quote:Hij was nog geen seconde bij of hij kon alweer fatsoenlijk gezellig praten en rechtop zitten, en binnen een uur was 'ie thuis, toch? Maar ja, Hugo is z'n arts, en die ziet hem toch liever dood dan levend, dus die stuurt hem rustig naar huis...
Op donderdag 12 februari 2004 20:29 schreef soapie het volgende:[..]
Dat was mij ook opgevallen ja, heel apart!!
ik heb het weer niet gezien, maar meldt zich nou de al eerste anti-Floor aanhanger? Niet zo vreemd dat ze zich als klein kind gedraagt, dat is toch?
quote:Ik vind dat de anti-floors een ban moeten krijgen!!!!!!
Op donderdag 12 februari 2004 22:38 schreef Wup het volgende:
hihi Lieve verschijnt in beeld en we beginnen hier massaal om Frida te jammeren.......ik heb het weer niet gezien, maar meldt zich nou de al eerste anti-Floor aanhanger? Niet zo vreemd dat ze zich als klein kind gedraagt, dat is ze toch?
quote:Hij was net een seconde uit coma en maakte een grapje over dat ie niet meer wist wie ie was. Volgens mij denk je niet aan zoiets als je uit coma komt.
Op donderdag 12 februari 2004 21:39 schreef Leonoor het volgende:[..]
Hij was nog geen seconde bij of hij kon alweer fatsoenlijk gezellig praten en rechtop zitten, en binnen een uur was 'ie thuis, toch? Maar ja, Hugo is z'n arts, en die ziet hem toch liever dood dan levend, dus die stuurt hem rustig naar huis...
En wie is evelien?
quote:Evelien is de hartsvriendin van Ariël en zij neemt waarschijnlijk de verkrachter van Ariël mee
Op donderdag 12 februari 2004 22:48 schreef du_ke het volgende:
Straks pedo scenes met Floor en Bram.
En wie is evelien?
quote:aha, nog een Texelse schapenfokster dus.
Op donderdag 12 februari 2004 22:50 schreef Svensational het volgende:
Evelien is de hartsvriendin van Ariël en zij neemt waarschijnlijk de verkrachter van Ariël mee
quote:Vast niet, waarschijnlijk ook vet en lelijk
Op donderdag 12 februari 2004 22:53 schreef Wup het volgende:[..]
aha, nog een Texelse schapenfokster dus.
is ze leuk?
quote:Handige zet van die knul trouwens, hij weet toch dat Ariel hem had aangegeven voor verkrachting?
Op donderdag 12 februari 2004 22:50 schreef Svensational het volgende:
Evelien is de hartsvriendin van Ariël en zij neemt waarschijnlijk de verkrachter van Ariël mee
quote:De vriendin die Ariël nu heeft is ook niet dik en lelijk
Op donderdag 12 februari 2004 22:54 schreef du_ke het volgende:[..]
Vast niet, waarschijnlijk ook vet en lelijk
.
quote:En een schapenfokker, als die verkrachter meekomt.
Op donderdag 12 februari 2004 22:53 schreef Wup het volgende:aha, nog een Texelse schapenfokster dus.
(Ja Babette21, dit is een kutopmerking)
quote:Nee.
Op vrijdag 13 februari 2004 00:37 schreef Wup het volgende:
maar hebben jullie haar nou gezien of niet?
quote:Wie beoeld je? Evelien? Die komt pas volgend week
Op vrijdag 13 februari 2004 00:37 schreef Wup het volgende:
maar hebben jullie haar nou gezien of niet?
quote:oeps, sorry, beetje stom van me, het staat er uitgebreid.
Op vrijdag 13 februari 2004 00:49 schreef Svensational het volgende:
Wie beoeld je? Evelien? Die komt pas volgend week
quote:PEDO
Op donderdag 12 februari 2004 22:45 schreef Svensational het volgende:[..]
Ik vind dat de anti-floors een ban moeten krijgen!!!!!!
quote:Ik ben 18, Floor 17, dus van een pedo kun je bij mij nog niet echt spreken. Ik weet niet hoe oud jij bent?
Op vrijdag 13 februari 2004 01:47 schreef Basic het volgende:[..]
PEDO
quote:Te oud voor Floor hehe maar dat kind was toch 12 dat zei Ellen toch ?? of uhhhh ze ziet er in iedergeval wel 12 uit
Op vrijdag 13 februari 2004 01:52 schreef Svensational het volgende:[..]
Ik ben 18, Floor 17, dus van een pedo kun je bij mij nog niet echt spreken. Ik weet niet hoe oud jij bent?
quote:En als je 81 bent en Floor is 17 en je geilt op haar, is het nog steeds niet ongezond. Als je dat met 81 nog kunt .....
Op vrijdag 13 februari 2004 01:52 schreef Svensational het volgende:
Ik ben 18, Floor 17, dus van een pedo kun je bij mij nog niet echt spreken. Ik weet niet hoe oud jij bent?
quote:Maar dat van bram vind je wel erg
Op vrijdag 13 februari 2004 02:20 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
En als je 81 bent en Floor is 17 en je geilt op haar, is het nog steeds niet ongezond. Als je dat met 81 nog kunt .....
Wacht gewoon nog een jaartje, want dan is Floor 18 en dan is het allemaal heel normaal ...
quote:Bram IS erg!
Op vrijdag 13 februari 2004 11:33 schreef Wup het volgende:
ik word nou toch wat nieuwsgierig, wat spookt Bram dan uit met dat kind?
quote:ja dat roep ik ook al tijden, maar wat spookt ie nou uit met dat onschuldige meiske?
Op vrijdag 13 februari 2004 16:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Bram IS erg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |