quote:Same here...
Op woensdag 11 juli 2001 23:58 schreef Qarinx het volgende:
Ik dus echt nooit... tenzij ik het hele topic heb gevolgd en het een interessant onderwerp vind.. maar normaal gesproken heb ik daar echt het geduld niet voor..
Een warme zomerdag nodigt minder uit tot lezen dan een regenachtige herfstdag als vandaag.
Maar voor de rest vind ik vaak de mate van intelligentie van een persoon vaak afschijnen uit zijn/haar vermogen een ingewikkeld argument bondig te formuleren.
Lange replies lees ik meestal niet, of ik ga er vluchtig doorheen. Behalve als het een reactie is op iets wat ikzelf gepost heb.
quote:Was mij net even te lang om met aandacht te lezen, deze post.
Op donderdag 12 juli 2001 00:03 schreef speknek het volgende:
Precies. En in het filosofieforum ben ik nog wel eens geneigd het allemaal aandachtig door te lezen.Maar voor de rest vind ik vaak de mate van intelligentie van een persoon vaak afschijnen uit zijn/haar vermogen een ingewikkeld argument bondig te formuleren.
quote:oe wat zeg je dit toch weer intelligent
Op donderdag 12 juli 2001 00:03 schreef speknek het volgende:Maar voor de rest vind ik vaak de mate van intelligentie van een persoon vaak afschijnen uit zijn/haar vermogen een ingewikkeld argument bondig te formuleren.
quote:
Op donderdag 12 juli 2001 00:04 schreef golfer het volgende:
Was mij net even te lang om met aandacht te lezen, deze post.
In de forums die ik moderate, GC en Klaagbaak dus, lees ik alles, ook de lane replies. En in lifestyle en R&P bijvoorbeeld ook vaak.
maar anders dan zijn lange replys idd erg snel overgeslagen.
als ik me ergens voor intereseer wel.
Maar lange reply's zul je over het algemeen tog meer tegen komen in serieuzere topics.
En daar zal je me weinig vinden
quote:ow jah die neiging heb ik ook wel snel..
Op donderdag 12 juli 2001 06:34 schreef Phydomir het volgende:
Meestal wel, maar als ik naar een paar regels zoiets heb van "wat een bullshit" stop ik gewoon met lezen
Ik lees de lange stukken meestal niet, tenzij ik me erg in het onderwerp interesseer. Dat is zelden
quote:
Op donderdag 12 juli 2001 10:45 schreef JungleMan het volgende:
Toch grappig, Texelonia had ook zo'n soortgelijk topic geopend (ging over de lange berichten in AN&M) en kreeg alleen maar negatieve dingen over zich heen.
As for me, ik lees alles. Gelukkig gaat dat vrij snel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |