owja: islam is slecht, christendom is goed en alle buitenlanders het land uit... zo TS is tevreden waar zijn mijn drugs
quote:Één Marokkaan die het met de gangbare Nederlandse mening eens is en BAM, zie je wel. Maargoed, hij heeft in bepaalde mate zeker gelijk. Daarentegen zorgt het verbieden van dergelijke dingen mi. alleen maar tot grotere weerstand. De mensen die het hardst over Moslima's met hoofddoek vallen zijn ook dezelfden die 'grapjes' maken over de snor van Fatima. Fatima is ook Moslim dus slecht, maar het is wel zooooo zielig voor haar dat ze onderdrukt wordt omdat ze een hoofddoek draagt.
Op woensdag 11 februari 2004 00:59 schreef Killer_Mom het volgende:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=38310
goed lezen, hij heeft gelijk
quote:Christendom goed?? Neem maar een overdosis...misschien dat je dan na gaat denken.
Op woensdag 11 februari 2004 00:58 schreef beelz het volgende:
Tuurlijk moet dat lichaam verborgen worden als ze lelijk zijn dan...owja: islam is slecht, christendom is goed en alle buitenlanders het land uit... zo TS is tevreden waar zijn mijn drugs
quote:Bwahaha, een drugsgebruikende Christen... Wat een contradictie!
Op woensdag 11 februari 2004 01:07 schreef Dr.Stupid het volgende:[..]
Christendom goed?? Neem maar een overdosis...misschien dat je dan na gaat denken.
quote:Een contradictie??Kijk eens naar al die drugsgebruikers,je zult er velen treffen met en kruisje om hun nek!
Op woensdag 11 februari 2004 01:08 schreef EgoTrippin het volgende:[..]
Bwahaha, een drugsgebruikende Christen... Wat een contradictie!
quote:wij moeten ons inleven in hun cutltuur. acsepteren....inburgeren?
Op woensdag 11 februari 2004 01:05 schreef Ype het volgende:[..]
Één Marokkaan die het met de gangbare Nederlandse mening eens is en BAM, zie je wel. Maargoed, hij heeft in bepaalde mate zeker gelijk. Daarentegen zorgt het verbieden van dergelijke dingen mi. alleen maar tot grotere weerstand. De mensen die het hardst over Moslima's met hoofddoek vallen zijn ook dezelfden die 'grapjes' maken over de snor van Fatima. Fatima is ook Moslim dus slecht, maar het is wel zooooo zielig voor haar dat ze onderdrukt wordt omdat ze een hoofddoek draagt.
Wanneer ben je eigenlijk onderdrukt? Als je daadwerkelijk onderdrukt wordt, of als je je helemaal niet onderdrukt voelt door iets wat dat gevoel zgn. wel zou moeten veroorzaken? Schijnbaar is het laatste hierin erger.
quote:Van de goede drugs krijg je een ruimere blik op het leven. Hoe kun je dan nog Christen zijn? Dat gebeurt allemaal door God enzo?
Op woensdag 11 februari 2004 01:13 schreef LowJoe het volgende:[..]
Een contradictie??Kijk eens naar al die drugsgebruikers,je zult er velen treffen met en kruisje om hun nek!
quote:eind discussie, weet je nog waar je t over hebt?
Op woensdag 11 februari 2004 01:19 schreef EgoTrippin het volgende:[..]
Van de goede drugs krijg je een ruimere blik op het leven. Hoe kun je dan nog Christen zijn? Dat gebeurt allemaal door God enzo?
quote:Ah, een aanhanger, I presume?
Op woensdag 11 februari 2004 01:20 schreef Killer_Mom het volgende:[..]
eind discussie, weet je nog waar je t over hebt?
quote:Ik heb vaak zat met Moslima's incluis hoofddoek gepraat.
Op woensdag 11 februari 2004 01:19 schreef Killer_Mom het volgende:[..]
wij moeten ons inleven in hun cutltuur. acsepteren....inburgeren?
probeer maar eens met die vrouwen te praten, ze kunnen na 30 jaar hier de taal niet eens.
koffie zetten ook niet .niks.
schiet gewoon niet op
tuurlijk worden die opnderdrukt, maar de enigen die er iets aan kunnen doen zijn die vtouwen zelf.
quote:Ook over die hoofddoek?
Op woensdag 11 februari 2004 01:22 schreef Ype het volgende:[..]
Ik heb vaak zat met Moslima's incluis hoofddoek gepraat.
quote:Ik wel, zie mijn eerste post hier.
Op woensdag 11 februari 2004 01:25 schreef Dr.Stupid het volgende:[..]
Ook over die hoofddoek?
quote:sure, wie niet, je komt er niet om heen.
Op woensdag 11 februari 2004 01:22 schreef Ype het volgende:[..]
Ik heb vaak zat met Moslima's incluis hoofddoek gepraat.
ik word GVD nog eens tegen die mensen.
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 00:58 schreef beelz het volgende:
Tuurlijk moet dat lichaam verborgen worden als ze lelijk zijn dan...owja: islam is slecht, christendom is goed en alle buitenlanders het land uit... zo TS is tevreden waar zijn mijn drugs
quote:Deze? "Nog een topic over de gruwelijkheden van de Islam. Wat vernieuwend."
Op woensdag 11 februari 2004 01:26 schreef EgoTrippin het volgende:[..]
Ik wel, zie mijn eerste post hier.
Ze ervaren het dus als gruwelijkheden?
quote:Gelukkig vertel je niet wat 90% anti-buitenlanders vertelt.
Op woensdag 11 februari 2004 01:28 schreef Killer_Mom het volgende:Bla
quote:Kijk nog eens, maar dan goed.
Op woensdag 11 februari 2004 01:29 schreef Dr.Stupid het volgende:[..]
Deze? "Nog een topic over de gruwelijkheden van de Islam. Wat vernieuwend."
Ze ervaren het dus als gruwelijkheden?
quote:Nee, waarom?
Op woensdag 11 februari 2004 01:25 schreef Dr.Stupid het volgende:[..]
Ook over die hoofddoek?
quote:Ja stom van me...5 dingen tegelijk doen werkt niet altijd even goed. Maar is dat ook echt zo? Er zijn toch signalen uit de maatschappij dat er ook fysiek of psychisch geweld vanuit het mannelijke deel van de familie wordt aangewend om het gebruik van de hoofddoek af te dwingen.
Op woensdag 11 februari 2004 01:31 schreef EgoTrippin het volgende:[..]
Kijk nog eens, maar dan goed.
quote:Je hebt helemaal gelijk. We gaan naar de verdoemenis!
Op woensdag 11 februari 2004 01:28 schreef Killer_Mom het volgende:[..]
sure, wie niet, je komt er niet om heen.
och laat maar.
helpt niks.
wij moeten ons maar aanpassen aan hun,
nog even en dan zijn die zeeuwse klederdrachten nog meer ingeburgerd in t buitenland als hier.
och fuck,ik word GVD nog eens tegen die mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |