277025
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 17:27 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Wat een lieve foto van Liam
En die foto van Elise is ook mooi gedaan vindt ik Bright
Ze is trouwens wel ontzettend aan het groeien. Ik sta altijd weer versteld van hoe snel dat gaat, echt ongelovelijk.
Dat is zeker ongelooflijk; ze heeft alle prikjes al gehad (tot 11 maanden dus) en is al zo'n 7,5 kilo! Lekker als je door je rug bent gegaan, kun je haar gelijk niet meer tillen... Ik kan mij heel goed vorostellen dat het een groot verdriet is als je door bekkeninstabiliteit je eigen kind niet eens kan/mag optillen
Ze heeft ook zo'n lekker bol toetje he Moet je haar beentjes eens bekijken (kan je op de foto niet zien), echte babyvetbeentjes
Maar als ze gaat lopen verdwijnt dat wel, voorlopig heeft ze een lekkere reserve. En dan na te gaan dat ze best genoegen kan nemen met 180cc en op de dag gerust zo'n 5 uur kan wachten op de volgende voeding! (ze drinkt nu wel aan de borst, dus hoeveel ze precies binnenkrijgt/neemt, weten we niet, maar in ieder geval genoeg )
pi_17277649
Zo het is gelukt hoor. Vanmorgen om half 8 was ik al aan het smincken en Bo vond het hartstikke leuk. Ze had echt zin in een feestje. Eenmaal op school aangekomen vond ze het wel heel erg vreemd dat ze niet de enige was die verkleed was. Vooral de verkleede juffen was erg raar. Ze kreeg van iedereen complimentjes zelfs van mensen die ze niet kon en ze vond het schitterend maar werd er ook helemaal verlegen van (en mamma was best trots )
Het grappig was dat elke meisje bijna prinsesje was, dus Bo viel aardig op als clown.

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 februari 2004 @ 09:20:08 #66
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_17277665
Ze ziet er schitterend uit, Jessie, echt heel erg leuk zo! Een echt clowntje
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 18 februari 2004 @ 10:02:28 #67
43556 miss_dynastie
pi_17278274
Liam, wat ben je mooi !!
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 07:42 schreef Bright het volgende:

dank je wel ... Dit is de eerste 'portretfoto' die ik heb gemaakt van haar... Beetje bewogen, achtergrond wat te dichtbij, beetje teveel schaduw, maar het lijkt al ergens op

*Zeik-modus*: dat laken op de achtergrond zou ik de volgende keer ook even strijken, verder hartstikke leuk!!!

Wow Bo!, wat zie je er mooi uit!!!!

pi_17279177
even een rhody spam, mag wel weer na zo lang niet gepost te hebben.

[/img]http://picserver.org/view_image.php/3R8P2TFF9K9/picserver.jpeg[/img]

Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  woensdag 18 februari 2004 @ 11:05:44 #69
24188 Belana
kloon van belana
pi_17279306
OW! Wat is Bo mooi!!!

En Rhody, wat een schatje! Vraag me af of hij er later zo blij mee zal zijn dat ie al op de wc zittend op een forum heeft gestaan....

stormy waters...
sailin'
pi_17279322
Wat ziet Bo er super - gezellig - leuk - vrolijk uit!!!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_17279668
wat een schatje die rhody! en knap dat ie al zogoed op de wc kan. maar ik weet ook niet of hij 't wel zo leuk zal vinden zo op de foto te staan...

bo, prachtige clown, ik had je bijna niet herkend!

pi_17279744
Bo wat ben je een prachtig mooie clown!!

Rhody wat wordt je alweer groot. En al helemaal op de WC! Knap hoor.

pi_17279863
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:23 schreef Karin het volgende:
Bo wat ben je een prachtig mooie clown!!

Rhody wat wordt je alweer groot. En al helemaal op de WC! Knap hoor.

we hebben hem ju al zover dat die aangeeft als die moet plassen, dan gaat die zelf naar de wc toe 0+
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_17282056
Jessie, wat ongelooflijk mooi Ik wordt gelijk verliefd op Bo ... Wat een leuk gezicht zo Ik zie Elise al zo naar school gaan
pi_17282209
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 10:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Liam, wat ben je mooi !!
[..]

*Zeik-modus*: dat laken op de achtergrond zou ik de volgende keer ook even strijken, verder hartstikke leuk!!!
...

Of juist nog meer kreuken
Het laken is eigenlijk helemaal niet goed: het reflecteert teveel, waardoor de schaduw teveel opvalt. Eigenlijk moet er een matte achtergrond zijn, het kistje wat verder ervandaan en nog een lichtpunt vanaf links van de camera. Verder moet al het licht wat feller, zodat een sluitertijd van 1/8 seconde kan worden verkort tot 1/32 of zo. Dat voorkomt de beweging zoals die nu op de foto staat.
Verder moet het laken onder het kistje gladder en moet het vuil (door het kistje) eraf; dat verstoort de boel.
Het kistje is eigenlijk niet oud genoeg en is te licht qua kleur; donker-gebruikt hout zou mooier zijn.
Het kussentje in haar rug zou niet te zien mogen zijn (de deken waarop ze zit natuurlijk wel) en Elise zou nog wat meer naar de camera moeten kijken.
ja, als jij gaat zeiken ... Ik kan het veel beter hoor

zo, genoeg over de foto gezeken; je bent toch altijd kritischer op je eigen werk ... Maar al met al, voor de eerste foto is deze mooi; op formaat 20x30 cm afgedrukt en aan beide ouders gegeven; waren ze wel erg blij mee

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')