abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17092218
quote:
Emmen - Een Emmen-speler is door de tuchtcommissie van de KNVB voor twee jaar geschorst. Dit naar aanleiding van ongeregeldheden tijdens de wedstrijd FC Wolvega-Emmen AV, die op 7 december werd verspeeld en in 1-1 eindigde. Van Klinken zou scheidsrechter Gebbink na afloop van het duel tegen de enkel hebben getrapt.

Ook de Emmen-trainer kreeg een forse tik van de bond: hij is voor zes duels geschorst. Reuvers zou Gebbink met de dood bedreigd hebben.

De amateurvereniging Emmen is tegen de zware sancties in beroep gegaan. De trainer en de voorzitter zijn overtuigd dat Gebbink niet door de Emmen-speler is getrapt, noch dat de trainer de arbiter zou hebben gedreigd. Het tweetal denkt goede kansen te hebben in het hoger beroep, dat komende week dient.

Emmen-voorzitter: ''Als er enige rechtvaardigheid is bij de KNVB, dan wordt deze straf teruggedraaid. De beschuldiging raakt kant noch wal. De enige toeschouwer die de trap van Van Klinken zou hebben gezien, zat zeventig meter van de plaats waar het gebeurde. Mensen in zijn omgeving hebben niets gezien en wij zijn er ook van overtuigd dat de Emmen-speler niet getrapt heeft.'' De Emmen-trainer zegt de scheidsrechter niet met de dood bedreigd te hebben. ''Ik heb gezegd: Ik hoop dat je droomt over deze wedstrijd en er nog eens over nadenkt. Dan praten we er later nog wel eens over. Maar volgens Gebbink had ik gedreigd: 'Als je naar Emmen komt ga je eraan'. Ik heb in veertien jaar hoofdklassevoetbal nog nooit een schorsing gehad. Ik zou nooit een scheids gaan bedreigen.''
Dagblad v/h Noorden

Vanmiddag kregen we dit te horen:
quote:
EMMEN - De Emmen-speler is ook na beroep voor twee jaar geschorst.

Hij mag de komende twee jaar niet meer op een voetbalcomplex komen. De speler van de amateurs van Emmen schopte na afloop van de wedstrijd Emmen-Wolvega scheidsrechter Gebbink die daarbij gewond raakte. Volgens het bestuur van Emmen is de speler onschuldig. Er zou slechts één getuige van het voorval zijn. De KNVB zegt na de beroepszaak van maandag dat het zeer aannemelijk is dat de Emmen-speler inderdaad scheidsrechter Gebbink heeft gemolesteerd.
RTV Drenthe

Bedankt klotescheids Theo Gebbink uit Akkrum, en als je nu naar Emmen komt, wordt je niet vriendelijk ontvangen, teringlul. .

De Emmen-trainer, beter bekend bij z'n periode als ex-assistent-trainer van BVO Emmen, zou m "met de dood bedreigd hebben" ( ). Daar zie ik deze man al niet voor aan. En van de vermeende trap van de Emmen-speler tegen de scheidsrechter, was er 1 getuige, die minstens 70 meter van de scheidsrechter en de speler afstond.
De verzorger van FC Wolvega wordt niet geschorst, ook al geeft hij een klap in iemand z'n gezicht ? .

KNVB Tuchtcommissie: Het is weer klasse hoe jullie je zaakjes afhandelen. . Stelletje boerenlullen. Ik wens iedereen van de KNVB Tuchtcommissie een vreselijke ziekte toe. .

[Dit bericht is gewijzigd door pekel op 11-02-2004 17:01]

Hoi.
pi_17092263
Als ik jouw reacte zo lees Pekel, dan denk ik dat de KNVB een goede beslissing heeft genomen.
  woensdag 11 februari 2004 @ 16:58:31 #3
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_17092272
Ja zet hem met z'n naam op FOK
Wat zijn we aan het doen ???
pi_17092290
Tsja das de KNVB die luisteren nergens na. Gaan hun eigen weg volgen al klopt er geen zak van
OJAAJOH?
  woensdag 11 februari 2004 @ 16:59:53 #5
49528 Hypochonder
Wat als ik echt wat heb.....
pi_17092312
quote:
Bedankt klotescheids Theo Gebbink uit Akkrum, en als je nu naar Emmen komt, kom je niet meer heelhuids terug, teringlul. .
Tja, dit is dus de verloedering van de samenleving. Treurig zo'n opmerking. Je hoeft het niet eens te zijn, maar om nou meteen te gaan dreigen, dat is diep bedroevend.
In gedachte al ten onder...
  Trouwste user 2022 woensdag 11 februari 2004 @ 17:00:49 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_17092331
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 16:55 schreef pekel het volgende:

Bedankt klotescheids Theo Gebbink uit Akkrum, en als je nu naar Emmen komt, kom je niet meer heelhuids terug,

Ik geloof je op je woord.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_17092376
Als de scheids een verwonding/blessure heeft, is dat toch bewijs genoeg?
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_17092377
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 16:59 schreef Hypochonder het volgende:

[..]

Tja, dit is dus de verloedering van de samenleving. Treurig zo'n opmerking. Je hoeft het niet eens te zijn, maar om nou meteen te gaan dreigen, dat is diep bedroevend.

Om te zeggen dat iemand je met de dood heeft bedreigd, wat niet klopt, is verloedering. .
Hoi.
  woensdag 11 februari 2004 @ 17:03:11 #9
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_17092379
Ongelooflijke sukkel! Stel je aan mongool! Jij komt uit Emmen?
  woensdag 11 februari 2004 @ 17:03:35 #10
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_17092383
Om een wedstrijd tegen Emmen te spelen is al een verloedering.
Wat zijn we aan het doen ???
  woensdag 11 februari 2004 @ 17:03:43 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_17092390
En dit kon je niet kwijt in centrale schorsingen topic of in overig voetbalnieuws?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')