Een klein overzicht..
Dit vond ik persoonlijk echt de gaafste bak daaro, en het leuke je ziet er gewoon redelijk wat rijden
Eclipse Count = 19 stuks zien rijden ( en nee, het waren allemaal andere "Bon Bini" Kentekens....
"Inspired by Tjabbo"
Te stoer eigenlijk wel....
quote:niet spannend genoeg....
Op dinsdag 10 februari 2004 23:35 schreef Farao het volgende:
Je heb zeker geen Curacao 'se ambulance op de foto he .....
quote:Whaa...Slash..dat zal wel meevallen,ongeloofelijke controle op Schiphol, eerst paspoort, toen xray & bodycheck, daarna weer paspoort aan de hand met vluchtgegevens, daarna iets met koffercontrole (stickertjes checken:) waarna alle zooi nogmaals door de xray mocht:) dus dikke pret met de douane:)
Op woensdag 11 februari 2004 11:17 schreef slashme het volgende:
... bolletjes in mijn hol.
overigens, ben t wel eens met deze controles hoor..ndusss
Mooie foto's hoor! Heb je er nog meer?
quote:van Nederland naar Curacao?
Op woensdag 11 februari 2004 12:03 schreef Beejeseej het volgende:[..]
Whaa...Slash..dat zal wel meevallen,ongeloofelijke controle op Schiphol, eerst paspoort, toen xray & bodycheck, daarna weer paspoort aan de hand met vluchtgegevens, daarna iets met koffercontrole (stickertjes checken:) waarna alle zooi nogmaals door de xray mocht:) dus dikke pret met de douane:)
overigens, ben t wel eens met deze controles hoor..ndusss
quote:puh
Op woensdag 11 februari 2004 11:02 schreef Beejeseej het volgende:[..]
niet spannend genoeg....
Overigens is rijden op Curacao niet bevorderlijk voor je rijgedrag als je terugkomt in Nederland. Rechts voorrang kennen ze hier niet.......... Alles wat op dezelfde doorgaande weg rijdt knalt gewoon door! Stoepen noemen ze hier parkeerplaatsen en richingaanwijzers en lampen zijn hier niet noodzakelijk. Word wennen als ik terugkom in Nederland. Ook omdat ik dan weer moet gaan schakelen!
Zal eens kijken of ik ook wat leuke auto's kan fotografen en hierbij kan zetten!
quote:Haa, let's make this the grand "bon bini" curacao autopictopic
Op woensdag 11 februari 2004 21:32 schreef BoNi het volgende:
Ik zit hier voorlopig nog wel even en er rijden hier idd erg veel aardige auto's rond. Ook behoorlijk wat op 'The Fast & The Furious' gebaseerd auto'sNeonlichten eronder, stickervelletje erover... Heb ook al aardig wat mooie Eclipses gezien!! Valt niks tegen!
Overigens is rijden op Curacao niet bevorderlijk voor je rijgedrag als je terugkomt in Nederland. Rechts voorrang kennen ze hier niet.......... Alles wat op dezelfde doorgaande weg rijdt knalt gewoon door! Stoepen noemen ze hier parkeerplaatsen en richingaanwijzers en lampen zijn hier niet noodzakelijk. Word wennen als ik terugkom in Nederland. Ook omdat ik dan weer moet gaan schakelen!
Zal eens kijken of ik ook wat leuke auto's kan fotografen en hierbij kan zetten!
Loop je toevallig ook stage daaro? Heb t echt vaak gehoord daar man, lui die halve jaren stage liepen enzo..niet verkeerd!!
Ennuh, rechts inhalen ruled
quote:Dat geeft ook niet:) je krijgt het er als het goed is warm van de tempratuur enzo, en tsja, de supra ..ag..smaken verschillen
Op woensdag 11 februari 2004 12:59 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Ik vond het vies tegenvallen op Curacoa. Weinig leuke auto's gezien. 1x een supra bitrubi, maar daar krijg ik het ook niet warm van...
ik zeg : rrrrrrrrrrrespect!!
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 21:32 schreef BoNi het volgende:
quote:stille hint....
Op dinsdag 10 februari 2004 23:35 schreef Farao het volgende:
Je heb zeker geen Curacao 'se ambulance op de foto he .....
Wat zijn 't toch machtige wagens om te zien.
Heb tijdens een vakantie in L.A. een dag mogen meedraaien op een EMS unit van de Fire Department. Dat waren ook van die modellen, echt jammer dat we die in nederland niet hebben.
De Ford F350 komt 't dichtse bij, maar ja dan zou ik naar eindhoven moeten verhuisen (daar rijden ze in die dingen).
nu nog een echte foto.....
[Dit bericht is gewijzigd door Farao op 11-02-2004 23:27]
quote:Jep! Loop hier idd stage! Zit hier nu vier weken en blijf tot half juni! Voorlopig dus nog wel even aanwezig!
Op woensdag 11 februari 2004 22:32 schreef Beejeseej het volgende:[..]
Haa, let's make this the grand "bon bini" curacao autopictopic
Loop je toevallig ook stage daaro? Heb t echt vaak gehoord daar man, lui die halve jaren stage liepen enzo..niet verkeerd!!
Ennuh, rechts inhalen ruled
[Dit bericht is gewijzigd door BoNi op 12-02-2004 13:38]
quote:Onder het motto "Toetje toeter"
Op donderdag 12 februari 2004 13:26 schreef BoNi het volgende:
Stond een keer 's nachts voor rood te wachten... Werd zowat de 4e symfonie van Bach getoeterd achter me....!
Hee succes met je stage (zeker ook via Stagecuracao.com)
Was je ook op dat feestje in de Gouverneur?
quote:Thanks! Gaat vast lukken!
Op donderdag 12 februari 2004 16:15 schreef Beejeseej het volgende:[..]
Onder het motto "Toetje toeter"
Hee succes met je stage
(zeker ook via Stagecuracao.com)
Was je ook op dat feestje in de Gouverneur?
Dit zal trouwens vast wel lekker rijden met die klotewegen daar!
Kun je ook om de maand nieuwe velgen kopen omdat de oude krom zijn...
quote:Juist, ik vraag het me ook af..
Op donderdag 12 februari 2004 21:50 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]Dit zal trouwens vast wel lekker rijden met die klotewegen daar!
Kun je ook om de maand nieuwe velgen kopen omdat de oude krom zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |