Lief en subtiel, leuk voor exen.
quote:Waarom?
Op dinsdag 10 februari 2004 16:31 schreef Ripley het volgende:
Persoonlijk zou ik hartelijk in een lachbui schieten als ik zoiets kreeg. Maar goed, misschien denken andere dames er anders over
quote:Ik vind het nogal gedwongen rijmend overkomen, als een sinterklaasgedicht. Bovendien komt het op mij nogal onecht en niet spontaan over, nogal overdreven slijmerig.
Op dinsdag 10 februari 2004 16:31 schreef Ripley het volgende:
Persoonlijk zou ik hartelijk in een lachbui schieten als ik zoiets kreeg. Maar goed, misschien denken andere dames er anders over
Maar goed, het is niet mijn bedoeling om je te beledigen of zo, maarik had het idee dat je wel wat feedback kon gebruiken.
Misschien moet ik het maar beperken tot het laatste couplet:
je zult je wel afvragen met wie heb ik te maken
binnenkort zal ik deze geheimzinnigheid staken
kom --- tegen --- met voldoende eetlust --- binnen
dan hoef je je niet langer om mijn identiteit te bezinnen
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 16:40 schreef kastanova het volgende:
Valentijn, de grootste commerciele bagger komt naar boven drijven,
en dat uitsluitend omdat het allemaal van die kleffe hoeren zijn die wijven.
Helaas wordt het door de maagdelijke losertjes in stand gehouden,
want die grijpen valentijn aan om eindelijk eens een kut in hun handen te kunnen houden.
Kneusjes met een lelijk hoofd, luister naar de wijze raad van deze held:
Gebruik gewoon chloroform en een touw, dat werkt beter en kost minder geld.
quote:Dus jij gaat valentijn aangrijpen om met honingdropje een relatie te kunnen krijgen
want die grijpen valentijn aan om eindelijk eens een kut in hun handen te kunnen houden.
quote:Creativiteit en sinterklaasrijmpjes is niet hetzelfde.
Op dinsdag 10 februari 2004 16:42 schreef robbedoes het volgende:
Ok, misschien wel overdreven allemaal. Ik dacht dat vrouwen wel hielden van enige vorm van zelf creativiteit. Gisteren althans wel bij alternative love.Misschien moet ik het maar beperken tot het laatste couplet:
je zult je wel afvragen met wie heb ik te maken
binnenkort zal ik deze geheimzinnigheid staken
kom --- tegen --- met voldoende eetlust --- binnen
dan hoef je je niet langer om mijn identiteit te bezinnen
Veel jongens denken dat een gedicht gelijk creatief en gevoelig staat, amar dat hangt nogal af van het gedicht. Er zijn maar heel weinig mensen die echt goed kunnen dichten. Ik ben zelf ook niet een van die mensen overigens, maar uit mijn creativiteit dan ook op andere manieren
quote:Je neemt me de woorden uit de mond.
Op dinsdag 10 februari 2004 16:36 schreef Ripley het volgende:[..]
Ik vind het nogal gedwongen rijmend overkomen, als een sinterklaasgedicht. Bovendien komt het op mij nogal onecht en niet spontaan over, nogal overdreven slijmerig.
Maar goed, het is niet mijn bedoeling om je te beledigen of zo, maarik had het idee dat je wel wat feedback kon gebruiken.
quote:
Koop maar gewoon een bos rozen en doe er een kaartje bij zonder rijmelarij.
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 17:33 schreef Isabeau het volgende:
Wat Ripley zei (dat zeg ik wel triest vaak vandaag), ik moest ook direct aan een gekunsteld sinterklaasgedicht denken bij het lezen van je gedicht. Vreselijk. Ik zou werkelijk in de lach schieten bij ontvangst. Goede bedoelingen of niet, het is tenenkrommend.Koop maar gewoon een bos rozen en doe er een kaartje bij zonder rijmelarij.
Je bent zo lief!
Je bent mijn hartedief!
Ik ben zo blij!
Blijf jij bij mij?
...Daar kan ik me nog wel van voorstelen dat iemand denkt van: pfff wat moet ik daar nu weer mee!?
Mijn tip: schijf het zèlf, niet typen! Schrijf er desnoods nog een kort berichtje naast, een kort briefje!
Fijne Valentijn!
quote:tsja sommige mensen zijn gewoon geen beter gedicht waard.
Op dinsdag 10 februari 2004 16:45 schreef Romek het volgende:[..]
Mooi gevoelig zeg......
quote:Laat varen die droom.
Op dinsdag 10 februari 2004 17:38 schreef kastanova het volgende:
Isa, zal ik speciaal voor jou zometeen even een gedicht maken dan?.
quote:Persoonlijk vind ik dat een eerlijk stukje proza veel meer aangrijpt dan slechte poezie.
Op dinsdag 10 februari 2004 20:38 schreef ElCriz het volgende:
Wat maakt het nou uit dat het teveel 'gedwongen rijmt', overeenkomsten vertoond met een Sinterklaasgedicht? Wat lief bedoeld is hoeft niet te worden geoptimaliseerd en kan bij de persoon in kwestie jùist het goede effect krijgen! Kijk, zoiets als:Je bent zo lief!
Je bent mijn hartedief!
Ik ben zo blij!
Blijf jij bij mij?...Daar kan ik me nog wel van voorstelen dat iemand denkt van: pfff wat moet ik daar nu weer mee!?
Mijn tip: schijf het zèlf, niet typen! Schrijf er desnoods nog een kort berichtje naast, een kort briefje!
Fijne Valentijn!
Tuurlijk kan een gedicht heel mooi zijn, maar de meeste mensen, including me, kunnen voor geen meter dichten. Dus waarom dan niet een mooi-prozatekstje schrijven ipv rijmelarij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |