abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17110908
Heeft iemand ervaring met Megaprovider? Ik weet dat het van M. Bevelander is en dat hij vorig jaar uit het NLIP is geschorst (of zelf is gestapt), maar sindsdien heb ik er eigenlijk niets meer van gehoord.
Ik zoek nl. een hosting pakket met asp.net ondersteuning, ssl gebruik, een behoorlijke schijfruimte (min. 200 mb) en ook onbeperkt dataverkeer.
Nou biedt megaprovider hier een heel mooi pakket voor aan (het .Net Professional pakket), maar ik zou dus willen weten:
Zijn ze te vertrouwen? Verkoopt hij niet binnen een aantal weken de hele boel weer om zijn schulden af te lossen? Hoe staat het met dat spam verhaal? Verdere ervaringen met service?

het centrale hosting topic werkt bij dit soort vragen niet...

A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 12 februari 2004 @ 10:03:42 #2
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
  donderdag 12 februari 2004 @ 10:34:52 #3
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_17111608
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 10:13 schreef Suijk het volgende:
Megaprovider

Ik snap het wel hoor QuietGuy, maar daar had ik het al geplaatst en sneeuwt het onder, wordt het niet gelezen, kortom, komt geen reactie. Het valt in die centrale topics gewoon niet op. Vandaar dat ik het ook even in een [sub] had gezet, dat dat bij dit soort topics niet werkt.

Ook is er over deze provider nog niets geschreven in die topics, dus als naslagwerk kan ik het ook niet gebruiken. Als deze nou open mag, dan schrijf ik daarna een samenvatting over deze provider en zet het in dat centrale topic, zodat anderen er nog wat aan hebben...

en weer open
pi_17112098
Als jij met zo'n spammer in zee wilt...

Ik zou het principieel al niet eens willen.

pi_17112216
Waarom onnodig risico nemen?

Ik zou gewoon verder kijken naar een bekende en vertrouwd hoster...

Estoy loco...Porque soy la manera que soy...
  donderdag 12 februari 2004 @ 11:13:30 #6
545 dop
:copyright: dop
pi_17112372
dat er aan de heer beverlander in het verleden duistere zaakjes kleefde is algemeen bekend
of hij zijn leven heeft gebeterd ? weet niemand
wil je het zekere voor het onzekere dan is er maar een optie
geen zaken doen met beverlander

eigenlijk is dit een makkelijke vraag
waar je waasrchijnlijk tegen beter weten in een ander antwoord op wil horen (gewoon doen),
dit van uit financieel oogpunt waarschijnlijk.

Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_17122999
Ik wil geen onnodig risico nemen, daarom stel ik hier wat vragen. Het is mijn geld niet, dus mij maakt het weinig uit. In principe hebben jullie gelijk, waarom risico's nemen, maar als er iemand wel positieve ervaringen mee heeft, zou ik die ook graag willen weten.

subtiel schopje

Klik dan als je durft
pi_17184993
Niet dat ik op deze manier veel reacties krijg...maja.

Ik zie dan toch maar van Megaprovider af, geen enkele positieve reactie is me wat te weinig.

Klik dan als je durft
pi_17185103
Vertrouw die kneus niet, de "bill gates van nederland" zoals die zichzelf noemde heeft wel laten blijken hoe betrouwbaar hij is.
hij heeft z'n eigen website plat laten leggen door een kennis en op zijn site laten zetten dat hij de "spamkoning" van nederland is

die gast moeten ze afsluiten van het internet joh

Moderator zaterdag 14 februari 2004 @ 23:45:15 #10
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_17185755
Voor die prijs kan je veeeeel beter krijgen, damn!!!!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator zaterdag 14 februari 2004 @ 23:47:11 #11
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_17185801
owh ja, onbeperkt data bestaat niet, moeilijk te geloven... kweet het, en een spammer / bill gate$$$$$ figuur die dat zegt dan geloof je er toch niet in?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')