Iedereen kent die posters in bushokjes vast wel.
ik zat met 2 vrienden in een bushokje en de week daarvoor was daar de bekende Spongbob poster al uitgehaald, dus de deur was open waar de poster inzit.
Oke wij zitten daar dus en er hangt al een nieuwe poster alleen de deur is nog niet gemaakt dus de poster kan er zo uit.
En ik haalde die poster eruit zonder iets kapot te maken, en jahoor de politie rijd langs en neemt ons mee naar het politiebureau.
verklaring afgelegd dat ik hem niet mee wilde nemen maar gewoon er even uithalen.
Ik word nu beschuldigd van diefstal en ik denk dat ik daar een probleem mee krijg als ik wil gaan soliciteren bij de politie.
Voor de rest ben ik nog nooit eerder aangehouden.
En ik zal nu waarschijnlijk een taakstraf krijgen, dat ik ergens moet werken 2 dagen ofzo. Maar ik heb dan geen strafblad.
Weet iemand of ik hiermee erge problemen kan krijgen bij het soliciteren?
quote:Hiermee misschien niet, wel met niet gebruik lidwoorden...
Op dinsdag 10 februari 2004 16:50 schreef yogidrink het volgende:
Ik zal het uitleggen.
Ik zit bij brugjaar politie, wil later politie worden.
(...)
Weet iemand of ik hiermee erge problemen kan krijgen bij het soliciteren?
quote:Heb je de OP eigenlijk wel gelezen?
Op dinsdag 10 februari 2004 16:51 schreef _The_General_ het volgende:
Kun je op het bureau online
quote:waarom haalde je die er dan ook uit??
En ik haalde die poster eruit zonder iets kapot te maken
quote:Ja, daarom juist
Op dinsdag 10 februari 2004 16:53 schreef kasper het volgende:[..]
Heb je de OP eigenlijk wel gelezen?
maar de vraag is of je nu een strafblad krijgt.. persoonlijk denk ik niet..
er is geen schade aangebracht aan het bushokje toch ?
quote:Nee, en ik ook niet. Niet op letten, kwaaltje van mensen hier uit het dorp, geeft niks
Op dinsdag 10 februari 2004 16:53 schreef kasper het volgende:[..]
Heb je de OP eigenlijk wel gelezen?
quote:De aanklacht zal diefstal zijn en niet vernieling.
En ik haalde die poster eruit zonder iets kapot te maken, en jahoor de politie rijd langs en neemt ons mee naar het politiebureau.
verklaring afgelegd dat ik hem niet mee wilde nemen maar gewoon er even uithalen.
quote:Nee dat is niet zo volgens mij, anders hadden ze nu agenten te weinig
Op dinsdag 10 februari 2004 16:55 schreef Poogie het volgende:
ik heb weleens gehoord dat als je eenmaal een keer met de politie of met halt te maken hebt gehad, dat je geen kans meer hebt bij de politie....
quote:Hebben ze toch.
Op dinsdag 10 februari 2004 16:56 schreef yogidrink het volgende:[..]
Nee dat is niet zo volgens mij, anders hadden ze nu agenten te weinig
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 16:55 schreef Lucille het volgende:
De aanklacht zal diefstal zijn en niet vernieling.
Maar waarom haalde je de poster er dan uit? Dat is namelijk al een strafbaar feit.
[Dit bericht is gewijzigd door ikbeneenkiwi op 10-02-2004 16:59]
quote:Dief!!! Je kan die baan bij de politie wel schudden. Vuile crimineel!
Ik zal het uitleggen.
Ik zit bij brugjaar politie, wil later politie worden.Iedereen kent die posters in bushokjes vast wel.
ik zat met 2 vrienden in een bushokje en de week daarvoor was daar de bekende Spongbob poster al uitgehaald, dus de deur was open waar de poster inzit.Oke wij zitten daar dus en er hangt al een nieuwe poster alleen de deur is nog niet gemaakt dus de poster kan er zo uit.
(Ik denk dat het wel meevalt, zolang je geen strafblad krijgt is er weinig aan de hand imho.)
quote:Vertel je verhaal ? Er is geen excuus om ff die poster eruit te halen, hoort dat gewoon te laten zitten.
Op dinsdag 10 februari 2004 16:57 schreef fafyoe het volgende:
Je hoeft je waarschijnlijk niet druk te maken maar weer wel EERLIJK tijdens het invullen van de solicitatie formulier. Vertel je verhaal dan kan het alleen maar goed komen. je bent nooit eerder in aanraking geweest met de politie dat werkt in je voordeel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |