quote:Beter dan je eigen liedje?
Op dinsdag 10 februari 2004 18:19 schreef Ceriel het volgende:[..]
Wauw! heb je nog meer? Je bent idd. beter!
quote:Het spijt me, het was meer een wat cynische reactie, die wilde zeggen in de trant van: 'Meende je het serieus?'
Op dinsdag 10 februari 2004 18:32 schreef Big_Boss_Man het volgende:[..]
Beter dan je eigen liedje?
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 23:33 schreef Ceriel het volgende:[..]
Het spijt me, het was meer een wat cynische reactie, die wilde zeggen in de trant van: 'Meende je het serieus?'
Indien u in deze mixen muziekwerken van anderen gebruikt is voorafgaande toestemming van de rechthebbenden vereist. Het is dus niet toegestaan om deze demo's aan te bieden wanneer daarin auteursrechtelijk beschermde werken zijn verwerkt. Gebruikt u alleen uw eigen composities, dan bent u vanzelfsprekend vrij om deze aan te bieden en/of te verspreiden. Voor auteurs die zijn aangesloten bij Buma/Stemra geldt dat zij toestemming nodig hebben van Buma/Stemra , ook als zij hun eigen composities openbaarmaken en/ of verveelvoudigen.
Mag ik op mijn website (hyper-)links naar auteursrechtelijk beschermde werken plaatsen?
Nee. Het aanleggen van een hyperlink is een vorm van openbaarmaking en in het algemeen is het niet toegestaan bestanden te verveelvoudigen en openbaar te maken zonder toestemming van de rechthebbenden. Dit betekent dat zowel het hosten van illegale bestanden als het aanleggen van links naar illegale bestanden niet is toegestaan.
Modjes.... word eens wakker !!!
quote:Beetje off-topic maar dit is eigenlijk pas echt belachelijk.
Op woensdag 11 februari 2004 17:25 schreef TheGhost het volgende:
Voor auteurs die zijn aangesloten bij Buma/Stemra geldt dat zij toestemming nodig hebben van Buma/Stemra , ook als zij hun eigen composities openbaarmaken en/ of verveelvoudigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |