Wat zit Wilyan daar mooi op zijn stoeltje, ik heb ook wel stoeltjes, ik kan wel eens proberen of Chiara er op wil zitten, en niet onverwachts er vanaf stapt, want daar heft ze wel een handje van...
Knap trouwens, dat je dat stoeltje zelf hebt gemaakt. (Je zou 'm eventueel nog wel kunnen schuren en lakken, maar nu zie je dat er op geleefd is.)
quote:Da's een mooie foto/baby!
Op zaterdag 14 februari 2004 12:19 schreef bixister het volgende:
piet valentino:
[afbeelding]
Je bent leuk bezig Bright, gaat de goede kant op.
Zo te zien werkt je prachtige dochter vrolijk mee!
Ik zit altijd met bewondering naar haar oojevaarsbeet te kijken, ze heeft een 'echte' he, echt in de vorm van een oojevaarsbek, leuk vind ik dat!
quote:Wilyan zit ook als een huis op z'n stoeltje. Ik vond het zelf ook vrij vreemd dat ie zo bleef zitten...
Op dinsdag 17 februari 2004 10:20 schreef melonovy het volgende:
Wat zit Wilyan daar mooi op zijn stoeltje, ik heb ook wel stoeltjes, ik kan wel eens proberen of Chiara er op wil zitten, en niet onverwachts er vanaf stapt, want daar heft ze wel een handje van...
Knap trouwens, dat je dat stoeltje zelf hebt gemaakt. (Je zou 'm eventueel nog wel kunnen schuren en lakken, maar nu zie je dat er op geleefd is.)
Ik zal idd binnenkort (ahum, zal wel ff duren) het stoeltje weer eens een beetje schuren, dan ziet ie er altijd weer een heel stuk beter uit.
En Bright wat mooi! Zoiets wil ik ook nog eens proberen met Wilyan....
Er zijn laatst van zulke foto's van 'm gemaakt maar de meeste zijn mislukt omdat die fotograaf-trien ineens kei-hard zo'n achtergrond-rolgordijntje moest optrekken....
En tja, dat vond Jippie NIET leuk... resultaat: BRULLEN!!!!!!!
Fotograaf-trien sjaggie omdat meneer niet meer mee wilde werken... eigen schuld! Doos.....
Één van die foto's is nog wel lief geworden... met z'n "snif, snif snuitje"
quote:Doet 's posten?
Op dinsdag 17 februari 2004 15:25 schreef Jonnetje het volgende:Één van die foto's is nog wel lief geworden... met z'n "snif, snif snuitje"
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 15:01 schreef melonovy het volgende:
Liam, wat ben je toch een lekker baby'tje!!!Je bent leuk bezig Bright, gaat de goede kant op.
![]()
![]()
Zo te zien werkt je prachtige dochter vrolijk mee!Ik zit altijd met bewondering naar haar oojevaarsbeet te kijken, ze heeft een 'echte' he, echt in de vorm van een oojevaarsbek, leuk vind ik dat!
Ja, die lachebek heeft een echte ooievaarsbeet, inclusief plekje in haar nek dus.
maar of je daar nu zo blij mee moet zijn ... Het plekje in haar nek vervelt erg makkelijk, waardoor korstjes ontstaan als je even vergeet een zalfje te smeren. Met name voor het zwemmen is dit onhandig, want natuurlijk moet de huid wel goed dicht zijn ivm. ontstekingsgevaar
quote:Dank je wel; ik ben er zelf ook wel een beetje trots op, ook al mankeert er nog wel veel aan.
Op dinsdag 17 februari 2004 15:25 schreef Jonnetje het volgende:
Liam is echtEn Bright wat mooi! Zoiets wil ik ook nog eens proberen met Wilyan....
Er zijn laatst van zulke foto's van 'm gemaakt maar de meeste zijn mislukt omdat die fotograaf-trien ineens kei-hard zo'n achtergrond-rolgordijntje moest optrekken....
En tja, dat vond Jippie NIET leuk... resultaat: BRULLEN!!!!!!!
Fotograaf-trien sjaggie omdat meneer niet meer mee wilde werken... eigen schuld! Doos.....
Één van die foto's is nog wel lief geworden... met z'n "snif, snif snuitje"
quote:Dat is zeker ongelooflijk; ze heeft alle prikjes al gehad (tot 11 maanden dus) en is al zo'n 7,5 kilo! Lekker als je door je rug bent gegaan, kun je haar gelijk niet meer tillen... Ik kan mij heel goed vorostellen dat het een groot verdriet is als je door bekkeninstabiliteit je eigen kind niet eens kan/mag optillen
Op dinsdag 17 februari 2004 17:27 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Wat een lieve foto van Liam
En die foto van Elise is ook mooi gedaan vindt ik Bright
Ze is trouwens wel ontzettend aan het groeien. Ik sta altijd weer versteld van hoe snel dat gaat, echt ongelovelijk.
quote:*Zeik-modus*: dat laken op de achtergrond zou ik de volgende keer ook even strijken, verder hartstikke leuk!!!
Op woensdag 18 februari 2004 07:42 schreef Bright het volgende:
dank je wel ... Dit is de eerste 'portretfoto' die ik heb gemaakt van haar... Beetje bewogen, achtergrond wat te dichtbij, beetje teveel schaduw, maar het lijkt al ergens op
Wow Bo!, wat zie je er mooi uit!!!!
En Rhody, wat een schatje! Vraag me af of hij er later zo blij mee zal zijn dat ie al op de wc zittend op een forum heeft gestaan....
bo, prachtige clown, ik had je bijna niet herkend!
Rhody wat wordt je alweer groot. En al helemaal op de WC! Knap hoor.
quote:we hebben hem ju al zover dat die aangeeft als die moet plassen, dan gaat die zelf naar de wc toe 0+
Op woensdag 18 februari 2004 11:23 schreef Karin het volgende:
Bo wat ben je een prachtig mooie clown!!Rhody wat wordt je alweer groot. En al helemaal op de WC! Knap hoor.
quote:Of juist nog meer kreuken
Op woensdag 18 februari 2004 10:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Liam, wat ben je mooi!!
[..]*Zeik-modus*: dat laken op de achtergrond zou ik de volgende keer ook even strijken, verder hartstikke leuk!!!
...
zo, genoeg over de foto gezeken; je bent toch altijd kritischer op je eigen werk ... Maar al met al, voor de eerste foto is deze mooi; op formaat 20x30 cm afgedrukt en aan beide ouders gegeven; waren ze wel erg blij mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |