abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17106344
Haai!

*kras*

Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen, maar ik ben een wat ouder iemand en ik heb nogal wat problemen.

*snij, kras*

Ik ben namelijk nogal in de war:
moet ik nou kiezen voor die leuke man van een jaar of 54 of moet ik het bij mijn vriendin van 44 houden?

*kras, snij, retalin*

Nooit eerder heb ik deze identiteitscrisis gehad, maar nu opeens weet ik het niet meer?

*kras, snij, retalin, serosat*

En ik kan het met niemand bespreken.
Hebben jullie tips of adviezen voor mij?

Wat moet ik doen?
Oh, ja..ik post dit onder een kloon, want ik wil niet dat dit bekend wordt in mijn omgeving.

*kras, snij, retalin, serosat, zoloft*

hup, cos-micV, probeer je slotjes-machine eens uit.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_17106363
Dieper krassen, mik op de polsen .
I was an atheist until I realized I was God
pi_17106365
Daar zijn we eigenlijk niet meer zo dol op.
Het kan niet de bedoeling zijn dat iedereen met een handicap, een ziekte of een andere aandoening, desnoods of zélfs slechts tussen de oren, maar naar hartelust wordt afgezeken. Zo is het FOK! forum nooit bedoeld en zo gaat het ook niet worden.

Iemand de waarheid zeggen is welkom. Een stevige discussie is ook welkom. Stomweg iemand belachelijk maken die toch al in een moeilijke(re) positie zit dan de meesten van ons is niet welkom. Misbruik van ziektes etc om zelf ongegeneerd je gang te gaan natuurlijk ook niet, dat wordt eveneens afgestraft.

Bij constatering van bovenstaande volgt vanaf nu per direct minimaal een weekban in alle fora. Het is wel weer genoeg zo. Een potje beschaafd flamen is vaak best gezellig, daar houden we allemaal wel van, maar wees sportief en pak iemand van je "eigen soort". Net zo'n kneus als je zelf bent dus, of iig iemand die iets terug kan en durft te zeggen bijvoorbeeld.

Namens de gezamelijke FA's. Dank u.

*zzm = ziek, zwak & misselijk.

pi_17106374
Zal ik nu de acute dienst bellen of moet ik nog even wachten?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_17106499
Goed bezig, Hanny.
That never existed
  † In Memoriam † donderdag 12 februari 2004 @ 00:33:36 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_17106529
Het forum voor seniele ouwe gekken is de andere kant op.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')