Kortom is dit het spel wat UT2003 had moeten zijn, en meer.
Absolutely BADASSES dus
Uiteindelijk verkrijgbaar in 2 versies, de standaard uitvoering en de special edition welke naast het spel op DVD ook een training DVD bevat voor de modders in spe onder ons, en daarnaast krijg je ook een nifty headset om duitse bots tegen te spreken
En dan moet ik Splinter Cell ook nog uitspelen... Denk dat ik ze maar simultaan ga spelen, zodra de frustratie daar te hoog oploopt snel naar de PC rennen
Voor welke versie ga jij trouwens?
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 12:54 schreef kipknots het volgende:
Hit and run!!!Voor de mensen met een mac: de mac-demo is hier te downloaden.
Anyway, k heb hier nog wel meer spellen liggen (XIII oa origineel) en die moet ik ook nog proberen, k heb tegenwoordig weinig tijd meer voor die spelletjes en als ik tijd heb heb ik geen zin .
Help .
quote:Binnenkort komt er ook nog een Linux demo uit
Op donderdag 12 februari 2004 12:56 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
dat er ook een Mac demo is
quote:Battlefield op z'n UT's.
Op donderdag 12 februari 2004 12:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wat moet ik me bij onslaught voorstellen, had gisteren de demo al gedownload maar heb er geen tijd nog voor gehad om het te spelen.
quote:En een stuk chaotischer. Soms wel irritant.
Op donderdag 12 februari 2004 12:59 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Battlefield op z'n UT's.
.
quote:Ik ken het luxe probleem, zeeen van tijd (werkloos atm) en zeeen van spellen die ik nog moet spelen en nog wil uitspelen...
Op donderdag 12 februari 2004 12:56 schreef Supaaah het volgende:
Demo downloading met 200 KB/s![]()
![]()
!!! (jammer dat eMule nooit zo snel gaat
).
Anyway, k heb hier nog wel meer spellen liggen (XIII oa origineel) en die moet ik ook nog proberen, k heb tegenwoordig weinig tijd meer voor die spelletjes en als ik tijd heb heb ik geen zin
.
Help
.
En toch is het gewoon een kwestie van zodra je je verveeld en zelfs Fok even saai wordt op dat icoontje klikken (daarom staan al mijn spellen gewoon in de quicklaunch )
quote:Maar dan kleurrijk, snel, dirty en chaotisch
Op donderdag 12 februari 2004 12:59 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Battlefield op z'n UT's.
.
quote:Bij onslaught hebben beide teams een eigen 'powercore' die je moet verdedigen. Je moet dus de core van je tegenstander vernietigen. Normaal gesproken word deze core door een energieveld beschermt. Om dit scherm uit te schakelen, moet je een aantal nodes op de kaart beheersen.
Op donderdag 12 februari 2004 12:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wat moet ik me bij onslaught voorstellen, had gisteren de demo al gedownload maar heb er geen tijd nog voor gehad om het te spelen.
Deze nodes zitten aan elkaar 'gelinkt'. Je ziet bovenin het scherm een kaart die aangeeft hoe de nodes aan elkaar gelinkt zijn. Je kan een node alleen overnemen als je de aangrenzende node al hebt overgenomen of als hij aan je powercore grenst.
Om de powercore van je tegenstander te kunnen vernietigen, moet je eerst zorgen dat je de nodes op zo'n manier hebt overgenomen, dat je een route van jou powercore, via de nodes, naar de tegenstanders powercore hebt.
Het hele spel draait dus om te zorgen dat je de nodes krijgt en ondertussen voorkomen dat de tegenstander een route naar jou powercore bouwt. Dit gebeurt allemaal op een redelijk grote map, vol met voertuigen. Je krijgt trouwens per node die je bezit ook een aantal wagens.
quote:En niet te vergeten leuk,
Op donderdag 12 februari 2004 13:05 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Maar dan kleurrijk, snel, dirty en chaotisch
Kan straks wel gelijk alle details op low zetten vrees ik Tbird 1.33 ghz met ti4200.
quote:Ik weet niet, vond het een beetje tegenvallen eigenlijk...
Op donderdag 12 februari 2004 13:05 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
En niet te vergeten leuk,
.
quote:Spider mines geloof ik, die blijven zitten op de plaats totdat hun slachtoffer langs komt en dan gaan ze kamikaze style erop af .. vet cool maar de alt fire is nog leuker, je kan ze 'besturen' door met een laser op de grond de plek aan te wijzen waar ze naar toe moeten
Op donderdag 12 februari 2004 13:09 schreef DaFan het volgende:
Wat zijn die rode 'spinnen' in het laatste plaatje van de OP? Ik zie dat het de map van Onslaught is, maar die dingen ben ik niet tegengekomen.
quote:Mijnen
Op donderdag 12 februari 2004 13:09 schreef DaFan het volgende:
Wat zijn die rode 'spinnen' in het laatste plaatje van de OP? Ik zie dat het de map van Onslaught is, maar die dingen ben ik niet tegengekomen.
Het zijn spider-mines, die je met de minelayer schiet. Je hebt er een stuk of 8, en die blijven wachten en zodra er een tegenstander aan komt dan springen ze tegen hem aan. Secundary fire geeft een laser waarmee je ze kunt sturen door het level heen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |